The Moo-Walkers Forum: Potræt tattoo - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Potræt tattoo Hjælp med at finde billedet!!

#1 Bruger er offline   Janet Ikon 11 August 2010 - 11:47 AM

  • Ronja og Elliots mor :o)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2892
  • Indmeldt: 17-November 06
  • Gender:Female
  • Location:Fredericia

Den 18. September skal jeg have lavet et portræt af Michael på mit højre skulderblad... Men jeg er i vildrede over hvilket billede jeg skal vælge! Der er så mange gode..

Så hjælp mig! Find de lækreste billeder af Michael og del dem med mig :give_rose:

Det må gerne være bare af ansigtet, men andre måske mere kunstneriske er også velkommen.. Ala det der er baggrund her på moo feks. Bare det er tattoo egnet.
Besøg min hjemmeside: http://bengtsson.mono.net

#2 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 11 August 2010 - 01:22 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægJanet, på 11 August 2010 - 11:47 AM, sagde:

Den 18. September skal jeg have lavet et portræt af Michael på mit højre skulderblad... Men jeg er i vildrede over hvilket billede jeg skal vælge! Der er så mange gode..

Så hjælp mig! Find de lækreste billeder af Michael og del dem med mig :give_rose:

Det må gerne være bare af ansigtet, men andre måske mere kunstneriske er også velkommen.. Ala det der er baggrund her på moo feks. Bare det er tattoo egnet.



Det her er en af mine yndlings billeder
Skrevet Billede
Skrevet Billede

#3 Bruger er offline   t.u.y.l.l.o. Ikon 11 August 2010 - 04:32 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 24
  • Indmeldt: 21-July 10
  • Gender:Male

Skrevet Billede

Elsker det her!!

#4 Bruger er offline   SalsaSupreme Ikon 11 August 2010 - 04:55 PM

  • Ko-admin
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 595
  • Indmeldt: 03-January 10
  • Gender:Female
  • Location:Bornholm

Læs Indlægt.u.y.l.l.o., på 11 August 2010 - 05:32 PM, sagde:

Skrevet Billede

Elsker det her!!

Var også det billede, jeg ville have lagt ind :)
Skrevet Billede

#5 Bruger er offline   NathalieHajian Ikon 11 August 2010 - 05:10 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 153
  • Indmeldt: 28-February 10
  • Gender:Female

Læs Indlægt.u.y.l.l.o., på 11 August 2010 - 04:32 PM, sagde:

Skrevet Billede

Elsker det her!!


Ja, elsker det billede. Han er såååå bedårende (:
Skrevet Billede
"I'm never pleased with anything, I'm a perfectionist, it's part of who I am."

#6 Bruger er offline   Janet Ikon 11 August 2010 - 07:33 PM

  • Ronja og Elliots mor :o)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2892
  • Indmeldt: 17-November 06
  • Gender:Female
  • Location:Fredericia

Elsker også det billede.. Er bare bange for at den lille posning under øjnene og tænderne ikke blir pænt på en tattoo...

Tænker selv på disse billeder... Det sidste billede synes jeg er viiildt fedt, men den skal bare laves stort synes jeg.. Og det vil jeg ikke have.

Hvad synes I venner? :grin:

Skrevet Billede

Skrevet Billede

Skrevet Billede

Skrevet Billede

Skrevet Billede

Skrevet Billede
Besøg min hjemmeside: http://bengtsson.mono.net

#7 Bruger er offline   themjj Ikon 11 August 2010 - 09:00 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Skrevet Billede

Dette er skønt syntes jeg! Og jeg tror det ville være en rigtig flot tattoo
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#8 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 12 August 2010 - 07:51 AM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Jeg foretrækker det første billede. Det er bare super flot!
Skrevet Billede
Jeg vil anbefale dig at tage de forskellige billeder, du kan lide, med til tattovøren og tale med ham om, hvad han synes også. Tattovører har som regel god erfaring med, hvad der bliver flot og kan også lave små ændringer i billeder, hvis der er noget man gerne vil have anderledes end det billede man kommer med.

En god tattovør er som regel også kreativ og kan komme med nogle forslag, så du er sikker på at få et godt resultat :-) Det kan godt være at han lige skal bruge en dag eller noget til at komme med et forslag, men det kan betale sig at vente, for det er jo trods alt noget man skal have resten af livet Skrevet Billede

Glæder mig til at se den! Og glæder mig til at høre, hvor du får den lavet henne. Jeg vil også gerne have et portræt på et tidspunkt, men skal først finde en rigtig dygtig tattovør - rigtige portrætter er svære at lave, mens kunstneriske/ kreative portrætter er lidt nemmere...
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#9 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 12 August 2010 - 10:25 AM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Jeg stemmer også for det første billede :thumbup:
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#10 Bruger er offline   Janet Ikon 12 August 2010 - 07:26 PM

  • Ronja og Elliots mor :o)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2892
  • Indmeldt: 17-November 06
  • Gender:Female
  • Location:Fredericia

Læs IndlægMike sagde:

Jeg foretrækker det første billede. Det er bare super flot!
Skrevet Billede
Jeg vil anbefale dig at tage de forskellige billeder, du kan lide, med til tattovøren og tale med ham om, hvad han synes også. Tattovører har som regel god erfaring med, hvad der bliver flot og kan også lave små ændringer i billeder, hvis der er noget man gerne vil have anderledes end det billede man kommer med.

En god tattovør er som regel også kreativ og kan komme med nogle forslag, så du er sikker på at få et godt resultat :-) Det kan godt være at han lige skal bruge en dag eller noget til at komme med et forslag, men det kan betale sig at vente, for det er jo trods alt noget man skal have resten af livet Skrevet Billede

Glæder mig til at se den! Og glæder mig til at høre, hvor du får den lavet henne. Jeg vil også gerne have et portræt på et tidspunkt, men skal først finde en rigtig dygtig tattovør - rigtige portrætter er svære at lave, mens kunstneriske/ kreative portrætter er lidt nemmere...


Har fundet en rigtig dygtig tatovør, som har speciale i portrætter, men de koster så fra 4500 kr! Så jeg har sprunget fra igen. Tilgengæld har min kæreste fået lavet portræt af sin far af en, som også er smadder dygtig og han er lidt billigere. Så nu er vi ved at finde ud af om vi kan få en tid der snart.. Så skal min kæreste også have lavet noget MJ halløj :)

Her er link til ham den første.. Han booker tider til juli-december 2011 fra den 1. marts...
http://www.colorblin...oo.dk/Info.html

Tror også jeg vælger det første billede.. Har altid elsket det billede! Det er min favorit lige nu, også derfor jeg satte den på først :grin:
Besøg min hjemmeside: http://bengtsson.mono.net

#11 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 13 August 2010 - 06:54 AM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Læs IndlægJanet, på 12 August 2010 - 08:26 PM, sagde:

Har fundet en rigtig dygtig tatovør, som har speciale i portrætter, men de koster så fra 4500 kr! Så jeg har sprunget fra igen. Tilgengæld har min kæreste fået lavet portræt af sin far af en, som også er smadder dygtig og han er lidt billigere. Så nu er vi ved at finde ud af om vi kan få en tid der snart.. Så skal min kæreste også have lavet noget MJ halløj Skrevet Billede

Her er link til ham den første.. Han booker tider til juli-december 2011 fra den 1. marts...
http://www.colorblin...oo.dk/Info.html

Tror også jeg vælger det første billede.. Har altid elsket det billede! Det er min favorit lige nu, også derfor jeg satte den på først Skrevet Billede


Ok, ham den første er godt nok dyr!!! Men måske det værd...de skal være super dygtig for at et portræt bliver godt....men hvis I kan få det lavet lige så godt billigere, så er det naturligvis bedst. Glæder mig rigtig meget at se din nye tattoo Skrevet Billede Mange tak for linket!
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#12 Bruger er offline   Janet Ikon 13 August 2010 - 09:38 AM

  • Ronja og Elliots mor :o)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2892
  • Indmeldt: 17-November 06
  • Gender:Female
  • Location:Fredericia

De skal nemlig være super dygtige, det kan nemt komme til at se grimt ud. Har også tænkt længe over det og har ikke turdet. Men der bliver lavet mange flotte portrætter og jeg vil så gerne. Så nu prøver jeg. Åh hvor jeg håber at det bliver flot, vil så nødig ærge mig over noget jeg skal bære rundt på resten af livet.
Besøg min hjemmeside: http://bengtsson.mono.net

#13 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 13 August 2010 - 12:55 PM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Læs IndlægJanet, på 13 August 2010 - 10:38 AM, sagde:

De skal nemlig være super dygtige, det kan nemt komme til at se grimt ud. Har også tænkt længe over det og har ikke turdet. Men der bliver lavet mange flotte portrætter og jeg vil så gerne. Så nu prøver jeg. Åh hvor jeg håber at det bliver flot, vil så nødig ærge mig over noget jeg skal bære rundt på resten af livet.


Det samme her...har også længe vil have et portræt af Michael, men ikke turde af frygt for, at det ikke bliver godt. Men nu har jeg besluttet mig for at finde en god én og få det gjort. Koste hvad det vil! Så mange tak for linket Skrevet Billede Jeg har været ind og kigge på hans galleri - han virker dygtig!

Selvom det er en ven, I kender (altså ham du planlægger at få lavet den hos), så er det en god idé at se et bevis på det. Spørg efter billeder af hans arbejde, så du kan danne dig er indtryk af, om han virkelig er god. Spørg efter eksempler på portrætter af kendte personer, som du kan genkende og se, om de ligner virkeligheden Skrevet Billede

Glæder mig til at se din tattoo Skrevet Billede
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#14 Bruger er offline   Mj Kid Ikon 13 August 2010 - 09:21 PM

  • Eiffel
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 1127
  • Indmeldt: 13-March 09
  • Gender:Male
  • Location:København

i kan altid trøste jer med, at hvis det går galt er man igang med at opfinde en creme, som nærmest "skubber" farven ud af huden. Den burde være klar om et par år ;)
You make me speechless..
Fra Theodor :)
Mj du var min barndom, du er min nutid og du bliver min fremtid.

#15 Bruger er offline   Janet Ikon 16 August 2010 - 08:13 AM

  • Ronja og Elliots mor :o)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2892
  • Indmeldt: 17-November 06
  • Gender:Female
  • Location:Fredericia

Læs IndlægMike sagde:

Det samme her...har også længe vil have et portræt af Michael, men ikke turde af frygt for, at det ikke bliver godt. Men nu har jeg besluttet mig for at finde en god én og få det gjort. Koste hvad det vil! Så mange tak for linket Skrevet Billede Jeg har været ind og kigge på hans galleri - han virker dygtig!

Selvom det er en ven, I kender (altså ham du planlægger at få lavet den hos), så er det en god idé at se et bevis på det. Spørg efter billeder af hans arbejde, så du kan danne dig er indtryk af, om han virkelig er god. Spørg efter eksempler på portrætter af kendte personer, som du kan genkende og se, om de ligner virkeligheden Skrevet Billede

Glæder mig til at se din tattoo Skrevet Billede


Min kæreste har fået lavet en del tattoos hos ham her, så jeg ved at han er dygtig. Portrættet min kæreste har af sin far er også virkelig flot! Ud over det, har tatovøren bevis fra kommunen (eller hvem der nu står for den slags) at han er steril og altid bruger nye nåle osv. Man må ikke engang ryge hos ham. Det betyder også rigtig meget!

Så nu er jeg faktisk ikke nervøs mere, glæder mig bare... Vi skal bare liiige have fat i ham. Min kæreste har ikke snakket med ham i nogle år.
Besøg min hjemmeside: http://bengtsson.mono.net

#16 Bruger er offline   Janet Ikon 16 August 2010 - 08:14 AM

  • Ronja og Elliots mor :o)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2892
  • Indmeldt: 17-November 06
  • Gender:Female
  • Location:Fredericia

Læs IndlægMj Kid, på 13 August 2010 - 10:21 PM, sagde:

i kan altid trøste jer med, at hvis det går galt er man igang med at opfinde en creme, som nærmest "skubber" farven ud af huden. Den burde være klar om et par år ;)

Sejt, hvor har du hørt det henne?
Besøg min hjemmeside: http://bengtsson.mono.net

#17 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 16 August 2010 - 10:45 AM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Læs IndlægJanet, på 16 August 2010 - 09:13 AM, sagde:

Min kæreste har fået lavet en del tattoos hos ham her, så jeg ved at han er dygtig. Portrættet min kæreste har af sin far er også virkelig flot! Ud over det, har tatovøren bevis fra kommunen (eller hvem der nu står for den slags) at han er steril og altid bruger nye nåle osv. Man må ikke engang ryge hos ham. Det betyder også rigtig meget!

Så nu er jeg faktisk ikke nervøs mere, glæder mig bare... Vi skal bare liiige have fat i ham. Min kæreste har ikke snakket med ham i nogle år.


Lyder rigtig godt! Skrevet Billede Ej, hvor bliver det spændende at se din nye tattoo! Du må tage et billede, når du har fået lavet den Skrevet Billede
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#18 Bruger er offline   Janet Ikon 16 August 2010 - 06:22 PM

  • Ronja og Elliots mor :o)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2892
  • Indmeldt: 17-November 06
  • Gender:Female
  • Location:Fredericia

Glæder mig også helt vildt!! Skal selvfølgelig nok lægge billeder op... Også af min kærestes.. Han skal jo også have lavet noget MJ halløj.
Besøg min hjemmeside: http://bengtsson.mono.net

#19 Bruger er offline   Mj Kid Ikon 16 August 2010 - 07:52 PM

  • Eiffel
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 1127
  • Indmeldt: 13-March 09
  • Gender:Male
  • Location:København

Læs IndlægJanet, på 16 August 2010 - 09:14 AM, sagde:

Sejt, hvor har du hørt det henne?


jeg læste det i et par aviser for nogle måneder siden (omkring 1 år), jeg kan dog ikke huske hvor eller hvem der forskede med det, men det gik vist godt :)
You make me speechless..
Fra Theodor :)
Mj du var min barndom, du er min nutid og du bliver min fremtid.

#20 Bruger er offline   Janet Ikon 16 August 2010 - 08:33 PM

  • Ronja og Elliots mor :o)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2892
  • Indmeldt: 17-November 06
  • Gender:Female
  • Location:Fredericia

Læs IndlægMj Kid, på 16 August 2010 - 08:52 PM, sagde:

jeg læste det i et par aviser for nogle måneder siden (omkring 1 år), jeg kan dog ikke huske hvor eller hvem der forskede med det, men det gik vist godt :)

Ret interessant!
Besøg min hjemmeside: http://bengtsson.mono.net

  • (2 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere