CELEBRATION OF INNOCENCE! - COPENHAGEN 2005 Ben - a Tribute to Michael Jackson er tilføjet performerlisten!
#62 23 October 2005 - 12:49 PM
Ja det er det nemlig! Så kan man genopleve højdepunkterne!
#64 24 October 2005 - 03:33 PM
kan man købe dvden fra sidste fest ? foor ja jeg fik jo ikk min betalt *host* ... såå inden jeg bestiller igen vil jeg liige spørge om det ... for min far skal betale den men kan ikk få fat i ham rigtig for tiden ....
Michael Jackson.. hvil i fred... medfølende tanker sendes til din børn, familie og nære venner.. De burde ikke havde kunne ske.. Vi har ikke kun mistet en helt fantastisk person, men også en legende der har sat et uforligneligt præg på musikken. Den lidenskab du har vist for musikken, dansen og alle dine medmennesker vil for evigt stå indgraveret i vores hjerter. "I'll never let you part, for you're always in my heart" Din musik er for evigt udødelig.
#65 24 October 2005 - 04:33 PM
Ja ja, du kan købe den på moo-walkers hjemmeside under deres shop!!! 75 kr så vidt jeg husker!
#67 25 October 2005 - 06:25 PM
Hey, ved godt jeg har sagt at jeg ik komme, meeen der er nok en chance for at jeg kan nå det alligevel
Gad godt at ser jer gutter igen og ikke mindst lære nye fans at kende. Det lyder jo som om showet blir helt vildt fedt så hvorfor sku man dog ik kigge forbi
Gad godt at ser jer gutter igen og ikke mindst lære nye fans at kende. Det lyder jo som om showet blir helt vildt fedt så hvorfor sku man dog ik kigge forbi
Prejudice is Ignorance
#68 25 October 2005 - 06:29 PM
Noergaard, på Oct 25 2005, 07:25 PM, sagde:
Hey, ved godt jeg har sagt at jeg ik komme, meeen der er nok en chance for at jeg kan nå det alligevel
Det lyder godt Nørgaard, jeg håber, du kan komme!
#69 25 October 2005 - 08:47 PM
Det var da dejligt der er nogen der gider at svare på mit spørgsmål !!
Jeg spurgte om det ville være for nedern - Både for én selv (Mest) og andre hvis man først kom ved en 12-01tiden? Er alle performancesne overstået der? Og sker der overhovedet noget på / efter dette tidspunkt?
På forhånd TAK for svaret.
#72 26 October 2005 - 11:52 AM
Yeah let's dance, lets shout... Shake your body down to the ground hehe
#74 26 October 2005 - 06:56 PM
UUH! Det lyder lex !
Alle folk er sikkert lallende stive og render rundt og skriger, men det gør såmænd ikke så meget.. Bæller bare lige en ti-stykker fadbamser på gåturen fra Østerport st ..
Det var da os lex at komme sådan væltende når man ikke kender nogen! Ved ik om du ka huske mig Søren / evt andre der evt var der dengang for lang tid siden, men har ændret mig en smule, så er ik sikkert du ka kende mig.. =S MEN. Det er nu Joy der har fået mig overtalt så hun må også hænge på mig hele aftenen.. =S
NEJ. Sådan er jeg ikke. Jeg skal nok gå rundt og hilse pænt og stivt på alle, selvom I ik kender mig.. =S
Men TAK for svaret må jeg så hellere sige! Så tror jeg godt I kan regne med at jeg komper dumpende der nogenlunde ved midnatstid !!
Alle folk er sikkert lallende stive og render rundt og skriger, men det gør såmænd ikke så meget.. Bæller bare lige en ti-stykker fadbamser på gåturen fra Østerport st ..
Det var da os lex at komme sådan væltende når man ikke kender nogen! Ved ik om du ka huske mig Søren / evt andre der evt var der dengang for lang tid siden, men har ændret mig en smule, så er ik sikkert du ka kende mig.. =S MEN. Det er nu Joy der har fået mig overtalt så hun må også hænge på mig hele aftenen.. =S
NEJ. Sådan er jeg ikke. Jeg skal nok gå rundt og hilse pænt og stivt på alle, selvom I ik kender mig.. =S
Men TAK for svaret må jeg så hellere sige! Så tror jeg godt I kan regne med at jeg komper dumpende der nogenlunde ved midnatstid !!
Dette indlæg er redigeret af ~*~Jullex~*~: 26 October 2005 - 06:59 PM
#76 27 October 2005 - 03:25 PM
Ja bare gå efter lyden!
#77 01 November 2005 - 10:15 PM
Jeg gik rundt på min skole idag og hængte Celebration of Innocence flyers op!!
Og jeg lagde dem i de holdere der er til andre blade- så dem flyttede jeg også lige... hihi....
Så kan de lære det!! Vores indlæg er jo også meget sjovere end deres!! sikkert... nok...
Og jeg lagde dem i de holdere der er til andre blade- så dem flyttede jeg også lige... hihi....
Så kan de lære det!! Vores indlæg er jo også meget sjovere end deres!! sikkert... nok...
#78 02 November 2005 - 11:36 AM
*Malene*, på Nov 1 2005, 10:15 PM, sagde:
Jeg gik rundt på min skole idag og hængte Celebration of Innocence flyers op!!
Lyder rigtig godt Malene :top:
#80 06 November 2005 - 08:28 AM
Altså Michael var til te hos mig i går, hvor vi diskuterede om han ville komme eller ej, men han har et stramt program for tiden, men måske en video eller telefon hílsen hehe