Jeg er kommet hjem fra Italien idag. Har været i Toscana og set Siena, Pisa og Firenze. Vi boede på en campingplads, Norcenni Girasole, i campingvogn i 2 uger. Dejligt område, da familien har været vant til at udsigten er en anden campingvogn, havde vi her en smuk udsigt ud over bakker, hvor der bla. gik en struds rundt, hehe.
Vi var på den plads i 2 uger, og derefter kørte vi til Lidoen, Union Lido, hvor vi mødtes med min fætter (på 10) og kusine (på 6 år). Min søster er 9, og jeg følte virkelig at jeg manglede nogle mennesker på min alder. Har savnet mine veninder, og jer, meget!
Jeg så også noget til Michael på min ferie:
I Siena købte jeg 4 store badges, som jeg poster et billede af på et tidspunkt, og i Firenze købte jeg en t-shirt (som jeg har sagt at jeg poster et billede af).
I Firenze gik vi rundt blandt en masse tegnere, og jeg stoppede op, og så at mine to yndlingsmennesker hang tegnet ved siden af hinanden: Harry Potter (Daniel Radcliff) og Michael Jackson. Harry/Daniel var rigtig godt tegnet, men Michael lignede ikke så godt, desværre. Det var bare så fedt at se.
Der var også en gadesælger, som havde nogle rigtig flotte tryk af forskellige ting, bla. af Michael. Da jeg stoppede op for at kigge, spurgte jeg hvor meget den kostede. 20 euro sagde manden. Det var mega dyrt... Han blev ved med at sige at jeg skulle forslå en pris, sådan noget er jeg herredårlig til, og han snakkede vildt huritgt engelsk, så jeg fattede nada.
Min mor og søster var ved siden af mig, og vi begyndte lige så stille og roligt at gå vidre. Han rullede Michael sammen, og begyndte at gå efter os, mens han sænkede prisen: 20, 18, 15, 13, 10, 8 og tildsidst var han nede på 5 euro. Jeg havde bare ingen penge på mig! Og det havde min mor heller ikke. Så vi gik bare uden Michael.
Selvom jeg ikke købte plakaten, var det en fantastisk tur.
There is no sunlight, 'cause we've lost you, Michael
Just like the clouds our eyes do the same
You passed away...
And everyday it rains...
We'll never moonwalk alone