The Moo-Walkers Forum: Mj-fest 20. februar i Fredericia! Nu sammen m. danseworkshop:-) - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Mj-fest 20. februar i Fredericia! Nu sammen m. danseworkshop:-) EDIT: SE OVERNATNING, MAD, TRANSPORT & BETALING SIDE 1:-)

#241 Bruger er offline   Mette*lil Ikon 19 February 2010 - 08:46 AM

  • WOW!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3094
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Female
  • Location:Knaldhytten

Er der nogen, der vil følges fra banegården til festen?? Jeg er på banegården klokken 17.28.
Smid evt. en sms, 40214178
Skrevet Billede
BAH !

#242 Bruger er offline   P.Y.T Ikon 19 February 2010 - 09:33 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 286
  • Indmeldt: 09-November 09
  • Gender:Female
  • Location:Kolding

Læs Indlægmystix, på 18 February 2010 - 11:17 PM, sagde:

Er der nogen der har en pumpe til en luftmadras ? min er i stykker :/



Ja jeg har en, den tager jeg med:-) men det er bare en håndkraftspumpe, så det lidt hårdt:-O
Skrevet Billede
If music's religion, then You are God, and I have praised You as nothing less... I love and adore You and will allways do so.. I miss You with all my heart and soul.. May You rest in peace and tranquility, since You, of all, deserve no less..

#243 Bruger er offline   mystix Ikon 19 February 2010 - 09:37 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1144
  • Indmeldt: 05-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Læs IndlægP.Y.T, på 19 February 2010 - 09:33 AM, sagde:

Ja jeg har en, den tager jeg med:-) men det er bare en håndkraftspumpe, så det lidt hårdt:-O

Er det sådan en man kan træde på også? :P Eller er det kun håndkraft :give_rose:
Skrevet Billede

You're always in my heart <3

#244 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 19 February 2010 - 09:39 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Åh gud, jeg har slet ikke tænkt på soveting og sådan!
jeg må lige lure hvad jeg har når jeg har fri fra skole :D

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#245 Bruger er offline   Jesh Ikon 19 February 2010 - 09:59 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3046
  • Indmeldt: 20-March 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Hej Mette. Gregers og jeg kan godt møde op ved banegården. SÅ kan vi følges. Lad os ringes sammen på dagen.
You are always in my heart.......
Keep the Faith

#246 Bruger er offline   mystix Ikon 19 February 2010 - 10:01 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1144
  • Indmeldt: 05-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Læs IndlægP.Y.T, på 19 February 2010 - 09:33 AM, sagde:

Ja jeg har en, den tager jeg med:-) men det er bare en håndkraftspumpe, så det lidt hårdt:-O


Tak, jeg vil gerne låne den :D MEN hvis der er nogen der har en pumpe der IKKE er håndkrafts, vil jeg blive rigtig glad, er nemlig ikk god til sådan nogle :P
Skrevet Billede

You're always in my heart <3

#247 Bruger er offline   P.Y.T Ikon 19 February 2010 - 12:13 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 286
  • Indmeldt: 09-November 09
  • Gender:Female
  • Location:Kolding

I

Læs Indlægmystix, på 19 February 2010 - 10:01 AM, sagde:

Tak, jeg vil gerne låne den :D MEN hvis der er nogen der har en pumpe der IKKE er håndkrafts, vil jeg blive rigtig glad, er nemlig ikk god til sådan nogle :P



Man kan godt træde på den:-) Tager den med uanset hvad;-)
Skrevet Billede
If music's religion, then You are God, and I have praised You as nothing less... I love and adore You and will allways do so.. I miss You with all my heart and soul.. May You rest in peace and tranquility, since You, of all, deserve no less..

#248 Bruger er offline   Janet Ikon 19 February 2010 - 03:02 PM

  • Ronja og Elliots mor :o)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2892
  • Indmeldt: 17-November 06
  • Gender:Female
  • Location:Fredericia

Har slet ikke haft tid til at sidde ved min com de sidste dage... Mine unger er lige lidt krævende for tiden.. Puuuh.

Men har lige læst lidt op på tråden. Og mht mad burde det ikke være noget problem at bestille et par familie pizzaer eller 10.. hehe.. Men ja, nok en ret god idé at ringe og advare dem. Har selv arbejdet på pizzaria engang og denne tid er ikke den meste travle på en måned, så det skal nok gå.

GLÆDER mig til i morgen... til at se jer allesammen. Det er godt nok længe siden for mit vedkommende!
Besøg min hjemmeside: http://bengtsson.mono.net

#249 Bruger er offline   Janet Ikon 19 February 2010 - 03:03 PM

  • Ronja og Elliots mor :o)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2892
  • Indmeldt: 17-November 06
  • Gender:Female
  • Location:Fredericia

Jeg får nok ikke læst mere herinde inden festen... Men jeg bor i Frede og i samme område som festen. Så hvis nogen har nogle spørgsmål eller noget, kan jeg godt svare på sms: 3121 1615.
Besøg min hjemmeside: http://bengtsson.mono.net

#250 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 19 February 2010 - 05:03 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Heeej ;D


JA jeg kommer jo med til festen alligevel ( total lykkelig )...

Har heller ikke så mange penge at gøre med .. suk suk ..
- Blondinen her troede faktisk at det var den første i den her weekend, så hun brugte alle sine penge i london.. dooh ;D

Såååå... må se om jeg kan lave et par håndmadder hjemme fra, eller om der er noget ekstremt billigt mad på menuen i frede..

Ang. alkohol, så tænkte jeg på om jeg må betale lidt til en af jer , for at få et glas eller 2 af jeres drik? someone ?(:
Ellers hopper jeg bare på vandboden ;)


GLÆDER MIG TIL AT SE JER ALLE !! weee ;d
Skrevet Billede

#251 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 19 February 2010 - 05:21 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

[quote name='ElinsJackson' date='19 February 2010 - 05:03 PM' timestamp='1266595394' post='67848']
Heeej ;D


JA jeg kommer jo med til festen alligevel ( total lykkelig )...

Har heller ikke så mange penge at gøre med .. suk suk ..
- Blondinen her troede faktisk at det var den første i den her weekend, så hun brugte alle sine penge i london.. dooh ;D

Såååå... må se om jeg kan lave et par håndmadder hjemme fra, eller om der er noget ekstremt billigt mad på menuen i frede..

Ang. alkohol, så tænkte jeg på om jeg må betale lidt til en af jer , for at få et glas eller 2 af jeres drik? someone ?(:
Ellers hopper jeg bare på vandboden ;)


GLÆDER MIG TIL AT SE JER ALLE !! weee ;d
OMG! *tackle hug*
jeg glæder mig så meget til at se dig!
ARGH! jeg savner dig jo for fa'en........
-skal du så også med til danse dimsen?

Iiiiihh denne her weekend bliver bare bedre og bedre :grin:

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#252 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 19 February 2010 - 05:26 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

[quote name='michaelsmelody' date='19 February 2010 - 04:21 PM' timestamp='1266596474' post='67849']

Læs IndlægElinsJackson, på 19 February 2010 - 05:03 PM, sagde:

Heeej ;D


JA jeg kommer jo med til festen alligevel ( total lykkelig )...

Har heller ikke så mange penge at gøre med .. suk suk ..
- Blondinen her troede faktisk at det var den første i den her weekend, så hun brugte alle sine penge i london.. dooh ;D

Såååå... må se om jeg kan lave et par håndmadder hjemme fra, eller om der er noget ekstremt billigt mad på menuen i frede..

Ang. alkohol, så tænkte jeg på om jeg må betale lidt til en af jer , for at få et glas eller 2 af jeres drik? someone ?(:
Ellers hopper jeg bare på vandboden ;)


GLÆDER MIG TIL AT SE JER ALLE !! weee ;d
OMG! *tackle hug*
jeg glæder mig så meget til at se dig!
ARGH! jeg savner dig jo for fa'en........
-skal du så også med til danse dimsen?

Iiiiihh denne her weekend bliver bare bedre og bedre :grin:




Aww , hvor er du bare dejlig at høre på <3

Kommer både til dans og fest ja ;D! Glæder mig SÅ meget , og jeg ELSKER at danse ;b

Glæder mig også BIG time til at se dig ;D
Skrevet Billede

#253 Bruger er offline   P.Y.T Ikon 19 February 2010 - 05:50 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 286
  • Indmeldt: 09-November 09
  • Gender:Female
  • Location:Kolding

Læs IndlægJanet, på 19 February 2010 - 03:02 PM, sagde:

Har slet ikke haft tid til at sidde ved min com de sidste dage... Mine unger er lige lidt krævende for tiden.. Puuuh.

Men har lige læst lidt op på tråden. Og mht mad burde det ikke være noget problem at bestille et par familie pizzaer eller 10.. hehe.. Men ja, nok en ret god idé at ringe og advare dem. Har selv arbejdet på pizzaria engang og denne tid er ikke den meste travle på en måned, så det skal nok gå.

GLÆDER mig til i morgen... til at se jer allesammen. Det er godt nok længe siden for mit vedkommende!



Ja, jeg kører lige forbi dem og får nogle menukort med, så advarer jeg dem lige, så bliver det no problem;-)

Glæder mig virkelig også meget, tror det bliver så sjovt og hyggeligt:-)
Skrevet Billede
If music's religion, then You are God, and I have praised You as nothing less... I love and adore You and will allways do so.. I miss You with all my heart and soul.. May You rest in peace and tranquility, since You, of all, deserve no less..

#254 Bruger er offline   P.Y.T Ikon 19 February 2010 - 05:53 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 286
  • Indmeldt: 09-November 09
  • Gender:Female
  • Location:Kolding

Læs IndlægElinsJackson, på 19 February 2010 - 05:03 PM, sagde:

Heeej ;D


JA jeg kommer jo med til festen alligevel ( total lykkelig )...

Har heller ikke så mange penge at gøre med .. suk suk ..
- Blondinen her troede faktisk at det var den første i den her weekend, så hun brugte alle sine penge i london.. dooh ;D

Såååå... må se om jeg kan lave et par håndmadder hjemme fra, eller om der er noget ekstremt billigt mad på menuen i frede..

Ang. alkohol, så tænkte jeg på om jeg må betale lidt til en af jer , for at få et glas eller 2 af jeres drik? someone ?(:
Ellers hopper jeg bare på vandboden ;)


GLÆDER MIG TIL AT SE JER ALLE !! weee ;d


Hej Søde:-)

Ja, det er super dejligt at du kunne komme alligevel, det bliver så hyggeligt:-)

Glæde rmig til at se dig:-)
Skrevet Billede
If music's religion, then You are God, and I have praised You as nothing less... I love and adore You and will allways do so.. I miss You with all my heart and soul.. May You rest in peace and tranquility, since You, of all, deserve no less..

#255 Bruger er offline   P.Y.T Ikon 19 February 2010 - 05:56 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 286
  • Indmeldt: 09-November 09
  • Gender:Female
  • Location:Kolding

Ang. alkohol

Jeg kan fornemme at der er nogle af jer der ikke har så mange penge at gøre godt med, derfor har jeg tænkt på at tage en kasse øl med, et par flasker spiritus og noget forskelligt vin med, og de af jer der ikke har så mange penge kunne give mig 50 kroner og så kan I tage af det der bliver stillet frem, hvad siger I til det?

hvis der er mange der har brug for det, så er jeg nødt til at købe noget mere, kan I ikke lige skrive herinde hvis I kunne tænke jer det?


WEEEEEE, glæder mig så meget:-D

Dette indlæg er redigeret af P.Y.T: 19 February 2010 - 05:57 PM

Skrevet Billede
If music's religion, then You are God, and I have praised You as nothing less... I love and adore You and will allways do so.. I miss You with all my heart and soul.. May You rest in peace and tranquility, since You, of all, deserve no less..

#256 Bruger er offline   P.Y.T Ikon 19 February 2010 - 05:58 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 286
  • Indmeldt: 09-November 09
  • Gender:Female
  • Location:Kolding

Er der nogen der har brug for at følges til danseworkshoppen i morgen kl 13? :puppyeyes:



EDIT: Og er der nogen der mangler en dyne eller liggeunderlag? Jeg har en ekstra sovepose, og to liggeunderlag:-)

Dette indlæg er redigeret af P.Y.T: 19 February 2010 - 06:01 PM

Skrevet Billede
If music's religion, then You are God, and I have praised You as nothing less... I love and adore You and will allways do so.. I miss You with all my heart and soul.. May You rest in peace and tranquility, since You, of all, deserve no less..

#257 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 19 February 2010 - 06:01 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægP.Y.T, på 19 February 2010 - 04:56 PM, sagde:

Ang. alkohol

Jeg kan fornemme at der er nogle af jer der ikke har så mange penge at gøre godt med, derfor har jeg tænkt på at tage en kasse øl med, et par flasker spiritus og noget forskelligt vin med, og de af jer der ikke har så mange penge kunne give mig 50 kroner og så kan I tage af det der bliver stillet frem, hvad siger I til det?

hvis der er mange der har brug for det, så er jeg nødt til at købe noget mere, kan I ikke lige skrive herinde hvis I kunne tænke jer det?


WEEEEEE, glæder mig så meget:-D



SUPER god ide søde ,
jeg får lige lokket 50 kr ud af min mutter, og så giver jeg dig dem til festen ;) !

Glæder mig også RIGTIG meget til at se dig ! ;D
Skrevet Billede

#258 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 19 February 2010 - 06:02 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægP.Y.T, på 19 February 2010 - 04:58 PM, sagde:

Er der nogen der har brug for at følges til danseworkshoppen i morgen kl 13? :puppyeyes:



EDIT: Og er der nogen der mangler en dyne eller liggeunderlag? Jeg har en ekstra sovepose, og to liggeunderlag:-)



kan du evt komme hen og hente mig på banegården ? ;D Aner nemlig ikke hvilken vej jeg skal gå når jeg ankommer med toget ;D
Skrevet Billede

#259 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 19 February 2010 - 06:06 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs IndlægElinsJackson, på 19 February 2010 - 05:26 PM, sagde:

ame='michaelsmelody' date='19 February 2010 - 04:21 PM' timestamp='1266596474' post='67849']




Aww , hvor er du bare dejlig at høre på <3

Kommer både til dans og fest ja ;D! Glæder mig SÅ meget , og jeg ELSKER at danse ;b

Glæder mig også BIG time til at se dig ;D

Iiiih altså, skal vi lige finde ud af noget med at mødes på banegården så?


Læs IndlægP.Y.T, på 19 February 2010 - 05:56 PM, sagde:

Ang. alkohol

Jeg kan fornemme at der er nogle af jer der ikke har så mange penge at gøre godt med, derfor har jeg tænkt på at tage en kasse øl med, et par flasker spiritus og noget forskelligt vin med, og de af jer der ikke har så mange penge kunne give mig 50 kroner og så kan I tage af det der bliver stillet frem, hvad siger I til det?

hvis der er mange der har brug for det, så er jeg nødt til at købe noget mere, kan I ikke lige skrive herinde hvis I kunne tænke jer det?


WEEEEEE, glæder mig så meget:-D

Jeg synes at det lyder som en rigtig god plan. Jeg må lige se om jeg kan skaffe en 50 ekstra i gemmerne somewhere så..
tusind tak Naja.. det var en rigtig god plan..

Læs IndlægP.Y.T, på 19 February 2010 - 05:58 PM, sagde:

Er der nogen der har brug for at følges til danseworkshoppen i morgen kl 13? :puppyeyes:



EDIT: Og er der nogen der mangler en dyne eller liggeunderlag? Jeg har en ekstra sovepose, og to liggeunderlag:-)

Jeg vil gerne låne noget sovegøgl hvis det kan lade sig gøre for jeg aner ikke hvor mit er forsvundet hen..

Og Julie og jeg er på banegården klokken 12.00 imorgen. Ret tidligt, I know, men vi ville gerne have plads til at fare vild hvis det nu skulle være..
Skal vi lave en gruppetur derfra?

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#260 Bruger er offline   P.Y.T Ikon 19 February 2010 - 06:07 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 286
  • Indmeldt: 09-November 09
  • Gender:Female
  • Location:Kolding

Idag har jeg gået og gjort festlokalet rent, min bror hjalp mig med at sætte discokugle op og vi har fået dækket borde, det er blevet så fint:-) Indkørslen er ryddet sådan nogenlunde så I kan gå ind. Hvis der er nogen der er i tvivl så sætter jeg nogle hvide ark i vinduet hvor der står MJFEST. Det ligger i en baggård, så det ikke til at se ude på vejen. Hvis det er muligt så arbejder jeg på at lave skiltning ude ved vejen:-)
Skrevet Billede
If music's religion, then You are God, and I have praised You as nothing less... I love and adore You and will allways do so.. I miss You with all my heart and soul.. May You rest in peace and tranquility, since You, of all, deserve no less..

  • (15 Sider)
  • +
  • « Første
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

6 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 6 gæster, 0 anonyme brugere