Fan- T-shirts Skal vi få lavet nogle Moo- t-shirts?
#23 04 January 2010 - 10:15 AM
Nu er der jo også en del af of herinde som laver designs, så hvis det skulle gå hen og blive til noget, kunne vi måske komme op med en super idé sammen. Bare et forslag...
#24 04 January 2010 - 12:26 PM
King Of MIX, på Jan 4 2010, 10:15 AM, sagde:
Nu er der jo også en del af of herinde som laver designs, så hvis det skulle gå hen og blive til noget, kunne vi måske komme op med en super idé sammen. Bare et forslag...
Nu beder jeg bare om et ja hvis man er interesseret. -hverken design, farve, størrelse eller andet...
Jamn så tager du over Brian!
Dette indlæg er redigeret af MariaMus: 04 January 2010 - 01:14 PM
I will never... never let go.... <3
#25 04 January 2010 - 12:44 PM
Desuden synes jeg det skal være i farver hvis original-billedet er i farver
Dette indlæg er redigeret af HeavenCanWait: 04 January 2010 - 12:44 PM
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(
♥Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club♥
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club♥
"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson
#26 04 January 2010 - 01:55 PM
#27 04 January 2010 - 02:26 PM
hehe ..'
Men ville være fedt at have evt, brugernavnene på os brugere på ryggen , sådan lidt efter skole agtigt ? hehe
Og på ærmet kunne "Moo" moskotten sidde ?
Og foran kunne et fedt logo med Moo-walkers komme , og evt en citat fra mj , og et billed ?
Vil lige sige at jeg er imod farver som Lyserød på en trøje hehe.. Syndes det ville være for "tøset" Og tror også der ville være en del fyre her inde der ville være skufet. lol ;D
Det var nogle af mine ideer (;
#28 04 January 2010 - 07:34 PM
ElinsJackson, på Jan 4 2010, 02:26 PM, sagde:
hehe ..'
Men ville være fedt at have evt, brugernavnene på os brugere på ryggen , sådan lidt efter skole agtigt ? hehe
Og på ærmet kunne "Moo" moskotten sidde ?
Og foran kunne et fedt logo med Moo-walkers komme , og evt en citat fra mj , og et billed ?
Vil lige sige at jeg er imod farver som Lyserød på en trøje hehe.. Syndes det ville være for "tøset" Og tror også der ville være en del fyre her inde der ville være skufet. lol ;D
Det var nogle af mine ideer (;
-jeg kan RIGTIG GODT LIDE dine ideer! (: Bakker op om det
-men med moo brugernavne? der er jo såååh mange! OO -men kunne være sejt
Dette indlæg er redigeret af NayNay: 04 January 2010 - 07:34 PM
#29 04 January 2010 - 07:36 PM
Now above
I can't wait for you to wrap your wings around me baby
What'll I give just to hold you close
As on earth
In heaven we will be together baby
#30 04 January 2010 - 07:53 PM
themjj, på Jan 4 2010, 01:55 PM, sagde:
det synes jeg er en rigtig fed idé.
jeg har faktisk et design inde i hovedet som jeg da lige kan kradse ned. har muligvis tid imorgen, eller måske i aften hvis jeg ikke kan sove?
spørgsmålet er jo så bare hvor jeg skal gøre af det forslag?
That just makes me a dumb human like you.
#31 04 January 2010 - 07:55 PM
Som et eksempel lavede jeg jo f.eks MJ tegnet med billeder af Michael som t-shirt på et tidspunkt, det syntes jeg er genialt at der kun er lavet et par enkelte af den slags. http://s815.photobuc...t=IMG_36102.jpg
Så skal vi ikke være kreative og finde på noget super fedt sammen?
Som sagt kunne det jo være fedt at lave en slags konkurrence hvor vi alle kunne komme med et forslag...
#33 05 January 2010 - 12:42 AM
#34 05 January 2010 - 12:53 AM
MariaMus, på Jan 4 2010, 12:26 PM, sagde:
Jamn så tager du over Brian!
Hov hov... Jeg har på intet tidspunkt haft nogen hensigt om at overtage noget. Kommer jo bare med lidt hjælp, syntes da ikke at det gør noget at vi hjælper lidt til hvor vi kan.
#35 05 January 2010 - 01:15 PM
Sille, på Jan 4 2010, 10:13 PM, sagde:
For pokker da også, den er smuk
Det stemmer jeg også for
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(
♥Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club♥
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club♥
"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson
#36 05 January 2010 - 01:23 PM
HeavenCanWait, på Jan 5 2010, 01:15 PM, sagde:
Jeg syndes din signatur er skide flot, og genialt lavet, og misforstå mig nu ikke når jeg siger det her.
Men siden jeg så den første gang , der har jeg syndtes at den har været lidt trist, Michael smiler ikke på billedet.
Og har bare lige set negativt på det, for jeg vil gerne have en t-shirt/Bluse hvor han smiler , og er glad og tilfreds..
Måske noget med hvor han står og krammer en jordklode eller lign?
Hvor han symbolisere fred, kærlig, og hans store talent som han har !!
:I :I
#37 05 January 2010 - 01:25 PM
http://www.youtube.c...h?v=N0Cz5wGIiEM
http://www.youtube.c...h?v=8-kb8nWbW5k
http://www.youtube.c...h?v=4BsZJ3Ezhc8
I would be really glad if you rated or/and commented the videos. Thanks
#38 05 January 2010 - 04:00 PM
Teoratisk set ville jeg godt kunne lave det samme hvor han smiler meeen: Problemet er at finde så Højtopløslige billeder af ham, hvor han sidder med ansigtet og øjnene peget direkte mod kameraet, Så det ville kunne bruges... Jeg kunne i hvertfald ikke finde nogen da jeg ledte...
#39 05 January 2010 - 04:05 PM
themjj, på Jan 5 2010, 04:00 PM, sagde:
Teoratisk set ville jeg godt kunne lave det samme hvor han smiler meeen: Problemet er at finde så Højtopløslige billeder af ham, hvor han sidder med ansigtet og øjnene peget direkte mod kameraet, Så det ville kunne bruges... Jeg kunne i hvertfald ikke finde nogen da jeg ledte...
håber ikke du misfortod hvad jeg sagde ?
For jeg elsker billedet! , men nu hvor vi alle skulle blive enige om en trøje/t-shirt,
så ville jeg bare helst have en med hvor han smiler på.
Men kommer jo også bare med min mening (:
#40 18 January 2010 - 11:04 PM
Jeg kan i øvrigt lave t-shirts til medarbejderpris på min mors arbejde.. mener det er 7 kr. pr. stk men er ikke helt sikker.