The Moo-Walkers Forum: Træt af det. - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Træt af det.

#1 Guest_*Little Suzie*_* 05 April 2011 - 07:26 PM

  • Gruppe: Guests

Det er ikke fordi jeg er racist. Men jeg er ved at blive en smule træt af Danmark.
Man føler sig ikke velkommen i Danmark, og man blir altid ignoreret af folk man kender på gaden. Jeg synes det er til grin at nogen folk jeg kendte, pludselig tilføjer mig på Face, og så næste dag ignorer mig på gaden som om de ikke har set mig. En fra min gamle klasse spurgte om jeg ik ku komme på deres skolen, han virkede total glad på FB, det som om han ville se mig, "HEY! Kommer du ik forbi skole i morgen?;D"
Næste dag så kommer de alle sammen, og man føler sig ik velkommen, selv ham der fyren gav mig en kram og gik videre hen til de andre og snakkede med dem. mens jeg står helt alene og alle snakker med hinanden. Så føler man sig udenfor. Jamen tak for lort.
Jeg sir ikke det kun dansker, men alle racer. Danmark er blevet til et indelukket land fyldt med skud, idioter, had, egoister, osv.
Jeg har ikke nogen venner jeg kan hænge ud med ligemeget hvor konstant jeg skriver til dem og er åben. Jeg ser jo alligevel idioter overalt så hvor skal jeg skaffe gode venner?!

København er på den ene søde fantastisk - Men samtidig noget lort.
Hvorfor lort? Ja, man skal i skole hverdag hvor man så får 100 lektier for, og efter det skal man arbejde og tjene penge. Men jeg får ikke andet end stress hverdag pågrund af min skole.
Jeg var i strandvejen igår med min bror. Der var total stille, folk holdede hinanden i hånd. Totalt stille, du ku' kun høre fuglene synge og lyden af naturen. Vi gik ind i skoven og hvordan havde jeg det?! Jeg kunne mærke fred. Ingen stress, de blev total væk. Derefter gik vi i stranden hvor der også var helt stille. Men i københavn kører biler frem og tilbage, masser mennesker, og indelukket område.

Seriøst Danmark er bare fuldkommen indelukket land. Man føler sig ikke velkommen, det lige meget hvilken race, men man føler sig ikke velkommen...
Det er enda fucking svært at få venner. Da jeg gik på en anden skole, så prøvede jeg at få pigevenner, men de sad altid i en gruppe og kiggede underligt på mig fordi "jeg er anderledes end dem."
Det UMULIGT at få venner. Og de har aldrig tid til at snakke med mig. Igår startede jeg med en samtale med en fra min gamle klasse. det varede kun 2 minutter selvom jeg bare virkede total glad overfor ham så skriver han pludselig: "Ja, men jeg skal lave mad nu ses :)"

Man sir man skal være åben og glad for at få venner. Det gør jeg, men de virker aldrig interessert!

Det sku bare lige ud.

Dette indlæg er redigeret af *Little Suzie*: 05 April 2011 - 07:31 PM


#2 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 05 April 2011 - 07:58 PM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Hold da op. Det var godt, at du kom af med det Skrevet Billede

Jeg er enig med dig på nogle punkter. Men føler ikke samme stress i København. Jeg elsker byen - ja, generelt storbyer - netop fordi der sker så meget Skrevet Billede men kunne sagtens undvære trafikken og forureningen, der følger med! Skrevet Billede

Det omkring folkes holdninger og opførsel - ja, desværre er der nogle, der ikke forstår, hvad venskaber går ud på. Men du skal ikke opgive. Der er også maaaaaange søde rare mennesker - du har måske bare været lidt uheldig. Giv ikke op. Smil til verden, så smiler den tilbage Skrevet Billede

Det indlæg fik mig til at tænke på én af mine yndlings danske sangerinder Skrevet Billede



Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#3 Guest_*Little Suzie*_* 05 April 2011 - 08:40 PM

  • Gruppe: Guests

Jeg ser København både som godt og dårligt. Ja der sker meget i København, men jeg bor i en lille sted kaldet Østerbro hvor der ikke sker en skid! Plus folk ignorer hinanden på gaden. -.-

#4 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 05 April 2011 - 09:19 PM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Læs Indlæg*Little Suzie*, på 05 April 2011 - 09:40 PM, sagde:

Jeg ser København både som godt og dårligt. Ja der sker meget i København, men jeg bor i en lille sted kaldet Østerbro hvor der ikke sker en skid! Plus folk ignorer hinanden på gaden. -.-

Ja, der er dele af Østerbro, hvor der ikke sker meget....men alt er jo tæt på hinanden i Kbh, synes jeg. Jeg bor selv i Kbh. og kunne ikke drømme om at flytte længere ude. Dér sker der endnu mindre Skrevet Billede no offens mod steder uden for byerne.
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#5 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 06 April 2011 - 09:59 AM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Jeg er ked af at du føler sådan over for Danmark og danskerne, men jeg forstår dig godt.
Jeg har selv været det sted hvor du er nu. Ingen venner og folk omkring én der bare er ligeglade om man i det hele taget eksistere. MEN MEN hvis du giver det en chance så kan det vende, det tager tid (det gjorde det i hvertfald for mig), men lykken kommer til dem der venter siger man jo og jeg er sikker på, at det nok også skal komme til dig.
Skulle jeg vælge mellem storbyen og way out på landet vælger jeg klart storbyen. Den har sin charme :)
PS. Jeg bor på Amager (Tårnby-delen) så det er lidt på landet, men stadig også rimelig tæt på midtbyen, det er sådan 50-50 og det er en god løsning :)
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#6 Bruger er offline   SuperMJlover Ikon 06 April 2011 - 01:02 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 95
  • Indmeldt: 07-October 10
  • Gender:Female
  • Location:Denmark

Hmm, jeg forstår dig godt, men det er også rigtigt at der bare er en vis charme over storbyen.
Jeg bor selv på Nørrebro, og jeg ville under ingen omstændigheder flytte ud på landet. Her er alt lige i nærheden, både venner og familie og whatever supermarkeder, skoler osv.

Jeg kan godt forstå at du bliver irriteret over folk der behandler dig sådan! Men bare rolig, det handler om at finde en ny omgangskreds. Så skal du nok se, at folk også kan være vildt flinke og behandle dig med respekt. Jeg fandt selv ud af, at hvis man prøver at finde andre venner end dem man fra starten af fandt sammen med, kan man sagtens udvikle gode venskaber.

Og skolen... Den kan man ikke gøre så meget ved.. Det er noget lort, men sådan er det -.-

Håber det ku' hjælpe dig lidt :D

#7 Bruger er offline   Mj Kid Ikon 06 April 2011 - 02:03 PM

  • Eiffel
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 1127
  • Indmeldt: 13-March 09
  • Gender:Male
  • Location:København

Læs Indlæg*Little Suzie*, på 05 April 2011 - 08:26 PM, sagde:

København er på den ene søde fantastisk - Men samtidig noget lort.
Hvorfor lort? Ja, man skal i skole hverdag hvor man så får 100 lektier for, og efter det skal man arbejde og tjene penge. Men jeg får ikke andet end stress hverdag pågrund af min skole.



Læs IndlægSuperMJlover, på 06 April 2011 - 02:02 PM, sagde:

Og skolen... Den kan man ikke gøre så meget ved.. Det er noget lort, men sådan er det -.-

Håber det ku' hjælpe dig lidt :D


Skole er sgu ikke noget lort. Tænk på hvor mange der ville give alt hvad de havde for at gå i skole? :o
Det er da en gave at blive undervist, og lære noget!
Og da man alligevel SKAL gå i skole i 9 år, så er det bare at lade vær med at brokke sig, da der ikke er meget at gøre, og se på det positive!!
Og Suzan, så vidt jeg husker er du da ikke såå gammel, så hvad er det for noget med du skal arbejde og tjene penge? o.O

men ellers er det da ærgeligt hvis du opfatter tingene sådan :confused:
You make me speechless..
Fra Theodor :)
Mj du var min barndom, du er min nutid og du bliver min fremtid.

#8 Bruger er offline   SuperMJlover Ikon 06 April 2011 - 03:33 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 95
  • Indmeldt: 07-October 10
  • Gender:Female
  • Location:Denmark

Læs IndlægMj Kid, på 06 April 2011 - 02:03 PM, sagde:

Skole er sgu ikke noget lort. Tænk på hvor mange der ville give alt hvad de havde for at gå i skole? :o
Det er da en gave at blive undervist, og lære noget!
Og da man alligevel SKAL gå i skole i 9 år, så er det bare at lade vær med at brokke sig, da der ikke er meget at gøre, og se på det positive!!
Og Suzan, så vidt jeg husker er du da ikke såå gammel, så hvad er det for noget med du skal arbejde og tjene penge? o.O

men ellers er det da ærgeligt hvis du opfatter tingene sådan :confused:


Okay okay, rettelse! Skolen er noget lort SOMETIMES. Men det er jo min mening. Og jeg ved godt at jeg ikke skal brokke mig, for jeg har selv valgt det. Men sådan er det bare :P

#9 Bruger er offline   NayNay Ikon 06 April 2011 - 04:43 PM

  • It's called Michaelicious
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1660
  • Indmeldt: 14-December 08
  • Gender:Female
  • Location:Ordrup

Suzan, har du planer i morgen? Min telefon er i stykker, så jeg har mistet alle numre - men skriv mig en sms, så laver vi noget! (jeg har samme nr, bare en anden tlf)
Jeg er også træt af Dk...
I would hug you all, if my arms where long enough...
Skrevet Billede

Michael, you will always be rembered by your millions of fans, as a lover, not a fighter.

#10 Bruger er offline   Ane Ikon 06 April 2011 - 05:09 PM

  • Naughty
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 748
  • Indmeldt: 07-November 07
  • Gender:Not Telling

Well, med dit brok så opfører du dig selv ret meget som en dansker :upsidedown:
..I'm just simply Michael Jackson

Skrevet Billede

#11 Bruger er offline   King Of MIX Ikon 06 April 2011 - 09:26 PM

  • King Of MIX
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 761
  • Indmeldt: 19-January 05
  • Gender:Male

Syntes bare du skulle tage med til Moo's næste fest,, du vil helt sikkert finde nogle venner der. Skrevet Billede
Skrevet Billede

#12 Bruger er offline   AJackson :D Ikon 07 April 2011 - 04:07 PM

  • Ansi
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 740
  • Indmeldt: 02-November 10
  • Gender:Female
  • Location:Nordsjælland

Læs IndlægKing Of MIX, på 06 April 2011 - 09:26 PM, sagde:

Syntes bare du skulle tage med til Moo's næste fest,, du vil helt sikkert finde nogle venner der. Skrevet Billede

*Synes godt om*

:give_rose:
There is no sunlight, 'cause we've lost you, Michael
Just like the clouds our eyes do the same
You passed away...
And everyday it rains...
We'll never moonwalk alone

#13 Bruger er offline   NayNay Ikon 07 April 2011 - 05:10 PM

  • It's called Michaelicious
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1660
  • Indmeldt: 14-December 08
  • Gender:Female
  • Location:Ordrup

Vi hygger med kage og tv <3
I would hug you all, if my arms where long enough...
Skrevet Billede

Michael, you will always be rembered by your millions of fans, as a lover, not a fighter.

Side 1 af 1
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere