The Moo-Walkers Forum: Cascio familien i Oprah d. 6. december - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Cascio familien i Oprah d. 6. december

#121 Bruger er offline   Minnie Ikon 08 December 2010 - 07:08 PM

  • You Can't Really Be That Stupid
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2749
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Male

*piiiiiiiiiiift*

Jeg synes måske også liiiige vi er ved at komme ud på et sidespor her!

Først og fremmest - som privat person OG medstifter af Moo-Walkers vil jeg gerne slå en FED streg under at Sørens mening er HANS mening og den har han enhver ret til. INGEN har ret til at fortælle Søren hvad han må og ikke må gøre.

Moo-Walkers har altid været et fællesskab med venskaber og god tone, og sådan skal det gerne blive ved med at være, men jeg vil ikke være med til at en af de mennesker som arbejder absolut hårdest for Moo-Walkers bliver hængt ud! Jeg er ikke altid enig med Søren i alt, men Søren er min ven, jeg holder vildt meget af ham, og han får et stort 5-tal af mig for hans udtalelser i Go morgen DK. Han står frem og siger sin mening uden omsvøb, og han gør det han tror er rigtigt. Han har altid pænt herinde på forummet, så hvad pokker giver nogen af jer ret til at tale dårligt om ham? Vær uenige - fint! Men I kan gøre det på en ordenlig måde!

Til alle jer som vil tage en pause fra Moo - det er jeres valg, men hvis nogen sidder tilbage med følelsen af at der ikke er rigtig moderation, at tonen er forkert, står det ALLE frit for at melde jer til ko-admins og tage et ansvar for moo. Hvis I allerede ER ko-admins har I et ansvar for moo, og så var det måske på tide at tage det ansvar!

Sidst men ikke mindst: Den officielle holdning på moo har vidst altid været at folk må lave deres egen mening, og uanset hvad den holdning er, så er det jeres valg og den er velkommen på moo så længe I taler pænt. Men hvis I ikke kan tale pænt og ikke kan lade være med at angribe andre bedes I venligst lade være med at poste, og så er jeg fuldstændig kold overfor hvad I mener og hvem I er!

De eneste som kan påvirke hvordan tonen er på Moo-Walkers er JER, og jeg synes simpelthen det er for lavt at give andre skylden for det I SELV kan påvirke!

Tag jeres ansvar, nå!

Three Nails Gave Me Liberty

*********

You used to captivate me by your resonating light
Now, I'm bound by the life you left behind


#122 Bruger er offline   lauzzy81 Ikon 08 December 2010 - 07:12 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1069
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Esbjerg, Denmark

Læs IndlægMinnie, på 08 December 2010 - 07:08 PM, sagde:

*piiiiiiiiiiift*

Jeg synes måske også liiiige vi er ved at komme ud på et sidespor her!

Først og fremmest - som privat person OG medstifter af Moo-Walkers vil jeg gerne slå en FED streg under at Sørens mening er HANS mening og den har han enhver ret til. INGEN har ret til at fortælle Søren hvad han må og ikke må gøre.

Moo-Walkers har altid været et fællesskab med venskaber og god tone, og sådan skal det gerne blive ved med at være, men jeg vil ikke være med til at en af de mennesker som arbejder absolut hårdest for Moo-Walkers bliver hængt ud! Jeg er ikke altid enig med Søren i alt, men Søren er min ven, jeg holder vildt meget af ham, og han får et stort 5-tal af mig for hans udtalelser i Go morgen DK. Han står frem og siger sin mening uden omsvøb, og han gør det han tror er rigtigt. Han har altid pænt herinde på forummet, så hvad pokker giver nogen af jer ret til at tale dårligt om ham? Vær uenige - fint! Men I kan gøre det på en ordenlig måde!

Til alle jer som vil tage en pause fra Moo - det er jeres valg, men hvis nogen sidder tilbage med følelsen af at der ikke er rigtig moderation, at tonen er forkert, står det ALLE frit for at melde jer til ko-admins og tage et ansvar for moo. Hvis I allerede ER ko-admins har I et ansvar for moo, og så var det måske på tide at tage det ansvar!

Sidst men ikke mindst: Den officielle holdning på moo har vidst altid været at folk må lave deres egen mening, og uanset hvad den holdning er, så er det jeres valg og den er velkommen på moo så længe I taler pænt. Men hvis I ikke kan tale pænt og ikke kan lade være med at angribe andre bedes I venligst lade være med at poste, og så er jeg fuldstændig kold overfor hvad I mener og hvem I er!

De eneste som kan påvirke hvordan tonen er på Moo-Walkers er JER, og jeg synes simpelthen det er for lavt at give andre skylden for det I SELV kan påvirke!

Tag jeres ansvar, nå!


HØRT HØRT :moremore:
Skrevet Billede

13.06.05 REMEMBER This DAY!

25.06.09 THE DAY THE WORLD LOST ITS NR. 1 ENTERTAINER & MUSIC ARTIST! RIP

www.yuki.dk

#123 Bruger er offline   Ane Ikon 08 December 2010 - 07:15 PM

  • Naughty
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 748
  • Indmeldt: 07-November 07
  • Gender:Not Telling

Læs IndlægMinnie, på 08 December 2010 - 07:08 PM, sagde:

*piiiiiiiiiiift*

Jeg synes måske også liiiige vi er ved at komme ud på et sidespor her!

Først og fremmest - som privat person OG medstifter af Moo-Walkers vil jeg gerne slå en FED streg under at Sørens mening er HANS mening og den har han enhver ret til. INGEN har ret til at fortælle Søren hvad han må og ikke må gøre.

Moo-Walkers har altid været et fællesskab med venskaber og god tone, og sådan skal det gerne blive ved med at være, men jeg vil ikke være med til at en af de mennesker som arbejder absolut hårdest for Moo-Walkers bliver hængt ud! Jeg er ikke altid enig med Søren i alt, men Søren er min ven, jeg holder vildt meget af ham, og han får et stort 5-tal af mig for hans udtalelser i Go morgen DK. Han står frem og siger sin mening uden omsvøb, og han gør det han tror er rigtigt. Han har altid pænt herinde på forummet, så hvad pokker giver nogen af jer ret til at tale dårligt om ham? Vær uenige - fint! Men I kan gøre det på en ordenlig måde!

Til alle jer som vil tage en pause fra Moo - det er jeres valg, men hvis nogen sidder tilbage med følelsen af at der ikke er rigtig moderation, at tonen er forkert, står det ALLE frit for at melde jer til ko-admins og tage et ansvar for moo. Hvis I allerede ER ko-admins har I et ansvar for moo, og så var det måske på tide at tage det ansvar!

Sidst men ikke mindst: Den officielle holdning på moo har vidst altid været at folk må lave deres egen mening, og uanset hvad den holdning er, så er det jeres valg og den er velkommen på moo så længe I taler pænt. Men hvis I ikke kan tale pænt og ikke kan lade være med at angribe andre bedes I venligst lade være med at poste, og så er jeg fuldstændig kold overfor hvad I mener og hvem I er!

De eneste som kan påvirke hvordan tonen er på Moo-Walkers er JER, og jeg synes simpelthen det er for lavt at give andre skylden for det I SELV kan påvirke!

Tag jeres ansvar, nå!

Tak :)

Hvis I mangler folk til moderation af forumet, så vil jeg hellere end gerne hjælpe.
..I'm just simply Michael Jackson

Skrevet Billede

#124 Bruger er offline   Nico Ikon 08 December 2010 - 07:20 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 242
  • Indmeldt: 15-January 08
  • Gender:Male

Læs IndlægMinnie, på 08 December 2010 - 07:08 PM, sagde:

...men hvis nogen sidder tilbage med følelsen af at der ikke er rigtig moderation, at tonen er forkert, står det ALLE frit for at melde jer til ko-admins og tage et ansvar for moo. Hvis I allerede ER ko-admins har I et ansvar for moo, og så var det måske på tide at tage det ansvar!


Personligt har jeg ikke tid til at være ko-admin, men jeg synes bare ikke det kan være rigtigt at man oplever moderatorerne går ud og er meget aggressive og angriber folk i deres indlæg. Det er selvfølgelig ikke okay ligemeget hvem det er, men admins har alligevel et "lidt større ansvar" end os andre.(Er ikke lige udtrykt som jeg ville, men kunne ikke lige finde de rigtige ord)
@->->--

#125 Bruger er offline   Minnie Ikon 08 December 2010 - 07:24 PM

  • You Can't Really Be That Stupid
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2749
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Male

Læs IndlægNico, på 08 December 2010 - 07:20 PM, sagde:

Personligt har jeg ikke tid til at være ko-admin, men jeg synes bare ikke det kan være rigtigt at man oplever moderatorerne går ud og er meget aggressive og angriber folk i deres indlæg. Det er selvfølgelig ikke okay ligemeget hvem det er, men admins har alligevel et "lidt større ansvar" end os andre.(Er ikke lige udtrykt som jeg ville, men kunne ikke lige finde de rigtige ord)

Nico, jeg forstår godt hvad du mener :)

Men her på moo har vi altid været enige om, at som admins har man altid lov til at udtale sig som privat person. Som jeg skrev har vi alle et ansvar for hvordan vi formulerer os, og det er ligegyldigt om man er medlem, ko-admin eller admin. Jeg dømmer ingen, medmindre de går over en streg som jeg kan se at tonen nærmer sig. Hvis nogen krydser den usynlige streg vil jeg selvfølgelig gå ind og moderere, men vi har altid så vidt muligt undgået at moderere fordi vi tror på ytringsfrihed under ansvar :)

Men det er jo så lige præcis der at man kan tage sit ansvar uanset hvad ens rolle er på moo. Som medlem har du måske endnu mere magt over tonen end os få admins...

Three Nails Gave Me Liberty

*********

You used to captivate me by your resonating light
Now, I'm bound by the life you left behind


#126 Bruger er offline   WillYouBeThere Ikon 08 December 2010 - 07:28 PM

  • Admin
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3517
  • Indmeldt: 07-February 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Jeg var forberedt på, at jeg ville blive mødt med kritik herinde, da jeg ved, at ikke alle deler min holdning. Men at blive angrebet så frontalt og blive anklaget for at ødelægge Michaels omdømme - endda af folk, jeg har kendt i mange år og har betragtet som mine venner - det må jeg sige chokerer og sårer mig.

Lad mig gøre et par ting klart ang. mit interview her i morges:

Jeg havde aldrig til hensigt at skamrose albummet og prøve at fremme albumsalget - så til dem der klager over, at det jeg sagde ikke gavnede albumsalget: Det var heller ikke min intention.

Min intention var at få formuleret så ærligt og tydeligt som muligt, hvad jeg ser som gode ting på albummet, og hvad jeg ser som noget, der skader Michaels eftermæle og derfor i mine øjne bør siges så åbent og klart som muligt: Nemlig at flere af sangene i mine øjne ikke er sunget af Michael. Og uden selv at have set programmet efterfølgende, føler jeg, at jeg fik præsteret nøjagtigt det jeg havde til hensigt.

Der er så nogen, der mener, at jeg skader Michael ved ikke at stille mig op og give albummet 6 stjerner og sige, at alt er supergodt. Det må jo så være deres mening. Jeg er lodret uenig - som jeg ser det, kommer det til at skade Michael enormt i det lange løb, at Sony og Cascio kan udgive hvad som helst i Michaels navn - noget som vokalmæssigt (og produktionsmæssigt) er så langt under Michaels standard, at det vil blive opfattet af befolkningen som om, at Michael er faldet totalt af på den med årene.

Når jeg kritiserer disse sange føler jeg derfor på ingen måde, at jeg kritiserer Michael - tværtimod kritiserer jeg dem, der prøver at udnytte Michael på bekostning af Michaels efterdømme.

Jeg sagde også klart og tydeligt, at jeg synes, der er numre på albummet som er absolut fantastiske, og som jeg, hvis jeg skulle bedømme sangene enkeltvis, til hver en tid ville give 6 stjerner.

Derudover tager jeg skarpt afstand til, at jeg skulle have udtalt mig på hele moo's vegne. Jeg blev spurgt, hvad JEG mener, og jeg svarer med: "JEG mener..." - ikke "VI". At folk så skulle sidde derhjemme og tænke: "Når han siger sin mening, og han har noget at gøre med Moo-Walkers... så snakker han sikkert på vegne af ALLE deres medlemmer".... Det ser jeg ærligt talt som en noget teoretisk diskussion - og jeg tvivler stærkt på, at folk overhovedet tænker så langt.

Jeg er i øvrigt enig i, at det er skrækkeligt at opleve denne stridighed her på forummet, som nu i den grad er blevet personlig. Jeg vil håbe, at folk vil prøve mere ihærdigt på at respektere hinandens meninger, selvom de ikke nødvendigvis er enige.

#127 Bruger er offline   Nico Ikon 08 December 2010 - 07:32 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 242
  • Indmeldt: 15-January 08
  • Gender:Male

Læs IndlægMinnie, på 08 December 2010 - 07:24 PM, sagde:

Nico, jeg forstår godt hvad du mener :)

Men her på moo har vi altid været enige om, at som admins har man altid lov til at udtale sig som privat person. Som jeg skrev har vi alle et ansvar for hvordan vi formulerer os, og det er ligegyldigt om man er medlem, ko-admin eller admin. Jeg dømmer ingen, medmindre de går over en streg som jeg kan se at tonen nærmer sig. Hvis nogen krydser den usynlige streg vil jeg selvfølgelig gå ind og moderere, men vi har altid så vidt muligt undgået at moderere fordi vi tror på ytringsfrihed under ansvar :)

Men det er jo så lige præcis der at man kan tage sit ansvar uanset hvad ens rolle er på moo. Som medlem har du måske endnu mere magt over tonen end os få admins...


Ja jeg er skam også enig i at moderatorer godt må udtrykke sig som privatpersoner. Men jeg synes stadig at hvis man er moderator skal man også være et "forbillede" for forumet så at sige. Så nytter det ikke noget at gå ud og svine folk til bare fordi de har en anden mening. Det gælder så i øvrigt også for alle andre, misforstå mig ikke.
@->->--

#128 Bruger er offline   Ane Ikon 08 December 2010 - 07:36 PM

  • Naughty
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 748
  • Indmeldt: 07-November 07
  • Gender:Not Telling

Læs IndlægWillYouBeThere, på 08 December 2010 - 07:28 PM, sagde:

Jeg var forberedt på, at jeg ville blive mødt med kritik herinde, da jeg ved, at ikke alle deler min holdning. Men at blive angrebet så frontalt og blive anklaget for at ødelægge Michaels omdømme - endda af folk, jeg har kendt i mange år og har betragtet som mine venner - det må jeg sige chokerer og sårer mig.

Lad mig gøre et par ting klart ang. mit interview her i morges:

Jeg havde aldrig til hensigt at skamrose albummet og prøve at fremme albumsalget - så til dem der klager over, at det jeg sagde ikke gavnede albumsalget: Det var heller ikke min intention.

Min intention var at få formuleret så ærligt og tydeligt som muligt, hvad jeg ser som gode ting på albummet, og hvad jeg ser som noget, der skader Michaels eftermæle og derfor i mine øjne bør siges så åbent og klart som muligt: Nemlig at flere af sangene i mine øjne ikke er sunget af Michael. Og uden selv at have set programmet efterfølgende, føler jeg, at jeg fik præsteret nøjagtigt det jeg havde til hensigt.

Der er så nogen, der mener, at jeg skader Michael ved ikke at stille mig op og give albummet 6 stjerner og sige, at alt er supergodt. Det må jo så være deres mening. Jeg er lodret uenig - som jeg ser det, kommer det til at skade Michael enormt i det lange løb, at Sony og Cascio kan udgive hvad som helst i Michaels navn - noget som vokalmæssigt (og produktionsmæssigt) er så langt under Michaels standard, at det vil blive opfattet af befolkningen som om, at Michael er faldet totalt af på den med årene.

Når jeg kritiserer disse sange føler jeg derfor på ingen måde, at jeg kritiserer Michael - tværtimod kritiserer jeg dem, der prøver at udnytte Michael på bekostning af Michaels efterdømme.

Jeg sagde også klart og tydeligt, at jeg synes, der er numre på albummet som er absolut fantastiske, og som jeg, hvis jeg skulle bedømme sangene enkeltvis, til hver en tid ville give 6 stjerner.

Derudover tager jeg skarpt afstand til, at jeg skulle have udtalt mig på hele moo's vegne. Jeg blev spurgt, hvad JEG mener, og jeg svarer med: "JEG mener..." - ikke "VI". At folk så skulle sidde derhjemme og tænke: "Når han siger sin mening, og han har noget at gøre med Moo-Walkers... så snakker han sikkert på vegne af ALLE deres medlemmer".... Det ser jeg ærligt talt som en noget teoretisk diskussion - og jeg tvivler stærkt på, at folk overhovedet tænker så langt.

Jeg er i øvrigt enig i, at det er skrækkeligt at opleve denne stridighed her på forummet, som nu i den grad er blevet personlig. Jeg vil håbe, at folk vil prøve mere ihærdigt på at respektere hinandens meninger, selvom de ikke nødvendigvis er enige.

Jeg kan godt forstå du bliver chokeret og såret, det er nogle barske kommentarer folk kommer med.

Jeg har stor respekt for, at du sagde det du mente og ikke bare roste for rose og fremme salget. Det gjorde dig meget troværdig!

Hephep!
..I'm just simply Michael Jackson

Skrevet Billede

#129 Bruger er offline   Minnie Ikon 08 December 2010 - 07:37 PM

  • You Can't Really Be That Stupid
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2749
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Male

Læs IndlægWillYouBeThere, på 08 December 2010 - 07:28 PM, sagde:

Min intention var at få formuleret så ærligt og tydeligt som muligt, hvad jeg ser som gode ting på albummet, og hvad jeg ser som noget, der skader Michaels eftermæle og derfor i mine øjne bør siges så åbent og klart som muligt: Nemlig at flere af sangene i mine øjne ikke er sunget af Michael. Og uden selv at have set programmet efterfølgende, føler jeg, at jeg fik præsteret nøjagtigt det jeg havde til hensigt.

Det synes jeg nu altså også at du gjorde. Jeg synes du gjorde det kanon godt!

Og så er jeg forresten enig med resten af dit indlæg!

Three Nails Gave Me Liberty

*********

You used to captivate me by your resonating light
Now, I'm bound by the life you left behind


#130 Bruger er offline   lauzzy81 Ikon 08 December 2010 - 07:44 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1069
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Esbjerg, Denmark

Læs IndlægMinnie, på 08 December 2010 - 07:37 PM, sagde:

Det synes jeg nu altså også at du gjorde. Jeg synes du gjorde det kanon godt!

Og så er jeg forresten enig med resten af dit indlæg!


Synes dælme også du gjorde det godt og alt respekt til dig! :Urock:
Skrevet Billede

13.06.05 REMEMBER This DAY!

25.06.09 THE DAY THE WORLD LOST ITS NR. 1 ENTERTAINER & MUSIC ARTIST! RIP

www.yuki.dk

#131 Bruger er offline   Neomjj Ikon 08 December 2010 - 07:51 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 448
  • Indmeldt: 18-March 04

Til dem der mener jeg sviner folk til, der har en anden mening er jeg lidt uforstående for. Jeg har på ingen tidspunkt inden Søren var på TV svinet nogen til. Håber jeg ihvertfald ikke jeg har under mine frustrationer omkring det her. Og hvis jeg har må jeg dybt beklage....

Jeg kunne som moderator vælge at slette jeres indlæg, der udtaler Søren på den måde vi har oplevet idag, og hænger ham ud. Men til gengæld valgte jeg at være med i debatten, da jeg er lige så meget fan som jer andre. Havde endda overvejet, at snakke med de andre fra teamet, om at slette hele den her tråd, så vi kan komme videre, da det er løbet løbsk især for mit vedkommende. Jeg har heller ikke lyst til at se nogen forlade forummet p.g.a. det her.

Og med hensyn til køb af albummet, har jeg da også selv været frustreret over, at jeg ikke kan have den sammen med resten af min samling. Har desværret taget den hårde beslutning, om ikke at købe den. Og for dem der køber albummet på fredag, så håber jeg da i får en god dag med god musik evt. hvis i skal høre det sammen :).

Igen for at understrege så er meninger og holdninger ok, men har desværre ikke respekt for at Søren bliver kritiseret, for at sige sin personlige mening omkring alt det her, for så kritiserer jeg igen som i kan se på tidligere indlæg.

Håber ellers vi snart kommer over den fase vi har nu.

#132 Bruger er offline   Ane Ikon 08 December 2010 - 07:53 PM

  • Naughty
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 748
  • Indmeldt: 07-November 07
  • Gender:Not Telling

Jeg synes det lyder som en god idé at slette denne tråd. Den bringer intet godt med sig, den skaber bare splid.
..I'm just simply Michael Jackson

Skrevet Billede

#133 Bruger er offline   benedicte Ikon 08 December 2010 - 07:55 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 115
  • Indmeldt: 26-September 07
  • Gender:Female
  • Location:sydsjælland, vordingborg

Fik lige en besked fra Julie.. -jeg skulle gå ind og tjekke moo's. de er gået helt fra forstanden.

så jeg gik herind.. og hold da op! jeg gidder ikke dømme nogen som helst, men syntes ærlig talt det er syndt at søren skal hænges op på den her. Det var hans mening (som jeg var sådan nogenlunde enig i forresten).

Det er da selvfølgelig iorden at komme med feedback til Søren, om hvad man syntes om hans mening osv.
Men at han er blevet udsat for det her chokere mig.

Håber humøret er oppe næste gang vi ses, og ikke alt det her hurlumhej.

love.

Dette indlæg er redigeret af benedicte: 08 December 2010 - 07:57 PM

Skrevet Billede

I love you
i simply do

#134 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 08 December 2010 - 07:58 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Stemmer også for, at den her tråd skal slettes, selvfølgelig bliver det ikke glemt af den grund.
Men den her tråd er en lang sårende tråd på os ALLE sammen..
Skrevet Billede

#135 Bruger er offline   Neomjj Ikon 08 December 2010 - 08:04 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 448
  • Indmeldt: 18-March 04

Læs IndlægElinsJackson, på 08 December 2010 - 07:58 PM, sagde:

Stemmer også for, at den her tråd skal slettes, selvfølgelig bliver det ikke glemt af den grund.
Men den her tråd er en lang sårende tråd på os ALLE sammen..


:( Så må jeg høre de andre, om de er enige om at slette den....

#136 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 08 December 2010 - 08:06 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægNeomjj, på 08 December 2010 - 07:04 PM, sagde:

:( Så må jeg høre de andre, om de er enige om at slette den....



Som ko-admin foretrækker jeg det i hvert flad :) Er jo også en del af teamet...
( bare lige sådan at jeg ikke blev "glemt")
Skrevet Billede

#137 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 08 December 2010 - 08:08 PM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

Jeg synes det er ærgeligt at denne situation har taget denne retning, at folk overvejer at gå, og måske i fremtiden helt dropper at komme til events fordi de er bange for responsen på deres personlige udmeldinger.. Sådan har jeg (og forhåbentlig også alle jer andre) aldrig håbet at det ville blive.
Nu var jeg selv i starten af alt dette ude med min mening, men jeg valgte ikke at tage modstanden for personligt og jeg regnede ikke med at det ville skade sammenholdet til events - og sådan ønsker jeg stadig det vil være. Personligt ved jeg stadig ikke hvor jeg står mht albummet, jeg tror bare jeg køber de sange digitalt jeg personligt kan lide, og længere er den ikke for mig - hvad andre gør er ikke mit valg og jeg vælger at respektere det...

Alt i alt håber jeg ikke at folk er kommet til det punkt hvor man ikke længere vil mødes på grund af dette her. Jeg håber og tror på at vores sammenhold er stærkt nok til at komme igennem dette!

- nu håber jeg ikke at nogle er blevet stødt, for det har bestemt ikke været min hensigt!!

PEACE!
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#138 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 08 December 2010 - 08:09 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægNeomjj, på 08 December 2010 - 07:04 PM, sagde:

:( Så må jeg høre de andre, om de er enige om at slette den....



Har prøvet at se om jeg kunne fange Minnie på fb eller msn , men hun var ikke lige til at finde.. MEn snak hellere med de andre admins om det, ja..
Skrevet Billede

#139 Bruger er offline   clausw Ikon 08 December 2010 - 08:11 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1801
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Skovsgård

I må gerne slette tråden, hvis I spø'r mig. :)

Findes Sørens interview forresten online på tv2? Kunne godt tænke mig at se det. Søren plejer at være ganske velformuleret. :)
Skrevet Billede

#140 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 08 December 2010 - 08:11 PM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

Læs Indlægclausw, på 08 December 2010 - 08:11 PM, sagde:

I må gerne slette tråden, hvis I spø'r mig. :)

Findes Sørens interview forresten online på tv2? Kunne godt tænke mig at se det. Søren plejer at være ganske velformuleret. :)

Ja, du kan finde det på go.tv2.dk ;)
rettere herinde: http://go.tv2.dk/video/morgen/?portal

Dette indlæg er redigeret af Jacqueline: 08 December 2010 - 08:12 PM

Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

  • (9 Sider)
  • +
  • « Første
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere