TWYMMF, IJCSLU og HN............. men der er jo så mange fede. Elsker bare det hele!
Bedste performance i "This Is It"?
#22 03 November 2009 - 07:23 PM
Det er altså alt for fedt at se ham når han er på 'slap linje' og bare jammer. Ex når Threatened bliver spillet og han bare står og groover. Hans lille ballet-ting da de øver TWYMMF... og så er I Just Can't Stop Loving you ALT for fed... Hans temmelig uhm... sexuelle ting i slutningen af Billie Jean... Earth Song er mega rørende... Hans weeeeee på kranen er for sjovt....
Skal se den igen på søndag, og glæder mig! Ved ikke om jeg kan se den flere gange i biografen da jeg ikke rigtig hverken har tid eller penge, men ellers skal DVD'en slides op når den kommer!
Skal se den igen på søndag, og glæder mig! Ved ikke om jeg kan se den flere gange i biografen da jeg ikke rigtig hverken har tid eller penge, men ellers skal DVD'en slides op når den kommer!
Three Nails Gave Me Liberty
You used to captivate me by your resonating light
Now, I'm bound by the life you left behind
#24 03 November 2009 - 08:12 PM
Minnie, på Nov 3 2009, 07:23 PM, sagde:
Det er altså alt for fedt at se ham når han er på 'slap linje' og bare jammer. Ex når Threatened bliver spillet og han bare står og groover. Hans lille ballet-ting da de øver TWYMMF... og så er I Just Can't Stop Loving you ALT for fed... Hans temmelig uhm... sexuelle ting i slutningen af Billie Jean... Earth Song er mega rørende... Hans weeeeee på kranen er for sjovt....
Gotta love that 'Weeeeeeeeeeeeeeeeee'
........Whatever happens.... don't let go of my hand............
I will never... never let go.... <3
I will never... never let go.... <3
#25 03 November 2009 - 09:17 PM
#26 03 November 2009 - 09:33 PM
#28 06 November 2009 - 01:34 PM
Eeeiii...! Det kan man da ikke svare på!
Hmm... Men hvis jeg SKULLE vælge, så ville det nok blive.. Smooth criminal.
Men alt var bare godt! Det er jo MJJ!!!
Hmm... Men hvis jeg SKULLE vælge, så ville det nok blive.. Smooth criminal.
Men alt var bare godt! Det er jo MJJ!!!
If tears could build a stairway,
and memories a lane,
I'd walk right up to heaven
and bring you home again.
and memories a lane,
I'd walk right up to heaven
and bring you home again.
#30 08 November 2009 - 11:37 PM
#31 09 November 2009 - 08:58 AM
Det er virkelig svært at vælge, men nu har jeg altid haft en ting for TWUMMF i IJCSLU og videosekvenserne til Smooth Criminal syntes jeg også bare jeg rigtig fede Det er et squeeze af mine favoritter, men jeg elskede bare dem alle.
qIq2UWCTCBM
I Just Can't Stop Loving You...
I Just Can't Stop Loving You...