The Moo-Walkers Forum: THIS IS IT i biografen! - Billetterne er i hus! - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



THIS IS IT i biografen! - Billetterne er i hus! Stort event i København!

Afstemning: This is it premiere (58 medlem(mer) har afgivet stemme)

Regner du med at deltage?

  1. Ja, helt sikkert! (36 stemmer [62.07%])

    Procent af stemmer: 62.07%

  2. Måske (14 stemmer [24.14%])

    Procent af stemmer: 24.14%

  3. Nej (8 stemmer [13.79%])

    Procent af stemmer: 13.79%

Stem

#21 Bruger er offline   Thomas Ikon 02 September 2009 - 07:32 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1189
  • Indmeldt: 09-February 07
  • Gender:Male
  • Location:lyngby

Jeg kommer self.

En Michael film i biffen siden 88, skal ses på forpremiere eller premiere
Skrevet Billede

RIP - I Love You More Than MOST!

#22 Bruger er offline   Thaiger Ikon 02 September 2009 - 11:37 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 11
  • Indmeldt: 28-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Copenhagen / Denmark

Jeg kan ikke se den med jer i DK,
Øv men kun 1 gang øv.

Jeg kan ikke komme med, da jeg er på Philippinerne de uger, måske måneder.
(måske fra slut september til slut december, 3md. Nice :-)

Men det går jo nok, for jeg skal være sammen med min kæreste,
og vi skal giftes mens jeg er på Philippinerne NICE ´N Sweet :-)

Derfor ønsker jeg jer alle en rigtig fed aften med en fed koncert film.

(måske jeg kan se den på Philippinerne !)

Love you all
Peter/Thaiger

#23 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 03 September 2009 - 12:20 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægMinnie, på Sep 2 2009, 07:32 PM, sagde:

Man må selvfølgelig tage alle dem med man vil :) Jo flere jo bedre :)

Elins, hmmm jamen der er da en del fra Jylland... Jeg er selv fra Århus, men da vi ihvertfald er 2 fra Jylland som er med til arrangere dette ved jeg ikke om vi tager afsted før osv... men der er en del fra Jylland, og forhåbentlig kommer mange af os jyder :)



Jeg tænkte at det ville have været fedt hvis man kunne leje en lille "bus" eller lign hvor vi fra jylland kunne samles i og tage der over ?
Skrevet Billede

#24 Bruger er offline   Minnie Ikon 03 September 2009 - 12:29 PM

  • You Can't Really Be That Stupid
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2749
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Male

det kunne da undersøges. Ellers er der jo både DSB og rute 888. Som sagt ved jeg ikke om vi fra moo-teamet tager derover tidligere eller hvordan og hvorledes, så jeg kan ikke svare på om det var noget moo-teamet ville stå bag. Det kan jeg på ingen måde love.

Three Nails Gave Me Liberty

*********

You used to captivate me by your resonating light
Now, I'm bound by the life you left behind


#25 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 03 September 2009 - 12:35 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægMinnie, på Sep 3 2009, 12:29 PM, sagde:

det kunne da undersøges. Ellers er der jo både DSB og rute 888. Som sagt ved jeg ikke om vi fra moo-teamet tager derover tidligere eller hvordan og hvorledes, så jeg kan ikke svare på om det var noget moo-teamet ville stå bag. Det kan jeg på ingen måde love.



Kunne du evt ikke prøve at snakke med Teamet om det kunne lade sig gøre med sådan et fællestransport ?
- Og det er endnu ikke sikkert hvilken dato det er , vel ? - For håber på at der er en chance for at det kunne være en week i stedet for.
Skrevet Billede

#26 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 03 September 2009 - 12:50 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

puhaa . begynder at tvivle på at jeg kan komme.

Har lige tjekket og bare turen der over koster 351 kr , + biobillet + slik og sodavand.
Og så er der lige turen hjem som også koster 351 kr , og det tager 4½ time at komme frem og tilbage. Og togene går ikke sent :/

Det er træls at det ikke ligger på en weekend , og at man ikke lige kender nogle på sjælland man kan overnatte ved :/

Og det er desværre mange penge at bruge når man er selvforsørger uden arbejde :/

Dette indlæg er redigeret af ElinsJackson: 03 September 2009 - 12:51 PM

Skrevet Billede

#27 Bruger er offline   Minnie Ikon 03 September 2009 - 12:51 PM

  • You Can't Really Be That Stupid
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2749
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Male

Læs IndlægElinsJackson, på Sep 3 2009, 01:35 PM, sagde:

Kunne du evt ikke prøve at snakke med Teamet om det kunne lade sig gøre med sådan et fællestransport ?
- Og det er endnu ikke sikkert hvilken dato det er , vel ? - For håber på at der er en chance for at det kunne være en week i stedet for.

Den endelige dato kendes ikke lige nu. Vi har fået at vide at det er d 27. oktober fra en af vores kontakter, men det kan nå at ændre sig endnu.

Problemet med at arrangere fællestransport er både selve betalingen, samt hvorvidt moo-teamet skal med. Hvis vi ikke selv tager med kan vi heller ikke rigtig arrangere det. Giver det mening? Jeg kan nævne ideen for de andre, men før vi selv kender den endelige dato kan vi jo heller ikke selv beslutte hvornår vi tager til KBH.

Three Nails Gave Me Liberty

*********

You used to captivate me by your resonating light
Now, I'm bound by the life you left behind


#28 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 03 September 2009 - 12:53 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægMinnie, på Sep 3 2009, 11:51 AM, sagde:

Den endelige dato kendes ikke lige nu. Vi har fået at vide at det er d 27. oktober fra en af vores kontakter, men det kan nå at ændre sig endnu.

Problemet med at arrangere fællestransport er både selve betalingen, samt hvorvidt moo-teamet skal med. Hvis vi ikke selv tager med kan vi heller ikke rigtig arrangere det. Giver det mening? Jeg kan nævne ideen for de andre, men før vi selv kender den endelige dato kan vi jo heller ikke selv beslutte hvornår vi tager til KBH.



Ja kan udmærket følge dig . puuuhaa . ville jo enormt gerne komme , og især at møde jer andre fans ! :/
Men som jeg lige har skrevet her inde så er der mange omkostninger for en selvforsørger som intet arbejde har .. øv øv .
Skrevet Billede

#29 Bruger er offline   Minnie Ikon 03 September 2009 - 12:58 PM

  • You Can't Really Be That Stupid
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2749
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Male

Læs IndlægElinsJackson, på Sep 3 2009, 01:53 PM, sagde:

Ja kan udmærket følge dig . puuuhaa . ville jo enormt gerne komme , og især at møde jer andre fans ! :/
Men som jeg lige har skrevet her inde så er der mange omkostninger for en selvforsørger som intet arbejde har .. øv øv .

Hehe kender problematikken! Jeg bor jo selv alene også, er studerende (hvilket man altså overhovedet ikke bliver rig af LOL), og betaler alle mine regninger, rejser osv selv... Der skal spares op til min forestående eksamens-fest, jul, fødselsdage, en dåb og at kunne flytte... Så at være trængt på økonomien er meget velkendt.

Men begynd så vidt muligt at spare sammen, og så undersøg Bus 888 og sådan.

Three Nails Gave Me Liberty

*********

You used to captivate me by your resonating light
Now, I'm bound by the life you left behind


#30 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 03 September 2009 - 01:45 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægMinnie, på Sep 3 2009, 12:58 PM, sagde:

Hehe kender problematikken! Jeg bor jo selv alene også, er studerende (hvilket man altså overhovedet ikke bliver rig af LOL), og betaler alle mine regninger, rejser osv selv... Der skal spares op til min forestående eksamens-fest, jul, fødselsdage, en dåb og at kunne flytte... Så at være trængt på økonomien er meget velkendt.

Men begynd så vidt muligt at spare sammen, og så undersøg Bus 888 og sådan.



Thi hi , Det lyder meget bekendt.. hmm . Ikke fedt at være studerende ;D Kan jeg give dig ret i lol ;b

Hvis man dog bare boede hjemme ved sine forældre igen , suk ;D

Men ja , vil lige tjekke bus , 888 , og tjekke økonomien .. puuhaa ;D
Skrevet Billede

#31 Bruger er offline   CaseyXM Ikon 03 September 2009 - 07:07 PM

  • LOVE IS PEACE! PEACE IS LOVE!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 690
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:København, Danmark

Læs IndlægThaiger, på Sep 3 2009, 12:37 AM, sagde:

Men det går jo nok, for jeg skal være sammen med min kæreste,
og vi skal giftes mens jeg er på Philippinerne NICE ´N Sweet :-)


Peter/Thaiger


GISP!!!! :o TILLYKKE!!! :D Ej, det er da stooort!!! ( På den gode måde ) :) Det må da være det dejligste i verdenen at finde sand kærlighed!!! :give_rose: Tillykke tillykke igen. :thumbsup:
LOVE 2 MJ 4-EVER!!!

____________?§$$$$$$$§§?_
___________§$$$$$$$$$$$$§?
___________??§§§$$$$§$$$$§?
_____________?____§?§§$§$$§?
______________?___?_?§$$$$$$§
________________?????§$$§$$§?
___????§?__________??§$$$$$§§?
__?§$$$$?_??______§§§$§§§§§$$§ ?
___?§$$$§????_____?§$$$J§§§§§§ $$§?
____?$$§?________§$$$$h§$§§§§§ §$§
_____§$§§3_______$$$§§§§§§§§$§ $$§
______§$$§§$____$$§§§$§§§§§$§§ $$§
_______§$$$$$$$$$$§$§§§$$$$§§§ $$§
________?§§§§$$$$$$§§§§§§$§§§§ $$?
___________$$$§$$$§§§§§§§§§§§$ $§
________________?§$$§§$§§$§§§§ §?
__________________§$$$§§$§§§§$ §?
_________________?§$$§§§§§§§§$ §?
_______________?§$$§§$$::::§§$ $$§
______________§$$$§§§§§:::§$§§ $$?
____________?§$$$$$$$$:::§§§§$ $$?
__________?§$$$$$$§§:::§$§$$$$ §?
________?§$$$$$$§:::§§$§$$$$$§
_______§$$$$$$§:::§$$$$$$§?
_____?$$$$$§::::$$$$$$§?
___?§$$$$§::::$$$$§??
_?§$$$$§§§§$$$$§?
§$$$$§§§§$$§?
§$$§§§§§$§
?$$§§§$§§§§?
?§$§§§§§§§$$§
_§$§§§$§§§§$§?
_?$§§§$$§§§§§§?
_?§$§§$§§§§§$$$§
__?§§§$§$$§§§$$$§
__?§$§$$$$§§?§§§?__??
___?$$$$$§_______?§$$$?
____?????____?§§§??§$$§
____________?$$$§_?§?
___________?$$$§§§$§
__________?§$$§??$§?

#32 Bruger er offline   Janet Ikon 04 September 2009 - 11:21 AM

  • Ronja og Elliots mor :o)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2892
  • Indmeldt: 17-November 06
  • Gender:Female
  • Location:Fredericia

ØV!... Jeg har termin den 18. Oktober. Så enten har jeg lige født eller går og venter MEGET på at komme til at føde. Og det er jo desværre ikke lige noget jeg kan planlægge mig ud af. Så jeg går glip! :bigcry:
Besøg min hjemmeside: http://bengtsson.mono.net

#33 Bruger er offline   Jonaskhl Ikon 04 September 2009 - 02:43 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1438
  • Indmeldt: 05-March 09
  • Gender:Not Telling

Læs IndlægJanet, på Sep 4 2009, 12:21 PM, sagde:

ØV!... Jeg har termin den 18. Oktober. Så enten har jeg lige født eller går og venter MEGET på at komme til at føde. Og det er jo desværre ikke lige noget jeg kan planlægge mig ud af. Så jeg går glip! :bigcry:

Så kunne du lade være med at få børn hele tiden hehe :-D

Ej, det er sku ærgerligt for dig :/
"This post has been edited by Jonaskhl: Today, xx:xx pm/am" <3 <3 <3

#34 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 04 September 2009 - 03:04 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægJanet, på Sep 4 2009, 11:21 AM, sagde:

ØV!... Jeg har termin den 18. Oktober. Så enten har jeg lige født eller går og venter MEGET på at komme til at føde. Og det er jo desværre ikke lige noget jeg kan planlægge mig ud af. Så jeg går glip! :bigcry:



Øv hvor må det være træls. :/
Føler med dig.

Men så må vi så håbe at det er rigtigt at den udkommer på dvd senere hen (:
Skrevet Billede

#35 Bruger er offline   Janet Ikon 04 September 2009 - 07:41 PM

  • Ronja og Elliots mor :o)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2892
  • Indmeldt: 17-November 06
  • Gender:Female
  • Location:Fredericia

Læs IndlægJonaskhl, på Sep 4 2009, 03:43 PM, sagde:

Så kunne du lade være med at få børn hele tiden hehe :-D

Ej, det er sku ærgerligt for dig :/

Jeg overvejede faktisk om jeg skulle vente med at blive gravid i tilfælde af at Michael ville turnere i år. Men tog chancen. Så meldte han ud, at han ville holde sine London koncerter. Jeg kunne liiige nå med til et par stykker i juli, inden jeg kom så langt hen at jeg ikke måtte flyve mere. Det var oveni købet siddepladser. Så super perfekt for mig... Så går manden hen og bliver slået ihjel :bigcry: Nu hang det hele så skide godt sammen for mig. De kunne godt sende This is It i biffen i September, for så ku jeg da nå det, men nej :(

Håber da at den kommer i en bif i min egen by eller en tættere på end Kbh. For så skal lille bebse da bare passes imens. Skal da se den i biffen hvis det kan lade sig gøre. Det bliver bare ikke sammen med jer andre, desværre.
Besøg min hjemmeside: http://bengtsson.mono.net

#36 Bruger er offline   Mini MJJ Ikon 05 September 2009 - 08:38 PM

  • Høvding
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 978
  • Indmeldt: 17-August 06
  • Gender:Male

Jeg er med!
også selv om det er KBH!
Har prøvet at trække mig fra alt det med Michael, men det gør ingen nytte, men nu har jeg fået øjnene op for tingene, og vil meget gerne med. Og minnie, jeg har noget med dig jeg også skal have styr på, det bliver der tager hånd om snarrest! beklager ventetiden :/
Michael Joseph Jackson <3

Skrevet Billede

#37 Bruger er offline   Jonaskhl Ikon 05 September 2009 - 08:48 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1438
  • Indmeldt: 05-March 09
  • Gender:Not Telling

Læs IndlægMini MJJ, på Sep 5 2009, 09:38 PM, sagde:

Jeg er med!
også selv om det er KBH!
Har prøvet at trække mig fra alt det med Michael, men det gør ingen nytte, men nu har jeg fået øjnene op for tingene, og vil meget gerne med. Og minnie, jeg har noget med dig jeg også skal have styr på, det bliver der tager hånd om snarrest! beklager ventetiden :/

Lyder godt Jesper :)
"This post has been edited by Jonaskhl: Today, xx:xx pm/am" <3 <3 <3

#38 Bruger er offline   Minnie Ikon 06 September 2009 - 08:42 AM

  • You Can't Really Be That Stupid
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2749
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Male

Læs IndlægMini MJJ, på Sep 5 2009, 09:38 PM, sagde:

Jeg er med!
også selv om det er KBH!
Har prøvet at trække mig fra alt det med Michael, men det gør ingen nytte, men nu har jeg fået øjnene op for tingene, og vil meget gerne med. Og minnie, jeg har noget med dig jeg også skal have styr på, det bliver der tager hånd om snarrest! beklager ventetiden :/

Jesper det er ok :) Det finder vi bare ud af :) Bliver fedt at se dig igen :) Vi savner jo vores lillebror!

Three Nails Gave Me Liberty

*********

You used to captivate me by your resonating light
Now, I'm bound by the life you left behind


#39 Bruger er offline   Hess Ikon 07 September 2009 - 07:24 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

Har ikke tid til at oversætte men her er lidt fra en insider. Han hedder This Is It på MJJC og er gode venner med nogen der arbejder på det. Håber de fleste kan engelsk for har virkelig ikke tid til at oversætte lige nu.
___________________________________________________

"I have some news about the movie guys, just revealed to me by a source working closely on the movie. I can't give his name due to privacy but I can confirm it is 100% legit. There is some great stuff here, here is what I know:

1) Trailers are mostly done, and were waiting partly on the footage from the funeral which is being added in now. Expect to see the first ad premiere next weekend. I tried to press him on more info regarding the VMA's but couldn't get a confirmation.

2) The movie is not a 2 hour concert like many fans thought. In fact the movie is simply a documentary based around the This Is It tour, it shows Jackson in his final days and includes his death, aftermath, and reaction. Clips from the memorial and funeral will be used.

3) There will be some footage of MJ performing, much longer then the 3-4 minute snippet released at the end of June by AEG. You will see MJ in his dressing room, mingling and directing, plus one scene where he talks to the camera. Basically, it will show Jackson in his final months alive.

4) The movie is between 100 and 130 minutes in length.

5) The plan for the DVD is to have it out in late November by Thanksgiving or early December at the latest, although my source revealed this maybe a long shot if they extend the 2 week showing to 3 or 4 weeks (which is possible).

6) The DVD will contain the theatrical version in its whole plus over 2 hours of Jackson performing, warming up his vocals, singing, and in full costume. The most spectacular footage is by far from the Staples Center in LA which I'm told will "blow fans away". This extra footage will be a special feature on the DVD along with many other treats that fans will love.

7) Finally, the CD soundtrack I'm told will be released after the movie, most likely sometime in November to coincide with the DVD launch and WILL include a new song Jackson recorded in his last 2 years alive. Apparently the song is "off the hook" and is currently being worked on by producers who are putting the finishing touches on it and is being considered to be issued as a single all around the world."

#40 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 07 September 2009 - 07:30 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægHess, på Sep 7 2009, 06:24 PM, sagde:

Har ikke tid til at oversætte men her er lidt fra en insider. Han hedder This Is It på MJJC og er gode venner med nogen der arbejder på det. Håber de fleste kan engelsk for har virkelig ikke tid til at oversætte lige nu.
___________________________________________________

"I have some news about the movie guys, just revealed to me by a source working closely on the movie. I can't give his name due to privacy but I can confirm it is 100% legit. There is some great stuff here, here is what I know:

1) Trailers are mostly done, and were waiting partly on the footage from the funeral which is being added in now. Expect to see the first ad premiere next weekend. I tried to press him on more info regarding the VMA's but couldn't get a confirmation.

2) The movie is not a 2 hour concert like many fans thought. In fact the movie is simply a documentary based around the This Is It tour, it shows Jackson in his final days and includes his death, aftermath, and reaction. Clips from the memorial and funeral will be used.

3) There will be some footage of MJ performing, much longer then the 3-4 minute snippet released at the end of June by AEG. You will see MJ in his dressing room, mingling and directing, plus one scene where he talks to the camera. Basically, it will show Jackson in his final months alive.

4) The movie is between 100 and 130 minutes in length.

5) The plan for the DVD is to have it out in late November by Thanksgiving or early December at the latest, although my source revealed this maybe a long shot if they extend the 2 week showing to 3 or 4 weeks (which is possible).

6) The DVD will contain the theatrical version in its whole plus over 2 hours of Jackson performing, warming up his vocals, singing, and in full costume. The most spectacular footage is by far from the Staples Center in LA which I'm told will "blow fans away". This extra footage will be a special feature on the DVD along with many other treats that fans will love.

7) Finally, the CD soundtrack I'm told will be released after the movie, most likely sometime in November to coincide with the DVD launch and WILL include a new song Jackson recorded in his last 2 years alive. Apparently the song is "off the hook" and is currently being worked on by producers who are putting the finishing touches on it and is being considered to be issued as a single all around the world."




NIIIIIIIICEEEE !!!!


HVOR FEDT ! HVOR ER DET BARE SUPER , SUPER , SUUPPER FEDT ALTSÅ!!!!

eJ HVOR JEG GLÆDER MIG , OG IHHH HVOR BLIVER DET DEJLIGT MED EN CD OGSÅ.. EJJJ ALTSÅ !!
Det slet ikke til at forstå.

Men fattede ikke lige det med ja.. Altså i filmen ser man ikke så meget at han optræder , eller ?
Og læste jeg rigtigt at der ville blive en "ektra" dvd hvor der ville være 2 timers optræden og med kostume ?

Ihh hvor jeg glæder mig !
Skrevet Billede

  • (10 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Sidste »
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Closed

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere