The Moo-Walkers Forum: Cascio sangene - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Cascio sangene AL diskussion her

#21 Bruger er offline   Gregers Ikon 11 December 2010 - 06:12 AM

  • Gregers
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 4052
  • Indmeldt: 16-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Hyllinge Denmark

Læs Indlægjulie, på 11 December 2010 - 12:42 AM, sagde:

I Monster er der nogle HA's. de er fra unbreakable.

http://www.goear.com...vs-unbreakable-


Jeg tillader jeg mig at citatere følgende:
Han har dog også relativt nemt ved at gengive sine forskellige adlibs.

For jeg skal at der ligeledes taget adlibs fra You Rock My World til Slave of The Rhythm, for jeg fik følgende svar. Så denne vil jeg vælge at gentage uden det skal betragtes som negativt eller andet!!!
Besøg min side: http://www.mjparadise.com
25. June 2009: The Day The Music Died!

#22 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 11 December 2010 - 10:08 AM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Første gang jeg hørte BN var jeg overbevist om at det ikke var MJ, men tænkte også, at når jeg kom hjem med albummet og fik sat det i anlægget ville jeg måske kunne høre, at det var ham, så jeg var åben over for, at det kunne være ham.
Men nej, jeg kunne stadig ikke høre, at det skulle være ham.
Monster hørte jeg for første gang i går og jeg blev helt "eej det er jo ikke Michael" og dybt skuffet. De der HA's der er smidt ind i omkvædet virker total malplacerede.

Min mand kom hjem midt i BN kørte og han har ikke hørt den før, og han sagde bare: "Det er da ikke ham"

Derimod KYHU er jeg stadig overbevist om er Michael og det er en meget smuk sang; jeg elsker den :D
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#23 Bruger er offline   themjj Ikon 11 December 2010 - 10:27 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Gregers, jeg ville lige høre om du har lyttet den sang igennem som jeg linkede til og lyttede efter de tendenser jeg har nævnt? Eller om du bare så navnet jason malachi og afviste det?
Det lyder nemlig lidt sådan på dit indlæg.
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#24 Bruger er offline   AJackson :D Ikon 11 December 2010 - 01:48 PM

  • Ansi
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 740
  • Indmeldt: 02-November 10
  • Gender:Female
  • Location:Nordsjælland

Læs Indlægthemjj, på 09 December 2010 - 10:28 PM, sagde:

Jamen så vil jeg da lægge ud med mine tanker her til aften.
Jeg sad og slappede lidt af og tænkte at jeg ville hører albummet igennem igen.
Da vi så kom til keep your head up, fik jeg tanken at det det sq stadig lyder lidt for anstrengt, men sådan er det vel bare, han har nok haft en off dag.
Men så hører jeg I like the way you love me, og så kunne jeg pludselig godt hører hvad Søren og co mente.
KYHU lyder stadig langt mere som MJ end de andre to, men vibratorerne er bare så gennemtvunget og hakkene hvor dem på Michael sange er lidt mere luftige.
Jeg havde stadig ikke nogen at sætte det på, for de Jason Malachi sange jeg havde hørt, passede hans stemme ikke til det jeg hørte på Cascio sangene.
Men så fandt jeg denne... og jeg har ærlig talt haft lidt kvalme siden

Let me let go

Edit:" i den sang jeg postede ovenfor kan jeg sagtens høre at den stemme kunne laves til især breaking news og monster.
Det jeg beder jer ligge mærke til er især vibratoerne, fraseringerne, de steder hvor han går op i et højere toneleje, de steder hvor han forsøger at have en aggresiv tone og især hans generale toneleje når han synger.
Forestil jer den stemme i et studie hvor jeres mission er at få det til at lyde som MJ, i kan skrue lidt på nogle knapper og guide ham hen til det ønsket resultat.

Så er der (ifølge mine øre) simpelthen så sindsygt mange ligheder i de tendenser JM har og det jeg hører i Cascio sangene. "
Der er alt for meget der lyder alt for meget som den stemme på Cascio tracksne...

EWWW det gør det bare så meget mere plausibelt i mit hoved.

For bip da. Hvorfor gør dit indlæg mig så ked af det, når jeg er overbevist om at det er MJ på KYHU og Monster? :bigcry:
Jeg syntes at det er et utrolig fedt album, men når du stiller det sådan op, kan jeg godt se det... *Snøft*
There is no sunlight, 'cause we've lost you, Michael
Just like the clouds our eyes do the same
You passed away...
And everyday it rains...
We'll never moonwalk alone

#25 Bruger er offline   Mj Kid Ikon 11 December 2010 - 01:57 PM

  • Eiffel
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 1127
  • Indmeldt: 13-March 09
  • Gender:Male
  • Location:København

Synes breaking news var/er skuffende.Beatet føler jeg er... lidt fladt. Det mangler virkelig alle de "niveauer" som michael-sange har.
Hører du en michael-sang, er der en mange forskellige "niveauer" med musik og lyde, som ikke bliver blandet sammen.
Breaking news er alt for... simpel, på en måde. og for ensformet. synes ikke den er noget at råbe hurra for, og ligger på niveau med "monster" som også skuffer mig! :(
You make me speechless..
Fra Theodor :)
Mj du var min barndom, du er min nutid og du bliver min fremtid.

#26 Bruger er offline   themjj Ikon 11 December 2010 - 02:33 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Læs IndlægAJackson , på 11 December 2010 - 01:48 PM, sagde:

For bip da. Hvorfor gør dit indlæg mig så ked af det, når jeg er overbevist om at det er MJ på KYHU og Monster? :bigcry:
Jeg syntes at det er et utrolig fedt album, men når du stiller det sådan op, kan jeg godt se det... *Snøft*


Som sagt så fik jeg rigtig grum kvalme da jeg fandt dette missing pussle, det gjorde dette meget mere virkeligt!
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#27 Bruger er offline   Jesh Ikon 11 December 2010 - 03:07 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3046
  • Indmeldt: 20-March 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Det er fuldstændig korrekt at Michael ikke kunne gøre dette album færdigt, hvorfor andre har suppleret med det nødvendige for at skabe en helhed. Producere, mixere, musikere og sikkert også sangere har suppleret så Michaels tanker kunne føres ud i livet. Og ja, vi ønskede alle at det var ren Michael, men når det så er sagt, har de involverede gjort et godt stykke arbejde. Jeg tror mere om mere denne diskussion handler om vores individuelle forventninger. For mig er det for eksempel nok blot at høre et nummer Michael har skrevet, tænkt på og måske delvist indspillet. Mit største ønske er bare at få en ide om hvad Michael arbejdede med, hvad han havde "gemt i skufferne" og måske (hvis det eksisterer) at høre nogle færdige indspilninger. Andre havde en anden forventning. Hvad SONY kalder det er jeg fuldstændig ligeglad med. Nogle mener det skulle have heddet Michael and friends, Remake eller noget andet, men afgørende er det bare at vi har fået muligheden for at høre nyt materiale; en mulighed der bestemt ikke var/er en selvfølge.

KH til alle
You are always in my heart.......
Keep the Faith

#28 Bruger er offline   themjj Ikon 11 December 2010 - 03:12 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Så er det bare aldrig ok at de er på charme kampagne i hele verden, for at sige at det KUN er MJ's vokaler!
At man forsøger at gøre det færdigt er ok, hvis man så er 100% ærlig! Det er de ikke, tvært imod.
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#29 Bruger er offline   Jesh Ikon 11 December 2010 - 03:13 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3046
  • Indmeldt: 20-March 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Min pointe glemte jeg :upsidedown:

Det med forventningerne forklare måske hvorfor nogen går mere op i denne sag end andre. Jeg koan både høre Michael og andre vokaler på disse numre og det er ikke et problem for mig.
You are always in my heart.......
Keep the Faith

#30 Bruger er offline   JamesDean Ikon 11 December 2010 - 03:43 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 16
  • Indmeldt: 27-June 09

Læs IndlægJesh, på 11 December 2010 - 03:07 PM, sagde:

Det er fuldstændig korrekt at Michael ikke kunne gøre dette album færdigt, hvorfor andre har suppleret med det nødvendige for at skabe en helhed. Producere, mixere, musikere og sikkert også sangere har suppleret så Michaels tanker kunne føres ud i livet. Og ja, vi ønskede alle at det var ren Michael, men når det så er sagt, har de involverede gjort et godt stykke arbejde. Jeg tror mere om mere denne diskussion handler om vores individuelle forventninger. For mig er det for eksempel nok blot at høre et nummer Michael har skrevet, tænkt på og måske delvist indspillet. Mit største ønske er bare at få en ide om hvad Michael arbejdede med, hvad han havde "gemt i skufferne" og måske (hvis det eksisterer) at høre nogle færdige indspilninger. Andre havde en anden forventning. Hvad SONY kalder det er jeg fuldstændig ligeglad med. Nogle mener det skulle have heddet Michael and friends, Remake eller noget andet, men afgørende er det bare at vi har fået muligheden for at høre nyt materiale; en mulighed der bestemt ikke var/er en selvfølge.

KH til alle


Det fik du sagt rigtig rigtig godt, det er præcis den samme følelse jeg har siddet med i maven siden jeg hørte streamingen af Breaking news.
Jeg kan "høre" Michael i sangene, men ikke altid i stemmen...

Nogle af sangene har nok kun været båndet som bla bla demoer i et studie, uden egentlig tekst...

Jeg synes det der undrer mig mest er at folk kaster sig over cascio sangene, for .... undskyld mig... Hollywood tonight?!

Værst af alt har folk tænkt om de skulle støtte dette projekt og gu' f... er det er fedt projekt og nogle gode sange der er på. Bliver dette projekt total fiasko får vi nok ikke alt det som nogle måske havde håbet - alle de små ægte demoer - også dem af dårlig kvalitet.

jeg ville dog ønske at vi havde fået alle de små ting med i bookletten - de hånskrevne noter osv. som lå til grund for albummet, og de demoer der lå til baggrund - selvom det nok har været noget bla bla. måske en dag vi får en bog, eller en cd med vokalerne som de var.

Jeg ser dette album som et album inspireret af Michael og som produceret i Michaels ånd. Jeg er glad for at det udkom, og jeg nyder musikken - and it is all about the music...

#31 Bruger er offline   Neomjj Ikon 11 December 2010 - 04:10 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 448
  • Indmeldt: 18-March 04

Læs IndlægAJackson , på 11 December 2010 - 01:48 PM, sagde:

For bip da. Hvorfor gør dit indlæg mig så ked af det, når jeg er overbevist om at det er MJ på KYHU og Monster? :bigcry:
Jeg syntes at det er et utrolig fedt album, men når du stiller det sådan op, kan jeg godt se det... *Snøft*



*KRAM* Jeg ved det....vi har alle brug for at leve i benægtelse engang imellem. Men synes du skal fortsætte med at synes godt om albummet og alle sangene, så længe de gør dig glad :)

#32 Bruger er offline   Jesh Ikon 11 December 2010 - 04:19 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3046
  • Indmeldt: 20-March 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Enig: Hver mand/dame må gøre hvad de finder rigtigt og godt!!
You are always in my heart.......
Keep the Faith

#33 Bruger er offline   Gregers Ikon 11 December 2010 - 04:38 PM

  • Gregers
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 4052
  • Indmeldt: 16-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Hyllinge Denmark

Læs Indlægthemjj, på 11 December 2010 - 10:27 AM, sagde:

Gregers, jeg ville lige høre om du har lyttet den sang igennem som jeg linkede til og lyttede efter de tendenser jeg har nævnt? Eller om du bare så navnet jason malachi og afviste det?
Det lyder nemlig lidt sådan på dit indlæg.


Jeg har skam hørt den før, men jeg synes der er betydelig stor forskel i stemmerne, og det får slet ikke overbevist, jeg kan sagtens personligt høre forskel. Beklager ;)
Besøg min side: http://www.mjparadise.com
25. June 2009: The Day The Music Died!

#34 Bruger er offline   Gregers Ikon 11 December 2010 - 06:46 PM

  • Gregers
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 4052
  • Indmeldt: 16-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Hyllinge Denmark

Fundet her til aften på MJJ Community:
A person I know who has been a Michael fan for years has posted on prince.org stating that there is footage of Michael actually singing Keep Your Head Up.


Quote:
There is evidence of MJ singing "Keep Your Head Up" in the Cascio's basement LIVE, but there saving it for the video.
The footage shows MJ pausing and stopping and doing multiple takes. There were points where his falsetto was off and he wanted to do it over again. There joking about how it sounds great and MJ is like...We can do better than this.

Judging by the footage, its MJ on about 80% and the rest James Porte filling it out.

Maybe this is the proof we've all waited for. I always thought it sounded like Michael's vocal on that track.
Here is a link to the discussion on prince.org:
http://prince.org/ms...8/347924?&pg=35
__________________
Besøg min side: http://www.mjparadise.com
25. June 2009: The Day The Music Died!

#35 Bruger er offline   themjj Ikon 11 December 2010 - 07:07 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Det tror jeg på når jeg ser og hører det... Men hvis det bånd eksistere, så giver det ingen mening for mig at de ikke så viste det på verdens største talkshow, når de nu havde chancen for at bevise sangenes ægthed. Samtidig ville det også være en del af den meget ensidige presse udtalelse, hvis de havde reelle beviser.

Det vil være dårlig business af gemme den, da det vil koste album salg og dermed penge.
Det tror jeg simpelthen ikke på!

Dette indlæg er redigeret af themjj: 11 December 2010 - 07:32 PM

RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#36 Bruger er offline   julie Ikon 11 December 2010 - 08:40 PM

  • Ko-admin
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 692
  • Indmeldt: 18-September 07
  • Gender:Female
  • Location:2860 Søborg

Den hopper jeg ikk på!

Skrevet Billede

#37 Bruger er offline   Smooth Ikon 12 December 2010 - 12:01 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 111
  • Indmeldt: 08-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Kolding

Ja goddaw då... og før Oprah showet var alle mulige overbevist om at de ville vise video af Michael, der indspillede sangene.
Må man reklamere lidt? Se min nye webshop Plus+Minus, med tørklæder og accessories :o)

#38 Bruger er offline   Hess Ikon 12 December 2010 - 12:14 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

Hvis sådanne optagelser eksisterede ville SONY allerede have vist klip af det for at mane alle rygter til jorden.

OG - de gemmer det til en video - Ja undskyld mig, men jeg tror IKKE SONY vælger at lave en video til KYHU.

Hvis de laver video til nogle numre tror jeg det bliver HT, AD, BTM, Monster eller MTS.

KYHU er ikke det oplagte valg at lave en video til i mine øjne.

Jeg håber MEGET der findes videoer af MJ der synger, men havde det været tilfældet er jeg overbevist om at SONY havde vist det inden undgivelsen for at stoppe alle rygter om falske vokaler.

#39 Bruger er offline   Gregers Ikon 12 December 2010 - 07:18 PM

  • Gregers
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 4052
  • Indmeldt: 16-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Hyllinge Denmark

Hvis det skulle vise sig at være sandt, så vil selv de mest hårdtnakket personer stadigvæk benægte Michaels eksistens i sangene ;)
Besøg min side: http://www.mjparadise.com
25. June 2009: The Day The Music Died!

#40 Bruger er offline   Hess Ikon 12 December 2010 - 08:25 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

Læs IndlægGregers, på 12 December 2010 - 06:18 PM, sagde:

Hvis det skulle vise sig at være sandt, så vil selv de mest hårdtnakket personer stadigvæk benægte Michaels eksistens i sangene ;)


Det tror jeg man kan være helt sikker på.

Stolthed er en underlig størrelse.

  • (17 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Sidste »
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

3 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 3 gæster, 0 anonyme brugere