The Moo-Walkers Forum: Små søde historier - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Små søde historier om dig og MJ

#1 Bruger er offline   Minnie Ikon 06 October 2009 - 03:11 PM

  • You Can't Really Be That Stupid
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2749
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Male

Ja, titlen siger lidt sig selv...

Tænkte det kunne være rart med lidt gode historier og oplevelser med / om MJ... Opskriften er nem - del en historie fra dit liv med MJ. Det kan være at du havde en sjov oplevelse med MJ, at du havde en oplevelse af hvor super sød Michael er, at du oplevede noget vildt pinligt i Fona da du skulle købe en MJ-CD eller hvad du nu lige mener kunne bidrage lidt smil her i tråden :)

Jeg kan selv starte med en lille smilebåndstrækkende historie...

Jeg har utroligt mange historier om hvordan jeg NÆSTEN har mødt Michael (nok flere end nogen anden herinde LMAO) og her er en af dem...

i 2003 boede jeg i Weston, Connecticut i Juni, Juli og August. Jeg abejdede som aupair for en familie (duh) og mit arbejde bestod primært i at få børnene op om morgenen, sende dem i skole / sommerlejr, hente dem igen på eftermiddagen, lave aftensmad, og hjælpe med til at få børnene i seng. Meget hyggeligt arbejde, faktisk.

Anyways... Min værtsfamilie har altid drillet mig kærligt med at jeg da må være jordens mest uheldige MJ-fan. Heidi (moderen) sagde en morgen at når jeg nu tog ud og købte ind til aftensmaden måtte jeg hellere se efter hvor jeg kørte, ellers ville jeg ende med at køre ind i Michael.

Det blev frokost-tid og jeg tog på KFC efter frokost for jeg gad ikke lave mad. Da jeg kommer ud fra restauranten med maden i en pose ligger jeg mærke til at halvdelen af parkeringspladsen er optaget af en kæmpe hvid strech-limo. Det var en smal parkeringsplads, med pladser på begge sider af indkørslen, og idet man kun måtte køre een vej på indkørslen var der jo ikke meget plads mellem de 2 sider med båse. Jeg holder lige overfor limoen som holder på tværs, og da jeg bakker ud er jeg ikke mere end få centimeter fra limoen, og jeg kom til at tænke på hvad Heidi sagde den morgen og grinede lidt til mig selv "Jeg må simpelthen fortælle Heidi om dette. Det kunne være ALT for grineren hvis MJ var i CT idag og det var ham i den limo".

Jeg kommer hjem, spiser frokost osv, og da Heidi kommer hjem fra arbejde kl 6 fortæller jeg hende om limoen, og som forventet skrald-grinede hun. Kort efter gik jeg på nettet og skrev på MJJC om oplevelsen. Kort efter fik jeg så en PM fra min veninde Katanya:

"Uhm... Minnie... Michael was in CT today! Michael was visiting his friend and left from Hartford around 2 pm".

Det skal nok lige tilføjes at min værtsfamilie bor 30 min fra Hartford lufthavnen...

Da jeg nævnte det til Heidi skraldgrinede hun endnu mere, og fortalte at der kun er een udlejer af limos i Weston, og de har altså ingen strech limos... så det var sikkert MJ jeg var få centimeter fra at køre ind i udenfor KFC i Connecticut...

Stik den LMAO

Three Nails Gave Me Liberty

*********

You used to captivate me by your resonating light
Now, I'm bound by the life you left behind


#2 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 06 October 2009 - 03:15 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægMinnie, på Oct 6 2009, 02:11 PM, sagde:

Ja, titlen siger lidt sig selv...

Tænkte det kunne være rart med lidt gode historier og oplevelser med / om MJ... Opskriften er nem - del en historie fra dit liv med MJ. Det kan være at du havde en sjov oplevelse med MJ, at du havde en oplevelse af hvor super sød Michael er, at du oplevede noget vildt pinligt i Fona da du skulle købe en MJ-CD eller hvad du nu lige mener kunne bidrage lidt smil her i tråden :)

Jeg kan selv starte med en lille smilebåndstrækkende historie...

Jeg har utroligt mange historier om hvordan jeg NÆSTEN har mødt Michael (nok flere end nogen anden herinde LMAO) og her er en af dem...

i 2003 boede jeg i Weston, Connecticut i Juni, Juli og August. Jeg abejdede som aupair for en familie (duh) og mit arbejde bestod primært i at få børnene op om morgenen, sende dem i skole / sommerlejr, hente dem igen på eftermiddagen, lave aftensmad, og hjælpe med til at få børnene i seng. Meget hyggeligt arbejde, faktisk.

Anyways... Min værtsfamilie har altid drillet mig kærligt med at jeg da må være jordens mest uheldige MJ-fan. Heidi (moderen) sagde en morgen at når jeg nu tog ud og købte ind til aftensmaden måtte jeg hellere se efter hvor jeg kørte, ellers ville jeg ende med at køre ind i Michael.

Det blev frokost-tid og jeg tog på KFC efter frokost for jeg gad ikke lave mad. Da jeg kommer ud fra restauranten med maden i en pose ligger jeg mærke til at halvdelen af parkeringspladsen er optaget af en kæmpe hvid strech-limo. Det var en smal parkeringsplads, med pladser på begge sider af indkørslen, og idet man kun måtte køre een vej på indkørslen var der jo ikke meget plads mellem de 2 sider med båse. Jeg holder lige overfor limoen som holder på tværs, og da jeg bakker ud er jeg ikke mere end få centimeter fra limoen, og jeg kom til at tænke på hvad Heidi sagde den morgen og grinede lidt til mig selv "Jeg må simpelthen fortælle Heidi om dette. Det kunne være ALT for grineren hvis MJ var i CT idag og det var ham i den limo".

Jeg kommer hjem, spiser frokost osv, og da Heidi kommer hjem fra arbejde kl 6 fortæller jeg hende om limoen, og som forventet skrald-grinede hun. Kort efter gik jeg på nettet og skrev på MJJC om oplevelsen. Kort efter fik jeg så en PM fra min veninde Katanya:

"Uhm... Minnie... Michael was in CT today! Michael was visiting his friend and left from Hartford around 2 pm".

Det skal nok lige tilføjes at min værtsfamilie bor 30 min fra Hartford lufthavnen...

Da jeg nævnte det til Heidi skraldgrinede hun endnu mere, og fortalte at der kun er een udlejer af limos i Weston, og de har altså ingen strech limos... så det var sikkert MJ jeg var få centimeter fra at køre ind i udenfor KFC i Connecticut...

Stik den LMAO



Loool , du skulle jo have kørt ind i limoen sådan du havde blevet nødt til at snakke med ham ;D

Wauuw , sikke en oplevelse (: Tak fordi du ville dele den ;D
Skrevet Billede

#3 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 06 October 2009 - 03:26 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Det er sjovt at du nævner det med fona, ;D

Har haft en lign. oplevelse, men det var så netto i viborg i stdet for, hvor jeg var inde og handle ind .

Havde som sædvanelig mit headset i ørene hvor "Thriller" var på fuld skrue, og skruet helt op.

Gik og mimede med på sangen , selvom jeg havde lyst til at bare at skråle højt , og alt hvad mine lunger kunne bære.
Men for de andres skyld , lod jeg trods alt vær ;D

TROEDE JEG !!! haha ..
griner stadig ved tanken...
nå... Men det gik fint , fik lagt en del ned i min kurv , og danset en smule, i smug inde i Netto.

Mødte min veninde ved kassen, hvor vi skulle til at betale , og så spurgte hun om det var mig som man kunne høre synge længere nede i butikken ?! folk bag i køen grinede , de havde tydeligvis også hørt mig haha.

Blev flov, for troede jo ikke at jeg sang sådan folk kunne høre det . lol !!

Hilsen hende , som ikke vil prøve på at mime med til michael sange inde i netto lige foreløbig ;D
Skrevet Billede

#4 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 06 October 2009 - 03:59 PM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Læs IndlægElinsJackson, på Oct 6 2009, 04:26 PM, sagde:

Det er sjovt at du nævner det med fona, ;D

Har haft en lign. oplevelse, men det var så netto i viborg i stdet for, hvor jeg var inde og handle ind .

Havde som sædvanelig mit headset i ørene hvor "Thriller" var på fuld skrue, og skruet helt op.

Gik og mimede med på sangen , selvom jeg havde lyst til at bare at skråle højt , og alt hvad mine lunger kunne bære.
Men for de andres skyld , lod jeg trods alt vær ;D

TROEDE JEG !!! haha ..
griner stadig ved tanken...
nå... Men det gik fint , fik lagt en del ned i min kurv , og danset en smule, i smug inde i Netto.

Mødte min veninde ved kassen, hvor vi skulle til at betale , og så spurgte hun om det var mig som man kunne høre synge længere nede i butikken ?! folk bag i køen grinede , de havde tydeligvis også hørt mig haha.

Blev flov, for troede jo ikke at jeg sang sådan folk kunne høre det . lol !!

Hilsen hende , som ikke vil prøve på at mime med til michael sange inde i netto lige foreløbig ;D


LOL :biglaugh: Hvor grineren -ha ha
Jeg går altid og smårokker til hans sange hvis det er nogle af dem med gang i og mimer også med. Kan ikke lade være.
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#5 Bruger er offline   Jonaskhl Ikon 06 October 2009 - 04:01 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1438
  • Indmeldt: 05-March 09
  • Gender:Not Telling

Læs IndlægMinnie, på Oct 6 2009, 04:11 PM, sagde:

Stik den LMAO

Lol hvordan skulle man kunne det....Med mindre man havde mødt MJ eller noget (Som der er nogen herinde der har!! grrrrrrrrrrr...)
Hehe.


Hmm...Har ikke nogen vilde oplevelser, men da jeg var i London på skolerejse for et måned siden, Var der en mand som havde en kiosk. Han spillede Billie Jean højt ud af højtalerne og skulle jo lige kommentere at det var fed musik han spillede hehe. Han var også MJ-fan og fik snakket rimelig meget med ham, og de andre gange jeg kom forbi i løbet af ugen og han så mig, skiftede han musikken til MJ og skruede vildt højt op haha. Fik ting med rabat og tit en gratis sodavand og andet....MJ-fans skulle jo holde sammen, som han sagde :D

Ikke nogen vild oplevelse, synes bare det er fedt, så mange Sjove/fede oplevelser man får, pga. man er MJ-fan :)

Dette indlæg er redigeret af Jonaskhl: 06 October 2009 - 04:02 PM

"This post has been edited by Jonaskhl: Today, xx:xx pm/am" <3 <3 <3

#6 Bruger er offline   Minnie Ikon 06 October 2009 - 05:18 PM

  • You Can't Really Be That Stupid
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2749
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Male

Læs IndlægElinsJackson, på Oct 6 2009, 04:26 PM, sagde:

Det er sjovt at du nævner det med fona, ;D

Har haft en lign. oplevelse, men det var så netto i viborg i stdet for, hvor jeg var inde og handle ind .

Havde som sædvanelig mit headset i ørene hvor "Thriller" var på fuld skrue, og skruet helt op.

Gik og mimede med på sangen , selvom jeg havde lyst til at bare at skråle højt , og alt hvad mine lunger kunne bære.
Men for de andres skyld , lod jeg trods alt vær ;D

TROEDE JEG !!! haha ..
griner stadig ved tanken...
nå... Men det gik fint , fik lagt en del ned i min kurv , og danset en smule, i smug inde i Netto.

Mødte min veninde ved kassen, hvor vi skulle til at betale , og så spurgte hun om det var mig som man kunne høre synge længere nede i butikken ?! folk bag i køen grinede , de havde tydeligvis også hørt mig haha.

Blev flov, for troede jo ikke at jeg sang sådan folk kunne høre det . lol !!

Hilsen hende , som ikke vil prøve på at mime med til michael sange inde i netto lige foreløbig ;D

Hahahaha super fedt!

Det er sådanne historier jeg håbede I havde :) Hvor vi ikke kan gøre andet end grine af det hele, fordi det er altså sjovt og viser bare hvor meget MJ har påvirket os :)

Three Nails Gave Me Liberty

*********

You used to captivate me by your resonating light
Now, I'm bound by the life you left behind


#7 Bruger er offline   mystix Ikon 06 October 2009 - 06:03 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1144
  • Indmeldt: 05-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Haha :P hmm jeg har ikke de helt vilde historier, men folk kigger tit sjovt på mig og min veninde når vi går helt amok til MJ til fester og sådan.
Prøvede en gang til en fest hvor jeg gik op til dj'en og spurgte om han havde noget Michael Jackson musik han ville sætte på. Det havde han ihvertfald. Så træder en pige frem der stod ved siden af mig og siger "Jeg ønskede altså en sang først, jeg vil gerne høre jooks." hvortil DJ'en svarer "Hmm ja... men Michael Jackson er federe så det sætter jeg på først." :D

og så prøvede jeg en gang i fakta hvor jeg havde in the closet på hjernen. Så uden at tænke mig (der var ikke rigtig nogen mennesker i butikken) Går jeg rundt og synger linjen "There is something about you baby, that makes me wanna give it to you", drejer rundt om et hjørne og der står en dame og ser meget forarget på mig. Måtte godt nok kæmpe for ikke at flække af grin der, nok ikke den mest heldige linje at synge i offentligheden :upsidedown:
Skrevet Billede

You're always in my heart <3

#8 Bruger er offline   King Of MIX Ikon 06 October 2009 - 06:30 PM

  • King Of MIX
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 761
  • Indmeldt: 19-January 05
  • Gender:Male

Vi er nogle stykker herinde som har mødt ham, og de historier er til at finde på Moo siden: LINK
Skrevet Billede

#9 Bruger er offline   mystix Ikon 06 October 2009 - 06:51 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1144
  • Indmeldt: 05-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Læs IndlægKing Of MIX, på Oct 6 2009, 07:30 PM, sagde:

Vi er nogle stykker herinde som har mødt ham, og de historier er til at finde på Moo siden: LINK



Ja men var det ikke bare søde historier omkring vores hverdag med MJ, ikke nødvendigvis om vi havde mødt ham? :)
Skrevet Billede

You're always in my heart <3

#10 Bruger er offline   Minnie Ikon 06 October 2009 - 09:27 PM

  • You Can't Really Be That Stupid
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2749
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Male

Altså alle historier er velkomne :)

Vi har jo forskellige oplevelser bag os... Jeg har jo den historie jeg allerede har delt, men har også haft andre sjove oplevelser - bla at sidde 2 rækker foran MJ i biografen og tænke at "han ser da bekendt ud"... jeg har stået ansigt til ansigt med MJ med en rude imellem os, og da vi får øjenkontakt bryder jeg ud i grin - hvilket bliver vist i fjernsynet i hele Europa (DOH), jeg er blevet ramt af MJ's bil, gået lige forbi ham et par gange... bare for at nævne et par stykker LMAO

Men jeg har også siddet og ventet i kø hele natten ude foran Stereo-studio i Århus - omend det kun var Søren og jeg (Det var altså grineren), og har skam også lavet den som Elin beskrev LOL

Ideen var bare at give hinanden lidt at smile af :)

Three Nails Gave Me Liberty

*********

You used to captivate me by your resonating light
Now, I'm bound by the life you left behind


#11 Bruger er offline   fuzzball Ikon 07 October 2009 - 08:19 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 623
  • Indmeldt: 28-March 09
  • Gender:Female
  • Location:nordjylland

Ha, ha- det mest pinlige jeg har gjort, var nok under Michael´s Dangerous Tour, hvor
jeg i fulde alvor ringede til et busselskab, og spurgte om de arrancerede nogen busrejse
til Michael´s koncert på Tennerife. Manden jeg talte med troede virkelig , jeg tog pis på ham.
Jeg kan da ikke gøre for, at jeg var så dårlig til geografi... LOL

#12 Bruger er offline   Sille Ikon 07 October 2009 - 01:23 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1039
  • Indmeldt: 16-August 09
  • Gender:Female
  • Location:Randers

Læs IndlægMinnie, på Oct 6 2009, 10:27 PM, sagde:

jeg har stået ansigt til ansigt med MJ med en rude imellem os, og da vi får øjenkontakt bryder jeg ud i grin - hvilket bliver vist i fjernsynet i hele Europa


Altså Minnie, hvor har du bare været uheldig :upsidedown: Men dejligt at få noget at smile af :biglaugh:

Er der et sted, hvor vi kan se dit "møde" med Michael ?
Skrevet Billede

#13 Bruger er offline   Minnie Ikon 07 October 2009 - 01:49 PM

  • You Can't Really Be That Stupid
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2749
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Male

Læs IndlægSille, på Oct 7 2009, 02:23 PM, sagde:

Altså Minnie, hvor har du bare været uheldig :upsidedown: Men dejligt at få noget at smile af :biglaugh:

Er der et sted, hvor vi kan se dit "møde" med Michael ?

Jeg tror måske det findes på YouTube. Det var ved Nasdaq åbningen d 28. august 2001. Det blev bla. vist på RTL...

Three Nails Gave Me Liberty

*********

You used to captivate me by your resonating light
Now, I'm bound by the life you left behind


#14 Bruger er offline   Ida941 Ikon 08 October 2009 - 12:42 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 368
  • Indmeldt: 29-July 09
  • Gender:Not Telling

Jeg havde en underviser på mit studie som jeg bare ikke kunne døje, sådan en rigtig arrogant type der har alle de rigtige meninger og den "gode" smag og som samtidig godt kunne lide at provokere folk. Jeg er genert og tilbageholdende som vi kom selvfølgelig ikke så godt overens og har haft mange sammenstød omkring hans idé om at der er en rigtig måde at gøre alting på og det er hans måde. Så blev jeg færdig på uddannelsen i foråret. Men så et par dage efter MJ døde mødte jeg ham underviseren, han sad på en bænk med en ghettoblaster og spillede Michael Jackson musik for fulde drøn. Jeg kom gående dér i en MJ t-shirt og lige pludselig var vi bedste venner, han gav mig en krammer og alt muligt. Det viste sig at han var skabs-MJ fan og var blevet helt slået ud af det. Og siden har jeg hørt rygter om at han taler virkelig godt om mig mit arbejde rundt omkring... Sært.

#15 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 09 October 2009 - 08:44 AM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Læs IndlægIda941, på Oct 8 2009, 01:42 PM, sagde:

Jeg havde en underviser på mit studie som jeg bare ikke kunne døje, sådan en rigtig arrogant type der har alle de rigtige meninger og den "gode" smag og som samtidig godt kunne lide at provokere folk. Jeg er genert og tilbageholdende som vi kom selvfølgelig ikke så godt overens og har haft mange sammenstød omkring hans idé om at der er en rigtig måde at gøre alting på og det er hans måde. Så blev jeg færdig på uddannelsen i foråret. Men så et par dage efter MJ døde mødte jeg ham underviseren, han sad på en bænk med en ghettoblaster og spillede Michael Jackson musik for fulde drøn. Jeg kom gående dér i en MJ t-shirt og lige pludselig var vi bedste venner, han gav mig en krammer og alt muligt. Det viste sig at han var skabs-MJ fan og var blevet helt slået ud af det. Og siden har jeg hørt rygter om at han taler virkelig godt om mig mit arbejde rundt omkring... Sært.


Vuhuu hvor fedt. Det er altså hårdt at være skabs-fan :mellow:
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#16 Bruger er offline   CaseyXM Ikon 15 October 2009 - 03:03 PM

  • LOVE IS PEACE! PEACE IS LOVE!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 690
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:København, Danmark

Hehe, jeg har et par...

Engang i timen så var det liiige så stille for en gangs skyld... Og PLUDSELIG så ringer min telefon!!! Og da min ringetone er " Bad ", så folk begyndte bare at falde om af grin XD *pinligt*

Også var der en myg hjemme hos os, og min mor klaskede den med vores fluesmækker... Men den døde ikke! Så begyndte jeg bare at synge " Cause' this a Thriller! Thriller night! And no one is gonna save you from the mosquito that's about to strike!.. " :P

Og der var engang da der var nogen der skulle fremlægge om " Pop " i musik. Så skrev de selvfølgelig også om Michael Jackson, og jeg begyndte at klappe som en galning da de var færdige :hmmm:

Dette indlæg er redigeret af CaseyXM: 17 October 2009 - 07:49 PM

LOVE 2 MJ 4-EVER!!!

____________?§$$$$$$$§§?_
___________§$$$$$$$$$$$$§?
___________??§§§$$$$§$$$$§?
_____________?____§?§§$§$$§?
______________?___?_?§$$$$$$§
________________?????§$$§$$§?
___????§?__________??§$$$$$§§?
__?§$$$$?_??______§§§$§§§§§$$§ ?
___?§$$$§????_____?§$$$J§§§§§§ $$§?
____?$$§?________§$$$$h§$§§§§§ §$§
_____§$§§3_______$$$§§§§§§§§$§ $$§
______§$$§§$____$$§§§$§§§§§$§§ $$§
_______§$$$$$$$$$$§$§§§$$$$§§§ $$§
________?§§§§$$$$$$§§§§§§$§§§§ $$?
___________$$$§$$$§§§§§§§§§§§$ $§
________________?§$$§§$§§$§§§§ §?
__________________§$$$§§$§§§§$ §?
_________________?§$$§§§§§§§§$ §?
_______________?§$$§§$$::::§§$ $$§
______________§$$$§§§§§:::§$§§ $$?
____________?§$$$$$$$$:::§§§§$ $$?
__________?§$$$$$$§§:::§$§$$$$ §?
________?§$$$$$$§:::§§$§$$$$$§
_______§$$$$$$§:::§$$$$$$§?
_____?$$$$$§::::$$$$$$§?
___?§$$$$§::::$$$$§??
_?§$$$$§§§§$$$$§?
§$$$$§§§§$$§?
§$$§§§§§$§
?$$§§§$§§§§?
?§$§§§§§§§$$§
_§$§§§$§§§§$§?
_?$§§§$$§§§§§§?
_?§$§§$§§§§§$$$§
__?§§§$§$$§§§$$$§
__?§$§$$$$§§?§§§?__??
___?$$$$$§_______?§$$$?
____?????____?§§§??§$$§
____________?$$$§_?§?
___________?$$$§§§$§
__________?§$$§??$§?

#17 Bruger er offline   Annemette09 Ikon 19 October 2009 - 08:45 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 308
  • Indmeldt: 18-October 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægElinsJackson, på Oct 6 2009, 04:26 PM, sagde:

Det er sjovt at du nævner det med fona, ;D

Har haft en lign. oplevelse, men det var så netto i viborg i stdet for, hvor jeg var inde og handle ind .

Havde som sædvanelig mit headset i ørene hvor "Thriller" var på fuld skrue, og skruet helt op.

Gik og mimede med på sangen , selvom jeg havde lyst til at bare at skråle højt , og alt hvad mine lunger kunne bære.
Men for de andres skyld , lod jeg trods alt vær ;D

TROEDE JEG !!! haha ..
griner stadig ved tanken...
nå... Men det gik fint , fik lagt en del ned i min kurv , og danset en smule, i smug inde i Netto.

Mødte min veninde ved kassen, hvor vi skulle til at betale , og så spurgte hun om det var mig som man kunne høre synge længere nede i butikken ?! folk bag i køen grinede , de havde tydeligvis også hørt mig haha.

Blev flov, for troede jo ikke at jeg sang sådan folk kunne høre det . lol !!

Hilsen hende , som ikke vil prøve på at mime med til michael sange inde i netto lige foreløbig ;D


Hmm.. Måske hørte jeg dig? :thihi: Arj.. Lang tid siden jeg har været i netto. hehe, jeg kunne finde på det samme.
*Rest In Peace Michael*

I'll Never Let You Part
For You Will Always In My Heart

♥♫☮

#18 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 19 October 2009 - 10:47 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægAnnemette09, på Oct 19 2009, 08:45 PM, sagde:

Hmm.. Måske hørte jeg dig? :thihi: Arj.. Lang tid siden jeg har været i netto. hehe, jeg kunne finde på det samme.



hhahaha ;D du kommer også fra Viborg , eller ?(:
Skrevet Billede

#19 Bruger er offline   Jonaskhl Ikon 20 October 2009 - 02:05 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1438
  • Indmeldt: 05-March 09
  • Gender:Not Telling

Læs IndlægElinsJackson, på Oct 19 2009, 11:47 PM, sagde:

hhahaha ;D du kommer også fra Viborg , eller ?(:

Hmm....Lad os se: Der står "From: Viborg" lige ude for hendes indlæg og i hendes profil.
Så måske kommer hun virkelig fra Viborg, hvem ved? ;)
"This post has been edited by Jonaskhl: Today, xx:xx pm/am" <3 <3 <3

#20 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 20 October 2009 - 06:25 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægJonaskhl, på Oct 20 2009, 01:05 PM, sagde:

Hmm....Lad os se: Der står "From: Viborg" lige ude for hendes indlæg og i hendes profil.
Så måske kommer hun virkelig fra Viborg, hvem ved? ;)



Nu skal du ikke være flabet over for de "voksne" Jonas ! ;D

hhaha
Skrevet Billede

  • (2 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere