The Moo-Walkers Forum: MJ's børn i Oprah Show - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



MJ's børn i Oprah Show DISLIKE!!!

#1 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 13 October 2010 - 01:25 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Kopi fra FB :

MICHAEL JACKSON's three children are set to break their silence in a candid chat with talk show queen OPRAH WINFREY, according to a new report.Winfrey visited the late singer's mother Katherine on Saturday (09Oct10) at her Encino, California home, where she interviewed the family matriarch, her husband Joe and took a tour of the property.But new reports suggest Winfrey also sat down with other members of the family - Jackson's three children, Prince Michael, 13, Paris, 12, and eight-year-old Blanket.The siblings, who have never been interviewed, are believed to have opened up about their famous dad for Winfrey, who is wrapping up the final season of her hit daytime show.The episode is due to air in the coming weeks, according to the New York Daily News.The Thriller star, who died last year (09), went to great lengths to keep his kids shielded from the spotlight, schooling them at home and covering their faces with masks and cloths in public.




Puuuuhaaaa Oprah s:
Skrevet Billede

#2 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 13 October 2010 - 01:36 PM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Læs IndlægElinsJackson, på 13 October 2010 - 02:25 PM, sagde:

Kopi fra FB :

MICHAEL JACKSON's three children are set to break their silence in a candid chat with talk show queen OPRAH WINFREY, according to a new report.Winfrey visited the late singer's mother Katherine on Saturday (09Oct10) at her Encino, California home, where she interviewed the family matriarch, her husband Joe and took a tour of the property.But new reports suggest Winfrey also sat down with other members of the family - Jackson's three children, Prince Michael, 13, Paris, 12, and eight-year-old Blanket.The siblings, who have never been interviewed, are believed to have opened up about their famous dad for Winfrey, who is wrapping up the final season of her hit daytime show.The episode is due to air in the coming weeks, according to the New York Daily News.The Thriller star, who died last year (09), went to great lengths to keep his kids shielded from the spotlight, schooling them at home and covering their faces with masks and cloths in public.


Puuuuhaaaa Oprah s:

Jeg håber, at det her bare er et falsk rygte Skrevet Billede Skrevet Billede Skrevet Billede Jeg får det helt dårligt ved tanken Skrevet Billede
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#3 Bruger er offline   Smilla Ikon 13 October 2010 - 01:41 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 130
  • Indmeldt: 07-February 10
  • Gender:Female

:angryshout: WTF :angryshout: :shakehead: Hmm, hvorfor skulle Kathrine tillade det??? Det har jeg lidt svært ved af forstille mig.

#4 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 13 October 2010 - 01:42 PM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Læs IndlægSmilla, på 13 October 2010 - 02:41 PM, sagde:

Skrevet Billede WTF Skrevet Billede Skrevet Billede Hmm, hvorfor skulle Kathrine tillade det??? Det har jeg lidt svært ved af forstille mig.

Det vil desværre ikke undre mig, ligesom de lod Paris gå op på scenen ved hans memorial!!
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#5 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 13 October 2010 - 01:48 PM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

^Men hun ville jo selv. Det var hendes chance for, at fortælle folk at hendes far er THE BEST DAD IN THE WORLD :bigcry: :wub:

Jeg synes Oprah er en vendekåbe, først fremstår hun som ven af MJ, så bagtaler hun ham og prøver at få folk til, at tænke på ham som værende skyldig, selvom han var uskyldig, derefter prøver hun (nu efter hans død) at vinde hans fans tillid, ved bl.a. at interwieve Kathrine og derefter hans børn.
Hvorfor kan hun ikke bare lade hans familie være i fred????!!!!
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#6 Bruger er offline   Smilla Ikon 13 October 2010 - 01:51 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 130
  • Indmeldt: 07-February 10
  • Gender:Female

Læs IndlægMike sagde:

Det vil desværre ikke undre mig, ligesom de lod Paris gå op på scenen ved hans memorial!!


Hmm ja, det havde jeg lidt fortrængt :flov: Men stadig... Det synes jeg nu faktisk giver mere mening end at lade oprah inteviewe dem. Jeg synes SQ ikke det er ok!! Men dér er vi jo ret så enige :beeming:

#7 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 13 October 2010 - 01:52 PM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

Læs IndlægHeavenCanWait, på 13 October 2010 - 02:48 PM, sagde:

^Men hun ville jo selv. Det var hendes chance for, at fortælle folk at hendes far er THE BEST DAD IN THE WORLD :bigcry: :wub:

Jeg synes Oprah er en vendekåbe, først fremstår hun som ven af MJ, så bagtaler hun ham og prøver at få folk til, at tænke på ham som værende skyldig, selvom han var uskyldig, derefter prøver hun (nu efter hans død) at vinde hans fans tillid, ved bl.a. at interwieve Kathrine og derefter hans børn.
Hvorfor kan hun ikke bare lade hans familie være i fred????!!!!

Hun vil jo bare have pengene der er i det interview og et brag af et seertal...
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#8 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 13 October 2010 - 01:53 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Håber ikke at det er rigtigt...

Men jeg kan desværre heller ikke lade vær med at se det, hvis det så bliver vist..

Må Oprah være i godt humør den dag, PLEASE!

Held til de små børn.. suk
Skrevet Billede

#9 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 13 October 2010 - 02:07 PM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Læs IndlægHeavenCanWait, på 13 October 2010 - 02:48 PM, sagde:

^Men hun ville jo selv. Det var hendes chance for, at fortælle folk at hendes far er THE BEST DAD IN THE WORLD Skrevet Billede Skrevet Billede

Jeg synes Oprah er en vendekåbe, først fremstår hun som ven af MJ, så bagtaler hun ham og prøver at få folk til, at tænke på ham som værende skyldig, selvom han var uskyldig, derefter prøver hun (nu efter hans død) at vinde hans fans tillid, ved bl.a. at interwieve Kathrine og derefter hans børn.
Hvorfor kan hun ikke bare lade hans familie være i fred????!!!!


Det er rigtig søde, men jeg tvivler stærkt på, at Michael havde accepteret at have Paris op på scenen den dag.....det kan vi af gode grunde aldrig finde ud af...

Jeg håber ikke, at Kathrine acceptere showet med Operah! Jeg er allerede ved at miste lidt for hende af forskellige årsager...nu skal hun ikke gør det her også!!

Jeg er sikker på, at showet bliver godt, og at Operah vil opføre sig pænt mod børnene til selve showet. Hele verdenen har jo ondt af de børn. Hun vil aldrig gøre noget dér. Men dét jeg frygter er, at hun senere vil stikke dem i ryggen, ligesom hun har gjort med Michael og så mange andre af hendes gæster!!! Lede b****Skrevet Billede
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#10 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 13 October 2010 - 02:08 PM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

For at forsvare hans børn er vi jo desværre nødt til, at se det ellers ved vi jo ikke hvorfor folk (ikke-fans) siger som de gør om hans børn. Her tænker jeg især på dem der kan finde på, at sige alt muligt grimt nu det er MJ's børn.

Hvilken kanal kører hendes shows normalt på?
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#11 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 13 October 2010 - 02:09 PM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

Læs IndlægMike sagde:

Det er rigtig søde, men jeg tvivler stærkt på, at Michael havde accepteret at have Paris op på scenen den dag.....det kan vi af gode grunde aldrig finde ud af...

Jeg håber ikke, at Kathrine acceptere showet med Operah! Jeg er allerede ved at miste lidt for hende af forskellige årsager...nu skal hun ikke gør det her også!!

Jeg er sikker på, at showet bliver godt, og at Operah vil opføre sig pænt mod børnene til selve showet. Hele verdenen har jo ondt af de børn. Hun vil aldrig gøre noget dér. Men dét jeg frygter er, at hun senere vil stikke dem i ryggen, ligesom hun har gjort med Michael og så mange andre af hendes gæster!!! Lede b****Skrevet Billede

Lige præcis! Jeg håber virkelig VIRKELIG ikke dette, hvis det er sandt, kommer til at skade børnene... det er bare det sidste jeg ønsker skal ske for dem!
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#12 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 13 October 2010 - 02:34 PM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Læs IndlægJacqueline, på 13 October 2010 - 03:09 PM, sagde:

Lige præcis! Jeg håber virkelig VIRKELIG ikke dette, hvis det er sandt, kommer til at skade børnene... det er bare det sidste jeg ønsker skal ske for dem!

Me too Skrevet Billede
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#13 Bruger er offline   MJForeverever Ikon 13 October 2010 - 04:20 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 79
  • Indmeldt: 13-June 10
  • Gender:Female
  • Location:Karlslunde

Læs IndlægHeavenCanWait, på 13 October 2010 - 03:08 PM, sagde:

For at forsvare hans børn er vi jo desværre nødt til, at se det ellers ved vi jo ikke hvorfor folk (ikke-fans) siger som de gør om hans børn. Her tænker jeg især på dem der kan finde på, at sige alt muligt grimt nu det er MJ's børn.

Hvilken kanal kører hendes shows normalt på?


Oprah Winfrey Show plejer at blive vist på kanal 4. men de sender hendes show kl.9.35. fra mandag-torsdag. Synes jeg er lidt irritende, for der er man jo på arbejdet:( og de genudsender ikke hendes show.Jeg har prøvet at kigge hele tvbladet igennem, der står ikke noget om at de genudsender det:(

Altså på en måde kunne jeg godt tænke mig at Oprah lavede det interview med MJbørnene. både fordi at jeg godt kunne tænke mig at vide noget mere om dem, høre dem snakke fra deres egne mund. Se og høre hvilke ligheder de har med deres far. hvordan de snakker, bevaæger sig på, jeg går helt ned i detaljerne. Det hjælper mig meget Især nu hvor MJ er død, At se MJ i børnene. Se hvad Michael Har lært/ givet videre til hans børn. Sevom de kun er børn/teenager.
Lyder måske lidt inviklet, lidt svært at forklare når man skal skrive det.

Men på den anden side vil jeg heller ikke have at børnene skal tvinges eller noget andet ubehageligt for dem. synes egentlig heller ikke at Oprah fortjener at tjene kassen på et interview med børnene. det var rigeligt med det interview hun lavde med Michael i 1993.

#14 Bruger er offline   themjj Ikon 13 October 2010 - 05:38 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Desværre er det rigtig nok, det vidner om hvor god Oprah er til at tale folk efter munden og få de interviews hun vil have, dette er fra Randys twitter http://twitter.com/randyjackson8 :
i know every 1 wants to know my position on the Oprah interview
1rst let me say that i love my mother and father. i am humbly grateful to have them as my parents
but i don't always agree with the choices they make. this is 1 of those times
i found out Oprah was at our family home, my stomach ached and it still hasn't gone away
i had no prior knowledge this was going to happen. it was deliberately kept from me because they knew i would have tried to stop it
I know how Oprah feels about my brother and family. i also know that he would not have wanted this.
in fact, she is the last person on earth he would want around his children
i can never forget when she had the show on pedophilia during the jury deliberation process in my brother's santa maria case.
that was no coincidence
i know there are a lot of you out there upset and angry over this. i don't blame you
can you imagine how i feel. i'm angry 2
i'm sorry for the delay. just trying to hold myself together
Let our anger be the fuel that ignites our desire for truth, and keeps us unified on the road to justice for him.
i will continue to do my best with my family. all i need is your love and support. i will never give up
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#15 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 13 October 2010 - 05:44 PM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Heartbreaking!! Skrevet Billede

HVORFOR!!! Jeg håber s**** ikke, at de gør det for pengene!!!!

Dette indlæg er redigeret af Mike's Moonwalker: 13 October 2010 - 05:45 PM

Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#16 Bruger er offline   themjj Ikon 13 October 2010 - 05:51 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Lidt optimistisk måske, men det kan være det ikke kun er negativt. Hvis der er en person der er meningsdannende i USA så er det Oprah, og hun er verdens største vendekåbe som taler alle folk efter munden. Så det kan være at det er det bedste forum for Katherine at forsvare sin søn og få vist den rigtige side af Michael. Og Oprah skylder (mildest talt) Michael en ordenlig behandling, for at gøre godt for alt det lort hun har fyret af tidligere. Så måske er det ikke nødvendigvis negativt, men har vel lov til at håbe...
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#17 Bruger er offline   fuzzball Ikon 13 October 2010 - 05:52 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 623
  • Indmeldt: 28-March 09
  • Gender:Female
  • Location:nordjylland

Selvfølgelig (desværre) er det for pengenes skyld.... Har intet tilovers for Joe og har Meget Lidt tilovers for Kathrine (en af årsagerne til at jeg IKKE ville købe Never Can Say Goodbye bogen). Stakkels børn......

#18 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 13 October 2010 - 07:12 PM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Læs Indlægfuzzball, på 13 October 2010 - 06:52 PM, sagde:

Selvfølgelig (desværre) er det for pengenes skyld.... Har intet tilovers for Joe og har Meget Lidt tilovers for Kathrine (en af årsagerne til at jeg IKKE ville købe Never Can Say Goodbye bogen). Stakkels børn......

Jeg kan heller ikke tåle Joe. Michael har muligvis tilgivet ham, men det har jeg ikke! And never will! Der er nu heller ikke meget, der tyder på, at Michael har tilgivet ham i sidste ende. Jeg tænker f.eks. på testamentet. Og hvad angår Kathrine, så er jeg blevet ret skuffet Skrevet Billede Hun har nu flere gange gået imod, hvad Michael ønskede for sine børn. Jeg kan slet ikke forstille mig, at Michael havde regnet med det her, degang han skrev sit testamente....
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#19 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 14 October 2010 - 09:20 AM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Fra Taj Jackson's Twitter:

@tajjackson3 Taj Jackson
Oprah did not interview MJ's kids. Rumors get started and people run with them. We should know better than to trust rumor sites.
14 hours ago via TweetDeck

Jeg håber det er sandt :)
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#20 Bruger er offline   themjj Ikon 03 November 2010 - 05:42 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Skrevet Billede
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

  • (2 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere