The Moo-Walkers Forum: New Tattoo for me :D - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



New Tattoo for me :D Help wanted, please

#1 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 01 August 2010 - 08:24 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Hallu guys

Jeg sidderh er og har næsten planlagt min næste tattoo.
Det skal være venstre underarm, hvor jeg vil have en MJ silhouette, og nedenunder skal der på håndleddet stå MJ og nedeunder dette skal der stå Smile.
Men mit problem er, at jeg aner virkelig ikke hvilken silhouette jeg skal vælge.
Så jeg tænkte at jeg ville spørge jer, oh moo-orakler, til råds.

Jeg har fundet disse her forskellige samlinger af silhouetter, så take a look, and let me know, people :D

Skrevet Billede
Skrevet Billede

ps. the lean er udelukket, da jeg havde en idé om at få den lavet på anklen, da jeg tror at det kunne se fedt ud at han bevægede sig rundt om benet..

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#2 Bruger er offline   King Of MIX Ikon 01 August 2010 - 09:49 PM

  • King Of MIX
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 761
  • Indmeldt: 19-January 05
  • Gender:Male

Kan godt lide billede nummer seks (Dirty Diana) på nederste billede.
Skrevet Billede

#3 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 02 August 2010 - 07:11 AM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Læs IndlægKing Of MIX, på 01 August 2010 - 10:49 PM, sagde:

Kan godt lide billede nummer seks (Dirty Diana) på nederste billede.


Den synes jeg også er super fed og så er det ikke en så mange andre har :thumbsup:
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#4 Bruger er offline   Forever <3 Michael Ikon 02 August 2010 - 09:45 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 289
  • Indmeldt: 25-June 10
  • Gender:Female
  • Location:Greve

uh... ja kan godt forstå dit dilemma, der er mange fede... ,men hvis det var mig ville jeg tage nr 3 øverste billede (på tåspidstern) eller nr 6 This is it.
nederste valg muligheder: nr 1 eller 4 og helt sikkert smooth criminal... superfede...

Ved du had såden en koster? jeg har i mange år ville have en, men min mand er lidt "hm... nej det skal du ikke" agtig... jeg viol så gerne have en fin lille tribute til mj på min krop... føler det er måden jeg kan vise verden at jeg er MJ fan og på et højre plan føler jeg mig linket til mj i the afterlift to come...? er jeg skør??



*- Michael was born as an Angel-
- He lived as a King-
- He left as a King-
-He will forever be an Angel-"


* Forever a part of me and my life..*
*Forever in my heart..*
*Forever my king..*
Iam just simply Forever <3 Michael
www.spyropoulos.dk

#5 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 02 August 2010 - 10:35 AM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Læs IndlægKing Of MIX, på 01 August 2010 - 10:49 PM, sagde:

Kan godt lide billede nummer seks (Dirty Diana) på nederste billede.


Den stemmer jeg også på, og på nr. 3 i de øverste. De er helt klart de to fedeste. Hvis du kan lide dem begge lige meget, vil jeg tage Dirty Diana, for den er mere sjælden som tattoo.

Jeg har selv en variant af nr. 3, men ikke helt som den ser ud her. Jeg valgte den af personlig grunde.

Jeg synes, at du skal vælge, hvad du føler mest for. Glæder mig meget til at se den :-)
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#6 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 02 August 2010 - 10:42 AM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Læs IndlægForever <3 Michael, på 02 August 2010 - 10:45 AM, sagde:

uh... ja kan godt forstå dit dilemma, der er mange fede... ,men hvis det var mig ville jeg tage nr 3 øverste billede (på tåspidstern) eller nr 6 This is it.
nederste valg muligheder: nr 1 eller 4 og helt sikkert smooth criminal... superfede...

Ved du had såden en koster? jeg har i mange år ville have en, men min mand er lidt "hm... nej det skal du ikke" agtig... jeg viol så gerne have en fin lille tribute til mj på min krop... føler det er måden jeg kan vise verden at jeg er MJ fan og på et højre plan føler jeg mig linket til mj i the afterlift to come...? er jeg skør??


Nej, du er ikke skør, søde. Jeg har ville have en tattoo i mange år, siden jeg 20. Men har ikke gjort det før i juni, fordi jeg ikke kunne beslutte mig hvor henne og hvad det skulle være. Ja, det har taget mange år...jeg skulle have gjort det for lææænge siden.

Jeg forstår ikke helt det med din mand...det er da ikke ham, det bestemmer, hvad du skal have på DIN krop. Nå....men det er bare min holdning. Kærlighed skal være befriende og ikke begrænsende.

Jeg håber, at du snart få den tattoo, du så gerne vil have :-)
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#7 Bruger er offline   Forever <3 Michael Ikon 03 August 2010 - 10:05 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 289
  • Indmeldt: 25-June 10
  • Gender:Female
  • Location:Greve

Læs IndlægMike sagde:

Nej, du er ikke skør, søde. Jeg har ville have en tattoo i mange år, siden jeg 20. Men har ikke gjort det før i juni, fordi jeg ikke kunne beslutte mig hvor henne og hvad det skulle være. Ja, det har taget mange år...jeg skulle have gjort det for lææænge siden.

Jeg forstår ikke helt det med din mand...det er da ikke ham, det bestemmer, hvad du skal have på DIN krop. Nå....men det er bare min holdning. Kærlighed skal være befriende og ikke begrænsende.

Jeg håber, at du snart få den tattoo, du så gerne vil have :-)


Ja... suk jeg ville ELSKE at have en af dem du har vist her.... tror jeg villle vælge This is it? eller den på tåspidserne.eller Smooth criminal. måske Billi Jean nr 5 nederst. ? Men ved ikke hvor jeg skulle lave den henne?
Hvad koster såden en tatoo? hvad størelse skal du have den i? Hvis jeg skulle tror jeg den skulle være ca 10 cm?
måske på skulderen måske mellem skulderbladene? fedest over anklen? men syntes også der hvor du skal have den på inderarmen er sejt så kan du kigge på den selv hele tiden "hoooo"


OMG I really really would love one af MJ, og jeg tror min mand er Jelous?? ved det ikke.Skrevet Billede
*- Michael was born as an Angel-
- He lived as a King-
- He left as a King-
-He will forever be an Angel-"


* Forever a part of me and my life..*
*Forever in my heart..*
*Forever my king..*
Iam just simply Forever <3 Michael
www.spyropoulos.dk

#8 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 03 August 2010 - 11:07 AM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Læs IndlægForever <3 Michael, på 03 August 2010 - 11:05 AM, sagde:

Ja... suk jeg ville ELSKE at have en af dem du har vist her.... tror jeg villle vælge This is it? eller den på tåspidserne.eller Smooth criminal. måske Billi Jean nr 5 nederst. ? Men ved ikke hvor jeg skulle lave den henne?
Hvad koster såden en tatoo? hvad størelse skal du have den i? Hvis jeg skulle tror jeg den skulle være ca 10 cm?
måske på skulderen måske mellem skulderbladene? fedest over anklen? men syntes også der hvor du skal have den på inderarmen er sejt så kan du kigge på den selv hele tiden "hoooo"


OMG I really really would love one af MJ, og jeg tror min mand er Jelous?? ved det ikke.Skrevet Billede


Det er michaelsmelody der started denne tråd og som skal have en tattoo snart LOL

Jeg fik min tattoo i juni i år i Hollywood, LA. Jeg fik den på venstre overarm, på yder siden, så jeg kan se den. Den er ca. 12 cm høj og kostede ca. 2000. Prisen kommer an på størrelse og kompleksitet/ detaljer/ farver mm.

Jeg planlægger at få én mere på højre overarm, men det bliver senere. Jeg skal finde en rigtig god tattovør, der kan laver portrætter helt præcist. Det er noget af det sværeste, så selv ret dygtige tattovører, kan ikke nødvendigvis tegne portrætter.

Jeg synes helt klart, at den skal være et sted, man selv kan se tydeligt, uden at skulle kigge i et spejl, så man selv kan nyde den også Skrevet Billede

Det er jo ikke sikkert, at din mand har noget imod det? Har du spurgt ham? Jeg vil bare fortælle ham, at jeg har besluttet mig for at få en tattoo med Michael. Der er ikke så meget at diskutereSkrevet Billede. Det er din krop. Ergo dig, der bestemmer. Jeg tror, at vi piger nogle gange er for "pænt" opdraget...

Hvis han har noget imod det, så man han se at komme over sit jalousi eller what-ever det er LOL helt ærligt...hvorfor skal et andet menneske bestemme, hvad man vil have på sin krop.....der er så fjernt fra, hvordan jeg ser tingene. That is just my opnion...Skrevet Billede

Dette indlæg er redigeret af Mike's Moonwalker: 03 August 2010 - 11:08 AM

Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#9 Bruger er offline   Ane Ikon 04 August 2010 - 02:02 PM

  • Naughty
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 748
  • Indmeldt: 07-November 07
  • Gender:Not Telling

Jeg ville også ha haft min silhuet på underarmen, men jeg synes mange af dem er for brede pga der enten er en arm eller et ben der stikker ud xD Og hvis vi gjorde det mindre så det bare sådan lidt rodet ud.
Men jeg ville vælge den der Dirty Diana også, den er pænest :)
..I'm just simply Michael Jackson

Skrevet Billede

#10 Bruger er offline   Forever <3 Michael Ikon 04 August 2010 - 04:45 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 289
  • Indmeldt: 25-June 10
  • Gender:Female
  • Location:Greve

Læs IndlægMike sagde:

Det er michaelsmelody der started denne tråd og som skal have en tattoo snart LOL

Jeg fik min tattoo i juni i år i Hollywood, LA. Jeg fik den på venstre overarm, på yder siden, så jeg kan se den. Den er ca. 12 cm høj og kostede ca. 2000. Prisen kommer an på størrelse og kompleksitet/ detaljer/ farver mm.

Jeg planlægger at få én mere på højre overarm, men det bliver senere. Jeg skal finde en rigtig god tattovør, der kan laver portrætter helt præcist. Det er noget af det sværeste, så selv ret dygtige tattovører, kan ikke nødvendigvis tegne portrætter.

Jeg synes helt klart, at den skal være et sted, man selv kan se tydeligt, uden at skulle kigge i et spejl, så man selv kan nyde den også Skrevet Billede

Det er jo ikke sikkert, at din mand har noget imod det? Har du spurgt ham? Jeg vil bare fortælle ham, at jeg har besluttet mig for at få en tattoo med Michael. Der er ikke så meget at diskutereSkrevet Billede. Det er din krop. Ergo dig, der bestemmer. Jeg tror, at vi piger nogle gange er for "pænt" opdraget...

Hvis han har noget imod det, så man han se at komme over sit jalousi eller what-ever det er LOL helt ærligt...hvorfor skal et andet menneske bestemme, hvad man vil have på sin krop.....der er så fjernt fra, hvordan jeg ser tingene. That is just my opnion...Skrevet Billede


Når du finder en der kan lave den og den blir god, kunne du så måske fortælle mig hvor den liger henne hvis det altså er i kbh et sted?
Jeg glæææder mig til at se din tatoo....Skrevet Billede L.O.V.E <3
*- Michael was born as an Angel-
- He lived as a King-
- He left as a King-
-He will forever be an Angel-"


* Forever a part of me and my life..*
*Forever in my heart..*
*Forever my king..*
Iam just simply Forever <3 Michael
www.spyropoulos.dk

#11 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 05 August 2010 - 12:23 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs IndlægForever <3 Michael, på 04 August 2010 - 05:45 PM, sagde:

Når du finder en der kan lave den og den blir god, kunne du så måske fortælle mig hvor den liger henne hvis det altså er i kbh et sted?
Jeg glæææder mig til at se din tatoo....Skrevet Billede L.O.V.E <3

Thank yoou...
Mhm, min tatovør er min bedste ven - han har været uddannet tatovør i nogle år nu, og han laver alle mine gratis, så det bliver ham.. han er virkelig dygtig. Det er også ham der har lavet den tattoo jeg allerede har i forvejen..

Men det lyder til at der er mange der stemmer for Dirty Diana i hverti fald :D
Men ja, det er nemlig det med at der lige er en arm eller et ben der er irriterende placeret, og jeg har rimelig smalle underarme, så det er nødt til at være den helt rigtige ellers kommer det bare til at ligne noget miskmask.
Men jeg har en idé om at prøve at tegne nogle forskellige på min underarm en dag for at se hvordan det bliver..

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#12 Bruger er offline   Forever <3 Michael Ikon 05 August 2010 - 02:44 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 289
  • Indmeldt: 25-June 10
  • Gender:Female
  • Location:Greve

Great Girl :) hvor er du heldig... du kender en god en og ikke skal betale for en ny... Hvad kostre sådan en silluet herhjemme? måske kan du spørge ham?

Har du nogen billeder af dine tatoos??? ville gerne se dem....Skrevet Billede nysgerig er jeg hva Skrevet Billede
Har han en forretning et sted?


*- Michael was born as an Angel-
- He lived as a King-
- He left as a King-
-He will forever be an Angel-"


* Forever a part of me and my life..*
*Forever in my heart..*
*Forever my king..*
Iam just simply Forever <3 Michael
www.spyropoulos.dk

#13 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 05 August 2010 - 09:53 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs IndlægForever <3 Michael, på 05 August 2010 - 03:44 PM, sagde:

Great Girl :) hvor er du heldig... du kender en god en og ikke skal betale for en ny... Hvad kostre sådan en silluet herhjemme? måske kan du spørge ham?

Har du nogen billeder af dine tatoos??? ville gerne se dem....Skrevet Billede nysgerig er jeg hva Skrevet Billede
Har han en forretning et sted?

Jeg har ingen anelse om hvad de koster. Jeg har ingen anelse om hvad nogen tattoos koster. Det er jo ikke rigtigt nødvendigt for mig :D

Jeg har desværre ikke noget billede af den jeg har i forvejen. Men det kan jeg få taget. Det bliver bare svært da den sidder i nakken .___.
Han har ikke nogen forretning. Han har været under uddannelse, så har haft tattoveret hjemme - under sterile forhold selvfølgelig. Et værelse kun til det, og alle værktøjer korrekt steriliseret. Det er klart..
Ikke noget fis her..

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#14 Bruger er offline   SalsaSupreme Ikon 05 August 2010 - 11:20 PM

  • Ko-admin
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 595
  • Indmeldt: 03-January 10
  • Gender:Female
  • Location:Bornholm

Forever <3 Michael - Startprisen er normalt omkring 500 kr., og så er det forskelligt hvad de tager i timen. Kommer jo meget an på str. og detaljer.
Den jeg har på ryggen kostede 2.000 kr. Ved ikke hvor stor den er, er svært at måle når den sidder på ryggen :P Men tror den er omkring 8x20 cm.

Dette indlæg er redigeret af SalsaSupreme: 05 August 2010 - 11:21 PM

Skrevet Billede

#15 Bruger er offline   Forever <3 Michael Ikon 06 August 2010 - 09:50 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 289
  • Indmeldt: 25-June 10
  • Gender:Female
  • Location:Greve

michaelsmelody det lyder som et fedt sted i nakken... alle kan se den... men du kan ik, du ved bare den er der til at vise din l.O.V.E til MJ... og verden at du er Fan. cool..... girl... like it...a lot Skrevet Billede coll han gør det derhjemme.. men du kan måske spørge hvor meget han ville tage for en ? 10 cm høj...

SalsaSuprime ja det er sørme svært at måle dig selv på ryggen HEH.... Skrevet Billede hvad har du på ryggen??? hvor fik du den lavede henne? har du billede?

Ih... scream jeg vil vil vil have en.... have to have to.... Skrevet Billede
*- Michael was born as an Angel-
- He lived as a King-
- He left as a King-
-He will forever be an Angel-"


* Forever a part of me and my life..*
*Forever in my heart..*
*Forever my king..*
Iam just simply Forever <3 Michael
www.spyropoulos.dk

#16 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 06 August 2010 - 10:10 AM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Læs IndlægForever <3 Michael, på 06 August 2010 - 10:50 AM, sagde:

michaelsmelody det lyder som et fedt sted i nakken... alle kan se den... men du kan ik, du ved bare den er der til at vise din l.O.V.E til MJ... og verden at du er Fan. cool..... girl... like it...a lot Skrevet Billede coll han gør det derhjemme.. men du kan måske spørge hvor meget han ville tage for en ? 10 cm høj...

SalsaSuprime ja det er sørme svært at måle dig selv på ryggen HEH.... Skrevet Billede hvad har du på ryggen??? hvor fik du den lavede henne? har du billede?

Ih... scream jeg vil vil vil have en.... have to have to.... Skrevet Billede


Jeg har en "ikke-MJ" på lænden - gav ca. 1200 for den for ca. 12 år siden
Jeg har en MJ på læggen (højre "ankel") - Heaven Can Wait og en rose - den kostede kr. 1800,- sidste år :D
De er begge en rimelig størrelse - synes jeg selv :D

Dette indlæg er redigeret af HeavenCanWait: 06 August 2010 - 10:11 AM

Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#17 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 06 August 2010 - 11:13 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs IndlægForever <3 Michael, på 06 August 2010 - 10:50 AM, sagde:

michaelsmelody det lyder som et fedt sted i nakken... alle kan se den... men du kan ik, du ved bare den er der til at vise din l.O.V.E til MJ... og verden at du er Fan. cool..... girl... like it...a lot Skrevet Billede coll han gør det derhjemme.. men du kan måske spørge hvor meget han ville tage for en ? 10 cm høj...

SalsaSuprime ja det er sørme svært at måle dig selv på ryggen HEH.... Skrevet Billede hvad har du på ryggen??? hvor fik du den lavede henne? har du billede?

Ih... scream jeg vil vil vil have en.... have to have to.... Skrevet Billede

Den jeg har i nakken har ikke noget med Michael at øre hvis man ikke ved det.
Den er meget personlig, og symboliserer rigtig mange ting i mit liv og ved min personlighed og tankegang, men betydningen er op til folk selv at tolke.
Man kan ikke se at jeg er MJ-fan bare ved at kigge på min tattoo.
Michael er kun en lille brøkdel af det den står for.

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#18 Bruger er offline   SalsaSupreme Ikon 07 August 2010 - 03:14 PM

  • Ko-admin
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 595
  • Indmeldt: 03-January 10
  • Gender:Female
  • Location:Bornholm

Læs IndlægForever <3 Michael, på 06 August 2010 - 10:50 AM, sagde:

michaelsmelody det lyder som et fedt sted i nakken... alle kan se den... men du kan ik, du ved bare den er der til at vise din l.O.V.E til MJ... og verden at du er Fan. cool..... girl... like it...a lot Skrevet Billede coll han gør det derhjemme.. men du kan måske spørge hvor meget han ville tage for en ? 10 cm høj...

SalsaSuprime ja det er sørme svært at måle dig selv på ryggen HEH.... Skrevet Billede hvad har du på ryggen??? hvor fik du den lavede henne? har du billede?

Ih... scream jeg vil vil vil have en.... have to have to.... Skrevet Billede

Det er en drømmefanger... Har endnu ikke nogen MJ-tattoo.
Alle mine tatoveringer er lavet af tatovøren på Bornholm.
Skrevet Billede

#19 Bruger er offline   Forever <3 Michael Ikon 08 August 2010 - 11:20 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 289
  • Indmeldt: 25-June 10
  • Gender:Female
  • Location:Greve

Det kunne være fint hvis I ville vise dem frem...? men det er også ok hvis ikke... En tatoo er noget helt personligt... og derfor er det også derfor man skal være sikker i sin sag før man får lavet en ik Skrevet Billede
og også derfor det ikke er nemt at placere den på sin krop ? eller har I alle vidst hvor I ville have dem?

Syntes det er fantastisk. Jeg har slet ikke nogen tatoo overhovedet... nok fordi det ikke var så udbredt da jeg var helt ung... men syntes det er vildt flot når de er personlige og specielle....Skrevet Billede

Glæææder mig til at se om i vil vise mig dem?

Når jeg nu ikke har den fede tatoo så her jeg købt mig et meget smukt ægte olie maleri af Michael, og jeg ville vildt gerne vise jer det direkte her på siden, men jeg kan ikke finde ud af at få billederne over hertil? man kan jo ikke søge i sin pc og overføre et billede direkte på denne side... øv... ??? mærkeligt jeg ikke kan finde ud af den? kan I hjælpe mig?

men her er et link til min hjemme side hvor I kan se det.Mhttp://www.spyropoulos.dk/12243594?i=36728065 Skrevet Billede
chek det det er meget smukt... l.o.v.e it

Dette indlæg er redigeret af Forever <3 Michael: 08 August 2010 - 11:36 PM

*- Michael was born as an Angel-
- He lived as a King-
- He left as a King-
-He will forever be an Angel-"


* Forever a part of me and my life..*
*Forever in my heart..*
*Forever my king..*
Iam just simply Forever <3 Michael
www.spyropoulos.dk

#20 Bruger er offline   SalsaSupreme Ikon 08 August 2010 - 11:44 PM

  • Ko-admin
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 595
  • Indmeldt: 03-January 10
  • Gender:Female
  • Location:Bornholm

Læs IndlægForever <3 Michael, på 09 August 2010 - 12:20 AM, sagde:

Det kunne være fint hvis I ville vise dem frem...? men det er også ok hvis ikke... En tatoo er noget helt personligt... og derfor er det også derfor man skal være sikker i sin sag før man får lavet en ik Skrevet Billede
og også derfor det ikke er nemt at placere den på sin krop ? eller har I alle vidst hvor I ville have dem?

Syntes det er fantastisk. Jeg har slet ikke nogen tatoo overhovedet... nok fordi det ikke var så udbredt da jeg var helt ung... men syntes det er vildt flot når de er personlige og specielle....Skrevet Billede

Glæææder mig til at se om i vil vise mig dem?

Når jeg nu ikke har den fede tatoo så her jeg købt mig et meget smukt ægte olie maleri af Michael, og jeg ville vildt gerne vise jer det direkte her på siden, men jeg kan ikke finde ud af at få billederne over hertil? man kan jo ikke søge i sin pc og overføre et billede direkte på denne side... øv... ??? mærkeligt jeg ikke kan finde ud af den? kan I hjælpe mig?

men her er et link til min hjemme side hvor I kan se det.Mhttp://www.spyropoulos.dk/12243594?i=36728065 Skrevet Billede
chek det det er meget smukt... l.o.v.e it


Engel til minde om dem jeg har mistet - http://www.facebook....101386749891715
Engel til minde om Blacky og Müsli - http://www.facebook....101322546564802
Drømmefanger - http://www.facebook....101386763225047
Stjernetegn + tribute til min mor, bror og søster http://www.facebook....101386803225043
Kors, til minde og en rejse til Rom, som ændrede mit liv - http://www.facebook....101322993231424
Eye of horus - http://www.facebook....101322979898092
(De er nylavede på billederne, så farverne er underlige, og stadig lidt blodige)
Den billigste kostede 500 kr og den dyreste kostede omkring 2.000 kr.

Jeg har vidst hvor alle mine skulle laves - det var ikke så svært at beslutte



_Virkelig flot maleri

Dette indlæg er redigeret af SalsaSupreme: 08 August 2010 - 11:46 PM

Skrevet Billede

  • (2 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere