The Moo-Walkers Forum: Hvorfor tror folk man er fake ? - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Hvorfor tror folk man er fake ? :'(

#41 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 25 August 2009 - 01:48 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægIda941, på Aug 25 2009, 01:40 PM, sagde:

Du skal være stolt over at du er åben fan nu, det nytter ikke at ærgre sig nu. (Ja, det er så nemt at sige, jeg ved det...)

Det er virkelig som om vi MJ fans tit har lignende historier - der har nogle gange været lignende tråde inde på MJFC, og mange blev vilde med Michael som barn og skjulte det i teenageårene, tit pga mobning osv.

Det er det samme med mig. Da jeg så Black Or White videoen i tv var jeg bare solgt, og da jeg så fandt ud af at det var den samme person som havde lavet den smukke sang jeg havde hørt hos en fra min klasse, Heal The World, var jeg helt vild. Jeg var vel omkring 8 år dengang. Så kom History, og der var jeg mega fan. Det var engang efter Blood On The Dancefloor og Ghosts og før Invincible at jeg begyndte at holde det for mig selv. Jeg fik aldrig et nyt idol på den måde, men lyttede til en masse andet musik, prøvede at være lidt sej så jeg måske kunne blive mere populær i klassen. (Uden held, dog.) Men jeg læste alting der var at finde om Michael, i blade, aviser, på nettet. Hver gang jeg så hans navn skulle jeg lige læse artiklen. Og jeg købte selvfølgelig Invincible, selv om det var pinligt hvis folk lagde mærke til jeg hørte den. Under retssagen fulgte jeg med og forsvarede Michael så godt jeg kunne i diskussioner, men sagde ikke at jeg var fan, prøvede sikkert at være sådan lidt generel: "manden er dømt af pressen uden at have fået en chance, jeg tror han er uskyldig"... Sådan der, uden at sige: OG JEG SYNES HAN ER DEN MEST FANTASTISKE PERSON I VERDEN.

Jeg har også været flov over at jeg skjulte det i mange år.
Men jeg er nu ikke blevet beskyldt for at være fake, simpelthen fordi jeg for cirka et år siden valgte at være fulltime fan igen. Jeg hørte musikken på max volumen (selv om jeg boede i bofællesskab) og fulgte med i alle rygterne om koncerter der skulle komme osv. Jeg skulle have været til 2 af koncerterne i London. Så folk var nogenlunde forberedte da jeg gik fuldkommen ned 25/6. Men de forstod det ikke i længden. Det er som om det var okay at være ked af det i 2 måske 3 dage, men at jeg stadig er følelsesmæssigt ustabil når talen falder på Michael, nu 2 måneder efter, det fatter de ikke. Så de nedladende kommentarer har jeg også hørt masser af, mest a la: "nu må du da komme videre" eller "seriøst hvor lang tid vil du sørge over en du ikke engang kendte?" Osv.

Vi må bare stå sammen, vi fans. Være stærke i flok, og sådan... Være os selv nu. Vi kan i det mindste følge Michaels eksempel om at være sig selv nu som minde om ham. Ja, jeg tror såmænd jeg vil tage en af mine Michael Jackson t-shirts på på arbejde i morgen... :biglaugh:



Tak fordi du delte din historie med os (:
er JEG i hvert fald helt vildt glad for, selvom jeg stadig af nede pga af at de sagde det.

Men det er dog blevet bedre , ved jeg hvad jeg er .
ALTID fan , evig og altid (: ... !
Skrevet Billede

#42 Bruger er offline   Hess Ikon 25 August 2009 - 02:38 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

Læs Indlægfuzzball, på Aug 25 2009, 08:18 AM, sagde:

He-He, jeg har nok haft det på en helt anden måde end de fleste af jer i denne tråd. Jeg har været en STOLT
M.J. fan i 23 år.
Igennem hele min folkeskoletid og gymnasietid gjorde jeg ALT for at vise, at jeg var M.J fan; og jeg synes
faktisk det var morsomt, hvis folk følte sig provokeret af det.
Elskede nok bare følelsen af at være anderledes og stå ved min kærlighed til M.J.!!

Nu er jeg "voksen" , jeg er gift og har børn, men jeg går stadigvæk rundt i offentligheden med M.J t-shirts, når jeg har lyst.



Jeg har været fan i 17 ud af mine 22 år. Min far har videoer af mig hvor jeg som 4-5 årig danser til MJ musik, og har danset MJ style lige siden og vundet masser af konkurrencer m.m.

Jeg har aldrig lagt skjul på jeg var MJ fan. Jeg har tit skulle forsvare ham over for ignorante mennesker der finder deres viden i EB og BT, men de fleste gange har min viden om MJ fået dem til at se anderledes på sagen og MJ som person. - Og det synes jeg er skønt, når man får folk til at se realistisk på tingene, og ikke på hvad en ligegyldig tabloid aviser skriver - det finder de jo ofte selv på, så det kan man aldrig stole på.

MJ har inspireret mig og givet mig lyst til livet. Lyst til at dele og glæde andre.


Den arv han efterlader vil for evigt være positiv og givende!

#43 Bruger er offline   Thomas Boesgaard Ikon 26 August 2009 - 12:45 AM

  • Moo-Baby
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 9
  • Indmeldt: 14-July 09
  • Gender:Male
  • Location:København

Puha. Hvis bare folk kunne lade være med at læse og tro på alt hvad de læser og hører om i blade og andre steder, så ville man ikke behøve at skulle skjule noget, for så ville man ikke evigt og altid skulle forsvare sig og MJ. Men nu er det desværre sådan det er. Og jeg har prøvet at leve med det, siden jeg blev fan.
Tror i de første år, at jeg ikke hørte så meget, men der var heller ikke så meget af de omtalte såkaldte skandaler. Men i midt halvfemserne, begyndte folk at kommenterer, hver gang jeg ytrede at jeg var MJ fan. Og i starten vidste jeg ikke helt, for hvad var sandt osv. Jeg var selv teenager, og i tvivl, kunne man ikke undgå at komme nogle gange i den alder.
Men jeg blev heldigvis ved med at holde fast. Og det er jeg faktisk, hvis jeg selv skal sige det, ret stolt af i dag. Og ikke mindst er jeg glad, da jeg nu ved og forstår, at sådan er det.
Men jeg kan udmærket godt forstå hvordan man kan føle sig. Og ikke mindst nu hvor der er sket så meget, og flere og flere dumme rygter popper frem i alle medier.
Men frygt ikke, bid det i jer, for vi ved jo, at det bare er endnu en gang penge-inddrivelse fra endnu et ugeblad..

Ha det godt med hvad du/i er, for det er det vi er.!!

Thomas

#44 Bruger er offline   Ida941 Ikon 26 August 2009 - 01:05 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 368
  • Indmeldt: 29-July 09
  • Gender:Not Telling

Læs IndlægThomas Boesgaard, på Aug 26 2009, 01:45 AM, sagde:

Men jeg kan udmærket godt forstå hvordan man kan føle sig. Og ikke mindst nu hvor der er sket så meget, og flere og flere dumme rygter popper frem i alle medier.


Det er som om det var okay igen at være fan lige omkring hans død, men nu fylder rygter og sladder så meget igen at det midlertidige "helle" er forsvundet igen og vi næsten er tilbage ved at det er nærmest ulækkert i nogle menneskers øjne at være MJ fan... Sært.

Men

#45 Bruger er offline   Hess Ikon 26 August 2009 - 06:11 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

Folks uvidenhed, deres snævre syn og deres fordomme ødelægger Michael Jacksons omdømme! - Det skal vi ikke tillade, vi skal blive ved med at minde folk om det gode, det positive og det smukke i MJ's vision, hans næstekærlighed og hans musik!

Michael Jackson kæmpede utrætteligt mod fattigdom, sult og krig - vi må gøre det samme for at holde hans sjæl i live! Det ville MJ have ønsket af sine fans og medmennesker.

#46 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 26 August 2009 - 06:19 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægHess, på Aug 26 2009, 05:11 PM, sagde:

Folks uvidenhed, deres snævre syn og deres fordomme ødelægger Michael Jacksons omdømme! - Det skal vi ikke tillade, vi skal blive ved med at minde folk om det gode, det positive og det smukke i MJ's vision, hans næstekærlighed og hans musik!

Michael Jackson kæmpede utrætteligt mod fattigdom, sult og krig - vi må gøre det samme for at holde hans sjæl i live! Det ville MJ have ønsket af sine fans og medmennesker.



Lige det jeg tænker !!

Har også selv gjort en indsats , var nede og hjælpe ( Frivilligt Self) på et plejehjem i weekenden , og guuud hvor er det bare skønt. Elsker at hjælpe mine med mennesker.

Er også stoppet med at bande, og smider ikke affald , eller andre ting på gaderne , ( Gjorde jeg dog heller ikke før) ..
Og samler gerne affald op som jeg ser på vejen.

Vil så gerne holde det ved lige det som han var i stand til at udføre.
Det er nok ikke muligt at kunne gøre lige så meget som Michael kunne . Men hvis vi hvert enkelte bare gøre lidt , så ville det være lige så stort !

(:
Skrevet Billede

#47 Guest_Jackson 6_* 26 August 2009 - 11:25 PM

  • Gruppe: Guests

Ingen beskyldninger overhovedet .. Altså det er da vigtigere at du har en god skolegang end at reklamere for Mj .. Jeg mener bare om du kan li Michael får jo ikke folk mere eller mindre til at kunne li ham .. La vær at være ked af det . Meen har hørt det før, men aldrig selv oplevet det .. Da jeg blev fan kom det ud med det samme at han var fanme nice , og det blev bare mere & mere . Alle vidste at Michael nærmest var en del af mig og hvis der blev grint ad ham blev der grint ad mig så det blev jeg sur over . Han var nærmest mit logo . HAr altid været en utrolig stolt fan .. Dog da han døde var jeg sammen med alle mine venner og brød sammen og græd .. Det var jeg lidt flov over. For græder normalt aldrig og slet ikke foran folk. Og jeg græder altid alene nu - vil aldrig lade folk se det så gå op for mig selv . tror det har noget at gøre med at det er svært for folk at forstå hvis ikke selv de er så stor fan af noget . De plejer normalt at sige "Der er jo ikke ændret andet for dig end at du ikke skal til hans koncert, du kan jo være ligeglad , og det viser ret godt hvor lidt folk forstår" I guess min pointe er : at man skal se Michael som My thing , my man , og så længe man selv er stolt over det og repræsenterer det , så der intet folk kan sige en imod ..

#48 Bruger er offline   LIBERIAN GIRL Ikon 27 August 2009 - 11:12 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 13
  • Indmeldt: 14-August 09
  • Gender:Female
  • Location:Aalborg

Det er forunderligt, den tråd her...jeg har længe villet skrive noget herinde, denne tråd ramte så noget i mig. Men at være åben MJ-fan er åbenbart for mange lissom "at springe ud" hvis man nu var homoseksuel (ja det er jeg nu ikke :lol: ), men jeg er 32 år, og har været fan siden jeg var 8-9 år gammel, dengang åben fan, indtil jeg mødte min kæreste, som 24-årig så lagde jeg det i baggrunden, kan til stadighed ikke fatte hvorfor? måske var jeg bange for at blive dømt? uden nogen grund, for han siger da idag at han ikke ville have opfattet mig anderledes - som en skør fan :wasntme: . Så han har ikke anet noget om min store kærlighed til MJ, hans musik...det hele kom bare ud da den forfærdelige nyhed kom. Så fik han da lige et chok af den anden verden, over min stærke reaktion, at jeg græd i flere dage.
Folk har også holdt sig undrende over at jeg nu er sprunget helt ud som MJ-fan igen nu (også pga. posts af video'er osv. på min facebook), som før, men nu er jeg altså ligeglad. Jeg trænger bare til at se Michael, må have en fast dosis MJ på cd og dvd hver dag, og danse lidt til det hver dag :boogie: For jeg elsker at danse til MJ :thihi:
qIq2UWCTCBM

I Just Can't Stop Loving You...

#49 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 27 August 2009 - 01:57 PM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Læs IndlægLIBERIAN GIRL, på Aug 27 2009, 12:12 PM, sagde:

Det er forunderligt, den tråd her...jeg har længe villet skrive noget herinde, denne tråd ramte så noget i mig. Men at være åben MJ-fan er åbenbart for mange lissom "at springe ud" hvis man nu var homoseksuel (ja det er jeg nu ikke :lol: ), men jeg er 32 år, og har været fan siden jeg var 8-9 år gammel, dengang åben fan, indtil jeg mødte min kæreste, som 24-årig så lagde jeg det i baggrunden, kan til stadighed ikke fatte hvorfor? måske var jeg bange for at blive dømt? uden nogen grund, for han siger da idag at han ikke ville have opfattet mig anderledes - som en skør fan :wasntme: . Så han har ikke anet noget om min store kærlighed til MJ, hans musik...det hele kom bare ud da den forfærdelige nyhed kom. Så fik han da lige et chok af den anden verden, over min stærke reaktion, at jeg græd i flere dage.
Folk har også holdt sig undrende over at jeg nu er sprunget helt ud som MJ-fan igen nu (også pga. posts af video'er osv. på min facebook), som før, men nu er jeg altså ligeglad. Jeg trænger bare til at se Michael, må have en fast dosis MJ på cd og dvd hver dag, og danse lidt til det hver dag :boogie: For jeg elsker at danse til MJ :thihi:


Det lyder lidt som mig. Min mand vidste heller ikke noget om at jeg var stor fan af MJ da vi mødtes og holdt det også hemmeligt da jeg var bange for, at blive dømt og bange for hans reaktion, men da MJ så forlod os så kom det hele bare ud og han kunne heller ikke forstå i starten hvorfor jeg reagerede som jeg gjorde, men han fandt jo hurtigt ud af hvorfor.

Folk synes også det er blevet for meget med alt mit posteri med MJ på Facebook, men kan bare ikke lade være og jeg er blevet total 100% MJ-afhængig. I morges havde jeg glemt mine høretelefoner derhjemme og kunne derfor ikke høre MJ på vej til arbejde. Jeg havde det bare som om, at jeg ikke fik startet dagen rigtigt og der går endnu nogen timer før jeg kan høre hans musik i dag - er først hjemme ca. 17 - 10 timer uden MJ - wow
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#50 Bruger er offline   CaseyXM Ikon 09 September 2009 - 01:06 PM

  • LOVE IS PEACE! PEACE IS LOVE!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 690
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:København, Danmark

HOLD DA KÆFT!!!! :angryshout: :angryshout: :angryshout: JEG ER SÅ SUR NU!!! En fra min klasse, har lige sagt en bunke *** om Michael Jackson!!!!! Jeg har seriøst lyst til at slå nogen i *** nu!!! Jeg er i skole ligenu.. :bigcry: Er så irriteret!!!
LOVE 2 MJ 4-EVER!!!

____________?§$$$$$$$§§?_
___________§$$$$$$$$$$$$§?
___________??§§§$$$$§$$$$§?
_____________?____§?§§$§$$§?
______________?___?_?§$$$$$$§
________________?????§$$§$$§?
___????§?__________??§$$$$$§§?
__?§$$$$?_??______§§§$§§§§§$$§ ?
___?§$$$§????_____?§$$$J§§§§§§ $$§?
____?$$§?________§$$$$h§$§§§§§ §$§
_____§$§§3_______$$$§§§§§§§§$§ $$§
______§$$§§$____$$§§§$§§§§§$§§ $$§
_______§$$$$$$$$$$§$§§§$$$$§§§ $$§
________?§§§§$$$$$$§§§§§§$§§§§ $$?
___________$$$§$$$§§§§§§§§§§§$ $§
________________?§$$§§$§§$§§§§ §?
__________________§$$$§§$§§§§$ §?
_________________?§$$§§§§§§§§$ §?
_______________?§$$§§$$::::§§$ $$§
______________§$$$§§§§§:::§$§§ $$?
____________?§$$$$$$$$:::§§§§$ $$?
__________?§$$$$$$§§:::§$§$$$$ §?
________?§$$$$$$§:::§§$§$$$$$§
_______§$$$$$$§:::§$$$$$$§?
_____?$$$$$§::::$$$$$$§?
___?§$$$$§::::$$$$§??
_?§$$$$§§§§$$$$§?
§$$$$§§§§$$§?
§$$§§§§§$§
?$$§§§$§§§§?
?§$§§§§§§§$$§
_§$§§§$§§§§$§?
_?$§§§$$§§§§§§?
_?§$§§$§§§§§$$$§
__?§§§$§$$§§§$$$§
__?§$§$$$$§§?§§§?__??
___?$$$$$§_______?§$$$?
____?????____?§§§??§$$§
____________?$$$§_?§?
___________?$$$§§§$§
__________?§$$§??$§?

#51 Bruger er offline   Sille Ikon 09 September 2009 - 02:56 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1039
  • Indmeldt: 16-August 09
  • Gender:Female
  • Location:Randers

Læs IndlægCaseyXM, på Sep 9 2009, 02:06 PM, sagde:

HOLD DA KÆFT!!!! :angryshout: :angryshout: :angryshout: JEG ER SÅ SUR NU!!! En fra min klasse, har lige sagt en bunke *** om Michael Jackson!!!!! Jeg har seriøst lyst til at slå nogen i *** nu!!! Jeg er i skole ligenu.. :bigcry: Er så irriteret!!!


Ja, idioter findes allevegne.... :shakehead: Hvis du er i "humør" til at kæmpe, kan du jo spørge, hvor tumpen har sin viden fra !!!! Du ved jo meget om ham, så du kan sagtens jorder ham/hende. He, he min familie kalder mig MJ forsvarsadvokat, men ærlig talt, hvis man virkelig begynde at diskutere med folk, så kan de som regel ikke forsvare det de siger.

Andre gange vælger jeg at gå, når jeg kan mærke at jeg er ved at tude. Nu går du jo i skole og der skal du nok være ekstra stærk for at kæmpe for MJ. Så pas på dig.

:buddies:
Skrevet Billede

#52 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 09 September 2009 - 03:10 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægSille, på Sep 9 2009, 02:56 PM, sagde:

Ja, idioter findes allevegne.... :shakehead: Hvis du er i "humør" til at kæmpe, kan du jo spørge, hvor tumpen har sin viden fra !!!! Du ved jo meget om ham, så du kan sagtens jorder ham/hende. He, he min familie kalder mig MJ forsvarsadvokat, men ærlig talt, hvis man virkelig begynde at diskutere med folk, så kan de som regel ikke forsvare det de siger.

Andre gange vælger jeg at gå, når jeg kan mærke at jeg er ved at tude. Nu går du jo i skole og der skal du nok være ekstra stærk for at kæmpe for MJ. Så pas på dig.

:buddies:



Du har ret søde Sille (:

Har også selv kæmpet meget for vores mj , og især efter han er gået bort.
Og ja , de bliver tit mundlam , men så kommer de med den latterlige kommentar
"Du kendte jo ikke en gang manden IRL ( In Real Life) . Hvordan kan du vide det er rigtigt? Hvorfor støtter du ham ... osv osv.."

Og der Bliver jeg mundlam , og vred af H til....

Og så ender det tit med at jeg skifter emne , eller går min vej , fordi jeg bare har lyst til at "svine" dem til..
Skrevet Billede

#53 Bruger er offline   Inge Ikon 09 September 2009 - 03:54 PM

  • Always Believe
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 791
  • Indmeldt: 16-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Nærum

Læs IndlægElinsJackson, på Sep 9 2009, 04:10 PM, sagde:

Har også selv kæmpet meget for vores mj , og især efter han er gået bort.
Og ja , de bliver tit mundlam , men så kommer de med den latterlige kommentar
"Du kendte jo ikke en gang manden IRL ( In Real Life) . Hvordan kan du vide det er rigtigt? Hvorfor støtter du ham ... osv osv.."



Elin.. Them saying: But you never knew him IRL.. that's the most stupid thing they can say in a discussion.. lmao..
Cause they certainly didnt know him IRL.. so you should be able to squash that discussion right there.. ;)
Skrevet Billede

#54 Bruger er offline   Sille Ikon 09 September 2009 - 03:59 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1039
  • Indmeldt: 16-August 09
  • Gender:Female
  • Location:Randers

Ja, det kan være svært at holde fokus, når der er andre, der vil gøre sig interessante på hans vegne. Jeg bruger tit hans humanitære arbejde til at lukke munden på folk, vi danskere føler jo at vi har gjort årets gerning, når vi har kommet 100 kr. i en raslebøsse !!!!!

Helt ærligt, hvis jeg vandt en milliard (har været oppe i en anden tråd), ville jeg hyre 10 journalister og detektiver med det formål, at få verden til at se Michael Jackson som vi ser ham.

Kan altså ikke forstå de journalister - kan de for pokker da ikke se, at de ville sælge mange flere aviser/blade, hvis der var "gode" historier. Der er jo millioner af fans/samlere der ville købe deres ting.
Skrevet Billede

#55 Bruger er offline   Soulmate Ikon 09 September 2009 - 04:26 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 379
  • Indmeldt: 05-November 08
  • Gender:Female
  • Location:Aalborg

Læs IndlægCaseyXM, på Sep 9 2009, 02:06 PM, sagde:

HOLD DA KÆFT!!!! :angryshout: :angryshout: :angryshout: JEG ER SÅ SUR NU!!! En fra min klasse, har lige sagt en bunke *** om Michael Jackson!!!!! Jeg har seriøst lyst til at slå nogen i *** nu!!! Jeg er i skole ligenu.. :bigcry: Er så irriteret!!!


Det lyder til at være noget ret så forfærdeligt som personen har sagt siden du reagerer sådan? :puh:

Af en eller anden grund har folk det med at falde over Michael, ja nogen gange føles det som om folk står i kø for at komme med en spydig kommentar om ham, og det kan være så pokkers irriterende hele tiden at skulle være beredt på at forsvare ham, men sådan er livet for en MJ fan.

Folk skal have lov til at have deres meninger, og hvis de ikke kan lide ham så fair nok - så længe de ikke begynder at fyre alt muligt "viden" af sted som de har fra upålidelige kilder.

#56 Bruger er offline   Soulmate Ikon 09 September 2009 - 04:27 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 379
  • Indmeldt: 05-November 08
  • Gender:Female
  • Location:Aalborg

Læs IndlægSille, på Sep 9 2009, 03:56 PM, sagde:

He, he min familie kalder mig MJ forsvarsadvokat


Sådan :thumbsup:

#57 Bruger er offline   CaseyXM Ikon 24 October 2009 - 05:46 PM

  • LOVE IS PEACE! PEACE IS LOVE!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 690
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:København, Danmark

Suuk, det er så irriterende nogle nogle gange... Min veninde sagde " Ej, jeg tør vædde på at du ikke blev fan før Michael Jackson døde! "...


Hvordan kan mennesker være så onde?!?! Det har ikke kun været den ene gang, men flere flere gange, selv af ens " nærmeste "... Man bliver virkelig fortvivlet over det hele!!
LOVE 2 MJ 4-EVER!!!

____________?§$$$$$$$§§?_
___________§$$$$$$$$$$$$§?
___________??§§§$$$$§$$$$§?
_____________?____§?§§$§$$§?
______________?___?_?§$$$$$$§
________________?????§$$§$$§?
___????§?__________??§$$$$$§§?
__?§$$$$?_??______§§§$§§§§§$$§ ?
___?§$$$§????_____?§$$$J§§§§§§ $$§?
____?$$§?________§$$$$h§$§§§§§ §$§
_____§$§§3_______$$$§§§§§§§§$§ $$§
______§$$§§$____$$§§§$§§§§§$§§ $$§
_______§$$$$$$$$$$§$§§§$$$$§§§ $$§
________?§§§§$$$$$$§§§§§§$§§§§ $$?
___________$$$§$$$§§§§§§§§§§§$ $§
________________?§$$§§$§§$§§§§ §?
__________________§$$$§§$§§§§$ §?
_________________?§$$§§§§§§§§$ §?
_______________?§$$§§$$::::§§$ $$§
______________§$$$§§§§§:::§$§§ $$?
____________?§$$$$$$$$:::§§§§$ $$?
__________?§$$$$$$§§:::§$§$$$$ §?
________?§$$$$$$§:::§§$§$$$$$§
_______§$$$$$$§:::§$$$$$$§?
_____?$$$$$§::::$$$$$$§?
___?§$$$$§::::$$$$§??
_?§$$$$§§§§$$$$§?
§$$$$§§§§$$§?
§$$§§§§§$§
?$$§§§$§§§§?
?§$§§§§§§§$$§
_§$§§§$§§§§$§?
_?$§§§$$§§§§§§?
_?§$§§$§§§§§$$$§
__?§§§$§$$§§§$$$§
__?§$§$$$$§§?§§§?__??
___?$$$$$§_______?§$$$?
____?????____?§§§??§$$§
____________?$$$§_?§?
___________?$$$§§§$§
__________?§$$§??$§?

#58 Bruger er offline   CaseyXM Ikon 26 October 2009 - 08:49 PM

  • LOVE IS PEACE! PEACE IS LOVE!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 690
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:København, Danmark

Læs IndlægSille, på Sep 9 2009, 02:56 PM, sagde:

Ja, idioter findes allevegne.... :shakehead: Hvis du er i "humør" til at kæmpe, kan du jo spørge, hvor tumpen har sin viden fra !!!! Du ved jo meget om ham, så du kan sagtens jorder ham/hende. He, he min familie kalder mig MJ forsvarsadvokat, men ærlig talt, hvis man virkelig begynde at diskutere med folk, så kan de som regel ikke forsvare det de siger.

Andre gange vælger jeg at gå, når jeg kan mærke at jeg er ved at tude. Nu går du jo i skole og der skal du nok være ekstra stærk for at kæmpe for MJ. Så pas på dig.

:buddies:


Ej, tusinde tak Sille, undskyld jeg ikke har takket dig tidligere :) Tak tak tak for din støtte :give_rose:
LOVE 2 MJ 4-EVER!!!

____________?§$$$$$$$§§?_
___________§$$$$$$$$$$$$§?
___________??§§§$$$$§$$$$§?
_____________?____§?§§$§$$§?
______________?___?_?§$$$$$$§
________________?????§$$§$$§?
___????§?__________??§$$$$$§§?
__?§$$$$?_??______§§§$§§§§§$$§ ?
___?§$$$§????_____?§$$$J§§§§§§ $$§?
____?$$§?________§$$$$h§$§§§§§ §$§
_____§$§§3_______$$$§§§§§§§§$§ $$§
______§$$§§$____$$§§§$§§§§§$§§ $$§
_______§$$$$$$$$$$§$§§§$$$$§§§ $$§
________?§§§§$$$$$$§§§§§§$§§§§ $$?
___________$$$§$$$§§§§§§§§§§§$ $§
________________?§$$§§$§§$§§§§ §?
__________________§$$$§§$§§§§$ §?
_________________?§$$§§§§§§§§$ §?
_______________?§$$§§$$::::§§$ $$§
______________§$$$§§§§§:::§$§§ $$?
____________?§$$$$$$$$:::§§§§$ $$?
__________?§$$$$$$§§:::§$§$$$$ §?
________?§$$$$$$§:::§§$§$$$$$§
_______§$$$$$$§:::§$$$$$$§?
_____?$$$$$§::::$$$$$$§?
___?§$$$$§::::$$$$§??
_?§$$$$§§§§$$$$§?
§$$$$§§§§$$§?
§$$§§§§§$§
?$$§§§$§§§§?
?§$§§§§§§§$$§
_§$§§§$§§§§$§?
_?$§§§$$§§§§§§?
_?§$§§$§§§§§$$$§
__?§§§$§$$§§§$$$§
__?§$§$$$$§§?§§§?__??
___?$$$$$§_______?§$$$?
____?????____?§§§??§$$§
____________?$$$§_?§?
___________?$$$§§§$§
__________?§$$§??$§?

#59 Bruger er offline   CaseyXM Ikon 26 October 2009 - 08:52 PM

  • LOVE IS PEACE! PEACE IS LOVE!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 690
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:København, Danmark

Læs IndlægSoulmate, på Sep 9 2009, 04:26 PM, sagde:

Det lyder til at være noget ret så forfærdeligt som personen har sagt siden du reagerer sådan? :puh:

Af en eller anden grund har folk det med at falde over Michael, ja nogen gange føles det som om folk står i kø for at komme med en spydig kommentar om ham, og det kan være så pokkers irriterende hele tiden at skulle være beredt på at forsvare ham, men sådan er livet for en MJ fan.

Folk skal have lov til at have deres meninger, og hvis de ikke kan lide ham så fair nok - så længe de ikke begynder at fyre alt muligt "viden" af sted som de har fra upålidelige kilder.


Præcis, det er som om folk føler at det er deres pligt at fornærme os fans O.o Som om at det ikke er godt nok at vi bare er fans i ro, men vi skal provokeres, og at Michael Jackson osse skal provokeres!.. Jeg kan slet ikke forstå det, jeg går jo ikke rundt og snakker dårligt om deres musik :bigcry:
LOVE 2 MJ 4-EVER!!!

____________?§$$$$$$$§§?_
___________§$$$$$$$$$$$$§?
___________??§§§$$$$§$$$$§?
_____________?____§?§§$§$$§?
______________?___?_?§$$$$$$§
________________?????§$$§$$§?
___????§?__________??§$$$$$§§?
__?§$$$$?_??______§§§$§§§§§$$§ ?
___?§$$$§????_____?§$$$J§§§§§§ $$§?
____?$$§?________§$$$$h§$§§§§§ §$§
_____§$§§3_______$$$§§§§§§§§$§ $$§
______§$$§§$____$$§§§$§§§§§$§§ $$§
_______§$$$$$$$$$$§$§§§$$$$§§§ $$§
________?§§§§$$$$$$§§§§§§$§§§§ $$?
___________$$$§$$$§§§§§§§§§§§$ $§
________________?§$$§§$§§$§§§§ §?
__________________§$$$§§$§§§§$ §?
_________________?§$$§§§§§§§§$ §?
_______________?§$$§§$$::::§§$ $$§
______________§$$$§§§§§:::§$§§ $$?
____________?§$$$$$$$$:::§§§§$ $$?
__________?§$$$$$$§§:::§$§$$$$ §?
________?§$$$$$$§:::§§$§$$$$$§
_______§$$$$$$§:::§$$$$$$§?
_____?$$$$$§::::$$$$$$§?
___?§$$$$§::::$$$$§??
_?§$$$$§§§§$$$$§?
§$$$$§§§§$$§?
§$$§§§§§$§
?$$§§§$§§§§?
?§$§§§§§§§$$§
_§$§§§$§§§§$§?
_?$§§§$$§§§§§§?
_?§$§§$§§§§§$$$§
__?§§§$§$$§§§$$$§
__?§$§$$$$§§?§§§?__??
___?$$$$$§_______?§$$$?
____?????____?§§§??§$$§
____________?$$$§_?§?
___________?$$$§§§$§
__________?§$$§??$§?

#60 Bruger er offline   Caroline Ikon 29 October 2009 - 11:56 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 20
  • Indmeldt: 24-October 09
  • Gender:Female
  • Location:Danmark

Hej. Jeg tror vi alle har været der hvor vi holdte det for os selv at være fan. Især da man var teenager. Rigtig mange har hadet MJ og som teenager er det ikke nemt at være anderledes.
Jeg valgte at holde det fra min klassekammerater, fordi de hadet mig så meget i forvejen. kun min familie og mine ægte venner udenfor skolen vidste det. Idag tror jeg alle ved det :P
Du ska ikke skamme dig over at du skjulte det for alle. Det vigtigste er at du er en ægte fan, og det er man ikk nødvendigvis fordi man fortæller det til alle og en hver :)

MJ forever <3 Long live the king!
Skrevet Billede

Long live the king!

  • (3 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere