The Moo-Walkers Forum: rådhuspladsen d.25. juni - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



rådhuspladsen d.25. juni

#1 Bruger er offline   NathalieHajian Ikon 23 January 2011 - 10:23 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 153
  • Indmeldt: 28-February 10
  • Gender:Female

Hej guys. Jeg kom til at tænke på, om der er nogle af jer, der ved om der sker noget inde på rådhuspladsen d. 25. Juni? Det var nemlig rigtig hyggeligt at se jer alle derinde sidste år, selvom det var en sørgelig anledning
Knus nathalie<3
Skrevet Billede
"I'm never pleased with anything, I'm a perfectionist, it's part of who I am."

#2 Bruger er offline   Pierre Jackson Clasen Ikon 23 January 2011 - 11:44 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 92
  • Indmeldt: 28-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Glostrup

Læs IndlægNathalieHajian, på 23 January 2011 - 10:23 PM, sagde:

Hej guys. Jeg kom til at tænke på, om der er nogle af jer, der ved om der sker noget inde på rådhuspladsen d. 25. Juni? Det var nemlig rigtig hyggeligt at se jer alle derinde sidste år, selvom det var en sørgelig anledning
Knus nathalie<3



Hej Nathalie.
Ja jeg har søgt om at få en tilladelse ind til Rådhuspladsen d. 25. juni. men jeg venter stadig på svar og regner med at få den i denne uge vi kommer ind i.
Men jeg ringer til Kbnh kommune i morgen spørger hvor den bliver af.
Lige så snart jeg har fået den så skriver jeg det herinde og på facebook så allesammen har chancen for at se det.
<3<3<3 I NEVER LET YOU PART FOR YOU´RE ALWAYS IN MY HEART <3<3<3

#3 Bruger er offline   NathalieHajian Ikon 24 January 2011 - 09:29 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 153
  • Indmeldt: 28-February 10
  • Gender:Female

Læs IndlægPierre Jackson Clasen, på 23 January 2011 - 11:44 PM, sagde:

Hej Nathalie.
Ja jeg har søgt om at få en tilladelse ind til Rådhuspladsen d. 25. juni. men jeg venter stadig på svar og regner med at få den i denne uge vi kommer ind i.
Men jeg ringer til Kbnh kommune i morgen spørger hvor den bliver af.
Lige så snart jeg har fået den så skriver jeg det herinde og på facebook så allesammen har chancen for at se det.

Okay, super :D
Skrevet Billede
"I'm never pleased with anything, I'm a perfectionist, it's part of who I am."

#4 Bruger er offline   Pierre Jackson Clasen Ikon 24 January 2011 - 03:18 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 92
  • Indmeldt: 28-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Glostrup

Hej allesammen.

Jeg har i dag snakket emd en Peter Dam fra Kbh kommune ang. tilladelse til vores event inden på Rådhuspladsen d. 25. juni & 29. Aug.
Jeg fik desvære et nej til begge dage da jeg ikke opfyldte reglerne for rengøring. (Se nede i bunden)
Jeg havde noteret ned at vi nok skulle ryde op efter os men problemet var at vi måtte IKKE bruge de skraldespande som stod til rådighed inden på Rådhuspladsen.
Også var der os noget med politikerne at de os bestemte hvem de vil have inden på Rådhuspladsen.
Så Peter Dams råd var at jeg skulle læse det hele igennem engang til også kunne jeg prøve at søge på Vanløse Torv.
Vanløse Torv er et ok sted men så har vi et lille problem.
Der bor folk op til Vanløse Torv/Vanløse st. så dem vil vi sikkert kom til at forstyr hvis det er.

Nu har jeg prøvet og kigget på nettet efter andre steder hvor vi evt. kunne holde vores event.
Ja jeg er den type som ikke bare opgiver så let.
Men jeg vil gerne høre jeres menig hvor i synes vi skal holde det i år.
Der er 2 muligheder hvad jeg synes er et godt sted hvor vi ikke forstyr andre beboer.

1: Vanløse Torv.
2: Valby Parken.

Hvis i ikke helt ved hvor Valby Parken ligger så kan jeg sige så meget at der har været Grøn Koncert der.
Det er et kæmpe stort grøn fint areal hvor vi godt kan være en masse mennesker.
Jeg gøre alt hvad jeg kan for at vi kan få en tilladelse til vores event.

Her er reglerne for rengøring:

Særligt ved større arrangementer (100+ personer)


Større arrangementer kræver særlige hensyn til byen, naboerne og deltagerne. Især er det vigtigt at planlægge renholdelsen af arealet, den efterfølgende oprydning og sørge for at medhjælperne er informeret om kommunens regler og retningslinjer.


Det er god skik at informere lokalområdet om jeres arrangement. Sørg for at det er tydeligt hvem I er, og opstil evt. informationsstandere med jeres program i dagene før.


--------------------------------------------------------------------------------

Skader på byens bevoksning og udstyr, eller manglende oprydning på offentlige arealer, kan udbedres for arrangørens regning. Ved særligt store arrangementer kan Center for Trafik opkræve et depositum på op til 30.000

--------------------------------------------------------------------------------

Der skal opstilles mobile toiletter til deltagerne. 1 toilet pr. 100 deltagere. Toiletterne skal være miljøgodkendte med et lukket system.

--------------------------------------------------------------------------------

Opstilling af scene eller tribune kræver en byggetilladelse fra Center for Byggeri. Podier under 1 meter og scenevogne kræver ikke en tilladelse.

--------------------------------------------------------------------------------

Hvis der opstilles store telte (til mere end 150 personer), eller andre konstruktioner der kan vanskeliggøre flugt, skal der indhentes en godkendelse fra Københavns Brandvæsen.

--------------------------------------------------------------------------------

Oprydning og rengøring ved større arrangementer er omfattet af reglerne for erhvervsaffald

Det kræver en plan for affaldsindsamling under og efter arrangementet, som skal indeholde:

- Navn på en affaldsansvarlig

- Navn på den affaldstransportør, som arrangøren har hyret

- En beskrivelse af beholdere til affaldsindsamling.

- En plan for renholdelse af publikumsarealerne.

Opstil affaldsbeholdere til deltagerne, og sørg for jævnlig tømning og bortkørsel af affald. Det er ofte nødvendigt med centrale containere, hvor man kan samle affaldet fra boder, publikum osv. Transportøren kan hjælpe jer med valg af metode.

Arrangørens egent affald sorteres i følgende grupper: Glas, madaffald, pap, plastglas, organisk madaffald. Lav også en plan for, hvad I gør med madaffald i ubrudte emballager - giv det f.eks. til de hjemløse på www.stopspildafmad.dk.


Affald fra publikum indsamles som brændbart affald, bortset fra brochurer og andet papiraffald, som skal indsamles i beholdere med brevsprækkeindkast. Vær særligt opmærksom på at fjerne alle kapsler og glasskår.

Link til regler ang. rengøring samt. mere.
http://www.kk.dk/Erh...ingslinjer.aspx


Jeg beklager meget at jeg fik et nej til vores arrangement inden på Rådhuspladsen.

Dette indlæg er redigeret af Pierre Jackson Clasen: 24 January 2011 - 03:20 PM

<3<3<3 I NEVER LET YOU PART FOR YOU´RE ALWAYS IN MY HEART <3<3<3

#5 Bruger er offline   NayNay Ikon 24 January 2011 - 05:46 PM

  • It's called Michaelicious
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1660
  • Indmeldt: 14-December 08
  • Gender:Female
  • Location:Ordrup

Hvordan kan vi have fået lov de andre år - men nu bliver der pludselig politik og mobile toiletter indblandet?

Og mobile toiletter o.lign. koster :/
I would hug you all, if my arms where long enough...
Skrevet Billede

Michael, you will always be rembered by your millions of fans, as a lover, not a fighter.

#6 Bruger er offline   Smilla Ikon 24 January 2011 - 05:51 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 130
  • Indmeldt: 07-February 10
  • Gender:Female

Er reglerne vedr. affald og oprydning ændret siden sidste år? For der brugte vi da de affaldsspande der står på rådhuspladsen, så jeg kan ikke ellers se hvorfor det skulle være anderledes i år?

#7 Bruger er offline   Gregers Ikon 24 January 2011 - 06:00 PM

  • Gregers
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 4052
  • Indmeldt: 16-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Hyllinge Denmark

Det kan være at Moo teamet selv vil forsøge at få lov. Kan næsten ikke forestille mig andet.
Besøg min side: http://www.mjparadise.com
25. June 2009: The Day The Music Died!

#8 Bruger er offline   NathalieHajian Ikon 24 January 2011 - 06:05 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 153
  • Indmeldt: 28-February 10
  • Gender:Female

Ej, det er da underligt.. :o Men jeg håber, at vi finder et andet sted så. Valby Parken lyder da også som et godt sted :)

Dette indlæg er redigeret af NathalieHajian: 24 January 2011 - 06:06 PM

Skrevet Billede
"I'm never pleased with anything, I'm a perfectionist, it's part of who I am."

#9 Bruger er offline   AJackson :D Ikon 24 January 2011 - 06:46 PM

  • Ansi
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 740
  • Indmeldt: 02-November 10
  • Gender:Female
  • Location:Nordsjælland

Modet sank godt nok da jeg læste alle de regler ): Jeg havde glædet mig til at se jer alle sammen på Rådhuspladsen (også selvom jeg ikke ved om jeg må tage nogle steder d. 25) som i siger det var sidste år.
Håber at Moo Teamet får lov (:
There is no sunlight, 'cause we've lost you, Michael
Just like the clouds our eyes do the same
You passed away...
And everyday it rains...
We'll never moonwalk alone

#10 Bruger er offline   NathalieHajian Ikon 24 January 2011 - 06:54 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 153
  • Indmeldt: 28-February 10
  • Gender:Female

Læs IndlægAJackson , på 24 January 2011 - 06:46 PM, sagde:

Modet sank godt nok da jeg læste alle de regler ): Jeg havde glædet mig til at se jer alle sammen på Rådhuspladsen (også selvom jeg ikke ved om jeg må tage nogle steder d. 25) som i siger det var sidste år.
Håber at Moo Teamet får lov (:


Det håber jeg godt nok også! Men det ville i hvert fald også være fint, hvis vi ellers bare fik et af de andre steder. Bare vi alle kan være sammen :)
Skrevet Billede
"I'm never pleased with anything, I'm a perfectionist, it's part of who I am."

#11 Bruger er offline   AJackson :D Ikon 24 January 2011 - 06:55 PM

  • Ansi
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 740
  • Indmeldt: 02-November 10
  • Gender:Female
  • Location:Nordsjælland

Læs IndlægNathalieHajian, på 24 January 2011 - 06:54 PM, sagde:

Det håber jeg godt nok også! Men det ville i hvert fald også være fint, hvis vi ellers bare fik et af de andre steder. Bare vi alle kan være sammen :)

Det er det vigtigste. Jeg skal snart få taget mig sammen til at spørge om jeg må tage afsted (: Det er ikke sikkert at jeg må, for jeg har slet ikke nævnt noget for mine forældre.. :wasntme:
There is no sunlight, 'cause we've lost you, Michael
Just like the clouds our eyes do the same
You passed away...
And everyday it rains...
We'll never moonwalk alone

#12 Bruger er offline   NathalieHajian Ikon 24 January 2011 - 07:05 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 153
  • Indmeldt: 28-February 10
  • Gender:Female

Læs IndlægAJackson , på 24 January 2011 - 06:55 PM, sagde:

Det er det vigtigste. Jeg skal snart få taget mig sammen til at spørge om jeg må tage afsted (: Det er ikke sikkert at jeg må, for jeg har slet ikke nævnt noget for mine forældre.. :wasntme:


Hihi, ja det var nok en idé ;)
Skrevet Billede
"I'm never pleased with anything, I'm a perfectionist, it's part of who I am."

#13 Bruger er offline   King Of MIX Ikon 24 January 2011 - 11:02 PM

  • King Of MIX
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 761
  • Indmeldt: 19-January 05
  • Gender:Male

Tænker Dyrehaven

Dette indlæg er redigeret af King Of MIX: 24 January 2011 - 11:02 PM

Skrevet Billede

#14 Bruger er offline   NathalieHajian Ikon 25 January 2011 - 02:53 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 153
  • Indmeldt: 28-February 10
  • Gender:Female

Læs IndlægKing Of MIX, på 24 January 2011 - 11:02 PM, sagde:

Tænker Dyrehaven

Ja, det var faktisk også en god idé :)
Skrevet Billede
"I'm never pleased with anything, I'm a perfectionist, it's part of who I am."

#15 Bruger er offline   AJackson :D Ikon 25 January 2011 - 06:06 PM

  • Ansi
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 740
  • Indmeldt: 02-November 10
  • Gender:Female
  • Location:Nordsjælland

Læs IndlægKing Of MIX, på 24 January 2011 - 11:02 PM, sagde:

Tænker Dyrehaven

Hvor? (:
There is no sunlight, 'cause we've lost you, Michael
Just like the clouds our eyes do the same
You passed away...
And everyday it rains...
We'll never moonwalk alone

#16 Bruger er offline   NayNay Ikon 25 January 2011 - 11:00 PM

  • It's called Michaelicious
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1660
  • Indmeldt: 14-December 08
  • Gender:Female
  • Location:Ordrup

Læs IndlægAJackson , på 25 January 2011 - 06:06 PM, sagde:

Hvor? (:


Kender du Bakken? Bakken ligger i Dyrehaven ;)
Hvis ikke, så er det ved Klampenborg st - lidt nord for København :)
I would hug you all, if my arms where long enough...
Skrevet Billede

Michael, you will always be rembered by your millions of fans, as a lover, not a fighter.

#17 Bruger er offline   Pierre Jackson Clasen Ikon 26 January 2011 - 12:17 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 92
  • Indmeldt: 28-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Glostrup

Hej allesammen...
Tak for jeres svar. jeg er selv skuffet over hvorfor de lige pludselig har snakket om de regler.
For ja sidste år var der ingen problemer med at få pladser derinde el. på Kongens Nytorv.
Men da jeg snakket emd en kvinde fra kommune sagde hun til mig at hun havde set os fra sidste år og hun synes at det var et initiativ som vi havde lavet men at vi bare sku huske på at vi skulle fjerne alt hva der var af blomster olign. for det var ik fjernet sidste år.
Jeg ved så ikke om det er derfor han har sagt nej til mig men det kan jeg bare ikke tro.
Hans svar var at jeg havde ik udbybe det godt nok med rengøring selv om jeg selv havde skrevet at vi nok skulle fjerne alt og ryde op efter os.
Men jeg vil tag kontankt med Moo om de har lavet noget ang. vores sammenkomst fest.
Jeg giver KINGOFMIX ret i at vi kunne evt. tag ind i Dyrehaven hvis vi ik havde andre muligheder.
Også har bakken også åben den dag vi skal været der.
Men vil i ikke godt hjælpe mig med at skrive hvor i helst vil være henne hvis det stod til jer.
Her er 3 muligheder.

1: Vanløse Torv. (v. Vanløse st. og for mig vil vi forstyr beboerne over på den anden side af vejen)
2: Valby Parken. (kæmpe grønt areal hvor der bla. har været grøn koncert hvor vi ik vil forstyr nogen)
3: Dyrehaven. (v. Bakken og hvor vi ikke forstyr nogen)

For så vil jeg tag kontankt med Moo og snakke med dem.
<3<3<3 I NEVER LET YOU PART FOR YOU´RE ALWAYS IN MY HEART <3<3<3

#18 Bruger er offline   Vibeke Ikon 26 January 2011 - 12:44 AM

  • Moo-Baby
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 9
  • Indmeldt: 14-December 08
  • Gender:Female
  • Location:Ringsted, Denmark

Jeg syntes det ville være en rigtig god idé og gøre det i Valby Parken :b når du siger det er stort og vi forstyre ikk nogen der.

- jeg har ikk selv været med til så'n en event før, men det kunne da være sjovt at prøve (: hva laver man så den dag, hvor man er samlet?

#19 Bruger er offline   Pierre Jackson Clasen Ikon 26 January 2011 - 01:22 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 92
  • Indmeldt: 28-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Glostrup

Hej Vibeke.
Ja vi er nød til at tag hensyn til andre beboer for ik lige pludselig at blive smidt væk midt i det hele.
Hmm det vi laver til vores event det er at vi sidder og snakker om Michael og om alt mulige ting som folk finder på.
Også har vi musik med der hvor vi er så vi kan høre noget Michael.
Det er os defor jeg tror at vi vil komme til at forstyr beboerne hvis vi skal være der til kl. 2. om natten da det er en lørdag d. 25. juni.
Men som sagt så er det op til folk selv hvor længe de vil blive der.
Sidste år tog jeg hjem omkring kl. 0.30 da jeg sku op næste dag.
Men vi samles og har det sjovt allesammen og vi hygger os og jeg tager gerne MJ flag med osv.
Jeg er igang med at få lavet et kæmpe MJ banner som er langt større end mit tidligere som jeg har mistede.
Hvis der er mere du vil vide så bare spørg løs.
<3<3<3 I NEVER LET YOU PART FOR YOU´RE ALWAYS IN MY HEART <3<3<3

#20 Bruger er offline   NathalieHajian Ikon 26 January 2011 - 09:52 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 153
  • Indmeldt: 28-February 10
  • Gender:Female

Læs IndlægPierre Jackson Clasen, på 26 January 2011 - 01:22 AM, sagde:

Hej Vibeke.
Ja vi er nød til at tag hensyn til andre beboer for ik lige pludselig at blive smidt væk midt i det hele.
Hmm det vi laver til vores event det er at vi sidder og snakker om Michael og om alt mulige ting som folk finder på.
Også har vi musik med der hvor vi er så vi kan høre noget Michael.
Det er os defor jeg tror at vi vil komme til at forstyr beboerne hvis vi skal være der til kl. 2. om natten da det er en lørdag d. 25. juni.
Men som sagt så er det op til folk selv hvor længe de vil blive der.
Sidste år tog jeg hjem omkring kl. 0.30 da jeg sku op næste dag.
Men vi samles og har det sjovt allesammen og vi hygger os og jeg tager gerne MJ flag med osv.
Jeg er igang med at få lavet et kæmpe MJ banner som er langt større end mit tidligere som jeg har mistede.
Hvis der er mere du vil vide så bare spørg løs.


Jeg synes også, at det skal være Valby Park. Som du skrev, er det jo et stort, grønt sted, så der er jo plads til rigtig mange + det er jo sommer til den tid, så det ville da være et rigtig lækkert sted at være :)
Skrevet Billede
"I'm never pleased with anything, I'm a perfectionist, it's part of who I am."

  • (7 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Sidste »
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere