The Moo-Walkers Forum: Skal michael ha en undskyldning ? - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Skal michael ha en undskyldning ?

#41 Bruger er offline   mystix Ikon 10 February 2010 - 09:05 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1144
  • Indmeldt: 05-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Odense

NØJ hvor er jeg gal! inkompetente skvadderhoveder! :bigcry: :angryshout:

Min facebook-status:

HVAD??Nu stopper de halvhjernede,hensynløse,løgnfyldte,ødelægger-liv-for-penge,en-halv-kilde-er-nok,copypaster-uden-at-tjekke-kilde,ufaglærte,inkompetente idioter sgu! Ekstrabladet gå hjem og vug og be jeres journalister om at hoppe op i deres egen røv hvor de hører hjemme!

og så har jeg skrevet under:

For det første skriver de på en UFFATTELIG ondskabsfuld måde, for det andet tjekker de ikke deres fakta og skriver mange ting der er direkte løgn og ikke i overenstemmelse med info andre steder fra, for det tredje er journalistens eneste kommentar til hans lorteartikkel at "han ikke er Jackson ekspert." Nej men derfor har du vel for pokker stadig en hjerne og en samvittighed ikke? tjek dog dine informationer ordentligt eller få et andet job du rent faktisk kan finde ud af. find en fabrik hvor du kan sortere papirklips, der behøver du ikke tænke så meget!

Dette indlæg er redigeret af mystix: 10 February 2010 - 09:12 PM

Skrevet Billede

You're always in my heart <3

#42 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 10 February 2010 - 09:40 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Er også rigtig gal over det !!

Sender en klage nu her.. kan godt være de slet ikke læser den.. Men er SÅ SÅ gal lige nu..

Noget af det jeg er MEST gal over , er den "tegning" af ham de har lagt ind..

Hvor er det bare krænkene !! Stakkels Michael... kæft hvor er jeg mutter over det her!!

Det er sku ikke fair..

F***** EB har aldrig været en S*** værd, nogensinde, og de har total mistet min respekt nu !!! Kunne SÅ meget godt finde på at købe alleEB bladene i viborg og brænde dem...!!!!!!! GAAAAAAL , GAAAAL , GAAAAL :bigcry:


_______________


HVORFOR FANDEN KAN DE IKKE BARE LADE MANDEN FOR SIN FRED!!!! WHY???!!!!!!

snøft... det er altså ikke fair... kan ikke tage det.. det er forfærdtligt..

Og de ting de nævner er ting som ikke "ligegyldig" ...

Skal de måske også sætte en aktikel ind om mig hvis jeg beslutter mig for at få lavet silikone patter eller hvad ????

... Lorte EB!!!

Stor fed streg under hadelisten over medier..
Skrevet Billede

#43 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 11 February 2010 - 08:59 AM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Jeg kan sige, at jeg med hele mit hjerter:
HADER EB, HADER DEM DER KØRER MED PÅ BØLGEN SOM URBAN OG METROEXPRESS, HADER THE SUN.
DE ER ALLE FULDE AF LORT :2guns: :2guns: :2guns:
Og som min ellers normale flinke kollega sagde til mig nu her, de siger Michael gik med paryk - og det eneste jeg kunne sige var, ja pg.a. en brandulykke for flere år tilbage! Hans næste kommentar, de siger også at det er flere års pillemisbrug og vidste slet ikke hvad jeg skulle sige udover, at de bare citere andre sladder-blade og at jeg altså har læst opduktionsrapporten.
Han sagde så, at det havde han ikke, han sagde bare hvad aviserne citerede <_<
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#44 Bruger er offline   Smilla Ikon 11 February 2010 - 09:04 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 130
  • Indmeldt: 07-February 10
  • Gender:Female

Læs IndlægHeavenCanWait, på 11 February 2010 - 07:59 AM, sagde:

Jeg kan sige, at jeg med hele mit hjerter:
HADER EB, HADER DEM DER KØRER MED PÅ BØLGEN SOM URBAN OG METROEXPRESS, HADER THE SUN.
DE ER ALLE FULDE AF LORT :2guns: :2guns: :2guns:
Og som min ellers normale flinke kollega sagde til mig nu her, de siger Michael gik med paryk - og det eneste jeg kunne sige var, ja pg.a. en brandulykke for flere år tilbage! Hans næste kommentar, de siger også at det er flere års pillemisbrug og vidste slet ikke hvad jeg skulle sige udover, at de bare citere andre sladder-blade og at jeg altså har læst opduktionsrapporten.
Han sagde så, at det havde han ikke, han sagde bare hvad aviserne citerede <_<


Men hvor er det dog utroligt, at folk bare lapper alt det skidt til sig, uden overhovedet at overveje om dér mon ikke er en mere troværdig side af historien... :angryshout: Det kan virkelig gøre mig sur!! Hvis ikke man undersøger tingene ordentligt, skal man bare tie stille!

#45 Bruger er offline   fuzzball Ikon 11 February 2010 - 09:43 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 623
  • Indmeldt: 28-March 09
  • Gender:Female
  • Location:nordjylland

Hvorfor har I ikke boycottet dem for længst...??? Hvorfor kommer der hele tiden
nye links til BT og Eksta Bladet på Moo........???
Det er da fint at forsvare Michael, men hver gang nogle klikker på links til
de lorte aviser bliver de talt med som læsere. Jo flere læsere, jo flere lorte-
artikler.... EB og BT er da ligeglade med jeres holdning, bare I læser deres
artikler, så er I med til at holde hjulene kørene i deres "lortebutik".
(...håber ikke jeg har støt nogen, jeg måtte bare af med det, sorry.)

#46 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 11 February 2010 - 10:46 AM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Læs Indlægfuzzball, på 11 February 2010 - 09:43 AM, sagde:

Hvorfor har I ikke boycottet dem for længst...??? Hvorfor kommer der hele tiden
nye links til BT og Eksta Bladet på Moo........???
Det er da fint at forsvare Michael, men hver gang nogle klikker på links til
de lorte aviser bliver de talt med som læsere. Jo flere læsere, jo flere lorte-
artikler.... EB og BT er da ligeglade med jeres holdning, bare I læser deres
artikler, så er I med til at holde hjulene kørene i deres "lortebutik".
(...håber ikke jeg har støt nogen, jeg måtte bare af med det, sorry.)


Ved det, ved det - du har ret og har førhen undgået alt hvad der har med BT og EB at gøre, men efter jeg er brudt ud af min skal føler jeg, at jeg er nødt til at læse disse ting for bedre, at kunne lukke kæften på uvidende ignoranter <_<

Når man kun får smidt halve bemærkninger efter sig, så er det nemmere at modargumentere hvis man ved hvad det er folk har læst - ved ikke :unsure: kan godt være det bare er mig der har levet i min boble for længe :unsure: :(
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#47 Bruger er offline   Inge Ikon 11 February 2010 - 04:04 PM

  • Always Believe
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 791
  • Indmeldt: 16-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Nærum

Jeg er ret ligeglad med hvad andre folk læser.. det jeg bare ikke kan forstå er at de er så dumme at de rent faktisk tror på det med det samme.. Og hvis de gør det så har jeg ikke lyst til at stå og forklare dem alt muligt om Michael Jackson.. hvis de ikke er interesseret i sandheden, så er jeg ikke interesseret i dem.
Skrevet Billede

#48 Bruger er offline   themjj Ikon 11 February 2010 - 05:37 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Så har jeg sendt en klage til den person som står som redaktør på hjemmesiden... det er mange år siden at jeg har gidet at skrive en klage, men syntes at det her var for langt ude:

Jeg er så chockeret og vred over jeres artikel om Michael Jackson! Den såkaldte "Jackson var en syg mand i en købt krop"!
Den er skrevet i så vederstyggelig ubehagelig en tone, og er fuldstendig spækket med fejl!
Opduktionsrepporten var næsten hyggelig læslig iforhold til det her!
Denne usympatiske, hæslige og fejlagtige fortolkning af opduktionsreporten, er så ubehagelig og ukorekt at dem der er ansvarlige burde fyres eller i det mindste ikke have lov til at skrive om følsomme emner igen! Jeg tvivler endda på at den såkaldte journalist overhoved har læst den opduktions report!
Har i virkelig lyst til at have journalister ansat, som ikke engang er i stand til at læse en report og gengive informationerne korekt, uden deres egen forudindtaget holdning? Jeg er rystet over at en avis kan lade jeres journalister være så ondskabsfulde og uforskammet! Og ovenikøbet lader dem være så dovne at de ikke behøver gøre deres job som journalister og have styr på fakta og lave så objektiv en rapportering som muligt!

Overskriften er i sig selv så upassende, respektløs og usand at i aldrig burde ha bragt den!
At i så vælger at gå ekstra meget over stregen og lave en full frontal nøgen model med Jacksons ansigt klisteret på, er da så respektløst! Ville du kunne lide at se din ven, familiemedlem eller andre du holder af, klistret sådan op, for at håne dem? For det er en hånene og respektløs tone igennem denne artikel!

Han havde Vitiligo ikke lopus, og det er ikke ligefrem noget man kan købe, der står udtrykkeligt Vitiligo i repporten. Han var ramt over hele kroppen kun få steder var der stadig mørk pigment. Hvor står der at hans hage er "købt" i reporten? Hans næse operationer startede da han faldt på scenen i 1979 og brækkede næsen, den helede ikke rigtigt og derfor begyndte operationerne, det var ikke frivilligt. Og at næsen skulle være en atrap står der heller ingen steder i reporten! At han har tattoveret makeup kan da ikke være så slemt, det kender jeg mange der har, og det er der mange med præcis hans hudsygdom der gør! Han havde en meget slem brandulykke som gjorde at hans hår ikke voksede flere steder, derfor havde han paryk, skal vi nu også gøre grin med brandofre?
Opduktionsrepporten beskriver ham som rask, bortset fra gigt i nedre del af hans ryg og fingre, og en kronisk inflamatoisk lungetilstand. Intet af dette var medvirkene til hans død, og er ting du kan finde hos de fleste over 50! Derfor kan han på Ingen måde beskrives som en syg mand i en købt krop! Derudover er flere af de ting i beskriver ting der blev sat på ham i forsøget på at genoplive ham.
Manden blev dræbt og i er så respektløse at i sætter hele kroppen til skue og endda giver forkerte oplysninger, og så sætter det op på sådan en yderst ubehagelig negativ måde! Det er vederstyggeligt at forsætte hezten mod denne person!
Det eneste i opnår er at såre en masse mennesker, og misinformere en masse andre!
Er det slet ikke gået op for jer at langt de fleste der læser artikler om Michael Jackson faktisk godt kan lide ham? Hvorfor finder i det nødvendigt at såre og afskrække os? En mere opjektiv historie er måske ikke altid en lige så stor sensation, men i det mindste beholder vi respekten for jer.
Og det her er direkte RESPEKTLØST!

Håber i vil gøre det rigtige og fjerne og undskylde for denne forfærdelige artikel.
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#49 Bruger er offline   NayNay Ikon 11 February 2010 - 05:41 PM

  • It's called Michaelicious
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1660
  • Indmeldt: 14-December 08
  • Gender:Female
  • Location:Ordrup

Læs Indlægthemjj, på 11 February 2010 - 05:37 PM, sagde:

Så har jeg sendt en klage til den person som står som redaktør på hjemmesiden... det er mange år siden at jeg har gidet at skrive en klage, men syntes at det her var for langt ude:

Jeg er så chockeret og vred over jeres artikel om Michael Jackson! Den såkaldte "Jackson var en syg mand i en købt krop"!
Den er skrevet i så vederstyggelig ubehagelig en tone, og er fuldstendig spækket med fejl!
Opduktionsrepporten var næsten hyggelig læslig iforhold til det her!
Denne usympatiske, hæslige og fejlagtige fortolkning af opduktionsreporten, er så ubehagelig og ukorekt at dem der er ansvarlige burde fyres eller i det mindste ikke have lov til at skrive om følsomme emner igen! Jeg tvivler endda på at den såkaldte journalist overhoved har læst den opduktions report!
Har i virkelig lyst til at have journalister ansat, som ikke engang er i stand til at læse en report og gengive informationerne korekt, uden deres egen forudindtaget holdning? Jeg er rystet over at en avis kan lade jeres journalister være så ondskabsfulde og uforskammet! Og ovenikøbet lader dem være så dovne at de ikke behøver gøre deres job som journalister og have styr på fakta og lave så objektiv en rapportering som muligt!

Overskriften er i sig selv så upassende, respektløs og usand at i aldrig burde ha bragt den!
At i så vælger at gå ekstra meget over stregen og lave en full frontal nøgen model med Jacksons ansigt klisteret på, er da så respektløst! Ville du kunne lide at se din ven, familiemedlem eller andre du holder af, klistret sådan op, for at håne dem? For det er en hånene og respektløs tone igennem denne artikel!

Han havde Vitiligo ikke lopus, og det er ikke ligefrem noget man kan købe, der står udtrykkeligt Vitiligo i repporten. Han var ramt over hele kroppen kun få steder var der stadig mørk pigment. Hvor står der at hans hage er "købt" i reporten? Hans næse operationer startede da han faldt på scenen i 1979 og brækkede næsen, den helede ikke rigtigt og derfor begyndte operationerne, det var ikke frivilligt. Og at næsen skulle være en atrap står der heller ingen steder i reporten! At han har tattoveret makeup kan da ikke være så slemt, det kender jeg mange der har, og det er der mange med præcis hans hudsygdom der gør! Han havde en meget slem brandulykke som gjorde at hans hår ikke voksede flere steder, derfor havde han paryk, skal vi nu også gøre grin med brandofre?
Opduktionsrepporten beskriver ham som rask, bortset fra gigt i nedre del af hans ryg og fingre, og en kronisk inflamatoisk lungetilstand. Intet af dette var medvirkene til hans død, og er ting du kan finde hos de fleste over 50! Derfor kan han på Ingen måde beskrives som en syg mand i en købt krop! Derudover er flere af de ting i beskriver ting der blev sat på ham i forsøget på at genoplive ham.
Manden blev dræbt og i er så respektløse at i sætter hele kroppen til skue og endda giver forkerte oplysninger, og så sætter det op på sådan en yderst ubehagelig negativ måde! Det er vederstyggeligt at forsætte hezten mod denne person!
Det eneste i opnår er at såre en masse mennesker, og misinformere en masse andre!
Er det slet ikke gået op for jer at langt de fleste der læser artikler om Michael Jackson faktisk godt kan lide ham? Hvorfor finder i det nødvendigt at såre og afskrække os? En mere opjektiv historie er måske ikke altid en lige så stor sensation, men i det mindste beholder vi respekten for jer.
Og det her er direkte RESPEKTLØST!

Håber i vil gøre det rigtige og fjerne og undskylde for denne forfærdelige artikel.


SÅDAN!
I would hug you all, if my arms where long enough...
Skrevet Billede

Michael, you will always be rembered by your millions of fans, as a lover, not a fighter.

#50 Bruger er offline   Smilla Ikon 11 February 2010 - 05:51 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 130
  • Indmeldt: 07-February 10
  • Gender:Female

Uhh bliver spændende hvad der sker - om de overhovedet reagerer!!

#51 Bruger er offline   themjj Ikon 11 February 2010 - 05:55 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

"Takk for din mail.

Jeg har videresendt den til journalisten, som vil se på dine informasjoner om mulige feil i vår artikkel.
Mvh
Geir Terje Ruud"

Det er åbenbart det eneste de gør ved deres inkompetente journalister, lader dem klare tingene selv! Det må være nemt at være ansat der, ingen konsekvenser... Han har jo vist før at han er ligeglad... for han var jo ikke MJ ekspert! Idiot, så lad vær med at skrive om ham!
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#52 Bruger er offline   NayNay Ikon 11 February 2010 - 06:30 PM

  • It's called Michaelicious
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1660
  • Indmeldt: 14-December 08
  • Gender:Female
  • Location:Ordrup

Læs Indlægthemjj, på 11 February 2010 - 05:55 PM, sagde:

"Takk for din mail.

Jeg har videresendt den til journalisten, som vil se på dine informasjoner om mulige feil i vår artikkel.
Mvh
Geir Terje Ruud"

Det er åbenbart det eneste de gør ved deres inkompetente journalister, lader dem klare tingene selv! Det må være nemt at være ansat der, ingen konsekvenser... Han har jo vist før at han er ligeglad... for han var jo ikke MJ ekspert! Idiot, så lad vær med at skrive om ham!

:shakehead:
I would hug you all, if my arms where long enough...
Skrevet Billede

Michael, you will always be rembered by your millions of fans, as a lover, not a fighter.

#53 Bruger er offline   Inge Ikon 11 February 2010 - 06:32 PM

  • Always Believe
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 791
  • Indmeldt: 16-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Nærum

Læs Indlægthemjj, på 11 February 2010 - 05:55 PM, sagde:

"Takk for din mail.

Jeg har videresendt den til journalisten, som vil se på dine informasjoner om mulige feil i vår artikkel.
Mvh
Geir Terje Ruud"

Det er åbenbart det eneste de gør ved deres inkompetente journalister, lader dem klare tingene selv! Det må være nemt at være ansat der, ingen konsekvenser... Han har jo vist før at han er ligeglad... for han var jo ikke MJ ekspert! Idiot, så lad vær med at skrive om ham!


Hvad i alverden sker der for hans sprog? informasjoner? artikkel?.. wtf?
Skrevet Billede

#54 Bruger er offline   themjj Ikon 11 February 2010 - 07:14 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Læs IndlægInge, på 11 February 2010 - 06:32 PM, sagde:

Hvad i alverden sker der for hans sprog? informasjoner? artikkel?.. wtf?


Må være en svensker eller lignende
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#55 Bruger er offline   Annemette09 Ikon 11 February 2010 - 07:50 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 308
  • Indmeldt: 18-October 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs Indlægthemjj, på 11 February 2010 - 07:14 PM, sagde:

Må være en svensker eller lignende


Nærmere nordmand tror jeg. :upsidedown:
*Rest In Peace Michael*

I'll Never Let You Part
For You Will Always In My Heart

♥♫☮

#56 Bruger er offline   themjj Ikon 11 February 2010 - 08:39 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

det er også lignende:-)
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#57 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 12 February 2010 - 02:36 PM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Læs Indlægthemjj, på 11 February 2010 - 05:37 PM, sagde:

Så har jeg sendt en klage til den person som står som redaktør på hjemmesiden... det er mange år siden at jeg har gidet at skrive en klage, men syntes at det her var for langt ude:

Jeg er så chockeret og vred over jeres artikel om Michael Jackson! Den såkaldte "Jackson var en syg mand i en købt krop"!
Den er skrevet i så vederstyggelig ubehagelig en tone, og er fuldstendig spækket med fejl!
Opduktionsrepporten var næsten hyggelig læslig iforhold til det her!
Denne usympatiske, hæslige og fejlagtige fortolkning af opduktionsreporten, er så ubehagelig og ukorekt at dem der er ansvarlige burde fyres eller i det mindste ikke have lov til at skrive om følsomme emner igen! Jeg tvivler endda på at den såkaldte journalist overhoved har læst den opduktions report!
Har i virkelig lyst til at have journalister ansat, som ikke engang er i stand til at læse en report og gengive informationerne korekt, uden deres egen forudindtaget holdning? Jeg er rystet over at en avis kan lade jeres journalister være så ondskabsfulde og uforskammet! Og ovenikøbet lader dem være så dovne at de ikke behøver gøre deres job som journalister og have styr på fakta og lave så objektiv en rapportering som muligt!

Overskriften er i sig selv så upassende, respektløs og usand at i aldrig burde ha bragt den!
At i så vælger at gå ekstra meget over stregen og lave en full frontal nøgen model med Jacksons ansigt klisteret på, er da så respektløst! Ville du kunne lide at se din ven, familiemedlem eller andre du holder af, klistret sådan op, for at håne dem? For det er en hånene og respektløs tone igennem denne artikel!

Han havde Vitiligo ikke lopus, og det er ikke ligefrem noget man kan købe, der står udtrykkeligt Vitiligo i repporten. Han var ramt over hele kroppen kun få steder var der stadig mørk pigment. Hvor står der at hans hage er "købt" i reporten? Hans næse operationer startede da han faldt på scenen i 1979 og brækkede næsen, den helede ikke rigtigt og derfor begyndte operationerne, det var ikke frivilligt. Og at næsen skulle være en atrap står der heller ingen steder i reporten! At han har tattoveret makeup kan da ikke være så slemt, det kender jeg mange der har, og det er der mange med præcis hans hudsygdom der gør! Han havde en meget slem brandulykke som gjorde at hans hår ikke voksede flere steder, derfor havde han paryk, skal vi nu også gøre grin med brandofre?
Opduktionsrepporten beskriver ham som rask, bortset fra gigt i nedre del af hans ryg og fingre, og en kronisk inflamatoisk lungetilstand. Intet af dette var medvirkene til hans død, og er ting du kan finde hos de fleste over 50! Derfor kan han på Ingen måde beskrives som en syg mand i en købt krop! Derudover er flere af de ting i beskriver ting der blev sat på ham i forsøget på at genoplive ham.
Manden blev dræbt og i er så respektløse at i sætter hele kroppen til skue og endda giver forkerte oplysninger, og så sætter det op på sådan en yderst ubehagelig negativ måde! Det er vederstyggeligt at forsætte hezten mod denne person!
Det eneste i opnår er at såre en masse mennesker, og misinformere en masse andre!
Er det slet ikke gået op for jer at langt de fleste der læser artikler om Michael Jackson faktisk godt kan lide ham? Hvorfor finder i det nødvendigt at såre og afskrække os? En mere opjektiv historie er måske ikke altid en lige så stor sensation, men i det mindste beholder vi respekten for jer.
Og det her er direkte RESPEKTLØST!

Håber i vil gøre det rigtige og fjerne og undskylde for denne forfærdelige artikel.



Læs Indlægthemjj, på 11 February 2010 - 05:55 PM, sagde:

"Takk for din mail.

Jeg har videresendt den til journalisten, som vil se på dine informasjoner om mulige feil i vår artikkel.
Mvh
Geir Terje Ruud"

Det er åbenbart det eneste de gør ved deres inkompetente journalister, lader dem klare tingene selv! Det må være nemt at være ansat der, ingen konsekvenser... Han har jo vist før at han er ligeglad... for han var jo ikke MJ ekspert! Idiot, så lad vær med at skrive om ham!


Allerførst, det er et rigtig godt brev du har skrevet. Rigtig godt formuleret :Urock:

Dernæst, det er yderst beklageligt at de er fuldstændig ligeglade. Det er helt tydeligt i mailen du har fået retur, at de er ligeglade med hvem i såre i processen på money-making.
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#58 Bruger er offline   themjj Ikon 16 February 2010 - 05:45 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Jeg har ikke fået svar fra journalisten, så nu har jeg skrevet endnu en klage:

"Jeg har stadig ikke fået svar fra jeres journalist, og kan se at artiklen hverken er ændret, undskyldt for eller fjernet!
Derfor vil jeg gerne bede om at du sender min klage til højeste sted, hvis det ikke er dig der skal tage dig af det.

Derudover kan jeg se at den journalist har svaret på en andens klage ved at sige:
"Jeg er lige mødt, så jeg tør sgu ikke sige, om jeg har lavet en fejl, f.eks. ved at bare at gentage gamle historier. Jeg er bestemt ikke Jackson-ekspert."
Det finder jeg meget uacceptabelt, for så bør han ikke skrive om Michael Jackson, og slet ikke gentage gamle falske historier under en artikel der skulle forklare hvad opduktionsrepporten beskriver! En opduktionsreport som netop afkræfter de gamle historier! Det gør artiklen til pure fiktion, løgn og injurier, og det er ikke iorden i en avis! Ligegyldig om man kalder sig for en tabloid avis. Jeres ekstensgrundlag er at vi kan stole på hvad i skriver. Det må da være et minimum for en journalist at have læst og forstået den rapport man henviser til! Ellers må i for fremtiden hyre en Michael Jackson ekspert til jeres artikler, så kan det være der rent faktisk kunne kommer fakta med i artiklen.

MVH Christina Ihler Madsen

P.S. Gentager man andres løgne som sandhed, er man selv en løgner!"
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#59 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 17 February 2010 - 10:51 AM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Læs Indlægthemjj, på 16 February 2010 - 05:45 PM, sagde:

Jeg har ikke fået svar fra journalisten, så nu har jeg skrevet endnu en klage:

"Jeg har stadig ikke fået svar fra jeres journalist, og kan se at artiklen hverken er ændret, undskyldt for eller fjernet!
Derfor vil jeg gerne bede om at du sender min klage til højeste sted, hvis det ikke er dig der skal tage dig af det.

Derudover kan jeg se at den journalist har svaret på en andens klage ved at sige:
"Jeg er lige mødt, så jeg tør sgu ikke sige, om jeg har lavet en fejl, f.eks. ved at bare at gentage gamle historier. Jeg er bestemt ikke Jackson-ekspert."
Det finder jeg meget uacceptabelt, for så bør han ikke skrive om Michael Jackson, og slet ikke gentage gamle falske historier under en artikel der skulle forklare hvad opduktionsrepporten beskriver! En opduktionsreport som netop afkræfter de gamle historier! Det gør artiklen til pure fiktion, løgn og injurier, og det er ikke iorden i en avis! Ligegyldig om man kalder sig for en tabloid avis. Jeres ekstensgrundlag er at vi kan stole på hvad i skriver. Det må da være et minimum for en journalist at have læst og forstået den rapport man henviser til! Ellers må i for fremtiden hyre en Michael Jackson ekspert til jeres artikler, så kan det være der rent faktisk kunne kommer fakta med i artiklen.

MVH Christina Ihler Madsen

P.S. Gentager man andres løgne som sandhed, er man selv en løgner!"


Igen - rigtig godt skrevet :thumbup:
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#60 Bruger er offline   Sille Ikon 17 February 2010 - 05:26 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1039
  • Indmeldt: 16-August 09
  • Gender:Female
  • Location:Randers

Læs Indlægthemjj, på 16 February 2010 - 05:45 PM, sagde:

Ellers må i for fremtiden hyre en Michael Jackson ekspert til jeres artikler, så kan det være der rent faktisk kunne kommer fakta med i artiklen.


...... og du har ikke fået et jobtilbud endnu :huh:
Ej, vil gerne lige sige tak, det er rigtig dejligt at du vil og KAN :give_rose:

Dette indlæg er redigeret af Sille: 17 February 2010 - 05:27 PM

Skrevet Billede

  • (4 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere