(jeg har rettet datoerne forneden, da Sivlan ringede med datoerne kort efter, at jeg postede tråden)
Da flere af jer har spurgt efter de 4 MJ malerier, der var til salg i Silvan og andre steder, har jeg nu talt med en kontaktperson hos Silvan på Fisketorvet i København. De vil gerne bestille det antal malerier hjem, som vi måtte ønske.
Vi skal bare gøre følgende:
1. Vi skal bestille samlet. Så jeg samler bestillingerne ind og bestiller dem hos Silvan.
2. De bestiller dem i sæt af 4 stk. (de 4 forskellige). Vi skal derfor bestille dem sætvis. Dvs. hvis nogen af jer kun ønsker nr. 1, så skal nogle andre købe de resterende 3. Så vi kan kun bestille sæt hjem samlet set.
Skriv her på Moo, hvilke nogen I vil have senest mandag 1/11-2010, så bestiller jeg dem dagen efter, når Silvan åbner
Malerierne koster kun 70 kr. /stk. så det kan godt betale sig at bestille et sæt
Bestillingen er bindende, og I skal selv afhente og betale for malerierne i Silvan på Fisketorvet i Købenavn, når de ankommer. Levering forventes midt i november. Jeg skriver her på Moo, så snart de er ankommet.
Dette indlæg er redigeret af Mike's Moonwalker: 17 October 2010 - 03:18 PM