The Moo-Walkers Forum: Har i prøvet at opleve.. - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Har i prøvet at opleve..

#1 Bruger er offline   Wolff Ikon 28 July 2009 - 10:43 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 303
  • Indmeldt: 26-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Har i prøvet at opleve noget virkelig mærkeligt, som bare passede uhyggeligt sammen? Som om der var en højere magt der havde en finger med i spillet? Og som freakede jer lidt ud? :D

Fks.:
Her i dag var jeg med min mor ude og handle, og så var vi på vej hen til køledisken, og så havde vi lige i bilen hørt - You Rock My World (Mor elsker nemlig You Rock My World, så havde lige Invincible CD'en med :D) - nå, men jeg havde jo så lidt MJ kørerende oppe i hovedet, så på vej derhen, så nynnede jeg bare lidt fra I Just Can't Stop Loving You, og min mor spurgte så hvad det var for en, for den havde hun hørt før.. og jeg sagde selvfølgelig; Michael Jackson's I Just Can't Stop Loving You. OG LIGE I DET JEG HAVDE AFSLUTTET DEN SÆTNING, så startede den fa**me i højtalerne i Løvbjerg!? Mig og min mor kiggede bare på hinanden og jeg fik seriøst gåsehud! :o Det var bare for crazy.
Men åh det var skønt.. og jeg sang jo så med på den i Løvbjerg, med mennesker og det hele.. og jeg sang den til ende! .. lidt højt, måske? :D

Dette indlæg er redigeret af Wolff: 28 July 2009 - 10:48 PM

.. Wolff

Skrevet Billede

I'll never let you part, for you're always in my heart..
I just can't stop loving you, Michael.

1958 - 2009

#2 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 28 July 2009 - 10:50 PM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

Ej hvor uhyggeligt egentligt... Men kender det med at have nynnet en sang også den kommer den feks. i radioen lige efter.. :P


Vil ikke ligefrem sige det er noget skæbne noget - blot irriterende og belastende for mit vedkommende
Nu er det 10. gang i dag at jeg har set/hørt noget med/om Michael Jackson..
I dag så jeg 2. tilfælde - I "hope & Faith" siger Hopes mand, Charley at han skal hente sin "thriller jakke" også rendte han rundt i sin Thriller jakke i nogle af scenerne
her senere på aftenen så jeg Slemme slemme slemme piger, og ved et tilfælde hvor Kia står og spiller dum i en musikbutik ser jeg Michael Jacksons THRILLER plade i baggrunden.. okay det kan på en måde godt være lidt skræmmende d:

Det driver mig snart til vanvid at jeg bliver ved med at lægge mærke til disse ting for det løber altid koldt ned af ryggen når jeg ser noget med ham eller hvis en af hans sange bliver brugt til noget i tvet -.-'

Dette indlæg er redigeret af Jacqueline: 28 July 2009 - 10:51 PM

Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#3 Bruger er offline   Wolff Ikon 28 July 2009 - 10:52 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 303
  • Indmeldt: 26-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Læs IndlægJacqueline, på Jul 28 2009, 10:50 PM, sagde:

Ej hvor uhyggeligt egentligt... Men kender det med at have nynnet en sang også den kommer den feks. i radioen lige efter.. :P


Vil ikke ligefrem sige det er noget skæbne noget - blot irriterende og belastende for mit vedkommende
Nu er det 10. gang i dag at jeg har set/hørt noget med/om Michael Jackson..
I dag så jeg 2. tilfælde - I "hope & Faith" siger Hopes mand, Charley at han skal hente sin "thriller jakke" også rendte han rundt i sin Thriller jakke i nogle af scenerne
her senere på aftenen så jeg Slemme slemme slemme piger, og ved et tilfælde hvor Kia står og spiller dum i en musikbutik ser jeg Michael Jacksons THRILLER plade i baggrunden.. okay det kan på en måde godt være lidt skræmmende d:

Det driver mig snart til vanvid at jeg bliver ved med at lægge mærke til disse ting for det løber altid koldt ned af ryggen når jeg ser noget med ham eller hvis en af hans sange bliver brugt til noget i tvet -.-'


Det synes jeg også bare jeg har oplevet meget af det sidste.. Men tror også det er fordi jeg lægger mere mærke til det lige i øjeblikket. Men kender det ALT for godt! :o .. og det er måske ikke lige det fedeste i disse tider. :/

Dette indlæg er redigeret af Wolff: 28 July 2009 - 10:53 PM

.. Wolff

Skrevet Billede

I'll never let you part, for you're always in my heart..
I just can't stop loving you, Michael.

1958 - 2009

#4 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 28 July 2009 - 11:01 PM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

Læs IndlægWolff, på Jul 28 2009, 11:52 PM, sagde:

Det synes jeg også bare jeg har oplevet meget af det sidste.. Men tror også det er fordi jeg lægger mere mærke til det lige i øjeblikket. Men kender det ALT for godt! :o .. og det er måske ikke lige det fedeste i disse tider. :/

Lige præcis!! Førhen synes jeg det var fedt hvis han blev nævnt eller nogle af hans sange blev spillet.. men nu kan jeg slet ikke nyde det.. føler mig nærmest nogle gange paranoid af det, på den måde at jeg føler at han på en eller anden måde forfølger mig -det er svært at forklare men jeg sidder altid med en underlig smag i munden ..
Håber på et tidspunkt det går over igen, for vil helst bare kunne nyde det i stedet for at føle mig skidt tilpas over det :(
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#5 Bruger er offline   Wolff Ikon 28 July 2009 - 11:28 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 303
  • Indmeldt: 26-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Læs IndlægJacqueline, på Jul 28 2009, 11:01 PM, sagde:

Lige præcis!! Førhen synes jeg det var fedt hvis han blev nævnt eller nogle af hans sange blev spillet.. men nu kan jeg slet ikke nyde det.. føler mig nærmest nogle gange paranoid af det, på den måde at jeg føler at han på en eller anden måde forfølger mig -det er svært at forklare men jeg sidder altid med en underlig smag i munden ..
Håber på et tidspunkt det går over igen, for vil helst bare kunne nyde det i stedet for at føle mig skidt tilpas over det :(


Kan kun sige: Jeg ved faktisk hvad du mener. :/
.. Wolff

Skrevet Billede

I'll never let you part, for you're always in my heart..
I just can't stop loving you, Michael.

1958 - 2009

#6 Bruger er offline   Katie Ikon 29 July 2009 - 01:04 PM

  • En glad pige ;)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1807
  • Indmeldt: 31-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Snedsted, Jylland

Læs IndlægJacqueline, på Jul 28 2009, 09:50 PM, sagde:

Ej hvor uhyggeligt egentligt... Men kender det med at have nynnet en sang også den kommer den feks. i radioen lige efter.. :P


Vil ikke ligefrem sige det er noget skæbne noget - blot irriterende og belastende for mit vedkommende
Nu er det 10. gang i dag at jeg har set/hørt noget med/om Michael Jackson..
I dag så jeg 2. tilfælde - I "hope & Faith" siger Hopes mand, Charley at han skal hente sin "thriller jakke" også rendte han rundt i sin Thriller jakke i nogle af scenerne
her senere på aftenen så jeg Slemme slemme slemme piger, og ved et tilfælde hvor Kia står og spiller dum i en musikbutik ser jeg Michael Jacksons THRILLER plade i baggrunden.. okay det kan på en måde godt være lidt skræmmende d:

Det driver mig snart til vanvid at jeg bliver ved med at lægge mærke til disse ting for det løber altid koldt ned af ryggen når jeg ser noget med ham eller hvis en af hans sange bliver brugt til noget i tvet -.-'

Har det fuldstændigt på samme måde! Jeg er også ved at blive vanvittig! -.-'
Altså... Mere vanvittig end jeg er i forvejen ;P
♥!The King Of Pop!♥


†♥ Michael Joseph Jackson †♥
29 August 1958 - 25 June 2009
R.I.P! ♥♫

Side 1 af 1
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere