Hehe, jeg vil forsøge at holde modet oppe
Bare svært efter så mange gange. Fra nu af bliver jeg jo kun mere nervøs, 1. fordi alle dem der ved det, og det er ret pinligt at skulle fortælle hver gang. 2. for min egen selvtillid er det jo ikke vildt godt. 3. alle de penge, jeg smider lige ud af vinduet.
Havde virkelig regnet med at bestå, for synes egentligt jeg kører okay.
1. gang var det min egen fejl, og det var helt okay.
2. gang havde jeg en rigtig flink køresagkyndig og det gik super godt, udover på en enkelt tidspunkt, da jeg kører på en ensrettet vej, og den køresagkyndige mener jeg kører lidt for tæt på de parkerede biler, og hurtigt lige retter mig lidt til siden. Så snart de rører rettet eller bremsen, er man dumpet :/! Hun(det var en dame:)) sagde, at hun var rigtig ked af at dumpe mig, for det gik ellers perfekt:/.
3. gang, jeg synes det går rigtig fint, indtil jeg skal parelel parkere. Da jeg paralel parkere første gang, bliver parkeringen kun okay, ikke den bedste jeg har lavet. Jeg spørger så "Skal jeg køre videre"?, så svarer han, "det er op til dig", "jamen vil du have mig til at prøve igen?", så svarede han "Det er op til dig". Så var jeg helt rådvild. Prøver igen, og den bliver mega ringe! - "Jeg spørger, skal jeg køre videre nu? eller prøve igen?". Igen sagde han, "Det er op til dig". Intet andet! Jeg siger jeg prøver en sidste gang, laver en perfekt en og køre videre, men prøv at forestil dig hvor nervøs man er, efter man lige har lavet tre paralel parkeringer i streg! Lige efter paralel parkeringerne, er der en højre vigepligt, som jeg selvfølgelig overser, og han banker bremsen i. Da vi er ved start, ved jeg godt, at jeg er dumpet. Men han giver mig virkelig en verbal sviner, og at jeg glemmer den højre vigepligt, og til sidst spørger han. "Var du nervøs?", så svarede jeg "Ja, ret meget", så fik jeg dette svar "DET KAN JEG SKU GODT FORSTÅ, 300 DØR I TRAFIKKEN HVERT ÅR!".