The Moo-Walkers Forum: Michaels Kiste. - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Michaels Kiste. ...

#21 Bruger er offline   WillYouBeThere Ikon 14 September 2009 - 09:04 PM

  • Admin
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3517
  • Indmeldt: 07-February 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Læs IndlægSoulmate, på Sep 14 2009, 08:46 PM, sagde:

Det er selvfølgelig rigtig nok, men det er alligevel ikke det samme når han ikke lever mere... Jeg har i hvert fald stadig store problemer med at slappe af til hans musik som jeg gjorde tidligere og jeg bliver heller ikke glad når jeg hører den...


Nej, jeg ved præcis, hvad du mener. Jeg sætter dog min lid til, at glæden og begejstringen vender tilbage engang, når sorgen er bedre bearbejdet, og jeg bedre kan forholde mig til, hvad der er sket. Selvom det jo unægteligt aldrig bliver fuldstændig det samme.

#22 Guest_Jackson 6_* 14 September 2009 - 09:28 PM

  • Gruppe: Guests

Læs IndlægHess, på Sep 11 2009, 12:08 AM, sagde:

You ain't seen nothing yet - the best is still to come!

Måske han har masser af materiale færdigt som ligger klar til udgivelse!

OG vi vil utvivlsomt få Victory, Bad og HIStory koncerter på Blu-ray og DVD også!

Jeg tror ikke eventyret er helt slut endnu. Håber det ikke i hvert fald! :(



Michaels eventyr er jo slut .. Tænk at et menneske så dejligt skal dø. Ja man kan da sige alle mennesker skal dø.. Men jeg så bare ikke Michael som "et menneske" for mig var han udødlig en der altid har været der og en der altid vil være der. Fra nu af kommer der jo ikke mere "Nyt om michael Jackson" eller "Se hvad Jacko nu har gjordt " <<<<< (Ikke fordi man ikke ville kunne undvære det) men bare i princippet at det er bare S-L-U-T nu .. Michael bliver mere og mere glemt fra nu af . :pout:

#23 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 14 September 2009 - 09:37 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægJackson 6, på Sep 14 2009, 09:28 PM, sagde:

Michaels eventyr er jo slut .. Tænk at et menneske så dejligt skal dø. Ja man kan da sige alle mennesker skal dø.. Men jeg så bare ikke Michael som "et menneske" for mig var han udødlig en der altid har været der og en der altid vil være der. Fra nu af kommer der jo ikke mere "Nyt om michael Jackson" eller "Se hvad Jacko nu har gjordt " <<<<< (Ikke fordi man ikke ville kunne undvære det) men bare i princippet at det er bare S-L-U-T nu .. Michael bliver mere og mere glemt fra nu af . :pout:



han vil aldrig blive glemt , JEG vil aldrig glemme ham .
Han vil altid betyder rigtig meget for mig.
ingen som ham.
Vil aldrig glemme ham.
ihhh Michael :'(
Skrevet Billede

#24 Guest_Jackson 6_* 14 September 2009 - 09:46 PM

  • Gruppe: Guests

Læs IndlægElinsJackson, på Sep 14 2009, 10:37 PM, sagde:

han vil aldrig blive glemt , JEG vil aldrig glemme ham .
Han vil altid betyder rigtig meget for mig.
ingen som ham.
Vil aldrig glemme ham.
ihhh Michael :'(


Det var bestemt heller ikke sådan ment ..
Jeg vil ALDRIG glemme Michael, jeg kommer til at rocke til Billie Jean som 90 årig.
Meen jeg mener bare at jeg er sikker på at det kommer til at gå michael som det gik Elvis.
Han bliver mindre og mindre . Jeg ved at der går Laaaang tid fordi michael er så stor som han er, men han mangler bare nu til at holde "The king of pop" igang . Nu er det kun op til os fan at holde "The king of pop"´igang, og fans tallet stiger jo ikke voldsomt herfra. Meen jeg ville helt klar gøre ALT hva jeg kan. Mine børn bliver de nye jay-kids :boogie:

Dette indlæg er redigeret af Jackson 6: 14 September 2009 - 09:47 PM


#25 Bruger er offline   King Of MIX Ikon 14 September 2009 - 10:18 PM

  • King Of MIX
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 761
  • Indmeldt: 19-January 05
  • Gender:Male

Læs IndlægHess, på Sep 11 2009, 12:08 AM, sagde:

You ain't seen nothing yet - the best is still to come!

Måske han har masser af materiale færdigt som ligger klar til udgivelse!

OG vi vil utvivlsomt få Victory, Bad og HIStory koncerter på Blu-ray og DVD også!


Der er en masse på lager, med mindre rygterne taler sandt omkring Latoya har stjålet det hele.
Men de gamle koncerter skal bare udgives på standard dvd, pga. de ikke er optaget i HD og kan ikke leve op til blu-ray kvalitet.

Tror ikke på at eventyret med vores helt er slut... Det bedste er på vej!
Skrevet Billede

#26 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 14 September 2009 - 10:23 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægJackson 6, på Sep 14 2009, 09:46 PM, sagde:

Det var bestemt heller ikke sådan ment ..
Jeg vil ALDRIG glemme Michael, jeg kommer til at rocke til Billie Jean som 90 årig.
Meen jeg mener bare at jeg er sikker på at det kommer til at gå michael som det gik Elvis.
Han bliver mindre og mindre . Jeg ved at der går Laaaang tid fordi michael er så stor som han er, men han mangler bare nu til at holde "The king of pop" igang . Nu er det kun op til os fan at holde "The king of pop"´igang, og fans tallet stiger jo ikke voldsomt herfra. Meen jeg ville helt klar gøre ALT hva jeg kan. Mine børn bliver de nye jay-kids :boogie:



Nej ved godt du ikke mente det på den måde (:
Selvfølgelig (:
Men blev lige ked af det da du skrev det måtte jeg lige indrømme ;D
Skrevet Billede

#27 Guest_Jackson 6_* 14 September 2009 - 10:26 PM

  • Gruppe: Guests

Læs IndlægElinsJackson, på Sep 14 2009, 11:23 PM, sagde:

Nej ved godt du ikke mente det på den måde (:
Selvfølgelig (:
Men blev lige ked af det da du skrev det måtte jeg lige indrømme ;D



Undskyld :give_rose:
Vi vil elske ham så meget vi kan i så lang tid vi kan :moremore:

#28 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 14 September 2009 - 10:32 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægJackson 6, på Sep 14 2009, 10:26 PM, sagde:

Undskyld :give_rose:
Vi vil elske ham så meget vi kan i så lang tid vi kan :moremore:



Thi hi . Helt iorden , der skal ikke så meget til at få mig til at tude for tiden.


Til vores dages ende ,en gang om rigtig rigtig rigtig rigtig mange år (;
Til den dag vi ikke længere er på jorden :I
Skrevet Billede

#29 Bruger er offline   King Of MIX Ikon 14 September 2009 - 10:40 PM

  • King Of MIX
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 761
  • Indmeldt: 19-January 05
  • Gender:Male

Læs IndlægJackson 6, på Sep 14 2009, 10:28 PM, sagde:

Michaels eventyr er jo slut .. Tænk at et menneske så dejligt skal dø. Ja man kan da sige alle mennesker skal dø.. Men jeg så bare ikke Michael som "et menneske" for mig var han udødlig en der altid har været der og en der altid vil være der. Fra nu af kommer der jo ikke mere "Nyt om michael Jackson" eller "Se hvad Jacko nu har gjordt " <<<<< (Ikke fordi man ikke ville kunne undvære det) men bare i princippet at det er bare S-L-U-T nu .. Michael bliver mere og mere glemt fra nu af . :pout:


Michael bliver ikke glemt! Michael vil være for altid, du kan samligne Michael med Jesus... Michael er den eneste som kunne få mennesker af forskellige racer til at blive forenet. Alle mennesker i hele verden vil vide eller ved hvem Michael Jackson er. Det er os der skal holde ham i live, vi skal stå sammen som famile. Det er hvad han vil have vi skal gøre. Vi skal rede verden så godt vi nu kan, være et godt eksempel for menneskeligheden. Jeg vil ikke kalde eventyret slut, men på en anden måde er det en ny begyndelse, Michael vil altid være hos os gennem vores hjerter. Han elskede os, vi elsker ham. For mig personligt var han den far jeg aldrig havde, det forbillede jeg gerne vil være som.

Michael Jackson er for altid.
Skrevet Billede

#30 Guest_Jackson 6_* 14 September 2009 - 11:06 PM

  • Gruppe: Guests

Læs IndlægElinsJackson, på Sep 14 2009, 11:32 PM, sagde:

Thi hi . Helt iorden , der skal ikke så meget til at få mig til at tude for tiden.


Til vores dages ende ,en gang om rigtig rigtig rigtig rigtig mange år (;
Til den dag vi ikke længere er på jorden :I



Og der er vi jo hos Michael anyway :D Såå .. Det kan vi jo bare glæde os til ;b

#31 Guest_Jackson 6_* 14 September 2009 - 11:09 PM

  • Gruppe: Guests

Læs IndlægKing Of MIX, på Sep 14 2009, 11:40 PM, sagde:

Michael bliver ikke glemt! Michael vil være for altid, du kan samligne Michael med Jesus... Michael er den eneste som kunne få mennesker af forskellige racer til at blive forenet. Alle mennesker i hele verden vil vide eller ved hvem Michael Jackson er. Det er os der skal holde ham i live, vi skal stå sammen som famile. Det er hvad han vil have vi skal gøre. Vi skal rede verden så godt vi nu kan, være et godt eksempel for menneskeligheden. Jeg vil ikke kalde eventyret slut, men på en anden måde er det en ny begyndelse, Michael vil altid være hos os gennem vores hjerter. Han elskede os, vi elsker ham. For mig personligt var han den far jeg aldrig havde, det forbillede jeg gerne vil være som.

Michael Jackson er for altid.



Igen ... Ville ikke misforstås.. Jeg håber da på at du har ret i at han bliver husket, meen det er jo ret unikt når man kan huske en person 100 år frem måske. Meen hey .. Michael var jo ogs unik så håber da du har ret :b

#32 Bruger er offline   Soulmate Ikon 15 September 2009 - 07:54 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 379
  • Indmeldt: 05-November 08
  • Gender:Female
  • Location:Aalborg

Læs IndlægWillYouBeThere, på Sep 14 2009, 10:04 PM, sagde:

Nej, jeg ved præcis, hvad du mener. Jeg sætter dog min lid til, at glæden og begejstringen vender tilbage engang, når sorgen er bedre bearbejdet, og jeg bedre kan forholde mig til, hvad der er sket. Selvom det jo unægteligt aldrig bliver fuldstændig det samme.


"And I cant believe that time is gonna heal this wound Im speaking of" (Leonard Cohen)

Jeg satser selvfølgelig også på, at det bliver nemmere med tiden, og at man kan finde tilbage til, hvordan det var tidligere, men som du selv skriver, så bliver det aldrig det samme.
Bare da jeg købte The Collection havde jeg en virkelig dårlig fornemmelse i maven, netop fordi at jeg købte "nyt" med ham og han er her ikke mere... Jeg kunne ikke rigtig forene det at købe nye udgivelser med det, at han er død og derfor var det vildt ubehageligt at købe den...

#33 Bruger er offline   Inge Ikon 15 September 2009 - 07:59 AM

  • Always Believe
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 791
  • Indmeldt: 16-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Nærum

Selvfølgelig bliver han husket.. også om 100 år.
Bare kig på Mozart.. Beethoven.. Van Gogh.. alle de store bliver husket for evigt. Og jeg tror ikke vi er i tvivl om at Michael er en af de største nogensinde ;)
Skrevet Billede

#34 Bruger er offline   Soulmate Ikon 15 September 2009 - 08:09 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 379
  • Indmeldt: 05-November 08
  • Gender:Female
  • Location:Aalborg

Læs IndlægJackson 6, på Sep 14 2009, 10:46 PM, sagde:

Det var bestemt heller ikke sådan ment ..
Jeg vil ALDRIG glemme Michael, jeg kommer til at rocke til Billie Jean som 90 årig.
Meen jeg mener bare at jeg er sikker på at det kommer til at gå michael som det gik Elvis.
Han bliver mindre og mindre . Jeg ved at der går Laaaang tid fordi michael er så stor som han er, men han mangler bare nu til at holde "The king of pop" igang . Nu er det kun op til os fan at holde "The king of pop"´igang, og fans tallet stiger jo ikke voldsomt herfra. Meen jeg ville helt klar gøre ALT hva jeg kan. Mine børn bliver de nye jay-kids :boogie:


Nyhedsmedierne glemmer ham helt klart, for på et eller andet tidspunkt er der ikke mere at skrive om, og så er han et afsluttet kapitel.
Men for alle de mennesker, der har fulgt ham, vil han ikke blive glemt, og hvis jeg nogensinde sætter børn i verden, vil de da også helt klart komme til at høre hans musik (de bliver tvunget om nødvendigt :P)

Desuden har Michael skrevet historie med sin musik, og den slags mennesker bliver aldrig glemt, så på den måde tror jeg ikke, at man skal være urolig for Michaels udødelighed hernede på jorden...

Jeg er ikke af den opfattelse, at han behøver et højt fantal for at blive husket, for jeg vil fx ikke kalde mig Elvis-fan, men jeg hører til tider hans musik og finder glæde ved det, og sådan tror jeg også det vil blive for Michael. I fremtiden vil enkelte finde vej tilbage, hvor Michael havde sin storhedstid, og der vil de finde noget, der rører dem, og så vil de høre ham som vi gør nu...

Mere kan man vel ikke forlange og ønske sig... Bare tanken om, at mennesker efter ens død vil finde glæde i det man har efterladt sig er da en behagelig tanke...

#35 Guest_Jackson 6_* 15 September 2009 - 11:06 PM

  • Gruppe: Guests

Læs IndlægInge, på Sep 15 2009, 08:59 AM, sagde:

Selvfølgelig bliver han husket.. også om 100 år.
Bare kig på Mozart.. Beethoven.. Van Gogh.. alle de store bliver husket for evigt. Og jeg tror ikke vi er i tvivl om at Michael er en af de største nogensinde ;)



Det er jo en helt anden tid. Dengang var musik noget helt andet og noget helt nyt.. Tror du Elvis er husket om 100 år ?

#36 Bruger er offline   Inge Ikon 15 September 2009 - 11:14 PM

  • Always Believe
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 791
  • Indmeldt: 16-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Nærum

Læs IndlægJackson 6, på Sep 16 2009, 12:06 AM, sagde:

Det er jo en helt anden tid. Dengang var musik noget helt andet og noget helt nyt.. Tror du Elvis er husket om 100 år ?


Ja.. det tror jeg.
Jeg tror The Beatles, Elvis, Michael Jackson og Madonna vil blive husket i rigtig lang tid endnu.
Det er de 4 største navne fra de sidste 30/40 år.
Skrevet Billede

#37 Bruger er offline   King Of MIX Ikon 15 September 2009 - 11:47 PM

  • King Of MIX
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 761
  • Indmeldt: 19-January 05
  • Gender:Male

Læs IndlægInge, på Sep 16 2009, 12:14 AM, sagde:

Ja.. det tror jeg.
Jeg tror The Beatles, Elvis, Michael Jackson og Madonna vil blive husket i rigtig lang tid endnu.
Det er de 4 største navne fra de sidste 30/40 år.


Der er bare den forskel mellem Michael og de andre. Alt er fortalt omkring de andre, mens Michael er der intet fortalt, det er meget lidt. Michael har et kæmpe lager af private video optagelser, samt musik. Michael gik ikke nogle steder uden hans eget personlige film hold, og jeg tror bestemt at det har han valgt for at blive husket. Michael har sat sit navn fast... I 1992 skabte han Heal The World Foundation, og han fik bygget et center for brændoffer, som hedder Michael Jackson Burn Center. Ingen vil glemme Neverland, og hvem vil glemme hans Moonwalk.

Skrevet Billede

Dette indlæg er redigeret af King Of MIX: 16 September 2009 - 12:12 AM

Skrevet Billede

#38 Guest_Jackson 6_* 15 September 2009 - 11:55 PM

  • Gruppe: Guests

Læs IndlægInge, på Sep 16 2009, 12:14 AM, sagde:

Ja.. det tror jeg.
Jeg tror The Beatles, Elvis, Michael Jackson og Madonna vil blive husket i rigtig lang tid endnu.
Det er de 4 største navne fra de sidste 30/40 år.



Jaa , Teh beatles, Michael & Elvis ... Men Madonna ??? Arrrh , hvis madonna så også Prinze ?

#39 Bruger er offline   Gregers Ikon 16 September 2009 - 05:17 AM

  • Gregers
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 4052
  • Indmeldt: 16-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Hyllinge Denmark

Det er vores (fans) største opgave at holde Michaels legende i live, og sørge for at hele tiden at få spredt budskabet ud!
Besøg min side: http://www.mjparadise.com
25. June 2009: The Day The Music Died!

#40 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 16 September 2009 - 08:23 AM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Jeg vil i hvertfald gøre alt for, at han bliver husket og gøre hvad jeg kan for at make the world a better place og hjælpe hvor jeg kan.
Mit barn (når den dag kommer) vil få Michael Jackson ind med modermælk allerede fra det ligger i maven og har allerede bestemt hvilken plakat der skal være på børneværelset.
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

  • (3 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere