The Moo-Walkers Forum: Her diskuteres "Breaking News" - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Her diskuteres "Breaking News" Hvad synes du om sangen? Her skrives kun om den sang.

#501 Bruger er offline   lauzzy81 Ikon 13 November 2010 - 06:59 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1069
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Esbjerg, Denmark

Læs Indlæg*Little Suzie*, på 13 November 2010 - 06:38 PM, sagde:

Jeg fatter ikke at I tror på alt det i læser ??
De gør alt for at få penge, og så ødelægge Michael's legacy.
I er med til at ødelægge hans legacy, ja tilgiv mig men det er sandheden.
MJJC er blevet total hjernevasket og sindssyge i hoved. De tror på alt det Sony sir, og fordi Sony, Teddy Riley osv sir at det er Michael, så tror I på det pis de skriver!? det kan jo sagtens være en løgn de er kommet med. I bliver narret.
Det er tydelig at man kan høre det er ikke ham der synger i de falske sange.
Hvad fanden foregår der her? Nu tror alle at det er MJ der synger i de falske sange.. Omg !?
Jeg fatter det ikke. Jeg kan simpelhen ikke fatte at nogle virkelig er så blinde og dumme.
Jeg er så skide træt nu. Jeg er træt af folk. Vi er fandedme blevet hjernevasket af nyheder og det vi ser på fjernsynet. Og ved I hvad der er sket nu!? Fansene er mod hinanden nu. Vi hader hinanden nu fordi vi kan ikke enes om 1 ting. De fleste bl.a mig bliver banned inde på MJJC fordi vi fortæller sandheden at det er ikke Michael, så i stedet er de imod os, banner os, og holder med Sony.
Sony er sindssyge i hoved. Deres plan er at få folk til at tro det er Michael Jackson der synger I de sange. Og ved I hvad? Deres plan virkede. De programmer os til at tro det er Michael. De hypnoser os i at tro det Michael. Hvis over 400,000 fans fortæller at det er ikke Michael - Tror I så ikke der er et eller andet galt så? Hvorfor sku' 400,000 fans lyve?!?
I forstår ikke de folk som tror på at MJ er pedo, osv.. I ønsker; "Jeg ville ønske de bare kunne åbne deres øjne op og vide sandheden at Michael er IKKE pedo."
Men hvordan tror I så vi andre fans har det, når vi høre folk tro at det er Michael der synger?! Vi ønsker også: "Jeg ville ønske de fans kunne åbne deres øjne op, og vide sandheden at det er IKKE Michael der synger!"
Sony og media har ødelagt Michael's Legacy.. Media for pedo.. Sony for falske sange..
Men fint nok så!?
Brug din penge på den "nye" album. Brug jeres penge på en album med falske sange. I narre jer selv. De eneste I gør glad er Sony - Ikke Michael. Det her må være den største J.O.K.E.
Jeg KENDER Michael's stemme. Hans stemme er fuldkommen unik og lyder som ingen andre. Jeg kan hurtig finde ud af hvis det er Michael eller ej. INGEN kan lyde som ham, og da jeg hørte breaking news, monster, all i need, og keep your head up - I det første øjeblik tænkte jeg: "Det er IKKE Michael. Sådan lyder han ikke."
Ingen kan have sådan en engel stemme som han har. Ingen kan synge med så mange følelser og smerter som han kan. Ingen kan synge med skrig eller aggression som ham. Og de sange er virkelige svage, det er slet ikke sådan Michael synger.
Ja, jeg gir' ret i at der er nogle steder i BN og keep your head up, hvor det lyder en lille bitte smule MJ, men ikke så meget.
I kan ikke ændre min mening.
Jeg stoler ikke på hvad jeg læser. Jeg stoler kun på mig selv, og hvad mit hjerte fortæller, og mit hjerte fortæller alt det her.
I gør jer selv til grin. Men tro mig, jeg ved hvad jeg taler om.

:s: :s: :s: :s: :s: :s: :s:



Nu skriver jeg det så igen, vi kan diskutere de her såkaldte "fake" sange til hudløshed, kan vi ikke bare blive enige om at der er nogen som synes det er Michael der synger og andre der IKKE gør og lad det være ved det. Vi HAR alle ret til hver sin mening.
Eks. fordi at Gregers & Claus W. mener det er Michael og jeg ikke gør, er jo ikke ensbetydning med at vi så går imod hinanden, vi er jo stadig ALLE fans af Michael og det kan jo godt ske at nogen føler sig snydt af SONY osv, men det er jo op til folk selv om de vil købe albummet eller ikke.
Der kommer 10 tracks på det album, 3 er der opstået tvivl om, de sidste 7 skulle være 100% ham, så lad os da nyde de 7 sange sammen og så glem alt andet om de andre 3 sange, fordi de har skabt så meget påstyr.
Vi lever jo heldigvis i en tid, hvor musik er digitalt, så vil man ikke købe albummet fordi man ikke vil støtte de såkaldte 3 fake sange, så kan man jo heldigvis købe det digitalt når de udkommer og så kun købe de 7 sange som skulle være ham!

Lad os nu ALLE bare stå sammen, vi er Michael fans for dælen da.
Skrevet Billede

13.06.05 REMEMBER This DAY!

25.06.09 THE DAY THE WORLD LOST ITS NR. 1 ENTERTAINER & MUSIC ARTIST! RIP

www.yuki.dk

#502 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 13 November 2010 - 07:06 PM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

Man kan altså ikke bestemme hvordan andres meninger skal være... de har ret til at have den mening de har, der er jo trods alt ikke et konkret facit...

Men jeg synes nu også bare vi skulle nyde (og håbe) på de 7 sange som skulle være 100% Michael. Jeg glæder mig i hvert fald til at høre hele den nye version af HMH, det lyder rigtig lovende.
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#503 Bruger er offline   clausw Ikon 13 November 2010 - 07:25 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1801
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Skovsgård

Læs IndlægJacqueline, på 13 November 2010 - 07:06 PM, sagde:

Man kan altså ikke bestemme hvordan andres meninger skal være... de har ret til at have den mening de har, der er jo trods alt ikke et konkret facit...

Men jeg synes nu også bare vi skulle nyde (og håbe) på de 7 sange som skulle være 100% Michael. Jeg glæder mig i hvert fald til at høre hele den nye version af HMH, det lyder rigtig lovende.


:moremore: :give_rose:
Skrevet Billede

#504 Bruger er offline   Iceman24 Ikon 13 November 2010 - 07:27 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 80
  • Indmeldt: 14-June 05
  • Location:Thisted-denmark

Læs Indlæg*Little Suzie*, på 13 November 2010 - 06:38 PM, sagde:

Jeg fatter ikke at I tror på alt det i læser ??
De gør alt for at få penge, og så ødelægge Michael's legacy.
I er med til at ødelægge hans legacy, ja tilgiv mig men det er sandheden.
MJJC er blevet total hjernevasket og sindssyge i hoved. De tror på alt det Sony sir, og fordi Sony, Teddy Riley osv sir at det er Michael, så tror I på det pis de skriver!? det kan jo sagtens være en løgn de er kommet med. I bliver narret.
Det er tydelig at man kan høre det er ikke ham der synger i de falske sange.
Hvad fanden foregår der her? Nu tror alle at det er MJ der synger i de falske sange.. Omg !?
Jeg fatter det ikke. Jeg kan simpelhen ikke fatte at nogle virkelig er så blinde og dumme.
Jeg er så skide træt nu. Jeg er træt af folk. Vi er fandedme blevet hjernevasket af nyheder og det vi ser på fjernsynet. Og ved I hvad der er sket nu!? Fansene er mod hinanden nu. Vi hader hinanden nu fordi vi kan ikke enes om 1 ting. De fleste bl.a mig bliver banned inde på MJJC fordi vi fortæller sandheden at det er ikke Michael, så i stedet er de imod os, banner os, og holder med Sony.
Sony er sindssyge i hoved. Deres plan er at få folk til at tro det er Michael Jackson der synger I de sange. Og ved I hvad? Deres plan virkede. De programmer os til at tro det er Michael. De hypnoser os i at tro det Michael. Hvis over 400,000 fans fortæller at det er ikke Michael - Tror I så ikke der er et eller andet galt så? Hvorfor sku' 400,000 fans lyve?!?
I forstår ikke de folk som tror på at MJ er pedo, osv.. I ønsker; "Jeg ville ønske de bare kunne åbne deres øjne op og vide sandheden at Michael er IKKE pedo."
Men hvordan tror I så vi andre fans har det, når vi høre folk tro at det er Michael der synger?! Vi ønsker også: "Jeg ville ønske de fans kunne åbne deres øjne op, og vide sandheden at det er IKKE Michael der synger!"
Sony og media har ødelagt Michael's Legacy.. Media for pedo.. Sony for falske sange..
Men fint nok så!?
Brug din penge på den "nye" album. Brug jeres penge på en album med falske sange. I narre jer selv. De eneste I gør glad er Sony - Ikke Michael. Det her må være den største J.O.K.E.
Jeg KENDER Michael's stemme. Hans stemme er fuldkommen unik og lyder som ingen andre. Jeg kan hurtig finde ud af hvis det er Michael eller ej. INGEN kan lyde som ham, og da jeg hørte breaking news, monster, all i need, og keep your head up - I det første øjeblik tænkte jeg: "Det er IKKE Michael. Sådan lyder han ikke."
Ingen kan have sådan en engel stemme som han har. Ingen kan synge med så mange følelser og smerter som han kan. Ingen kan synge med skrig eller aggression som ham. Og de sange er virkelige svage, det er slet ikke sådan Michael synger.
Ja, jeg gir' ret i at der er nogle steder i BN og keep your head up, hvor det lyder en lille bitte smule MJ, men ikke så meget.
I kan ikke ændre min mening.
Jeg stoler ikke på hvad jeg læser. Jeg stoler kun på mig selv, og hvad mit hjerte fortæller, og mit hjerte fortæller alt det her.
I gør jer selv til grin. Men tro mig, jeg ved hvad jeg taler om.

:s: :s: :s: :s: :s: :s: :s:




ingen kan få indflydelse på min mening om hvem der synger, ikke dig, ikke sony og for den sags skyld ikke Michaels familie.

jeg har været fan de sidste 25 år og jeg stiller selv tvivl ved "Breaking News" men "Keep your Head up" er der ingen tvivl om overhovedet...

du siger at hele albummet er FAKE men Michaels Nevø har sagt på Twitter at han står inde for de 7 sang og mener de 3 er fake...

som jeg ser det så må du undskylde men du kører med i medie ræset og smider bare mere brænde på...

jeg har personligt holdt min mening for mig selv, indtil idag jeg hørte "keep your head up"

men din tekst pisser mig lidt af, i det du siger at "VI ER DUMME" osv. jeg hører ikke på hvad sony siger, jeg hører ikke på hvad familien siger.

ja sony er griske og vil ha penge, men det vil en del af familien sgu også... som jeg ser det er der ingen der er mere hellig end den anden og jeg stoler ikke på NOGLE af dem.

Michale har altid arbejdet meget med hans stemme og "udviklet" den og igen meget af det vi kommer til at høre er DEMO kvalitet, tag f.eks. et nummer som SHOUT, det er sgu anderledes michael og har hørt en del demoer som lyder meget anderledes end det vi er vantil......

#505 Bruger er offline   clausw Ikon 13 November 2010 - 07:29 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1801
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Skovsgård

Læs IndlægIceman24, på 13 November 2010 - 07:27 PM, sagde:

ingen kan få indflydelse på min mening om hvem der synger, ikke dig, ikke sony og for den sags skyld ikke Michaels familie.

jeg har været fan de sidste 25 år og jeg stiller selv tvivl ved "Breaking News" men "Keep your Head up" er der ingen tvivl om overhovedet...

du siger at hele albummet er FAKE men Michaels Nevø har sagt på Twitter at han står inde for de 7 sang og mener de 3 er fake...

som jeg ser det så må du undskylde men du kører med i medie ræset og smider bare mere brænde på...

jeg har personligt holdt min mening for mig selv, indtil idag jeg hørte "keep your head up"

men din tekst pisser mig lidt af, i det du siger at "VI ER DUMME" osv. jeg hører ikke på hvad sony siger, jeg hører ikke på hvad familien siger.

ja sony er griske og vil ha penge, men det vil en del af familien sgu også... som jeg ser det er der ingen der er mere hellig end den anden og jeg stoler ikke på NOGLE af dem.

Michale har altid arbejdet meget med hans stemme og "udviklet" den og igen meget af det vi kommer til at høre er DEMO kvalitet, tag f.eks. et nummer som SHOUT, det er sgu anderledes michael og har hørt en del demoer som lyder meget anderledes end det vi er vantil......


Amen! :moremore: :)
Skrevet Billede

#506 Bruger er offline   WillYouBeThere Ikon 13 November 2010 - 07:35 PM

  • Admin
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3517
  • Indmeldt: 07-February 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Læs Indlægclausw, på 13 November 2010 - 06:56 PM, sagde:

Hmmm... Muligvis er nogen blevet blændet af navnet JACKSON!! Ser frem til det nye album med STOR STOR glæde!! Er fan af Michael Jackson på 26ende år! Mener så absolut, at det er 100% MJ i BN (kvaliteten af indspilningen af vokalen kan man så sætte spørgsmålstegn ved) og 1000% MJ i KYHU! :) Er nogen uenig? Fred være med det. :)

Er 100% enig! Stol ikke på alt, hvad I læser... Sidste kommentar om, hvorvidt det er MJs vokaler eller ej... :)


Det er absolut ikke sidste kommentar om autenciteten af de nye vokaler. For dem af jer, der er blevet overbevist om, at Michael synger på disse sange, der er det jo fint nok, at vi stopper med at snakke om det.

For os andre, er det dog fuldstændig uacceptabelt, at udgivelsen af disse sange finder sted, og derfor tier vi heller ikke stille. Vi føler, at det er en grov krænkelse af Michaels eftermæle.

At I er uenige med os er fair nok, men det giver jer på ingen måde ret til at bestemme, at nu skal vi ikke snakke om det her mere. Hvis I ikke selv gider at snakke om det mere, så lad være.

#507 Bruger er offline   clausw Ikon 13 November 2010 - 07:37 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1801
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Skovsgård

Læs IndlægWillYouBeThere, på 13 November 2010 - 07:35 PM, sagde:

Det er absolut ikke sidste kommentar om autenciteten af de nye vokaler. For dem af jer, der er blevet overbevist om, at Michael synger på disse sange, der er det jo fint nok, at vi stopper med at snakke om det.

For os andre, er det dog fuldstændig uacceptabelt, at udgivelsen af disse sange finder sted, og derfor tier vi heller ikke stille. Vi føler, at det er en grov krænkelse af Michaels eftermæle.

At I er uenige med os er fair nok, men det giver jer på ingen måde ret til at bestemme, at nu skal vi ikke snakke om det her mere. Hvis I ikke selv gider at snakke om det mere, så lad være.


Var nu ikke det, jeg mente... Kunne heller ikke holde det! :D
Skrevet Billede

#508 Guest_*Little Suzie*_* 13 November 2010 - 07:45 PM

  • Gruppe: Guests

Jeg mente ikke hele albummet var falsk. Nogle af dem er falsk (3-4). Det må være en misforståelse, det må du undskylde. Men ja hvad forventer du ellers fra mig, du kan ikke altid forvente noget positivt fra mig. Jeg er lidt af en hård type nogengange. Jeg siger som det er, og jeg fatter ikke folk narre dem selv i at tro det er MJ i BN, Keep your head up, monster, all i need. Det her er min mening, og intet kan ændre på det. Håber du forstår.
Ja familien er heller ikke til at stole på, men jeg tror da gerne på Katherine, Taryll og børnene, da de er dem som er tættest knyttet til Michael. Jeg vil aldrig stole på en djævel som Joseph.
Jeg ville bare ud med min mening og vrede. Jeg gider ikke være uvenner med nogen herinde.

Dette indlæg er redigeret af *Little Suzie*: 13 November 2010 - 07:47 PM


#509 Bruger er offline   Smooth Ikon 13 November 2010 - 07:45 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 111
  • Indmeldt: 08-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Kolding

Læs IndlægWillYouBeThere, på 13 November 2010 - 07:35 PM, sagde:

Det er absolut ikke sidste kommentar om autenciteten af de nye vokaler. For dem af jer, der er blevet overbevist om, at Michael synger på disse sange, der er det jo fint nok, at vi stopper med at snakke om det.

For os andre, er det dog fuldstændig uacceptabelt, at udgivelsen af disse sange finder sted, og derfor tier vi heller ikke stille. Vi føler, at det er en grov krænkelse af Michaels eftermæle.

At I er uenige med os er fair nok, men det giver jer på ingen måde ret til at bestemme, at nu skal vi ikke snakke om det her mere. Hvis I ikke selv gider at snakke om det mere, så lad være.



Enig! Men vi skal nok også bare holde os for øje, at hvis der er nogen der forsøger at tage røven på os her, er det Sony. Så det nytter altså ikke noget at lange ud efter andre fans man måske ikke lige er enige med og kalde dem dumme og beskylde dem for at være imod Michael.... Lige meget hvilken side af argumentet man befinder sig på.

Det er jo netop derfor at det er OK at diskutere dette her. Fordi så kan man komme med argumenterne frem for bare at beskylde alle de andre for at være en flok idioter.
Må man reklamere lidt? Se min nye webshop Plus+Minus, med tørklæder og accessories :o)

#510 Bruger er offline   clausw Ikon 13 November 2010 - 08:00 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1801
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Skovsgård

Læs IndlægSmooth, på 13 November 2010 - 07:45 PM, sagde:

hvis der er nogen der forsøger at tage røven på os her, er det Sony.


Ikke nødvendigvis. :)
Skrevet Billede

#511 Bruger er offline   Iceman24 Ikon 13 November 2010 - 08:02 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 80
  • Indmeldt: 14-June 05
  • Location:Thisted-denmark

Læs Indlæg*Little Suzie*, på 13 November 2010 - 07:45 PM, sagde:

Jeg mente ikke hele albummet var falsk. Nogle af dem er falsk (3-4). Det må være en misforståelse, det må du undskylde. Men ja hvad forventer du ellers fra mig, du kan ikke altid forvente noget positivt fra mig. Jeg er lidt af en hård type nogengange. Jeg siger som det er, og jeg fatter ikke folk narre dem selv i at tro det er MJ i BN, Keep your head up, monster, all i need. Det her er min mening, og intet kan ændre på det. Håber du forstår.
Ja familien er heller ikke til at stole på, men jeg tror da gerne på Katherine, Taryll og børnene, da de er dem som er tættest knyttet til Michael. Jeg vil aldrig stole på en djævel som Joseph.
Jeg ville bare ud med min mening og vrede. Jeg gider ikke være uvenner med nogen herinde.



forstår dig godt langt hen af vejen... og vi bliver skam ikke uvenner, ville bare sige man godt kan have en anden mening uden at være farvet af medierne osv....

læste lidt nyt ang. Katherine Jackson via. Taaj Malik på Facebook:

Katherine Jackson's Secret Contract

11/12/2010 12:55 AM PST by TMZ Staff

Katherine Jackson has been bitterly complaining the Michael Jackson Estate is not giving her enough money, and now we know what she's done to supplement her income in a big way. 

TMZ has obtained a contract Katherine signed with Vintage Pop Media (VPM), the company that owns tens of thousands of photos, videos and other MJ items. Under the deal -- which is not sanctioned by the MJ Estate -- Katherine agreed to participate in the production of "The Katherine Jackson Story," some sort of MJ documentary set to music. Katherine also agreed to pen the book that was just released, "Never Can Say Goodbye."



In return for her work, VPM -- owned by her controversial business partner Howard Mann -- agreed to pay Katherine 25% of the net profits with a minimum monthly guarantee of $10,000-a-month. But here's what's really interesting ... there's no end date for the $10-grand-a-month, so if you read the contract literally, VPM agrees to pay Katherine at least $10k-a-month for the rest of her life.



And get this. The contract also says Katherine has the legal right to "forever bind" Michael's kids, Prince, Paris and Blanket. According to sources familiar with the MJ Estate, Katherine does not have the power to contractually bind Michael's kids.



Katherine is already raking in $26,000-a-month from the MJ Estate, but she's complaining she wants more. Looks like she found it.



Howard Mann tells TMZ, "This is one of several agreements with Mrs. Jackson. This was a starting point in our relationship."

#512 Bruger er offline   WillYouBeThere Ikon 13 November 2010 - 08:09 PM

  • Admin
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3517
  • Indmeldt: 07-February 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Læs IndlægSmooth, på 13 November 2010 - 07:45 PM, sagde:

Enig! Men vi skal nok også bare holde os for øje, at hvis der er nogen der forsøger at tage røven på os her, er det Sony. Så det nytter altså ikke noget at lange ud efter andre fans man måske ikke lige er enige med og kalde dem dumme og beskylde dem for at være imod Michael.... Lige meget hvilken side af argumentet man befinder sig på.

Det er jo netop derfor at det er OK at diskutere dette her. Fordi så kan man komme med argumenterne frem for bare at beskylde alle de andre for at være en flok idioter.


Jeg er fuldstændig enig! Det her kaos omkring sangen splitter os fans i en sådan grad, at det skaber had og skænderier. Jeg mener bare ikke, at løsningen er at stoppe med at diskutere de her sange, som mange agiterer for.

Vi bør være fornuftige nok mennesker til at kunne holde en diskussion kørende, uden at drive det til personlige angreb. Det har vi en nu 6-årig lang tradition for her på moo, og det håber jeg meget, at vi kan fortsætte.

#513 Bruger er offline   Jonaskhl Ikon 13 November 2010 - 08:25 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1438
  • Indmeldt: 05-March 09
  • Gender:Not Telling

Læs IndlægWillYouBeThere, på 13 November 2010 - 08:09 PM, sagde:

Jeg er fuldstændig enig! Det her kaos omkring sangen splitter os fans i en sådan grad, at det skaber had og skænderier. Jeg mener bare ikke, at løsningen er at stoppe med at diskutere de her sange, som mange agiterer for.

Vi bør være fornuftige nok mennesker til at kunne holde en diskussion kørende, uden at drive det til personlige angreb. Det har vi en nu 6-årig lang tradition for her på moo, og det håber jeg meget, at vi kan fortsætte.

/Enig :)
"This post has been edited by Jonaskhl: Today, xx:xx pm/am" <3 <3 <3

#514 Bruger er offline   Ane Ikon 13 November 2010 - 11:55 PM

  • Naughty
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 748
  • Indmeldt: 07-November 07
  • Gender:Not Telling

Læs Indlæg*Little Suzie*, på 13 November 2010 - 06:38 PM, sagde:

Jeg fatter ikke at I tror på alt det i læser ??
De gør alt for at få penge, og så ødelægge Michael's legacy.
I er med til at ødelægge hans legacy, ja tilgiv mig men det er sandheden.
MJJC er blevet total hjernevasket og sindssyge i hoved. De tror på alt det Sony sir, og fordi Sony, Teddy Riley osv sir at det er Michael, så tror I på det pis de skriver!? det kan jo sagtens være en løgn de er kommet med. I bliver narret.
Det er tydelig at man kan høre det er ikke ham der synger i de falske sange.
Hvad fanden foregår der her? Nu tror alle at det er MJ der synger i de falske sange.. Omg !?
Jeg fatter det ikke. Jeg kan simpelhen ikke fatte at nogle virkelig er så blinde og dumme.
Jeg er så skide træt nu. Jeg er træt af folk. Vi er fandedme blevet hjernevasket af nyheder og det vi ser på fjernsynet. Og ved I hvad der er sket nu!? Fansene er mod hinanden nu. Vi hader hinanden nu fordi vi kan ikke enes om 1 ting. De fleste bl.a mig bliver banned inde på MJJC fordi vi fortæller sandheden at det er ikke Michael, så i stedet er de imod os, banner os, og holder med Sony.
Sony er sindssyge i hoved. Deres plan er at få folk til at tro det er Michael Jackson der synger I de sange. Og ved I hvad? Deres plan virkede. De programmer os til at tro det er Michael. De hypnoser os i at tro det Michael. Hvis over 400,000 fans fortæller at det er ikke Michael - Tror I så ikke der er et eller andet galt så? Hvorfor sku' 400,000 fans lyve?!?
I forstår ikke de folk som tror på at MJ er pedo, osv.. I ønsker; "Jeg ville ønske de bare kunne åbne deres øjne op og vide sandheden at Michael er IKKE pedo."
Men hvordan tror I så vi andre fans har det, når vi høre folk tro at det er Michael der synger?! Vi ønsker også: "Jeg ville ønske de fans kunne åbne deres øjne op, og vide sandheden at det er IKKE Michael der synger!"
Sony og media har ødelagt Michael's Legacy.. Media for pedo.. Sony for falske sange..
Men fint nok så!?
Brug din penge på den "nye" album. Brug jeres penge på en album med falske sange. I narre jer selv. De eneste I gør glad er Sony - Ikke Michael. Det her må være den største J.O.K.E.
Jeg KENDER Michael's stemme. Hans stemme er fuldkommen unik og lyder som ingen andre. Jeg kan hurtig finde ud af hvis det er Michael eller ej. INGEN kan lyde som ham, og da jeg hørte breaking news, monster, all i need, og keep your head up - I det første øjeblik tænkte jeg: "Det er IKKE Michael. Sådan lyder han ikke."
Ingen kan have sådan en engel stemme som han har. Ingen kan synge med så mange følelser og smerter som han kan. Ingen kan synge med skrig eller aggression som ham. Og de sange er virkelige svage, det er slet ikke sådan Michael synger.
Ja, jeg gir' ret i at der er nogle steder i BN og keep your head up, hvor det lyder en lille bitte smule MJ, men ikke så meget.
I kan ikke ændre min mening.
Jeg stoler ikke på hvad jeg læser. Jeg stoler kun på mig selv, og hvad mit hjerte fortæller, og mit hjerte fortæller alt det her.
I gør jer selv til grin. Men tro mig, jeg ved hvad jeg taler om.

:s: :s: :s: :s: :s: :s: :s:

Og du mener ikke, at du indgår i samarbejdet med at splitte os fans ved, at komme med det der min-sandhed-er-den-eneste-sandhed indlæg?

1: Vi kan godt blive enige om, at Sony aldrig har haft nogen interesse i Michael, udover de penge han kan skaffe dem. Som alle andre artister der ligger under Sony, så fungerer de bare som en cashcow.

2: Hvis du tror, at du opnår noget som helst med at kalde os dumme, så er du way off. Yderligere siger du, at vi bidrager til at ødelægge Michaels legacy. Hvad i al verden er det dog for en gang gigantisk kolort at lukke ud. "det er sandheden". Gu' det røv. Måske er det din sandhed, men ikke den endegyldige.
Jeg er ikke underlagt medierne og hvad Sony lukker ud, jeg kan udemærket godt tænke selv. Hvad jeg hører er, at BN ikke er Michael. Indrømmet, den 3. version lyder mere som ham, men jeg er da ikke så dum, at jeg virkelig hopper på den. KYHO synes jeg lyder mere som Michael, bl.a. fordi hans vibrato ikke lyder nær så anstrengt. Jeg vil ikke med 100% sikkerhed sige det ER ham, men noget tyder på det.


3: Jeg er enig i, at MJJC er totalt off, man skulle næsten tro, at de har erhvervet sig med Sony. MJ fans burde aldrig (i følge mig) nogensinde banne andre fans for, at tro noget anderledes. Det her handler om vores kærlighed til Michael, og den ændres jo ikke lige meget hvad vi tror. Kærligheden er et af grundprincipperne i det her.

4: På den måde som vi siger, at folk skal åbne deres øjne for, at M ikke er pædofil, fordi VI tror på det er sandheden, så er der lige så vel mennesker der virkelig tror på, at han ER pædofil, at han ER et monster. Du kan ikke bare sige "wææh, jeg har ret, for jeg er den der elsker M mest ved ikke, at sige den nye sang er ægte". Din kærlighed og din mening er ikke mere rigtig end nogen andres! Du er ikke i besiddelse af den endegyldige sandhed - i hvert fald ikke lige nu hvor intet som helst er blevet bevist.

Det lyder som om, at du synes du er en bedre fan end dem der ikke er enige med dig. Hvis du ikke virkede så firkantet som du gør, så havde min reaktion slet ikke været så kraftig som den er.
Ligesom dig, så har jeg også stærke meninger og kan blive hård. Al respekt.
Men det her opnår vi jo intet med, det bidrager bare til splittelse af os!
Til sidst vil jeg gerne sige, at på grund af dit indlæg tænker jeg ikke mindre om dig, selvom det sikkert lyder sådan. Du er fan, du er en Moo og vi har en fælles kærlighed for Michael, der skal meget mere til at ødelægge det for mig. Men jeg synes ikke du skal kalde folk for dumme og naive bare fordi de tror anderledes end dig. Det er jo ikke politik det her, vi er dine medfans. Vores forhold til hinanden er dybere, end bare vores mening om det her. Vi kan ikke bare lade Sony og medierne ødelægge vores sammenhold, vi er her for Michael.

Hvad du mener om os der vil købe MICHAEL, synes jeg så også er totalt usmageligt og unfair. Du påstår tilmed også at vi gør os selv til grin. Jamen tak for lort da.
..I'm just simply Michael Jackson

Skrevet Billede

#515 Bruger er offline   Hess Ikon 14 November 2010 - 03:30 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

Wow.


MJ fans er nu snart værre end SONY.

SONY er en virksomhed så selvfølgelig skal de tjene penge - det er det eneste de skal. Forstå det og accepter det. Det er en industri. De gør hvad de gør for penge, de gør det ikke for sjov.

Det her har INTET med SONY at gøre. Hvis det ikke er MJ på BN så er SONY uden skyld i det. Hvis det ikke er MJ i BN er SONY blevet lige så snydt, ja faktisk mere snydt, end os!

SONY ville aldrig risikere deres omdømme m.m. på at lave falske MJ sange. Så hvis der er en "fjende" så er det Cascio. SONY har alt for meget ved at miste. Hvis det viser sig ikke at være MJ ødelægger SONY de næste mange udgivelser for sig selv - det ville de ALDRIG risikere!!! Der er alt alt for mange penge på spil. Og face it - Hvis det ikke er MJ og SONY vidste det ville de ikke udgive det som MJ! - Der er nok MJ sange til de kunne finde andre og SONY vile ikke skade sit image og sine kommende MJ udgivelser pga. 3 sange!

Jeg siger ikke det er MJ på BN - men hvis det ikke er så er det ikke SONY's skyld. The Estate gav SONY de sange de ville have på albummet - det havde SONY ikke noget med at gøre.

Så stop alt det der pjat med "FUCK SONY" og "SONY ER OND" m.m. - MJ's problemer var rettet mod Tommy Mottola - MJ fik ham fjernet og derefter lavede MJ i samarbejde med SONY T25 og MJ fik SONY med til at lave TII koncerterne. SONY var bag promoverignen m.m. SONY skulle have udgivet MJ's næste album hvis han stadig havde levet. SONY er ikke fjenden.

MJ kom videre - det burde vi også.

Hvis der er en "ond" person er det Cascio. Kun han kan vide om det er MJ.

Jeg tror det er MJ på BN og på KYHU er jeg slet ikke i tvivl om det er MJ.

#516 Bruger er offline   julie Ikon 14 November 2010 - 10:41 AM

  • Ko-admin
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 692
  • Indmeldt: 18-September 07
  • Gender:Female
  • Location:2860 Søborg

det bliver PRICELESS at se folks reaktioner når sandheden kommer ud. :rolleyes:

Skrevet Billede

#517 Bruger er offline   Gregers Ikon 14 November 2010 - 10:58 AM

  • Gregers
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 4052
  • Indmeldt: 16-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Hyllinge Denmark

Det var en ordentlig omgang må man sige, men jeg er glad for at folk endelig er begyndt at åbne op og blive enige om at nu er det nok med alt det svineri af hinanden. Selvom jeg er uenige med en del, jamen det betyder altså ikke at jeg så ligefrem er uvenner med dem, sådan fungerer min verden ikke. Jeg har haft en masse pragtfulde oplevelser med mange fra Moo og betragter en del som mine allerbedste venner, og det vil jeg fortsat gøre.

Som Hess rigtig flot siger så er vi fans faktisk værre end Sony og medierne efterhånden. Jeg er skuffet over den utaknemmelighed som der har været. Jeg føler at det ikke er gået op for folk hvad der er i vente for os Michael Jackson i den nærmeste fremtid. Der kommer til at ske så mange ting, og ja det kan måske godt være at der er pillet noget ved et par tracks, men glæd jer i det mindste over at vi rent faktisk får nyt MJ materiale.

Jeg har altid støttet Michael i hans projekter, om han så "bare" har skrevet en sang, sunget denm indspillet den eller produceret den eller endda bare har slået en prut i det studie ha ha... Ej jeg mener bare at vi får en snart en masse nyt med Michael, lad os da endelig tage imod det hele med kyshånd.

Det var hvad jeg havde på hjertet for denne gang...

It's all about Love, husk de smukke ord fra Michael!
Besøg min side: http://www.mjparadise.com
25. June 2009: The Day The Music Died!

#518 Bruger er offline   Ane Ikon 14 November 2010 - 11:21 AM

  • Naughty
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 748
  • Indmeldt: 07-November 07
  • Gender:Not Telling

Læs IndlægGregers, på 14 November 2010 - 10:58 AM, sagde:

Det var en ordentlig omgang må man sige, men jeg er glad for at folk endelig er begyndt at åbne op og blive enige om at nu er det nok med alt det svineri af hinanden. Selvom jeg er uenige med en del, jamen det betyder altså ikke at jeg så ligefrem er uvenner med dem, sådan fungerer min verden ikke. Jeg har haft en masse pragtfulde oplevelser med mange fra Moo og betragter en del som mine allerbedste venner, og det vil jeg fortsat gøre.

Som Hess rigtig flot siger så er vi fans faktisk værre end Sony og medierne efterhånden. Jeg er skuffet over den utaknemmelighed som der har været. Jeg føler at det ikke er gået op for folk hvad der er i vente for os Michael Jackson i den nærmeste fremtid. Der kommer til at ske så mange ting, og ja det kan måske godt være at der er pillet noget ved et par tracks, men glæd jer i det mindste over at vi rent faktisk får nyt MJ materiale.

Jeg har altid støttet Michael i hans projekter, om han så "bare" har skrevet en sang, sunget denm indspillet den eller produceret den eller endda bare har slået en prut i det studie ha ha... Ej jeg mener bare at vi får en snart en masse nyt med Michael, lad os da endelig tage imod det hele med kyshånd.

Det var hvad jeg havde på hjertet for denne gang...

It's all about Love, husk de smukke ord fra Michael!

Helt enig :)
Jeg føler heller ikke, at nogen er uvenner med nogen her. For mit vedkommende tager jeg bare som regel aldrig i mod uden at give igen.. på godt og ondt :sweat:

Men der er noget jeg ikke forstår.. Hvis SONY er uden skyld og interesse i falske MJ tracks, hvorfor er der så ikke gjort noget? Jeg synes rigtig mange har sagt, at SONY da bare skal fyre Cascio og så er folk glade igen :)
..I'm just simply Michael Jackson

Skrevet Billede

#519 Bruger er offline   WillYouBeThere Ikon 14 November 2010 - 01:41 PM

  • Admin
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3517
  • Indmeldt: 07-February 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Læs IndlægAne, på 14 November 2010 - 11:21 AM, sagde:

Men der er noget jeg ikke forstår.. Hvis SONY er uden skyld og interesse i falske MJ tracks, hvorfor er der så ikke gjort noget? Jeg synes rigtig mange har sagt, at SONY da bare skal fyre Cascio og så er folk glade igen :)


Jeg tror ikke, at Sony bare kan erkende, at de har taget fejl ang. Cascio sangene... Det ville være en yderst pinlig situation for dem. Desuden bliver de jo umiddelbart bakket op af MJ Estate i sagen, så deres strategi må være at fastholde autenciteten af de sange og så formode, at folk accepterer det hen ad vejen...

Men jeg er enig i, at det sandsynligvis ikke er Sony, der har haft onde hensigter. Nærmere en Eddie Cascio, som måske ikke har haft nok Michael vokaler til at færddiggøre adskillige sange, men som har nægtet ikke at kunne få en bid af kagen...

#520 Bruger er offline   julie Ikon 14 November 2010 - 02:13 PM

  • Ko-admin
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 692
  • Indmeldt: 18-September 07
  • Gender:Female
  • Location:2860 Søborg

er jeg den eneste der har mistet gejsten en lille smule efter alt det her?
alle virker så positive, men jeg har svært ved at se det positive i det her. :confused:
undskyld hvis jeg spreder dårlig stemning, jeg mener bare der bør gøres noget.

Skrevet Billede

  • (28 Sider)
  • +
  • « Første
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere