The Moo-Walkers Forum: X-rated Forum - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



X-rated Forum

#41 Bruger er offline   foralltime Ikon 19 January 2010 - 09:47 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 121
  • Indmeldt: 20-September 09
  • Gender:Female

Læs Indlægmystix, på Jan 19 2010, 06:01 PM, sagde:

Kunne ikke have sagt det bedre selv Nina :thumbsup: Fordi vi har de tanker om ham betyder det jo ikke at vi respekterer ham mindre. Vi er ikke fans FORDI han er sexet:) Og foralltime, jeg tror ikke du skal være bange hvad Michael ville synes om det, han sagde selv at han nød at pirre sine fans og det gør han så sandelig også med sine moves, sang osv. Men vi elsker ham og respekterer ham for det musikalske geni og fantastiske menneske han er og at vi så har lidt dirty thoughts engang imellem, ja så er det jo godt at have sådan et rum så man ligeledes kan vælge det fra de dage hvor man bare ikke vil tænke på ham på den måde. Men det er altså bare sjov og ballade, det forum:) :give_rose:


Så er det nok bare mig som ikke kan se "den sjov og ballade" i snakker om.....Jo, jeg kan godt forstå at folk synes han er "en hottie" osv.....og jeg synes også selv at, jo, manden er supersexet og uimodståelig....selvfølgelig gør jeg det.....jeg er ingen engel; jeg kan bare ikke lide tanken om at have et forum som decideret "kun" går ud på at svælge i diverse seksuelle fantasier om Michael.....ved ikke hvorfor, men det kan jeg bare ikke.....og nej, det er ikke fordi jeg er en nonne eller eneboer eller på anden måde en asket.....jeg synes bare det er ubehageligt.....på hans vegne også, selv om i siger at han selv nød at pirre sit publikum.......

Men det er selvfølgelig mit problem så.....og jeg kan selvfølgelig bare holde mig væk........og håbe på at folk gider diskutere andre ting....det synes jeg han fortjener......
SMILE though your heart is aching...LIFE is still worth while if you only SMILE...

#42 Bruger er offline   foralltime Ikon 19 January 2010 - 09:54 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 121
  • Indmeldt: 20-September 09
  • Gender:Female

Læs Indlægmichaelsmelody, på Jan 19 2010, 09:45 PM, sagde:

Ja, nu har jeg læst det meste af denne her tråd..

Jeg vil først og fremmest gerne lige sige, at jeg da på ingen måde håber at folk tror at jeg kun ser Michael som "et sexsymbol" og at jeg er ligeglad med alt andet der har med ham at gøre, og at jeg på ingen måde respekterer ham.
Jeg håber virkelig ikke at jeg har givet folk den opfattelse af mig og mine tanker omkring Michael.
Det vil virkelig gøre mig dybt såret og ked af det, hvis folk herinde tror at jeg kun er medlem her for at deltage i "sexdebatterne" og lignende.

Jeg respekterer Michael uendeligt meget. Ligeså meget som min egen far.
Michael er det eneste menneske i verden, som jeg har kendt igennem længere tid, der aldrig har skuffet mig.
Michael har altid været den trøst jeg har søgt når jeg har haft brug for det.
Michael har altid været den jeg har set allermest op til i hele verden.
Michael har altid været "min helt", min støtte, min redning, min bedste ven, mit alting, igennem 11-12 år.

Men hvis folk mener at jeg fremfører mig som om at jeg ikke respekterer ham, så vil jeg helt sikkert tage min fremtoning op til grundig overvejelse.

Jeg kan selvfølgelig ikke på nogen måde tale for andre end mig selv, men ja, dette her er, ihvert fald for nu, hvad jeg har at byde ind i denne samtale med..


Jeg tror bestemt at du respektere ham......jeg vil slet ikke anklage nogle for ikke at respektere ham.....det er bare min holdning til tingene - og min måde at forstå respekt på.....jeg føler bare utrolig stærkt for sagen, og ønsker at Michael Jackson skal behandles med den værdighed som han om nogen fortjener.....det er alt......
Men selvfølgelig er vi forskellige.....
SMILE though your heart is aching...LIFE is still worth while if you only SMILE...

#43 Bruger er offline   NayNay Ikon 19 January 2010 - 09:56 PM

  • It's called Michaelicious
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1660
  • Indmeldt: 14-December 08
  • Gender:Female
  • Location:Ordrup

Læs Indlægforalltime, på Jan 19 2010, 09:47 PM, sagde:

Så er det nok bare mig som ikke kan se "den sjov og ballade" i snakker om.....Jo, jeg kan godt forstå at folk synes han er "en hottie" osv.....og jeg synes også selv at, jo, manden er supersexet og uimodståelig....selvfølgelig gør jeg det.....jeg er ingen engel; jeg kan bare ikke lide tanken om at have et forum som decideret "kun" går ud på at svælge i diverse seksuelle fantasier om Michael.....ved ikke hvorfor, men det kan jeg bare ikke.....og nej, det er ikke fordi jeg er en nonne eller eneboer eller på anden måde en asket.....jeg synes bare det er ubehageligt.....på hans vegne også, selv om i siger at han selv nød at pirre sit publikum.......

Men det er selvfølgelig mit problem så.....og jeg kan selvfølgelig bare holde mig væk........og håbe på at folk gider diskutere andre ting....det synes jeg han fortjener......


har du læst hele denne tråd? Fordi forummetblevjo faktisk skabt, for at fjerne alt det seksuelle fra alle de andre topics. Sådan så folk, som ikke brød sig om der blev snakket så meget om det, og børn, som ikke lige er gamle nok til det, ikke blev 'tvnget ind i det'. Nu glemte jeg hvad min pointe var.. Håber jeg kommer i tanke om den

Læs Indlægforalltime, på Jan 19 2010, 09:54 PM, sagde:

Jeg tror bestemt at du respektere ham......jeg vil slet ikke anklage nogle for ikke at respektere ham.....det er bare min holdning til tingene - og min måde at forstå respekt på.....jeg føler bare utrolig stærkt for sagen, og ønsker at Michael Jackson skal behandles med den værdighed som han om nogen fortjener.....det er alt......
Men selvfølgelig er vi forskellige.....


Og det er jo ikke fordi vi respekterer ham mindre, vi værdsætter ham bare på endnu et område.. (:

Dette indlæg er redigeret af NayNay: 19 January 2010 - 09:57 PM

I would hug you all, if my arms where long enough...
Skrevet Billede

Michael, you will always be rembered by your millions of fans, as a lover, not a fighter.

#44 Bruger er offline   foralltime Ikon 19 January 2010 - 09:57 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 121
  • Indmeldt: 20-September 09
  • Gender:Female

Læs IndlægNayNay, på Jan 19 2010, 09:44 PM, sagde:

Haha, jeg synes ikke det uretfærdigt.. jeg er bare misundelig xP



-og så tror jeg ikke det er fordi vi tænker mere på michael som et sex-objekt end som musiker at vi måske nogen gange skriver mere om detpå den måde. Men nogen gange er det altså bare 'lettere' at snakke om, fordi der måske er flere ting at snakke om, end musikken, som man har snakket om så meget. Eller detgav ikke så sindssyg meget mening, og er lidt bange for at det hele bliver misforstået, er ikke den bedste til detmed at formulere sig rigtig.

men giver jer alle ret på en måde, fordi jeg kan godt forstå jer alle, og alle jeres holdninger osv, og kan godt sætte mig ind i det. Men synes nu alligevel at forummet skal have lov at være der, fordi vi snakker jo ikke mindre i de andre forummer af den grund. Vi bruger bare noget ekstra tid og skriver ekstra i x-rated..


Det er det jeg mener - hvorfor skriver folk mere i det forum?? hvordan kan det nogensinde være "for meget" at snakke om Michael`s musik.......det er trods alt derfor vi kender ham i først omgang...hans musik er da ALt!!!
Undskyld, men det forstår jeg ikke.....det er Michael Jackson vi snakker om......
SMILE though your heart is aching...LIFE is still worth while if you only SMILE...

#45 Bruger er offline   NayNay Ikon 19 January 2010 - 09:59 PM

  • It's called Michaelicious
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1660
  • Indmeldt: 14-December 08
  • Gender:Female
  • Location:Ordrup

Læs Indlægforalltime, på Jan 19 2010, 09:57 PM, sagde:

Det er det jeg mener - hvorfor skriver folk mere i det forum?? hvordan kan det nogensinde være "for meget" at snakke om Michael`s musik.......det er trods alt derfor vi kender ham i først omgang...hans musik er da ALt!!!
Undskyld, men det forstår jeg ikke.....det er Michael Jackson vi snakker om......


Fordi vi aldrig før har snakket så meget om det, så folk har en masse på hjerte, tror jeg (:
I would hug you all, if my arms where long enough...
Skrevet Billede

Michael, you will always be rembered by your millions of fans, as a lover, not a fighter.

#46 Bruger er offline   foralltime Ikon 19 January 2010 - 10:07 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 121
  • Indmeldt: 20-September 09
  • Gender:Female

Læs IndlægNayNay, på Jan 19 2010, 09:59 PM, sagde:

Fordi vi aldrig før har snakket så meget om det, så folk har en masse på hjerte, tror jeg (:


Du mener en masse på hjerte som ikke omhandler hans musik.....????
Og så er det mere interessant end hans musik........og hans humanitære arbejde....og hans kærlighed til børn.....og alle de andre fantastiske ting han gjorde........det er mindre værd end hvorvidt han "tænder" dig seksuelt...??
Kan bare ikke lade være....jeg vil gerne diskuter!!
SMILE though your heart is aching...LIFE is still worth while if you only SMILE...

#47 Bruger er offline   Michael4everlove Ikon 19 January 2010 - 10:08 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 349
  • Indmeldt: 23-August 09
  • Gender:Female
  • Location:København

Jeg forstår godt hvad du mener foralltime:) Jeg kan også få en hel mærkelig følelse inden i, som om noget er ødelagt hvis jeg joker for meget om Michaels nedre dele og sådan.. Det er bare så svært at lade være nogle gange for det kan være så hylende morsomt.

Og når jeg ikke har nogen at snakke med det om (ingen af dem jeg er sammen med til hverdag forstår de her tanker om michael) føler jeg alene. men når jeg er sammen med nogle med samme tankegang kan jeg også få en flad følelse en gang i mellem. jeg synes selv at det er meget mystisk og forstår det ikke helt selv heller.
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at have det bedst, jeg tror bare at jeg må prøve mig frem.
Skrevet Billede

Always been a true angel to me
Now above
I can't wait for you to wrap your wings around me baby
What'll I give just to hold you close
As on earth
In heaven we will be together baby

#48 Bruger er offline   NayNay Ikon 19 January 2010 - 10:19 PM

  • It's called Michaelicious
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1660
  • Indmeldt: 14-December 08
  • Gender:Female
  • Location:Ordrup

Læs Indlægforalltime, på Jan 19 2010, 10:07 PM, sagde:

Du mener en masse på hjerte som ikke omhandler hans musik.....????
Og så er det mere interessant end hans musik........og hans humanitære arbejde....og hans kærlighed til børn.....og alle de andre fantastiske ting han gjorde........det er mindre værd end hvorvidt han "tænder" dig seksuelt...??
Kan bare ikke lade være....jeg vil gerne diskuter!!


Nej nej nej, er slet ikke det jeg siger. og du kan jo se i alle de andre topis at vi værdsætter Michael så meget for alle de ting. Vi planlægger selv velgørenhedsting osv, simpelthen for at forsætte alt det gode han gjorde her i verden. Vi elsker hans musik, vi hører den hver dag. Vi elsker hans dans, og mange af os render rundt og danser meget af tiden. Så NEJ, det er slet ikke mindre værd, tværtimod er det skam derfor vi holder af ham. og f.eks. så skal jeg til london på lørdag, og se the Exhibition, og det eneste jeg tænker på på det område det er hvor vildt det bliver at se det tøj, som THE ONE AND ONLY har haft på. Det han har optrådt i, de ting han har været i kontakt med, og som betød noget for ham. Det hang måske ikke så meget sammen med detandet, men altså michael er da så meget mere til mig end kun sex, men nu er det bare sådan at når der så endelig er mulighed for at nyde lidt af michaels frække side, så vil man da gerne udnytte den mulighed.
Men jeg gider ikke diskutere, men vil godt snakke om det. finde en evt. løsning? blive enige?
I would hug you all, if my arms where long enough...
Skrevet Billede

Michael, you will always be rembered by your millions of fans, as a lover, not a fighter.

#49 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 19 January 2010 - 10:28 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs Indlægforalltime, på Jan 19 2010, 09:54 PM, sagde:

Jeg tror bestemt at du respektere ham......jeg vil slet ikke anklage nogle for ikke at respektere ham.....det er bare min holdning til tingene - og min måde at forstå respekt på.....jeg føler bare utrolig stærkt for sagen, og ønsker at Michael Jackson skal behandles med den værdighed som han om nogen fortjener.....det er alt......
Men selvfølgelig er vi forskellige.....


Jeg synes bare også at man skal passe på med at sige at der er noget der er "for helligt" at snakke om, for han er jo ikke ligefrem nogen Gud eller noget.
Det er jo netop fordi han bare er et menneske som alle andre.
Det er jo ikke fordi vi ikke gider at snakke om alle mulige andre aspekter af Michael, men fordi for os er han alting, og hvis vi ikke kan dele det med andre michael-fans, hvem så?

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#50 Bruger er offline   HoTkNiFe Ikon 19 January 2010 - 10:53 PM

  • Geniet
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 454
  • Indmeldt: 24-June 05
  • Gender:Male
  • Location:Nærum, Denmark

Folk skal, så længe det er indenfor forummets spilleregler, opføre sig præcist som de ønsker og/eller har behov for.

Det er netop hele ideen med et separat afsnit hvor folk der gerne vil tale om tingene fra et ganske anderledes perspektiv, kan få lov til dette, uden at det skal være noget man ved et uheld ender midt i.

Det er en win/win situation for alle.

Og michaelsmelody, der er intet galt med din fremtoning eller din opførsel.


/Christian


P.S. Og lad mig tilføje at det ikke er praktisk med en diskussion for diskussionens skyld. Tonen skal ikke ende med at blive så skarp herinde at nogen kommer til at føle sig såret. Så starter jeg hellere med at redigere eller slette indlæg ;)

#51 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 19 January 2010 - 10:59 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs IndlægHoTkNiFe, på Jan 19 2010, 10:53 PM, sagde:

Folk skal, så længe det er indenfor forummets spilleregler, opføre sig præcist som de ønsker og/eller har behov for.

Det er netop hele ideen med at separat afsnit hvor folk der gerne vil tale om tingene fra et ganske anderledes perspektiv, kan få lov til at dette, uden at det skal være noget man ved et uheld ender midt i.

Det er en win/win situation for alle.

Og michaelsmelody, der er intet galt med din fremtoning eller din opførsel.


/Christian

tak, Christian..


____
men ja, jeg forstår bare heller ikke hvordan det kan blive misforstået at vi ikke skulle respektere Michael bare fordi vi erkender ham som et menneske med sexuelle sider.
og efter hvad jeg kan se, så er der faktisk ikke ret meget aktivitet i X-rated forummet..
Det er mere i foraene der vedrører events, velgørenhedstiltag, og hvordan situationen er omkring Michael i forhold til Murray osv..

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#52 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 20 January 2010 - 09:14 AM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Læs Indlægmichaelsmelody, på Jan 19 2010, 09:45 PM, sagde:

Ja, nu har jeg læst det meste af denne her tråd..

Jeg vil først og fremmest gerne lige sige, at jeg da på ingen måde håber at folk tror at jeg kun ser Michael som "et sexsymbol" og at jeg er ligeglad med alt andet der har med ham at gøre, og at jeg på ingen måde respekterer ham.
Jeg håber virkelig ikke at jeg har givet folk den opfattelse af mig og mine tanker omkring Michael.
Det vil virkelig gøre mig dybt såret og ked af det, hvis folk herinde tror at jeg kun er medlem her for at deltage i "sexdebatterne" og lignende.

Jeg respekterer Michael uendeligt meget. Ligeså meget som min egen far.
Michael er det eneste menneske i verden, som jeg har kendt igennem længere tid, der aldrig har skuffet mig.
Michael har altid været den trøst jeg har søgt når jeg har haft brug for det.
Michael har altid været den jeg har set allermest op til i hele verden.
Michael har altid været "min helt", min støtte, min redning, min bedste ven, mit alting, igennem 11-12 år.

Men hvis folk mener at jeg fremfører mig som om at jeg ikke respekterer ham, så vil jeg helt sikkert tage min fremtoning op til grundig overvejelse.

Jeg kan selvfølgelig ikke på nogen måde tale for andre end mig selv, men ja, dette her er, ihvert fald for nu, hvad jeg har at byde ind i denne samtale med..


Jeg er helt enig og jeg vil også blive dybt såret og meget ked af det hvis folk tror at jeg ikke respektere Michael og tror jeg kun ser ham som et sex-objekt for intet kunne være mere forkert end det.
Michael er min skytsengel og det har han altid været lige siden jeg i en alder af 10 år lærte hans musik at kende. Dvs. jeg har været fan i næsten 24 år og jeg tror ikke nogen ville holde ved hvis det kun var pga. sex (ææhh okay det lyder lidt forkert)
Han er den som altid har sørget for at jeg ikke opgav denne verden, for mine forældre kunne jeg kke regne med.
Han har aldrig svigtet og jeg vil aldrig svigte ham - han er mit et og alt FOREVER and EVER.
Hvis han kun var et sex-objekt så ville jeg ikke stadig kæmpe med sorgen ½ år efter.

Dette indlæg er redigeret af HeavenCanWait: 20 January 2010 - 09:26 AM

Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#53 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 20 January 2010 - 09:31 AM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Læs IndlægNayNay, på Jan 19 2010, 10:19 PM, sagde:

Nej nej nej, er slet ikke det jeg siger. og du kan jo se i alle de andre topis at vi værdsætter Michael så meget for alle de ting. Vi planlægger selv velgørenhedsting osv, simpelthen for at forsætte alt det gode han gjorde her i verden. Vi elsker hans musik, vi hører den hver dag. Vi elsker hans dans, og mange af os render rundt og danser meget af tiden. Så NEJ, det er slet ikke mindre værd, tværtimod er det skam derfor vi holder af ham. og f.eks. så skal jeg til london på lørdag, og se the Exhibition, og det eneste jeg tænker på på det område det er hvor vildt det bliver at se det tøj, som THE ONE AND ONLY har haft på. Det han har optrådt i, de ting han har været i kontakt med, og som betød noget for ham. Det hang måske ikke så meget sammen med detandet, men altså michael er da så meget mere til mig end kun sex, men nu er det bare sådan at når der så endelig er mulighed for at nyde lidt af michaels frække side, så vil man da gerne udnytte den mulighed.
Men jeg gider ikke diskutere, men vil godt snakke om det. finde en evt. løsning? blive enige?


Jeg synes mere det er utroligt, at vi nu er inde på et område som diverse hatere vil elske - nemlig at vi skal forsvare og forklare vores kærlighed til Michael. Det burde slet ikke være nødvendigt her på moo-walkers.
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#54 Bruger er offline   Inge Ikon 20 January 2010 - 10:15 AM

  • Always Believe
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 791
  • Indmeldt: 16-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Nærum

Læs IndlægHeavenCanWait, på Jan 20 2010, 09:31 AM, sagde:

Jeg synes mere det er utroligt, at vi nu er inde på et område som diverse hatere vil elske - nemlig at vi skal forsvare og forklare vores kærlighed til Michael. Det burde slet ikke være nødvendigt her på moo-walkers.


Tak Nina :) That sums up about all that i've been thinking about writing. L.O.V.E.
Skrevet Billede

#55 Bruger er offline   Ida941 Ikon 20 January 2010 - 11:33 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 368
  • Indmeldt: 29-July 09
  • Gender:Not Telling

Læs IndlægMichael4everlove, på Jan 19 2010, 10:08 PM, sagde:

Og når jeg ikke har nogen at snakke med det om (ingen af dem jeg er sammen med til hverdag forstår de her tanker om michael) føler jeg alene.


Det er præcis det jeg prøvede at skrive i en post længere oppe - jeg tror du har fat i lige præcis det som er den helt fantastiske grund til at have et forum for x-ratede tanker om Michael: at det ikke er noget man kan snakke om andre steder.

---------------------------

Og så synes jeg det er ærgerligt at der er flere af jer der tilsyneladende frygter at den her diskussion er målrettet jer personligt, for sådan er det altså ikke. Jeg er sikker på at der ikke er nogen her der prøver at dømme andre på hvad de har lyst eller ikke lyst til at sige så det ville være dumt hvis det blev opfattet sådan. Jeg respekterer i hvert fald fuld ud at folk har brug for at snakke seksuelt om Michael selv om jeg sjældent selv har det behov.
Det er en generel diskussion, jeg er helt sikker på I ikke behøver føle jer personligt ramt.

Dette indlæg er redigeret af Ida941: 20 January 2010 - 11:33 AM


#56 Bruger er offline   foralltime Ikon 20 January 2010 - 04:43 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 121
  • Indmeldt: 20-September 09
  • Gender:Female

Læs IndlægNayNay, på Jan 19 2010, 10:19 PM, sagde:

Nej nej nej, er slet ikke det jeg siger. og du kan jo se i alle de andre topis at vi værdsætter Michael så meget for alle de ting. Vi planlægger selv velgørenhedsting osv, simpelthen for at forsætte alt det gode han gjorde her i verden. Vi elsker hans musik, vi hører den hver dag. Vi elsker hans dans, og mange af os render rundt og danser meget af tiden. Så NEJ, det er slet ikke mindre værd, tværtimod er det skam derfor vi holder af ham. og f.eks. så skal jeg til london på lørdag, og se the Exhibition, og det eneste jeg tænker på på det område det er hvor vildt det bliver at se det tøj, som THE ONE AND ONLY har haft på. Det han har optrådt i, de ting han har været i kontakt med, og som betød noget for ham. Det hang måske ikke så meget sammen med detandet, men altså michael er da så meget mere til mig end kun sex, men nu er det bare sådan at når der så endelig er mulighed for at nyde lidt af michaels frække side, så vil man da gerne udnytte den mulighed.
Men jeg gider ikke diskutere, men vil godt snakke om det. finde en evt. løsning? blive enige?


Ok....jeg tror jeg har sagt nok i denne sag så......lad os bare blive enige om at være uenige.....det er vist bedst for alle parter......før det bliver personligt....
Puha.....jeg forstår vist at skabe røre i andedammen!! Men det er fint for mig; jeg forventede overhovedet ikke at der var nogle der ville være enig med mig....tværtimod.....og det har jeg vist fået bekræftet her!!

Så fred være med det, og lad os hellere bare komme videre......
Jeg kan alligevel ikke gøre hverken fra eller til.....jeg har min "Michaelverden" og alle andre har deres.....sådan må det bare være....
SMILE though your heart is aching...LIFE is still worth while if you only SMILE...

#57 Bruger er offline   foralltime Ikon 20 January 2010 - 04:51 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 121
  • Indmeldt: 20-September 09
  • Gender:Female

Læs IndlægHoTkNiFe, på Jan 19 2010, 10:53 PM, sagde:

Folk skal, så længe det er indenfor forummets spilleregler, opføre sig præcist som de ønsker og/eller har behov for.

Det er netop hele ideen med et separat afsnit hvor folk der gerne vil tale om tingene fra et ganske anderledes perspektiv, kan få lov til dette, uden at det skal være noget man ved et uheld ender midt i.

Det er en win/win situation for alle.

Og michaelsmelody, der er intet galt med din fremtoning eller din opførsel.


/Christian


P.S. Og lad mig tilføje at det ikke er praktisk med en diskussion for diskussionens skyld. Tonen skal ikke ende med at blive så skarp herinde at nogen kommer til at føle sig såret. Så starter jeg hellere med at redigere eller slette indlæg ;)


Det er bestemt ikke en diskussion for diskussionens skyld jeg har gang i....det håber jeg du forstår.....
Jeg ønsker bare at give udtryk for min mening....er der noget galt i det? Også selvom den ikke er velset.....
Jeg er da godt klar over at det forum ikke blive slettet bare fordi jeg ikke bryder mig om det......men jeg har vel lov at være imod det selv om alle andre herinde er for det.....
Fred - ok?
SMILE though your heart is aching...LIFE is still worth while if you only SMILE...

#58 Bruger er offline   Ida941 Ikon 20 January 2010 - 05:26 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 368
  • Indmeldt: 29-July 09
  • Gender:Not Telling

Læs Indlægforalltime, på Jan 20 2010, 04:51 PM, sagde:

Det er bestemt ikke en diskussion for diskussionens skyld jeg har gang i....det håber jeg du forstår.....
Jeg ønsker bare at give udtryk for min mening....er der noget galt i det? Også selvom den ikke er velset.....
Jeg er da godt klar over at det forum ikke blive slettet bare fordi jeg ikke bryder mig om det......men jeg har vel lov at være imod det selv om alle andre herinde er for det.....
Fred - ok?


Hmm. Jeg tror heller ikke du behøver føle dig personligt ramt. Hvem siger din mening ikke er velset? Jeg tror derimod dine indlæg til denne her debat har fået flere folk til at tænke over hvordan tonen er og hvad det for signaler man sender når man fokuserer meget på Michael som sex objekt. Jeg synes du er kommet med værdifulde indlæg til debatten som forhåbentlig giver stof til eftertanke.
Jeg tror næppe der er nogen der med vilje prøver at være respektløse overfor Michael og hans minde, men jeg tror det er godt at du med dine indlæg har skabt fokus på at selv om det overhovedet ikke på nogen måde er nogens intention at reducere Michael til "et stykke kød", så kan det virke voldsomt med det store fokus der har været på Michaels seksuelle tiltrækningskraft.
Og jeg tænkte over det her den anden dag: hvis jeg var død og sad oppe i Himlen, eller hvor det nu er, og kiggede ned, ville jeg egentlig synes det var irriterende hvis folk snakkede mere om hvor lækker jeg var (ikke fordi det er realistisk!) end om hvor klog og dygtig og sjov jeg var...

#59 Bruger er offline   HoTkNiFe Ikon 20 January 2010 - 06:11 PM

  • Geniet
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 454
  • Indmeldt: 24-June 05
  • Gender:Male
  • Location:Nærum, Denmark

Læs Indlægforalltime, på Jan 20 2010, 04:51 PM, sagde:

Det er bestemt ikke en diskussion for diskussionens skyld jeg har gang i....det håber jeg du forstår.....
Jeg ønsker bare at give udtryk for min mening....er der noget galt i det? Også selvom den ikke er velset.....
Jeg er da godt klar over at det forum ikke blive slettet bare fordi jeg ikke bryder mig om det......men jeg har vel lov at være imod det selv om alle andre herinde er for det.....
Fred - ok?


Meninger er altid fine og velkomne så længe det ikke ender ud i at nogen føler sig sårede. Tonen var bestemt i en retning der ikke var sund eller hyggelig, og derfor markerede jeg lige en streg i sandet. Den var ikke sendt til dig eller nogen andre specifikt, men som en generel pegepind om at få samtalen retur på et niveau hvor ingen bliver jokket på.

Vi mennesker er forskelligt indrettede, hvilket er en pragtfuld ting. Og jeg holder fast i at Michael Jackson fans pr. definition er nogle af de mest tolerante mennesker i verden. Der manglede en smule tolerance, den er forhåbentlig genskabt nu ;)


/Christian

#60 Bruger er offline   Katie Ikon 20 January 2010 - 06:21 PM

  • En glad pige ;)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1807
  • Indmeldt: 31-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Snedsted, Jylland

Gælder det til og med 15, eller over? ;P
♥!The King Of Pop!♥


†♥ Michael Joseph Jackson †♥
29 August 1958 - 25 June 2009
R.I.P! ♥♫

  • (5 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Closed

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere