Så er jeg endelig kommet hjem til Jydeland (deadland). Ville bare sige at det var en kanon fest! :mrgreen:
Savner jer allesammen allerede, især de 2 søde søskende!! Håber de skriver snart!
Nu må jeg tage på arbejde og......sove lol
På gensyn
Nima
Hilsen
#9 12 June 2004 - 07:26 PM
Man In The Mirror sagde:
Lady in Michaels Life sagde:
Hvor mange var I?
vel omkring 15-20 stykker tror jeg...
Jeg tror vist vi præcist var 20 - måske 21...
Knuz Carina
R.I.P. Michael Joseph Jackson 29 August 1958 - 25 June 2009
I'll never let you part, for you're always in my heart
#10 12 June 2004 - 07:32 PM
Hehe, i alt 20 var mødt op. Dog højst 19 på én gang.
Også fra min side skal lyde en tusind tak til dem, der mødte op, det var en rigtig cool fest!!
Jeg glæder mig meget til at se jer alle sammen igen, og det gælder selvfølgelig også dem, der denne gang var forhindrede.
Knus fra Søren
Også fra min side skal lyde en tusind tak til dem, der mødte op, det var en rigtig cool fest!!
Jeg glæder mig meget til at se jer alle sammen igen, og det gælder selvfølgelig også dem, der denne gang var forhindrede.
Knus fra Søren
#16 13 June 2004 - 10:35 AM
Mette*lil sagde:
Håber dog, at jeg kan være med næste gang, så jeg kan sprede endnu mere positivt Aroma lignende magi over mine med-mennesker!
clausw sagde:
Håber jeg kan være med næste gang
Det håber vi også!
*Malene* sagde:
Så er det jo næste gang at jeg simpelthen SKAL komme! :roll: :mrgreen:
JA, det er det! hehe
#19 15 June 2004 - 02:59 PM
Tina og jeg vil bare sige tak for en kanon fest. Det var fedt at møde andre MJ fans og til alle jer, som desværre ikke kunne komme, I har noget at glæde jer til.
Vi havde godt nok ondt i fødderne næste dag af al den dans Det hjalp heller ikke at gå i byen til 8-9 om morgen he he
Det var fedt at møde jer alle og vi ses vel snart igen :mrgreen:
Tak til jer allesammen
Vi havde godt nok ondt i fødderne næste dag af al den dans Det hjalp heller ikke at gå i byen til 8-9 om morgen he he
Det var fedt at møde jer alle og vi ses vel snart igen :mrgreen:
Tak til jer allesammen