Nina: Du ska have tak fordi dit svar og jeg håber at jeg for det trumffet igennem men har ik fået svar endnu men det skal nok komme...
Little Suzie: Jeg kan sagnes føle dig i det med os som nærmest kunne være jeres forældre til mange af jer unge og ja det er klart at man er lidt tilbage holdene.
Men nu har jeg så mødt en del og jeg respektere hvis de ik vil have et kram af mig pga. min alder det har jeg fuld forstående med.
Men du skal vide at jeg gør ik en kat fortræd jeg er bare et kærligt menneske lige som alle jer andre fordi jeg giver et kram i ny og næ ja så det rent og skær Michael L.O.V.E.
Og det ved vi allesammen at det er som du os selv siger så du skal bestemt ik være bange for mig el. noget som helst tvætimod kom endelig og lade os hygge os allesammen.
AJackson: Ja jeg forstår dig fuldt man ska aldrig ligge sin adresse ud el. sit fulde navn i et åben forum.
Jeg har gjort det engang før og sku på date men endte med at jeg var blivet banket af hendes fyr og 4 af hans venner.
Lige siden har jeg fået hemmeligt adresse og det gør bare at jeg føler mig mere trygt i denne sitiution og at jeg ik bare giver min adresse ud til hvem som helst.
Jeg vil nærmere sige det på denne måde alle jer MJ fans må selvfølgelig godt få min adresse og fulde navn men det os fordi jeg har min gode grund til at jeg stoler på jer allesammen og regner ik med at sådan noget spreder man ik bare rundt til alle.
Men den eneste form for at være syge i hovedet er nok at vi alle er fans af vores Michael.
Og ja jeg forstår din far sådan vil jeg os have det hvis jeg havde en datter men jeg tror bare at sådan har vi mænd det ik fordi jeg tror vi gør det med bevist men fordi der netop er så mange syge mennesker i byen som gør alt muligt lort over for unge piger.
De unge piger går i byen for at more sig og når de ska hjem så ved man sku aldrig hva de ka blive udsat for og nej det er bestemt ik småting.
Jeg behøver ik at gå i detaljer men jo jeg forstår din far fuldtud men du ka trøste ham og sige at vi gør dig ik noget for vi passer på dig.
Jeg har det sådan at jeg vil gøre alt for at passe mine venner/veninder de ska ha det godt og ha det sjovt til vores event.
Jeg vil have at de ska føle sig trygt i vores til stede værelse og have den lyst at komme igen emn en ting er sikker når vi allesammen er der så holder vi sammen og passer på hinanden.
Elin: Du har fat i det rigtige. jeg forstår os hendes far fuldud og det er bare sådan vi har det forhold til drenge hvor man nok mere tænker at de klare den bedre end hvis det er en datter.
Men det er bare sådan som jeg har det og ved ik om det er sådan for jer alle.
Mike´s Moonwalker: Jeg har selv følt mig uden for. Det gjort faktisk sidste år til mindedagen hvor jeg bare sad ved trappen derinde.
Men så var Minnie der og spurgte om jeg ik kunne dele visit kort ud til alle.
Det fik mig så til lige som at gå rundt og spørge jer allesammen mere el. mindre om fan clubben.
Og inden jeg nåede at se mig om så var jeg lige pludselig inden i varmen sammen med jer andre også syne sjeg det gik stærkt.
Men det er nok os bare det med at giv sig selv et spark i røven..(GGG)...ja det sku det der ska til men selvfølgelig er man skide nervøs for at sige et el. andet forkert til nye folk mean aldrig har set før.
Jeg ka huske at Elin kom hen til mig og hilste på mig og kort tid efter satte hun sig ned til de andre også står man der ok hva skete der lige der...GGG...
Men så begyndte man og søge jer allesammen for at hilse på jer men der gik ik lang tid før der begyndte at komme flere og flere derind så havde man måske lidt travlt med at sku hilse på allesammen.
Men nu håber jeg at vi allesammen kan hjælpe hinanden med at hilse på os allesammen udanset alderen og køn så lad os samles og hilse ordenlig på hinanden og byde hinanden velkommen el. bare sige hej og giv hinanden et kram.
Vi ved jo godt hva vi mener med det.... Det er rent og skær MJ L.O.V.E. ik andet.
Til sidst vil jeg gerne undskylde mine lange svar også vil jeg gerne sige tak til jer allesammen for at holde dette emne kørende jeg havde ik regnet med at i vil skrive tilbage jo måske et par stykker men ik så mange som der er nu.
Men i kunne give dette emne videre så ku allesammen kunne snakke om de her ting da jeg selv føler at det er vigtigt at vi allesammen har et sammenhold og at vi er knyttet til hinanden og at vi alle ik misforstår hva der sker og hvad der forgår.
Men hvis i er bange for mig så vil jeg sige det på denne måde at jeg har tonsvis af MJ L.O.V.E. som jeg bare giver ud til jer allesammen.
Nina og Elin kender mig og har set mig så hvis i er i tvilv ka i bare spørge dem.
Jeg så Elin første gang sidste år til mindedagen og jeg fortryder aldrig at have mødt hende for hun har det lige som jeg masser af MJ L.O.V.E. og det samme med Nina.
Nina kan jeg ik lige huske hvornår jeg mødte hende første gang men jeg mener at jeg har set hende et par gange før mindedagen sidste år.
Sidst jeg så Nina var til MJ´s fødselsdag inden på Kongens Nytorv og ja Nina du har os masser af MJ L.O.V.E.
Og ja det er dejligt at se jer allesammen igen så vi allesammen ka hygge os på samme tid.
Så til alle jer unge piger i må endelig ik være bange for mig jeg gør ik noget vi er her allesammen for den samme sag.
Håber snart at få svar fra kommunen så vi allesammen ka ses igen.
Dette indlæg er redigeret af Pierre Jackson Clasen: 20 January 2011 - 01:10 AM