The Moo-Walkers Forum: Keep Your Head Up - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Keep Your Head Up Lad os få adskilt diskussionerne :)

#41 Bruger er offline   Mini MJJ Ikon 13 November 2010 - 10:46 PM

  • Høvding
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 978
  • Indmeldt: 17-August 06
  • Gender:Male

Det vil indtil den 14. dec. være påstand mod påstand. Vokalerne i BN er mig en gåde også, men henvender mig mest til KYHU i denne tråd :)
Den sang er for mig fantastisk, og kan sagtens hører Michael i denne. Men jeg giver dig ret i at lyden af hans vokaler er meget anderledes end nogensinde før. Men jeg prøver at nyde det som bliver givet os.
Vi kunne jo nemt have været alle disse foruden, hvis Michael stadig havde været blandt os. Han ville jo ikke have disse på et album, efter som de ikke er udgivet før efter hans bortgang.
Michael Joseph Jackson <3

Skrevet Billede

#42 Bruger er offline   Smooth Ikon 13 November 2010 - 11:37 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 111
  • Indmeldt: 08-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Kolding

Læs Indlægjannik1987, på 13 November 2010 - 10:46 PM, sagde:

Jeg synes dog stadig der mangler at komme en klarhed til alle fansene, for synes virkelig det er vanvittigt det her.


Præcis. Det er jo uvisheden, der er ved at tage livet af os.
Sony kunne jo hjælpe os på vej, ved at fremlægge deres samlede bevis for at disse numre skulle være Michael Jackson. De kan jo ikke løbe fra, at de selv har været i tvivl, for ellers ville de jo aldrig være gået igang med at analysere stemmer, og hvad det nu ellers er, de skriver, at de har gjort.

Hvis disse numre virkeligt er indsunget af Michael, må der findes noget materiale, som ikke er mikset til ukendelighed. De rå optagelser.

Hvis meldingen fra Casio er, at de findes ikke, burde Sony have vurderet at usikkerheden var for stor, og at grundlaget for at vurdere sangenes æghed var for spinkelt, og at de derfor ikke kunne komme i betragtning.

Jeg er sikker på at Sony heller ikke ville acceptere det, hvis jeg kom og sagde, at jeg tilfældigvis havde fundet nogle aldrig-udgivede optagelser med Elvis på mit loft, hvis ikke jeg havde andet bevis end at stemmen passede nogenlunde og måske endda kun halvdårligt.

Lad os høre hvad I har på disse sange, Sony!

Dette indlæg er redigeret af Smooth: 13 November 2010 - 11:39 PM

Må man reklamere lidt? Se min nye webshop Plus+Minus, med tørklæder og accessories :o)

#43 Bruger er offline   lauzzy81 Ikon 13 November 2010 - 11:41 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1069
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Esbjerg, Denmark

Læs IndlægMini MJJ, på 13 November 2010 - 10:46 PM, sagde:

Det vil indtil den 14. dec. være påstand mod påstand. Vokalerne i BN er mig en gåde også, men henvender mig mest til KYHU i denne tråd :)
Den sang er for mig fantastisk, og kan sagtens hører Michael i denne. Men jeg giver dig ret i at lyden af hans vokaler er meget anderledes end nogensinde før. Men jeg prøver at nyde det som bliver givet os.
Vi kunne jo nemt have været alle disse foruden, hvis Michael stadig havde været blandt os. Han ville jo ikke have disse på et album, efter som de ikke er udgivet før efter hans bortgang.


Det vil jo i bund & grund stadig være påstand mod påstand efter den 14 december! Fordi albummet udkommer ændrer det jo ikke vores syndspunkter på at nogle af os stadig mener det ikke r Michael der synger på de 2 omtalte tracks!

Hans vokaler er ektrem ANDERLEDES i denne sang, hvis det er virkelig er ham, men tror jeg ikke på det er!
Skrevet Billede

13.06.05 REMEMBER This DAY!

25.06.09 THE DAY THE WORLD LOST ITS NR. 1 ENTERTAINER & MUSIC ARTIST! RIP

www.yuki.dk

#44 Bruger er offline   Ane Ikon 14 November 2010 - 12:23 AM

  • Naughty
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 748
  • Indmeldt: 07-November 07
  • Gender:Not Telling

Jeg synes det er sjovt som mange nævner ytringsfriheden. Er MJJC ikke et privatejet forum? Så er det jo ejerne der styrer showet.
..I'm just simply Michael Jackson

Skrevet Billede

#45 Bruger er offline   WillYouBeThere Ikon 14 November 2010 - 02:00 AM

  • Admin
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3517
  • Indmeldt: 07-February 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Læs IndlægAne, på 14 November 2010 - 12:23 AM, sagde:

Jeg synes det er sjovt som mange nævner ytringsfriheden. Er MJJC ikke et privatejet forum? Så er det jo ejerne der styrer showet.


Jo jo, Gary kan gøre præcis, hvad der passer ham. Det betyder dog ikke, at det er en god idé. Jeg har gjort opmærksom på, på hans forum, at jeg frygter, at en sådan handling blot skaber yderligere splittelse blandt fans. Så får vi at se, hvornår det får mig banned... men helt sikkert, det er 100% ham der bestemmer på mjjc, som er hans eget privatejede forum.

#46 Bruger er offline   Hess Ikon 14 November 2010 - 03:35 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

Jeg tror KYHU er 100% MJ.

Jeg er meget nervøs for at MJJC har indgået samarbejde med SONY og The Estate.

Det er et fan debat forum - men når man ikke tillader debat hvad skal man så med det??

Hvis der kræves enighed, hvad er det så værd? Så kan man kun skrive "Jeg er enig" og lign. - det er ikke det et forum skal være.

Jeg synes KYHU er fantastisk. PURE MJ !

Hvis folk er uenige skal de være mere end velkomne til at sige det. - Blot der holdes en ordentlig tone.

#47 Bruger er offline   julie Ikon 14 November 2010 - 10:27 AM

  • Ko-admin
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 692
  • Indmeldt: 18-September 07
  • Gender:Female
  • Location:2860 Søborg

jeg er stadigvæk ikke overbevist om hverken BN eller keep your head up. ville ønske jeg kunne høre det samme som jer guys.. det må da være meget federe ikke at stå med nogen som helst tvivl. når jeg hører de her tracks hører jeg slet, slet, slet, slet ikke michael jackson :(

Skrevet Billede

#48 Bruger er offline   Ebbon Ikon 14 November 2010 - 10:47 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 496
  • Indmeldt: 04-May 08

KYHU er en fed sang - og jeg tror helt sikkert at det er MJ hele vejen..
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Michael du vil altid betyde meget for mig.

#49 Bruger er offline   Mj Kid Ikon 14 November 2010 - 01:19 PM

  • Eiffel
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 1127
  • Indmeldt: 13-March 09
  • Gender:Male
  • Location:København

jeg tror også keep your head up er michael! og jeg synes en er rigtig dejlig!
jeg tror dog der er ændret/"forbedret" lidt på stemmen. men tror stadig der er mere MJ på den, end på breaking news! :D
You make me speechless..
Fra Theodor :)
Mj du var min barndom, du er min nutid og du bliver min fremtid.

#50 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 14 November 2010 - 01:41 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Jeg har slet ikke hørt hverken Breaking News eller Keep Your Head Up.
Og jeg må indrømme at den måde som folk opfører sig på, i forbindelse med spekulationerne omkring disse sange, gør at jeg endnu mindre har lyst til at lytte til dem.
Jeg synes at det er fuldkommen grotesk at hele ånden der har været ved at være Michael fan er totalt gået fløjten efter de offentliggørelser her.
Det er utroligt som folk de snakker som om "det ved de bare(!!)" når alle med sund fornuft i behold ved at vi, som fans, intet kan vide med sikkerhed - for let's face it, ingen, INGEN, af os har været til stede ved indspilningerne eller hos Sony da disse sange er taget op. Ingen af os har hørt det absolutte råmateriale, og hvor meget vi end ønsker det, så har vi ikke, og får aldrig, en officiel udtalelse fra Michael selv.

Når det er sagt så tror jeg på ytringsfrihed og kommunikation, men jeg mener bestemt ikke at det der foregår mellem fans (ikke kun på moo, men fans i hele verden) er kommunikation, men snarere en verbal mudderkastning.
Fansene er blevet delt op i to lejre - dem der tror, og dem der ikke tror - og jeg synes at det er sørgeligt at stå på sidelinien og se at hverken den ene eller den anden side giver plads til modpartens meninger og holdninger.
Og det at snak om hvor længe man har været fan er begyndt at blive taget op som argument for hvorfor den enkelte har ret, det er direkte patetisk, nedladende og faktisk rimelig barnligt.
Vi har alle ret til en mening, og alle skal have plads til at give udtryk for sin mening - uden at blive høvlet ned!

I think you all forgot the love...

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#51 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 14 November 2010 - 01:49 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs Indlægmichaelsmelody, på 14 November 2010 - 12:41 PM, sagde:

Jeg har slet ikke hørt hverken Breaking News eller Keep Your Head Up.
Og jeg må indrømme at den måde som folk opfører sig på, i forbindelse med spekulationerne omkring disse sange, gør at jeg endnu mindre har lyst til at lytte til dem.
Jeg synes at det er fuldkommen grotesk at hele ånden der har været ved at være Michael fan er totalt gået fløjten efter de offentliggørelser her.
Det er utroligt som folk de snakker som om "det ved de bare(!!)" når alle med sund fornuft i behold ved at vi, som fans, intet kan vide med sikkerhed - for let's face it, ingen, INGEN, af os har været til stede ved indspilningerne eller hos Sony da disse sange er taget op. Ingen af os har hørt det absolutte råmateriale, og hvor meget vi end ønsker det, så har vi ikke, og får aldrig, en officiel udtalelse fra Michael selv.

Når det er sagt så tror jeg på ytringsfrihed og kommunikation, men jeg mener bestemt ikke at det der foregår mellem fans (ikke kun på moo, men fans i hele verden) er kommunikation, men snarere en verbal mudderkastning.
Fansene er blevet delt op i to lejre - dem der tror, og dem der ikke tror - og jeg synes at det er sørgeligt at stå på sidelinien og se at hverken den ene eller den anden side giver plads til modpartens meninger og holdninger.
Og det at snak om hvor længe man har været fan er begyndt at blive taget op som argument for hvorfor den enkelte har ret, det er direkte patetisk, nedladende og faktisk rimelig barnligt.
Vi har alle ret til en mening, og alle skal have plads til at give udtryk for sin mening - uden at blive høvlet ned!

I think you all forgot the love...


Kan ikke være mere enig.
Husk hvem i er guys !
Skrevet Billede

#52 Bruger er offline   themjj Ikon 14 November 2010 - 02:08 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Ja hold da op, man er væk i en enkelt aften og så er det hele bare eskaleret helt ude af proportioner... Det syntes jeg da virkelig er ærgeligt, men jeg fornemmer også at alle er enige i at vi skal holde sammen og respektere hinandens meninger og ører!

Personligt tror jeg ikke der er meget af Michael på BN, tilgengæld tror jeg at det er Michael på KYHU. Så jeg har været i begge "lejre" hvis man kan sige det sådan. Jeg vil meget gerne slå fast at ingen "officielle" udtalelser har haft indflydelse på mine meninger, jeg går kun ud fra hvad jeg hører! Og sådan tror jeg også alle jer andre har det, så simpelt er det... Så lad os respektere at vi åbenbart ikke hører det samme og så tage den derfra.

Jeg glæder mig til at vi (forhåbentligt) kommer til bunds i dette, så vi kan komme videre og bare nyde og hylde vores helt!

Til slut vil jeg lige sige at hvis det ikke er Michael i KYHU, så vil jeg virkelig gerne vide hvem der kan synge så ekstremt meget som MJ, for han må skam gerne synge mig i søvn hver aften :puppyeyes:
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#53 Bruger er offline   Smooth Ikon 14 November 2010 - 02:20 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 111
  • Indmeldt: 08-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Kolding

Læs Indlægthemjj, på 14 November 2010 - 02:08 PM, sagde:

Personligt tror jeg ikke der er meget af Michael på BN, tilgengæld tror jeg at det er Michael på KYHU. Så jeg har været i begge "lejre" hvis man kan sige det sådan. Jeg vil meget gerne slå fast at ingen "officielle" udtalelser har haft indflydelse på mine meninger, jeg går kun ud fra hvad jeg hører! Og sådan tror jeg også alle jer andre har det, så simpelt er det... Så lad os respektere at vi åbenbart ikke hører det samme og så tage den derfra.


Vi må være født med de samme ører :beeming:
Må man reklamere lidt? Se min nye webshop Plus+Minus, med tørklæder og accessories :o)

#54 Bruger er offline   BjoernClausen Ikon 14 November 2010 - 05:35 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 559
  • Indmeldt: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Denmark

MHT. Gary fra MJJC:

"Dear Members

It would seem I owe my member base a huge apology for my rash actions of last night,

Firstly I can not ensure enough I never want to stifle discussion or opinion,

However it would seem I did just that in my actions last night.

You have to know how passionate I am about MJJC and honouring Michael and his legacy, I made a promise to him that I will ensure his fans are taken care of and that I will dedicate the rest of my life to his legacy, by this I get energy from you the fans and members of MJJC to do so.

My actions were as a reaction to the destruction I saw of all our hard work, it was based purely on anger and for that I apologise.

Moving forward this is our community its a place for everyone to come and honour and celebrate Michael, MJJC will not take sides. MJJC is not a platform for making a change MJJC is here for the fans every fan no matter what you believe,

Our principles are simple anything can be said and openly discussed as long as its done with respect, as a community we must come together and respect each other and what we believe, my ethics that both sides are in fact right some want to celebrate his album as they feel it is Michael which there is nothing wrong in that, flipping the coin there are those who want to boycott this album to they believe that is their way in honouring Michael which again is fine.

I do understand both sides and its not up to me or the rest of us to stop or dictate to those how they should feel.

But

My state of emergency stands, the fighting the hating the arguing must stop, both sides can co exist by going forward with respect, without that we simply have no community,

So

I ask you this to ensure you continue here as a member,

No one is going to ban you based on your thoughts on this album, however should you hate/attack/troll argue on fellow members or destroy threads you will be removed for a minimum of ten days, this removal I assure you will not be based on which side of the fence you are standing.

I simply must bring calm to MJJC or at least try otherwise MJJC will not survive this which I firmly believe most of you do not want so how about you all join me today to ensure we survive as a fan base.

If not for MJJC for Michael."

Endelig kom han til fornugt :)
Moooooh-ligvis Verdens Største Michael Jackson-fan! The King of Pop, King of Rock and King of Soul!
Skrevet Billede
Moooooh-ligvis Verdens Største Michael Jackson-fan! The King of Pop, King of Rock and King of Soul!

#55 Bruger er offline   WillYouBeThere Ikon 14 November 2010 - 05:38 PM

  • Admin
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3517
  • Indmeldt: 07-February 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Det er rart at se. Fin statement! :)

#56 Bruger er offline   Hess Ikon 14 November 2010 - 05:55 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

Ja, det var stort af ham at skrive det, det må have krævet en del mod.

#57 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 14 November 2010 - 06:48 PM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

ELSKER denne sang Skrevet Billede Jeg hører tydeligt, at det er Michael Skrevet Billede
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#58 Bruger er offline   Hess Ikon 14 November 2010 - 06:50 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

Jeg hører og føler også MJ i denne sang.

#59 Bruger er offline   Sille Ikon 14 November 2010 - 09:12 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1039
  • Indmeldt: 16-August 09
  • Gender:Female
  • Location:Randers

Læs Indlægthemjj, på 14 November 2010 - 02:08 PM, sagde:

Til slut vil jeg lige sige at hvis det ikke er Michael i KYHU, så vil jeg virkelig gerne vide hvem der kan synge så ekstremt meget som MJ, for han må skam gerne synge mig i søvn hver aften :puppyeyes:


Lige mine tanker :D Det er da en utrolig smuk sang, går lige i mavsen og så ved jeg hvad jeg skal mene :wub:
Skrevet Billede

#60 Bruger er offline   Jonaskhl Ikon 14 November 2010 - 10:07 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1438
  • Indmeldt: 05-March 09
  • Gender:Not Telling

Må også indrømme at hvis det overhovedet ikke er MJ her, så er det fandme en god impersonator :P. Men har det anderledes med BN, der synes jeg der er noget galt.
Men rigtig smuk sang, Keep Your Head Up :)
"This post has been edited by Jonaskhl: Today, xx:xx pm/am" <3 <3 <3

  • (4 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere