The Moo-Walkers Forum: Michael, hvor jeg dog elsker dig og savner dig mere og mere for hvert sekund! - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Michael, hvor jeg dog elsker dig og savner dig mere og mere for hvert sekund!

#1 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 29 September 2010 - 10:52 AM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Jeg vil bare dele nogle af Michaels citater med jer. Jeg savner Michael så ufatteligt meget Skrevet Billede


Skrevet Billede
"I love ET 'cos it reminds me of me. Someone from another world coming down and you becoming friends with them and this person is, like, 800 years old and he's filling you with all kinds of wisdom and he can teach you to fly. That whole fantasy thing which I think is great. I mean, who don't wanna fly?"
Interview in Smash Hits, January 20, 1983
***

"I'd slit my wrists rather than hurt a child. I could never do that. No-one will ever know how much these wicked rumours have hurt me."
Daily Mirror interview in 1999
***

"Our parents taught us to always be respectful and, no matter what you do, to give it everything you have. Be the best, not the second best."
USA Today interview 2001
***

"My father was a management genius. But what I really wanted was a dad."
Speech at Oxford Union
***

"I see God in the face of children. If there were no children on this Earth, if somebody announced that all kids are dead, I would jump off the balcony immediately. I'm done."
TV documentary by Martin Bashir, February 2003
***

"When you just look out over the stage, as far as the naked eye could see, you see people. And it's a wonderful feeling, but it came with a lot of pain, a lot of pain."
Speaking to Ebony magazine in 2008
***

"The truth is, umm, no. Not the way James Brown did, or Jackie Wilson did, where they just ran it out, they killed themselves. In my opinion, I wish (Brown) would have slowed down and been more relaxed and enjoyed his hard work."
When asked by Ebony about whether he would carry on performing into old age.
***

Michael, I see God when I look you! You are a man, an angel and a saint all in one. You are out of this world - you are the best that there will ever be! You deserved and still deserve to be loved as a God!

I wish you had slowed down and been more relaxed. I wish you had enjoyed your hard work. How ironic that I want for you, what you once wanted for your idols. But still this hurts more than I can express, 'cause you are not my idol - you are my EVERYTHING....since I was a kid, now and forever, I love you, adore you and miss you....


Dette indlæg er redigeret af Mike's Moonwalker: 29 September 2010 - 02:51 PM

Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#2 Bruger er offline   Forever <3 Michael Ikon 29 September 2010 - 11:19 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 289
  • Indmeldt: 25-June 10
  • Gender:Female
  • Location:Greve

Skrevet Billede oh... Nelli... girl.Skrevet Billede det er så smukt... og ja de qutes viser hvem michael var og hvad han stod for ... Skrevet Billede Alle de løgne der er opdigtede, alt det sladder, overskyggede hans egne ord og forklaringer. Det gør også ondt på mig alt det der er skrevet om MJ.

Jeg elsker dine qutes, Skrevet Billede og husker det interview rigtigt godt hvor han fortæller det med guds ansigt og børnene og det med han ville hellere skære sine håndled end at gøre et barn ondt og så det med han ville hoppe fra altanen. And all thats the truth, nothing else. . Skrevet Billede tabloids I hate you all...hate groups dispice you!

Nelli my girl...I miss him so depply to, no words can dicribe my pain, and my deep sorrow. Only the spirits in heaven can know, and my MOO-Walker friends inhere at This great forum.

Thanks to MJ to have leeded me to Moo, the 25 of june.
L.O.V.E ya allSkrevet Billede
*- Michael was born as an Angel-
- He lived as a King-
- He left as a King-
-He will forever be an Angel-"


* Forever a part of me and my life..*
*Forever in my heart..*
*Forever my king..*
Iam just simply Forever <3 Michael
www.spyropoulos.dk

#3 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 29 September 2010 - 11:51 AM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Åårh sødeste Nelli-skat. Det er super smukt - jeg elsker de qoutes du har fundet frem. De beskriver Michael virkelig godt :give_rose:
Og de fik lige hårene til at rejse sig.

Jeg savner ham også stadig rigtig rigtig meget - det gør stadig ondt indeni :bigcry: Derfor er det SÅ godt, at vi fans har hinanden.
Ingen fan bør stå alene :give_rose:

"Dearest Kathrine and Joe.
You GAVE us your SON
We TREATED him like a KING
Now we TREASURE him like an ANGEL
We will KEEP him in our HEARTS forever
like a SON, BROTHER and FATHER ♥ "
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#4 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 29 September 2010 - 12:14 PM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Tak søde, dejlige piger <3 Jeg er bare SÅ glad for at have fundet jer Skrevet Billede Tak fordi I altid er der! Jeg savner Michael og jeg savner jer! Jeg skal nok komme mere online snart. Jeg kan jo ikke holde mig væk i længden Skrevet Billede
Jeg må indrømme, at jeg er ikke så god til at trække på venner, når jeg har det dårligt. Så vil jeg helst selv rede følelserne ud....Jeg havde bare brug for at se på Michael i lange baner, høre hans stemme, læse hans bøger og budskaber om og om igen for at finde nogle svar. Det er som at komme helt ind i Michael og finde ud, hvad der virkelig rørte sig i ham. Der er mere at lære hver gang. Det kræver bare tid...men jeg har det meget bedre nu Skrevet Billede

Jeg er også super glad for Moo. Rart med så mange MJ fans Skrevet Billede Skrevet Billede

Dette indlæg er redigeret af Mike's Moonwalker: 29 September 2010 - 02:15 PM

Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#5 Bruger er offline   Zuki Ikon 29 September 2010 - 02:37 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 160
  • Indmeldt: 04-December 09
  • Gender:Female

"Michael, you are Peter Pan. You're not dead! You're just gone to the real Neverland!"
Made by Mette-Marie (Mig selv :beeming: )
L.O.V.E you Mihcael :give_rose:

Jeg kan stadig ikk forstå han er væk :bigcry:
Det er også nogle smukke ting I har skrevet! Jeg håber (men ved inderst inde) at Michael kan mærke vores kærlighed gennem vores ord og følelser!

Dette indlæg er redigeret af Zuki: 29 September 2010 - 02:37 PM

Michael, you're Peter Pan. You're not dead! You are just gone to the real Neverland!

#6 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 30 September 2010 - 10:11 PM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Læs IndlægZuki, på 29 September 2010 - 03:37 PM, sagde:

"Michael, you are Peter Pan. You're not dead! You're just gone to the real Neverland!"
Made by Mette-Marie (Mig selv Skrevet Billede )
L.O.V.E you Mihcael Skrevet Billede

Jeg kan stadig ikk forstå han er væk Skrevet Billede
Det er også nogle smukke ting I har skrevet! Jeg håber (men ved inderst inde) at Michael kan mærke vores kærlighed gennem vores ord og følelser!

Helt enig, Mette-Marie Skrevet BilledeMichael ser, hører og mærker alting nu. Det er jeg ikke i tvivl om. Men det er stadig hårdt, at han ikke her rent fysisk...

Kan godt lide real Neverland tanken Skrevet Billede
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#7 Bruger er offline   Forever <3 Michael Ikon 30 September 2010 - 10:19 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 289
  • Indmeldt: 25-June 10
  • Gender:Female
  • Location:Greve

Læs IndlægMike sagde:

Helt enig, Mette-Marie Skrevet BilledeMichael ser, hører og mærker alting nu. Det er jeg ikke i tvivl om. Men det er stadig hårdt, at han ikke her rent fysisk...

Kan godt lide real Neverland tanken Skrevet Billede



ja... Never Neverland... dejlig tanke, gir dig ret Nelli. We'll keep Michaeling forever untill we Go to Never Neverland...Skrevet Billede
*- Michael was born as an Angel-
- He lived as a King-
- He left as a King-
-He will forever be an Angel-"


* Forever a part of me and my life..*
*Forever in my heart..*
*Forever my king..*
Iam just simply Forever <3 Michael
www.spyropoulos.dk

#8 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 30 September 2010 - 10:24 PM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Læs IndlægForever <3 Michael, på 30 September 2010 - 11:19 PM, sagde:

ja... Never Neverland... dejlig tanke, gir dig ret Nelli. We'll keep Michaeling forever untill we Go to Never Neverland...Skrevet Billede


Helt sikkert, søde, og mødes med Michael!!Skrevet Billede Skrevet Billede

Dette indlæg er redigeret af Mike's Moonwalker: 30 September 2010 - 10:25 PM

Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#9 Bruger er offline   Forever <3 Michael Ikon 30 September 2010 - 10:31 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 289
  • Indmeldt: 25-June 10
  • Gender:Female
  • Location:Greve

Læs IndlægMike sagde:

Helt sikkert, søde, og mødes med Michael!!Skrevet Billede Skrevet Billede



jep... for sure we are his... jesus havde sine deciple vi er mj.. followers.. and proud of it...Skrevet Billede
*- Michael was born as an Angel-
- He lived as a King-
- He left as a King-
-He will forever be an Angel-"


* Forever a part of me and my life..*
*Forever in my heart..*
*Forever my king..*
Iam just simply Forever <3 Michael
www.spyropoulos.dk

#10 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 30 September 2010 - 10:56 PM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Læs IndlægForever <3 Michael, på 30 September 2010 - 11:31 PM, sagde:

jep... for sure we are his... jesus havde sine deciple vi er mj.. followers.. and proud of it...Skrevet Billede

AMEN!! Skrevet Billede
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#11 Bruger er offline   Forever <3 Michael Ikon 30 September 2010 - 11:07 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 289
  • Indmeldt: 25-June 10
  • Gender:Female
  • Location:Greve

Læs IndlægMike sagde:

AMEN!! Skrevet Billede



AMEN Skrevet Billede
*- Michael was born as an Angel-
- He lived as a King-
- He left as a King-
-He will forever be an Angel-"


* Forever a part of me and my life..*
*Forever in my heart..*
*Forever my king..*
Iam just simply Forever <3 Michael
www.spyropoulos.dk

#12 Bruger er offline   SuperMJlover Ikon 08 October 2010 - 11:37 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 95
  • Indmeldt: 07-October 10
  • Gender:Female
  • Location:Denmark

Jeg synes det her forum er så fedt. Jeg elsker Michael mere end jeg nogensinde troede at jeg kunne komme til at elske en jeg aldrig har mødt. Jeg savner ham mere og mere for hver dag der går, og håber at han en dag kommer tilbage til os. Han fortjente at få fred, men på en anden måde. Verden er ikke den samme uden ham. Han var den største og den bedste person der nogensinde har været i live, og det vil han altid være. Jeg er sikker på at han elskede sine fans, men jeg er ikke sikker på, at han var klar over hvor meget vi i virkeligheden elskede ham. Og jeg ville ønske at han kunne se alt det her som folk skriver til ham, efter hans død, fordi han burde vide, at vi savner ham hver dag.
Love you Michael! You are my angel.

"Angels are not supposed to live on earth. But thank you for trying."

#13 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 08 October 2010 - 01:35 PM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Læs IndlægSuperMJlover, på 08 October 2010 - 12:37 PM, sagde:

Jeg synes det her forum er så fedt. Jeg elsker Michael mere end jeg nogensinde troede at jeg kunne komme til at elske en jeg aldrig har mødt. Jeg savner ham mere og mere for hver dag der går, og håber at han en dag kommer tilbage til os. Han fortjente at få fred, men på en anden måde. Verden er ikke den samme uden ham. Han var den største og den bedste person der nogensinde har været i live, og det vil han altid være. Jeg er sikker på at han elskede sine fans, men jeg er ikke sikker på, at han var klar over hvor meget vi i virkeligheden elskede ham. Og jeg ville ønske at han kunne se alt det her som folk skriver til ham, efter hans død, fordi han burde vide, at vi savner ham hver dag.
Love you Michael! You are my angel.

"Angels are not supposed to live on earth. But thank you for trying."


Jeg håber også og vælger at tro på, at Michael kan se og mærke, hvormeget vi elsker ham.

Jeg er helt vild med "Angels are not supposed to live on earth. But thank you for trying." WOAW! Det passer bare SÅ MEGET!!
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#14 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 08 October 2010 - 04:48 PM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Det var ikke lige nu jeg skulle læse op på denne tråd :(

Je vælger, at tro på, at Michael KAN mærke hvor meget han er elsket, han kan både se og høre os - det tror jeg på.
Jeg er nødt til, at tro på det ellers bliver jeg vanvittig :confused:

"Michael you were an angel on Earth - now you have left to grow your own wings" - dette skrev jeg i et brev til MJ som blev afleveret på FL af en sød fan :give_rose:
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#15 Bruger er offline   SuperMJlover Ikon 08 October 2010 - 10:59 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 95
  • Indmeldt: 07-October 10
  • Gender:Female
  • Location:Denmark

Læs IndlægMike sagde:

Jeg håber også og vælger at tro på, at Michael kan se og mærke, hvormeget vi elsker ham.

Jeg er helt vild med "Angels are not supposed to live on earth. But thank you for trying." WOAW! Det passer bare SÅ MEGET!!


Tak :)
Jeg håber virkelig at han kan. Ville bare så meget hellere have at han kunne være her, og forsikre os om det. Selv om jeg aldrig har mødt Michael, så tror jeg at man ville kunne snakke med ham om alt. Og jeg er helt sikker på at man kunne fortælle ham, hvor meget vi i virkeligheden elsker ham. Men selvfølgelig er jeg ikke et sekund i tvivl, og jeg er sikker på, at han nok godt ved, hvor meget vi savner ham. Nogle gange er jeg faktisk i tvivl om hvorvidt han er i live eller ej. Jeg vil virkelig gerne tro på, at han stadig lever, og det gør jeg nok også mest, og håber selvfølgelig på det. Alle mine venner er bare negative når man taler om det. De siger allesammen, at selvfølgelig er han da død osv. Jeg hader virkelig at diskutere det. Men lige meget om han ikke er fysisk til stede, så vil han altid være i vores hjerter :) ^_^

#16 Bruger er offline   SuperMJlover Ikon 08 October 2010 - 11:18 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 95
  • Indmeldt: 07-October 10
  • Gender:Female
  • Location:Denmark

Læs IndlægHeavenCanWait, på 08 October 2010 - 04:48 PM, sagde:

Det var ikke lige nu jeg skulle læse op på denne tråd :(

Je vælger, at tro på, at Michael KAN mærke hvor meget han er elsket, han kan både se og høre os - det tror jeg på.
Jeg er nødt til, at tro på det ellers bliver jeg vanvittig :confused:

"Michael you were an angel on Earth - now you have left to grow your own wings" - dette skrev jeg i et brev til MJ som blev afleveret på FL af en sød fan :give_rose:


Forstår dig godt. Sådan har jeg det også. :)

#17 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 09 October 2010 - 04:55 AM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Læs IndlægSuperMJlover, på 08 October 2010 - 11:59 PM, sagde:

Tak Skrevet Billede
Jeg håber virkelig at han kan. Ville bare så meget hellere have at han kunne være her, og forsikre os om det. Selv om jeg aldrig har mødt Michael, så tror jeg at man ville kunne snakke med ham om alt. Og jeg er helt sikker på at man kunne fortælle ham, hvor meget vi i virkeligheden elsker ham. Men selvfølgelig er jeg ikke et sekund i tvivl, og jeg er sikker på, at han nok godt ved, hvor meget vi savner ham. Nogle gange er jeg faktisk i tvivl om hvorvidt han er i live eller ej. Jeg vil virkelig gerne tro på, at han stadig lever, og det gør jeg nok også mest, og håber selvfølgelig på det. Alle mine venner er bare negative når man taler om det. De siger allesammen, at selvfølgelig er han da død osv. Jeg hader virkelig at diskutere det. Men lige meget om han ikke er fysisk til stede, så vil han altid være i vores hjerter Skrevet Billede Skrevet Billede

Det er et meget kompliceret emne...personligt tror jeg ikke på, at Michael lever. Der er én vigtig grund til, at jeg ikke tror det: Der var nogle mennesker, der begik selvmord efter hans død, hvilket jeg er sikker på, at Michael vidste godt kunne ske. Jeg tror ikke et sekund på, at Michael vil forsvinde med vilje, når han ved, at det kan koste menneskeliv. Jeg tror heller ikke på, at han kunne få sig selv til at se stilletiende på og lade det ske Skrevet Billede

Når det er sagt....så synes, at alle skal have lov til at tro, hvad de selv føler og vil. Hvis du føler Michael er i live, så er det dét, du skal du tro på Skrevet Billede Det vigtigeste er, at DU har det godt med det. Resten er ligegyldigt. Der er ingen grund til, at MJ fans diskunterer dette, bliver uvenner og skændes, ligesom det er sket mange steder i USA. Det er slet ikke i Michaels ånd. Han vil være knust over at se sine fans skændes og hade hinanden på denne måde Skrevet Billede Og så er det et utroligt dårligt signal at sende til omverdenen og medierne, der udnytter enhver lejlighed til udpensle det i pressen og puste til ilden!

Læs IndlægHeavenCanWait, på 08 October 2010 - 05:48 PM, sagde:

Det var ikke lige nu jeg skulle læse op på denne tråd Skrevet Billede

Je vælger, at tro på, at Michael KAN mærke hvor meget han er elsket, han kan både se og høre os - det tror jeg på.
Jeg er nødt til, at tro på det ellers bliver jeg vanvittig Skrevet Billede

"Michael you were an angel on Earth - now you have left to grow your own wings" - dette skrev jeg i et brev til MJ som blev afleveret på FL af en sød fan Skrevet Billede


Rigtig smukt, Nina!!Skrevet Billede

Nina og SuperMJlover, jeg tror på, at Michael kan se og høre alt nu. Jeg tror på et liv efter døden af én eller anden art. Jeg tror på, at der er mere mellem himmel og jord and beyond that, end vi umiddelbart kan se. Jeg tror også på, at Michael taler til os på mange måder; gennem drømme, gennem signaler osv. Jeg hører ham og ser ham af og til. Man skal bare føle efter og lytte, så vil man kunne mærke, se og høre Michael. Da jeg besøgte Carolwood, hørte jeg Michael synge en sang, jeg ikke har hørt før....det var bare så klart for mig. Det var bare så utroligt rørende. Jeg tror fuldt ud på, at det var Michael.....hvad alle andre tror er jeg ligeglad med. Jeg drømmer også tit om ham og føler tit, at han fortæller mig noget. Nogen vil mene, at jeg er gået for forstanden....det er jeg ligeglad med, for jeg vil ikke undvære Michael og de oplevelser for noget i verden Skrevet Billede

Dette indlæg er redigeret af Mike's Moonwalker: 09 October 2010 - 05:00 AM

Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#18 Bruger er offline   SuperMJlover Ikon 10 October 2010 - 02:37 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 95
  • Indmeldt: 07-October 10
  • Gender:Female
  • Location:Denmark

Læs IndlægMike sagde:

Det er et meget kompliceret emne...personligt tror jeg ikke på, at Michael lever. Der er én vigtig grund til, at jeg ikke tror det: Der var nogle mennesker, der begik selvmord efter hans død, hvilket jeg er sikker på, at Michael vidste godt kunne ske. Jeg tror ikke et sekund på, at Michael vil forsvinde med vilje, når han ved, at det kan koste menneskeliv. Jeg tror heller ikke på, at han kunne få sig selv til at se stilletiende på og lade det ske Skrevet Billede

Når det er sagt....så synes, at alle skal have lov til at tro, hvad de selv føler og vil. Hvis du føler Michael er i live, så er det dét, du skal du tro på Skrevet Billede Det vigtigeste er, at DU har det godt med det. Resten er ligegyldigt. Der er ingen grund til, at MJ fans diskunterer dette, bliver uvenner og skændes, ligesom det er sket mange steder i USA. Det er slet ikke i Michaels ånd. Han vil være knust over at se sine fans skændes og hade hinanden på denne måde Skrevet Billede Og så er det et utroligt dårligt signal at sende til omverdenen og medierne, der udnytter enhver lejlighed til udpensle det i pressen og puste til ilden!



Rigtig smukt, Nina!!Skrevet Billede

Nina og SuperMJlover, jeg tror på, at Michael kan se og høre alt nu. Jeg tror på et liv efter døden af én eller anden art. Jeg tror på, at der er mere mellem himmel og jord and beyond that, end vi umiddelbart kan se. Jeg tror også på, at Michael taler til os på mange måder; gennem drømme, gennem signaler osv. Jeg hører ham og ser ham af og til. Man skal bare føle efter og lytte, så vil man kunne mærke, se og høre Michael. Da jeg besøgte Carolwood, hørte jeg Michael synge en sang, jeg ikke har hørt før....det var bare så klart for mig. Det var bare så utroligt rørende. Jeg tror fuldt ud på, at det var Michael.....hvad alle andre tror er jeg ligeglad med. Jeg drømmer også tit om ham og føler tit, at han fortæller mig noget. Nogen vil mene, at jeg er gået for forstanden....det er jeg ligeglad med, for jeg vil ikke undvære Michael og de oplevelser for noget i verden Skrevet Billede


Jeg tror at i begge to har helt ret, og det var slet ikke for at starte en diskussion. Jeg synes bare at det er svært at blive overbevist om at han ikke lever. Det er så urealistisk. Også selvom der er gået så lang tid nu. Jeg kan godt se hvad du mener med, at Michael ikke ville lade sig selv forsvinde med vilje, hvis han vidste hvilke konsekvenser det ville have for os fans, og det ville være helt urimeligt for os, hvis han havde gjort det med vilje. Men samtidig så havde han brug for at få fred, lige meget hvilken måde det skulle være på. Jeg håber at der snart kan komme en ende på det hele, og alt det med hans læge, så vi kan prøve at komme videre, selv om vi godt ved det er svært. Egentlig er jeg heller ikke sikker på at jeg overhovedet har lyst til at komme videre, for jeg havde slet ikke planlagt det her. Det var ikke noget jeg havde tænkt over der kunne ske. Jeg er stadig chokeret.

#19 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 10 October 2010 - 03:27 PM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Læs IndlægSuperMJlover, på 10 October 2010 - 03:37 PM, sagde:

Jeg tror at i begge to har helt ret, og det var slet ikke for at starte en diskussion. Jeg synes bare at det er svært at blive overbevist om at han ikke lever. Det er så urealistisk. Også selvom der er gået så lang tid nu. Jeg kan godt se hvad du mener med, at Michael ikke ville lade sig selv forsvinde med vilje, hvis han vidste hvilke konsekvenser det ville have for os fans, og det ville være helt urimeligt for os, hvis han havde gjort det med vilje. Men samtidig så havde han brug for at få fred, lige meget hvilken måde det skulle være på. Jeg håber at der snart kan komme en ende på det hele, og alt det med hans læge, så vi kan prøve at komme videre, selv om vi godt ved det er svært. Egentlig er jeg heller ikke sikker på at jeg overhovedet har lyst til at komme videre, for jeg havde slet ikke planlagt det her. Det var ikke noget jeg havde tænkt over der kunne ske. Jeg er stadig chokeret.

Det er helt ok at tale/skrive om alle de ting, man tænker på ang. Michael. Intet er tabu efter min mening. Det er jo ikke at starte en diskussion. Det er helt i orden, søde Skrevet Billede

Jeg glæder mig også til retssagen er slut. Mest pga. af hans stakkels børn og familie, der ska leve med den sag kørende. Men selvfølgeligt også, fordi jeg også synes, at det er hårdt!

Mht. til sorgen, har jeg det ligesom dig. Jeg har faktisk heller ikke lyst til at komme videre...jeg vænner mig aldrig til at tale om Michael i datid....
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#20 Bruger er offline   SuperMJlover Ikon 10 October 2010 - 07:17 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 95
  • Indmeldt: 07-October 10
  • Gender:Female
  • Location:Denmark

Læs IndlægMike sagde:

Det er helt ok at tale/skrive om alle de ting, man tænker på ang. Michael. Intet er tabu efter min mening. Det er jo ikke at starte en diskussion. Det er helt i orden, søde Skrevet Billede

Jeg glæder mig også til retssagen er slut. Mest pga. af hans stakkels børn og familie, der ska leve med den sag kørende. Men selvfølgeligt også, fordi jeg også synes, at det er hårdt!

Mht. til sorgen, har jeg det ligesom dig. Jeg har faktisk heller ikke lyst til at komme videre...jeg vænner mig aldrig til at tale om Michael i datid....


Puha, det var rart :) Troede lige jeg havde sagt noget forkert :P

Nej, jeg kan heller ikke snakke om ham i datid, og det lyder helt forkert. Folk siger hele tiden at jeg skal komme videre, og det er "jo bare en mand, som du i øvrigt ikke kender." Men jeg har det som om jeg kender ham på alle måder. Derfor kan jeg ikke rigtig komme over det, og gør det nok heller aldrig. Jeg er virkelig glad for at kunne skrive med nogen som har det på samme måde som mig, for kender ikke rigtig nogen andre personligt som jeg kan snakke med. :)

  • (4 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Sidste »
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere