The Moo-Walkers Forum: Hvad er en rigtig god mj ven for dig? - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Hvad er en rigtig god mj ven for dig? Hvad er en rigtig god mj ven for dig?

#41 Bruger er offline   Pierre Jackson Clasen Ikon 23 January 2011 - 11:38 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 92
  • Indmeldt: 28-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Glostrup

Hej Ane jeg kan på en måde godt forstå dig men det er os som om du ik forstår mig.
Hør her hvis jeg for at vide af en pige som er smask forelsket i mig men at jeg ik var klar til et forhold.
Ja så vil jeg sku da giv hende en chance og se om jeg tog fejl af mine følelser. el. er det bare mig der er noget galt med ja jeg spørger bare.
Men hun tog ik den chance og hun har vist det lige siden juli sidste år at jeg har været forelsket i hende.
Også mener jeg da os at man godt ku giv den en chance, men jeg ku forstå det hvis vi allerede havde været kærester men nej det har vi aldrig været.
Det jeg mener er selvfølgelig at jeg håber du os ka se det fra min side.

Knus og MJ love herfra...
<3<3<3 I NEVER LET YOU PART FOR YOU´RE ALWAYS IN MY HEART <3<3<3

#42 Bruger er offline   Ane Ikon 24 January 2011 - 04:25 AM

  • Naughty
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 748
  • Indmeldt: 07-November 07
  • Gender:Not Telling

Læs IndlægPierre Jackson Clasen, på 23 January 2011 - 11:38 PM, sagde:

Hej Ane jeg kan på en måde godt forstå dig men det er os som om du ik forstår mig.
Hør her hvis jeg for at vide af en pige som er smask forelsket i mig men at jeg ik var klar til et forhold.
Ja så vil jeg sku da giv hende en chance og se om jeg tog fejl af mine følelser. el. er det bare mig der er noget galt med ja jeg spørger bare.
Men hun tog ik den chance og hun har vist det lige siden juli sidste år at jeg har været forelsket i hende.
Også mener jeg da os at man godt ku giv den en chance, men jeg ku forstå det hvis vi allerede havde været kærester men nej det har vi aldrig været.
Det jeg mener er selvfølgelig at jeg håber du os ka se det fra min side.

Knus og MJ love herfra...

Jeg har stået i sådan en situation og jeg sprang ikke ud i det, for jeg var ikke et sted, hvor jeg var i stand til at give det en kæreste forventede af mig.
Hun er så åbenbart indrettet lidt mere på min måde end på din. Bare fordi det er din "sandhed", at man skal give det en chance, så er det altså ikke noget du kan forvente, at andre også gør.
Hun er jo ganske enkelt ikke forelsket i dig eller har den slags følelser. Hvorfor skal hun så springe ud i det? Det ville bare ende med, at blive en sur pligt for hende.

Der er absolut intet galt i, at DU ville forsøge, det synes jeg faktisk er stort af dig. At du ville give det en chance, ikke mindst for hendes skyld. Men sådan er alle mennesker ikke indrettet :) Jeg ville have rigtig svært ved det f.eks. :)
..I'm just simply Michael Jackson

Skrevet Billede

#43 Guest_*Little Suzie*_* 24 January 2011 - 09:51 PM

  • Gruppe: Guests

Ane har ret..

"Hør her hvis jeg for at vide af en pige som er smask forelsket i mig men at jeg ik var klar til et forhold.
Ja så vil jeg sku da giv hende en chance og se om jeg tog fejl af mine følelser. el. er det bare mig der er noget galt med ja jeg spørger bare."


Prøv forstil dig hvis hun bare sprang ud i en forhold med dig selvom hun måske ikke er forelsket.. Men hvad sker der med tiden? Så er hun nok STADIG ikke forelsket i dig, og det er jo virkelig dumt. Man skal ikke være i et forhold hvis man ikke er klar til det.
Man skal være i et forhold med en hvis man 100% ved at man elsker den person og at man kan få fremtid med den person. Og er 100% klar til et forhold.
Men pigen har ikke følelser for dig, men i kan sagtens få et forhold, hvis du bare bruger den metode jeg har fortalt dig om sidst.

#44 Bruger er offline   Ane Ikon 25 January 2011 - 02:22 AM

  • Naughty
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 748
  • Indmeldt: 07-November 07
  • Gender:Not Telling

Læs Indlæg*Little Suzie*, på 24 January 2011 - 09:51 PM, sagde:

Ane har ret..

"Hør her hvis jeg for at vide af en pige som er smask forelsket i mig men at jeg ik var klar til et forhold.
Ja så vil jeg sku da giv hende en chance og se om jeg tog fejl af mine følelser. el. er det bare mig der er noget galt med ja jeg spørger bare."


Prøv forstil dig hvis hun bare sprang ud i en forhold med dig selvom hun måske ikke er forelsket.. Men hvad sker der med tiden? Så er hun nok STADIG ikke forelsket i dig, og det er jo virkelig dumt. Man skal ikke være i et forhold hvis man ikke er klar til det.
Man skal være i et forhold med en hvis man 100% ved at man elsker den person og at man kan få fremtid med den person. Og er 100% klar til et forhold.
Men pigen har ikke følelser for dig, men i kan sagtens få et forhold, hvis du bare bruger den metode jeg har fortalt dig om sidst.

Så du mener altså, at hvis han beder hver dag og hele tiden, og VIRKELIG ønsker hende som sin kæreste, så ombestemmer hun sig? I så fald, hvorfor er Irak krigen så ikke stoppet? Hvorfor er der stadig racisme? Hvor er der stadig børn der bliver voldtaget, bortført og endda slået ihjel? Det er jeg ret sikker på, at størstedelen af verdensbefolkningen har et stort ønske om stopper..

Det er altså for store kræfter at tillægge mennesket. Ting udarter sig på den måde som de gør, fordi der er en mening med det. Det tror jeg i hvert fald er sundest for os, at tro på.
..I'm just simply Michael Jackson

Skrevet Billede

#45 Guest_*Little Suzie*_* 25 January 2011 - 04:26 AM

  • Gruppe: Guests

Læs IndlægAne, på 25 January 2011 - 02:22 AM, sagde:

Så du mener altså, at hvis han beder hver dag og hele tiden, og VIRKELIG ønsker hende som sin kæreste, så ombestemmer hun sig? I så fald, hvorfor er Irak krigen så ikke stoppet? Hvorfor er der stadig racisme? Hvor er der stadig børn der bliver voldtaget, bortført og endda slået ihjel? Det er jeg ret sikker på, at størstedelen af verdensbefolkningen har et stort ønske om stopper..

Det er altså for store kræfter at tillægge mennesket. Ting udarter sig på den måde som de gør, fordi der er en mening med det. Det tror jeg i hvert fald er sundest for os, at tro på.


Det er da ikke VORES problem?
Hvorfor tænke så negativt om de ting der, gå dog og nyd dit liv og få det positive ud af det, istedet for at tænke på andre folks dårlige liv. Det er IKKE vores liv. Vores liv er her. Deres liv er der. Lad være med at være FOR OPSLUGT af andre folks liv, som slet ikke er VORES.
Jeg siger ikke vi skal være fuldstændig ligeglad, men vi kan gøre et forskel og hjælpe folk så hurtigt som muligt, som Michael bad os om. Vi kan alle sammen hjælpe hinanden og doner så mange penge som muligt, det viser hvor gode mennesker vi er. Men hvis du bliver ved med at tænke negativt (Irak krigen osv.) hvilket af ikke er dit problem. Jamen så tiltrækker du mere af det negative og dit liv er bare noget ren lort..
Være glad for du ikke er i deres sko..


Pierre og jeg talte om noget andet før det.
Ja The Secret taler jeg om, og mange har fået deres ekskæreste tilbage efter de har læst/set The Secret. Tro det eller ej, men jeg har læst MEGET og studeret MEGET om det. Jeg ved hvad jeg taler om.
Og så har jeg fået det her afvide: "Det kan da sikkert være noget løgnhistorie de kommer ud med."
Nej! Det står overalt på deres hjemmesider, jeg har talt med folk der kender The Secret, de har alle sammen fået deres ekskærester, det står overalt på deres forum og hjemmeside.. Så udentvivl JA, hun kan ombestemme sig hvis Pierre bruger den metode, og man kan få alt i livet, intet er muligt. Mange af deres ekskærester har ombestemt sig og gået tilbage til deres ekskærester og sagde at de var ked af over hvordan de behandlede deres ekskæreste, og at de vil starte forfra.
Og jeg har sagt at han ikke behøver, det ved du også godt..
Men jeg har fået ALT hvad jeg bad Gud om, jeg taler ikke om at Irak krigen skal stoppe.. Jeg taler om mit eget liv.

Bare læs og se The Secret. Studer meget om det, læs historie på deres hjemmeside. Og tjek deres forum for at vide mere. Og I vil forstå hvad jeg mener, for man kan sagtens få den person man ønsker sig.

Pierre du har ikke haft en god romantisk liv. Og det er fordi du har for dårlig selvtillid måske. Nu kender jeg dig ikke men jeg tror du ser kærlighed som noget håbløst og det er det ikke. Man skal kæmpe og kæmpe, og gør man det, ja så når man langt.
Du skal starte med at elske dig selv, sig til dig selv at du vil ha romantik i dit liv.

Tjek det her
http://www.powerfuli...earch?q=ex+back

#46 Bruger er offline   Ane Ikon 25 January 2011 - 05:37 AM

  • Naughty
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 748
  • Indmeldt: 07-November 07
  • Gender:Not Telling

Læs Indlæg*Little Suzie*, på 25 January 2011 - 04:26 AM, sagde:

Det er da ikke VORES problem?
Hvorfor tænke så negativt om de ting der, gå dog og nyd dit liv og få det positive ud af det, istedet for at tænke på andre folks dårlige liv. Det er IKKE vores liv. Vores liv er her. Deres liv er der. Lad være med at være FOR OPSLUGT af andre folks liv, som slet ikke er VORES.
Jeg siger ikke vi skal være fuldstændig ligeglad, men vi kan gøre et forskel og hjælpe folk så hurtigt som muligt, som Michael bad os om. Vi kan alle sammen hjælpe hinanden og doner så mange penge som muligt, det viser hvor gode mennesker vi er. Men hvis du bliver ved med at tænke negativt (Irak krigen osv.) hvilket af ikke er dit problem. Jamen så tiltrækker du mere af det negative og dit liv er bare noget ren lort..
Være glad for du ikke er i deres sko..

Jeg tænker negativt om The Secret fordi det mest af alt, virker som en sekt der hjernevasker folk og samtidig høster giga mønt på det. Det er jo set tusinde gange før.
Hvad angår Irak krigen, racisme, vold osv. så er det da i HØJ grad vores problem. Det er MIT land der er i krig, det er MINE venner der bliver udsat for racisme/er racister og det er MINE børn der risikerer, at blive mishandlet.
Krigen går ikke væk fordi jeg giver en masse penge, det samme med hungersnød. De lande som pengene går til er så korrupte, at de trængende aldrig ser en krone. Jeg har ikke tænkt mig, at give penge fordi Michael siger jeg skal, jeg gør det hvis jeg har lyst. Jeg hjælper på den måde, som jeg synes er mest nyttig.. bl.a. ved at stemme fornuftigt når der er valg i Danmark.
Jeg bryder mig generelt ikke om, at du sidder og skriver at mit liv bliver noget lort fordi jeg åbenbart tænker negativt. Jeg er ikke negativ, jeg har måske bare et lidt realistisk syn på verden.

Mit liv bliver aldrig værre end jeg gør det til. Det hele er op til mig. Hvis en ting går i vasken, så var det åbenbart ikke det rigtige for mig og så leder jeg videre.

Læs Indlæg*Little Suzie*, på 25 January 2011 - 04:26 AM, sagde:

Pierre og jeg talte om noget andet før det.
Ja The Secret taler jeg om, og mange har fået deres ekskæreste tilbage efter de har læst/set The Secret. Tro det eller ej, men jeg har læst MEGET og studeret MEGET om det. Jeg ved hvad jeg taler om.
Og så har jeg fået det her afvide: "Det kan da sikkert være noget løgnhistorie de kommer ud med."
Nej! Det står overalt på deres hjemmesider, jeg har talt med folk der kender The Secret, de har alle sammen fået deres ekskærester, det står overalt på deres forum og hjemmeside.. Så udentvivl JA, hun kan ombestemme sig hvis Pierre bruger den metode, og man kan få alt i livet, intet er muligt. Mange af deres ekskærester har ombestemt sig og gået tilbage til deres ekskærester og sagde at de var ked af over hvordan de behandlede deres ekskæreste, og at de vil starte forfra.
Og jeg har sagt at han ikke behøver, det ved du også godt..
Men jeg har fået ALT hvad jeg bad Gud om, jeg taler ikke om at Irak krigen skal stoppe.. Jeg taler om mit eget liv.

Bare læs og se The Secret. Studer meget om det, læs historie på deres hjemmeside. Og tjek deres forum for at vide mere. Og I vil forstå hvad jeg mener, for man kan sagtens få den person man ønsker sig.

Pierre du har ikke haft en god romantisk liv. Og det er fordi du har for dårlig selvtillid måske. Nu kender jeg dig ikke men jeg tror du ser kærlighed som noget håbløst og det er det ikke. Man skal kæmpe og kæmpe, og gør man det, ja så når man langt.
Du skal starte med at elske dig selv, sig til dig selv at du vil ha romantik i dit liv.

Tjek det her
http://www.powerfuli...earch?q=ex+back

Jeg synes ikke det er særlig klogt af dig, at sige han kan få hende hvis han vil. Hun.er.ikke.intereseret. Hun har en kæreste nu! Hvorfor i al verden skal Pierre så til at ønsketænke sig til, at hun går fra ham? Hvorfor skulle han ønske hende den ulykke, at slå op med en kæreste? For HANS skyld?

The Secret taler sandt. I don't think so.
Det er SÅ vildt, at komme med de påstande. Især herinde hvor der er mange unge, som måske kan være letpåvirkelige.

Jeg synes det lyder helt vildt negativt og opslidende, at skulle fokusere så meget på, at få en ekskæreste tilbage. Der ER altså ingen garantier her i livet, udover at vi dør en skønne dag. Og det er da helt sikkert, at jeg ikke ønsker for mig selv eller andre, at de skal sidde og inderligt ønske sig, at den de elsker indser nogle ting. I stedet skal de måske bare indse, at det ikke lige var den eneste ene og så i stedet komme ud i verden, opleve en masse ting og så vil de eventuelt møde den rette. En skønne dag.
Bare fordi at vi er forelsket i en person, betyder det jo ikke at den person er forudbestemt for os. Det er skide egoistisk at have den tankegang, det synes jeg ikke ligefrem bidrager med noget positivt.

Der til skal det siges, at jeg bestemt tror på, at så længe vi har et positivt (og realistisk) sind og indstilling til vores mål og ønsker, så skal dem der betyder noget nok gå i opfyldelse en skønne dag. Jeg kan bare ikke klare tanken om, at vores tanker skulle kunne påvirke et andet menneske. Jeg synes faktisk det lyder direkte skræmmende og ulækkert, og jeg giver ikke fem flade øre for, at ALLE har fået deres ekskæreste tilbage.
Egentlig synes jeg bare, at folk måske skal tage at indse, at livet sgu bare ikke altid går som vi vil når vi vil.

Og sidst men ikke mindst, så er jeg nok også totalt negativ omkring det her, fordi du så inderligt forsøger at prakke det på os andre.
Jeg synes det er fint, at du selv tror på de her ting og at de kan gøre noget godt for dig. Men een ting er, at være troende/tro på the secret noget andet er, at man altså ikke skal stå som en anden Jehovas Vidne og fortælle om deres endegyldige sandhed. Det er et ucharmerende karaktertræk og generelt ret irriterende.
Det er typisk, at det er de midlertidigt svage mennesker den slags folk går efter. De er jo så nemme at påvirke, men folk skal slet ikke tage stilling til den slags store spørgsmål, når de er i en skrøbelig tilstand. Synes jeg. Det er jo bare min mening, andre er sikkert uenige og mener, at det er der vi finder svarene.
Jeg er så mere typen der tror, at når vi falder ned i et hul så kæmper vi os op igen. Bagefter ser vi tilbage, tager ved lære og så kigger vi fremad igen. Men jeg er også så primitiv.

Nåmen. Suzie, jeg synes som sagt det er super duper dejligt for dig, hvis du får noget ud af The Secret. Jeg kan bare ikke lade være med, at komme med mit syn på tingene når du (for mig) er så ekstrem i dine udtalelser.
Der er intet ondt ment herfra i det. Jeg ved godt, at jeg måske kan lyde lidt hidsig, men det er jeg ikke :biglaugh:

Og Pierre, hun har ret. Du skal lære at elske dig selv. Find trygheden inde i dig, lad vær med at fokuser så meget på den kærlighed. Jeg tror på, at alt godt kommer til den der venter. Easy come, easy go.
Det er SÅ hårdt, når en person vi elsker ikke elsker os tilbage på samme måde, og jeg føler virkelig med dig. Men du får det bedre igen, bassemand :aww: . Right now it just suck, and then it will suck less.
Hvis du virkelig inderligt tror på, at hun bare er den eneste for dig og omvendt, så lad tiden gøre dens arbejde. Hvis I er ment to be, så sker det når I begge indser det, men det er altså ikke noget vi kan påtvinge andre mennesker. Måske hun lige skal udforske andre mænd først. Hvem ved.
Hvis der er noget så kan du jo fange mig på MSN når du er online og ellers får du en kæmpe krammer den 25. juni - jeg er ikke bange for voksne mænd :P

KRAM til jer begge.
..I'm just simply Michael Jackson

Skrevet Billede

#47 Bruger er offline   Mj Kid Ikon 25 January 2011 - 08:29 AM

  • Eiffel
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 1127
  • Indmeldt: 13-March 09
  • Gender:Male
  • Location:København

jeg kunne ikke være mere enig med Ane!! de ord er taget ud af min hjerne, tak Ane :give_rose: (så blev den dovne lige redet)

og som Ane siger, JO det er også vores problemer!
You make me speechless..
Fra Theodor :)
Mj du var min barndom, du er min nutid og du bliver min fremtid.

#48 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 25 January 2011 - 09:17 AM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Puha....er jeg kommet ind på denne tråd igen og kan se, at der er sket meget siden, jeg sidst var her.

Jeg er HELT enig med dig Ane. No offens, men jeg kan IKKE forstå, hvordan nogen kan tænke, at krig, racisme, hunger, børnemishandling osv ikke er vores problem! Der er i aller højest grad os, der kan kan gøre noget ved tingene. Vi kan stemme rigtigt, når vi skal vælge politikere, lovforslag osv. Vi kan være aktive: skrive mails, breve, støtte med underskrift, støtte med penge til de organisationer vi tror på og mm. Der er så mange ting, vi selv kan gøre for at påvirke verden omkring os.

Michael mente netop, at problemerne i verden vedkommer os ALLE, hvilket også er helt korrekt. Vi kan alle være med til at skabe en bedre verden. Vi kan alle være med til at bekæmpe krig, mishandling, undertrykkelse, uretfærdighed, korruption mm!
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#49 Guest_*Little Suzie*_* 25 January 2011 - 09:30 AM

  • Gruppe: Guests

Jeg siger helle ikke at vi skal være skide ligeglade. Selvfølgelig kan vi gøre en forskel ved at hjælpe til, og selvfølgelig skal vi tænke på os andre. Jeg vil med glæde hjælpe verden så alt jeg kan, som Michael bad mig om.
Så må i undskylde. Men stadigvæk skal vi ikke være total påvirket af det og se for meget TV hvor krigen dukker op, det gør ikke en skid bedre for os, det gør os kun endnu mere triste. Gå dog og nyd dit liv, være glad for det ikke er sket for dig, Være glad og taknemmelig for at du har et sted at bo. Det er ikke særlig mange der har den chance. Men du kan sagten gøre hvad du kan for at hjælpe verden som muligt. Jeg er bare ikke specielt glad for at se billeder af små børn der er ved at dø af sult, det gør ikke mig en skid glad.

EDIT: Jeg er bare IKKE interesserert i det negative såsom Irak krigen. Jeg vil hellere få det bedste ud af mit liv ved at se det på det positive da jeg ved at det positive er 100% stærkere end det negative, og det positive udrydder the negative for mig.

Og selvfølgelig er jeg bekymret for verden, jeg er bekymret for alle. Jeg vil bare gerne ha at folks skal ha det godt og være glade. Jeg gider bare ikke være opslugt i Irak krigen osv. Men jeg kan gøre mit bedste ved at hjælpe folk.
Men det er bare min mening :)

Ane jeg svar din indlæg lidt senere på dagen da jeg har travlt nu xD.

Dette indlæg er redigeret af *Little Suzie*: 25 January 2011 - 09:36 AM


#50 Guest_*Little Suzie*_* 25 January 2011 - 02:16 PM

  • Gruppe: Guests

Læs IndlægAne, på 25 January 2011 - 05:37 AM, sagde:

Jeg tænker negativt om The Secret fordi det mest af alt, virker som en sekt der hjernevasker folk og samtidig høster giga mønt på det. Det er jo set tusinde gange før.
Hvad angår Irak krigen, racisme, vold osv. så er det da i HØJ grad vores problem. Det er MIT land der er i krig, det er MINE venner der bliver udsat for racisme/er racister og det er MINE børn der risikerer, at blive mishandlet.
Krigen går ikke væk fordi jeg giver en masse penge, det samme med hungersnød. De lande som pengene går til er så korrupte, at de trængende aldrig ser en krone. Jeg har ikke tænkt mig, at give penge fordi Michael siger jeg skal, jeg gør det hvis jeg har lyst. Jeg hjælper på den måde, som jeg synes er mest nyttig.. bl.a. ved at stemme fornuftigt når der er valg i Danmark.
Jeg bryder mig generelt ikke om, at du sidder og skriver at mit liv bliver noget lort fordi jeg åbenbart tænker negativt. Jeg er ikke negativ, jeg har måske bare et lidt realistisk syn på verden.

Mit liv bliver aldrig værre end jeg gør det til. Det hele er op til mig. Hvis en ting går i vasken, så var det åbenbart ikke det rigtige for mig og så leder jeg videre.


Jeg synes ikke det er særlig klogt af dig, at sige han kan få hende hvis han vil. Hun.er.ikke.intereseret. Hun har en kæreste nu! Hvorfor i al verden skal Pierre så til at ønsketænke sig til, at hun går fra ham? Hvorfor skulle han ønske hende den ulykke, at slå op med en kæreste? For HANS skyld?

The Secret taler sandt. I don't think so.
Det er SÅ vildt, at komme med de påstande. Især herinde hvor der er mange unge, som måske kan være letpåvirkelige.

Jeg synes det lyder helt vildt negativt og opslidende, at skulle fokusere så meget på, at få en ekskæreste tilbage. Der ER altså ingen garantier her i livet, udover at vi dør en skønne dag. Og det er da helt sikkert, at jeg ikke ønsker for mig selv eller andre, at de skal sidde og inderligt ønske sig, at den de elsker indser nogle ting. I stedet skal de måske bare indse, at det ikke lige var den eneste ene og så i stedet komme ud i verden, opleve en masse ting og så vil de eventuelt møde den rette. En skønne dag.
Bare fordi at vi er forelsket i en person, betyder det jo ikke at den person er forudbestemt for os. Det er skide egoistisk at have den tankegang, det synes jeg ikke ligefrem bidrager med noget positivt.

Der til skal det siges, at jeg bestemt tror på, at så længe vi har et positivt (og realistisk) sind og indstilling til vores mål og ønsker, så skal dem der betyder noget nok gå i opfyldelse en skønne dag. Jeg kan bare ikke klare tanken om, at vores tanker skulle kunne påvirke et andet menneske. Jeg synes faktisk det lyder direkte skræmmende og ulækkert, og jeg giver ikke fem flade øre for, at ALLE har fået deres ekskæreste tilbage.
Egentlig synes jeg bare, at folk måske skal tage at indse, at livet sgu bare ikke altid går som vi vil når vi vil.

Og sidst men ikke mindst, så er jeg nok også totalt negativ omkring det her, fordi du så inderligt forsøger at prakke det på os andre.
Jeg synes det er fint, at du selv tror på de her ting og at de kan gøre noget godt for dig. Men een ting er, at være troende/tro på the secret noget andet er, at man altså ikke skal stå som en anden Jehovas Vidne og fortælle om deres endegyldige sandhed. Det er et ucharmerende karaktertræk og generelt ret irriterende.
Det er typisk, at det er de midlertidigt svage mennesker den slags folk går efter. De er jo så nemme at påvirke, men folk skal slet ikke tage stilling til den slags store spørgsmål, når de er i en skrøbelig tilstand. Synes jeg. Det er jo bare min mening, andre er sikkert uenige og mener, at det er der vi finder svarene.
Jeg er så mere typen der tror, at når vi falder ned i et hul så kæmper vi os op igen. Bagefter ser vi tilbage, tager ved lære og så kigger vi fremad igen. Men jeg er også så primitiv.

Nåmen. Suzie, jeg synes som sagt det er super duper dejligt for dig, hvis du får noget ud af The Secret. Jeg kan bare ikke lade være med, at komme med mit syn på tingene når du (for mig) er så ekstrem i dine udtalelser.
Der er intet ondt ment herfra i det. Jeg ved godt, at jeg måske kan lyde lidt hidsig, men det er jeg ikke :biglaugh:

Og Pierre, hun har ret. Du skal lære at elske dig selv. Find trygheden inde i dig, lad vær med at fokuser så meget på den kærlighed. Jeg tror på, at alt godt kommer til den der venter. Easy come, easy go.
Det er SÅ hårdt, når en person vi elsker ikke elsker os tilbage på samme måde, og jeg føler virkelig med dig. Men du får det bedre igen, bassemand :aww: . Right now it just suck, and then it will suck less.
Hvis du virkelig inderligt tror på, at hun bare er den eneste for dig og omvendt, så lad tiden gøre dens arbejde. Hvis I er ment to be, så sker det når I begge indser det, men det er altså ikke noget vi kan påtvinge andre mennesker. Måske hun lige skal udforske andre mænd først. Hvem ved.
Hvis der er noget så kan du jo fange mig på MSN når du er online og ellers får du en kæmpe krammer den 25. juni - jeg er ikke bange for voksne mænd :P

KRAM til jer begge.



Du misforstå noget.. Jeg har sagt at han ikke behøver, det ved du også godt gennem chatten. Men jeg taler faktisk om noget andet, The Secret.
The Secret fortæller ikke ALT.. De fortæller lidt, også resten skal vi selv finde ud af. Man skal ikke tro på alt det de siger, men det en god start at se filmen først. Men nogen af de ting de siger er jo sandt: Man skal holde på troen, være taknemmelig for det man har osv. Det gør jeg. Hvis du spørg de mennesker der kender til loven om tiltrækning, så hør hvad de har oplevet med det :)
Ja men det er stadig ikke VORES liv. Det skal ikke påvirke os utroligt meget på en negativ måde. Og hvis du tænker at vores børn og venner bliver udsat for det, ja så skal du med glæde nok få det. Men jeg siger dig, det positive er 100% stærkere end det negative, og det positive udrydder alt det negative i ens liv.
Jeg er bekymret for mit eget planet, jeg ville ønske vi kunne leve et verden uden civilization og i harmoni, fyldt med kærlighed, fred, og frihed, hvor vi lever rundt i skove. Jeg er bekymret for mennesker, jeg tænker på andre folk end mig selv. Ja, jeg er Altruisme. Jeg vil ønske verden var et sted uden krig, vold, og had. Jeg vil ønske al krigen kunne stoppe. Jeg ønsker at være rig, hvis jeg var rig, så vil jeg gi medicin til alle syge børn på hospitalet. Jeg vil gøre mit bedste for at hjælpe folket.
Jeg er bare ikke interesseret i at se TV nyheder hvor man ser folk græde under krigen fordi de lige har mistet deres familie. Det skal slet ikke påvirke mig, og mit liv da det ikke er mit liv, som jeg ser gennem TV'et. Jeg har slet ikke lyst til at tænke på det for det gør mig bare endnu mere ked af det. Også fordi det ikke er mit liv, for mit liv er her, og jeg er fandedme taknemmelig for at jeg ikke er dér hvor vi er. Tænk jeg kunne havde mistet min mor eller far. Thank you God.
Ja svær at forklare.. I hope you know what I mean.

Jeg synes bestemt ikke at det er ego fordi man vil ha en person tilbage som man inderligt elsker utrolig højt. Jeg kan ikke se det er noget galt i at få sin eks tilbage hvis ens hjerte VED at man er SKABT for hinanden. Man skal bare ikke tvinge sin ekskæreste i at komme tilbage. Man skal bare lad den person fuldstændig være i fred. Din ekskæreste skal nok komme til dig hvis du får mere selvtillid og fokuser på al det gode som din ekskæreste har givet dig. (der er meget mere.)
Det kan godt være du synes at man ikke skal ha sin ekskæreste tilbage og move on. Det fint nok, det er din holdning. Men nogle folk VED inderst inde i deres hjerte at de er SKABT for hinanden, og derfor lytter til deres hjerte og ikke til folket som ikke aner en skid om personen og deres historie og bare istedet sir: "Move on. Find en anden en." hvilket er normalt for alle. fordi man hele tiden får det afvide.
Personen ved selv om deres ekskæreste er deres The One eller ej. Ikke ALLE behøver gå tilbage til deres ekskæreste, hvis de IKKE har lyst. Man skal kæmpe for den man elsker, for man kan nå langt. Min bedste ven har kæmpet for mig i hvad? 3 år, selvom jeg total var en idiot overfor ham.. Men han blev ved og ved med at kæmpe for mig. Og idag er vi bedste venner og elsker hinanden utrolig højt. Jeg har sagt undskyld for al det jeg har gjort, og han har tilgivet mig. Så ja man kan nå rimelig langt hvis man kæmper for personen, det ligemeget om det en kæreste eller ven. Man kan nå langt hvis man kæmper, og det er værd at kæmpe for.
Ja okay, jeg sir ikke man skal gøre det på ALLE.. Hvis du har kæmpet i over 2-3 år og personen stadig ikke gider ha dig, så må du move on og finde en som fortjener dig bedre.
Og ja jeg er typen der lever meget i fantasi verden, sådan er jeg bare. For jeg ved at mirakler kan blive til virkelighed og at man kan få alt det man ønsker sig i sit liv. Alt er muligt udanset hvad det er, og hér skal man tænke realistisk. Lad være med at tro du kan få vinger og flyve.
Lidt primitiv og fantasifuld er jeg. Og det er jeg glad for.

Jeg gider ikke diskuter mere om det. Ane, jeg respekter din mening og holdning, man har lov til at ha sin mening. Jeg har ingen problem med din mening, det er helt fint. Alle har hver sin egen mening. Og jeg har min egen mening. Jeg ville bare lige sige det ud :beeming: :beeming:

Jeg håber bare I ikke ser ned på mig.

MUCH L.O.V.E. :give_rose: :give_rose:

#51 Bruger er offline   AJackson :D Ikon 25 January 2011 - 06:18 PM

  • Ansi
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 740
  • Indmeldt: 02-November 10
  • Gender:Female
  • Location:Nordsjælland

Åårj manner, jeg har været for doven til at læse jeres laaange indlæg, men syntes at i skal glemme det, for jeg føler den dårlige stemning herinde
:peace: & Michael til alle!
:give_rose:
There is no sunlight, 'cause we've lost you, Michael
Just like the clouds our eyes do the same
You passed away...
And everyday it rains...
We'll never moonwalk alone

#52 Bruger er offline   Mj Kid Ikon 25 January 2011 - 08:29 PM

  • Eiffel
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 1127
  • Indmeldt: 13-March 09
  • Gender:Male
  • Location:København

jeg føler lidt "the secret" tager nogle helt almene ting, som er standard for mennesker, og "gør dem til deres". Hvis jeg altså har forstået det rigtigt.

fokuser på det positive, det gode giver mere godt osv. det er da noget helt almindeligt, en selvfølge for mennesker. men det tager de åbenbart credit for. Lyder i mine øre, og lidt som Ane siger, nogle personer der bliver udnyttet når de er svage, og så ligeså snart der sker noget godt for dem, så tror de straks det er "the secret".
Når personer er i fare eller svage, og bliver lovet en nem udvej, så vil de tage den, om de så skal lyve for dem selv, eller give penge.
jeg ser faktisk lidt en relation her til Hitler.. selvfølgelig ikke på hvad de gør, men måden de overvandt folks tro på.

Det minder mig også om "jehovas vidner" som tager nogle helt almene selvfølger, og reklamere for de har dem og det kan gøre dit liv bedre... men det må i ikke hænge mig op på, for jeg kender ikke så meget til jehovas vidner. :)


NY DEL

"Og hvis du tænker at vores børn og venner bliver udsat for det, ja så skal du med glæde nok få det. " eeeehhh... så du tror måske, at ham der fik en blodprop, kun fik det fordi han venner, familie og bekendte troede det?
at ham der døde i en bilulykke, kun blev det fordi nogen forventede det?!
at flyet der styrtede ned, kun blev det fordi nogen var penge for det?!.... der synes jeg altså det kommer over i en kategori af... lal og papirshat...

Dette indlæg er redigeret af Mj Kid: 25 January 2011 - 08:35 PM

You make me speechless..
Fra Theodor :)
Mj du var min barndom, du er min nutid og du bliver min fremtid.

#53 Bruger er offline   Ane Ikon 25 January 2011 - 08:46 PM

  • Naughty
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 748
  • Indmeldt: 07-November 07
  • Gender:Not Telling

Læs IndlægMj Kid, på 25 January 2011 - 08:29 PM, sagde:

jeg føler lidt "the secret" tager nogle helt almene ting, som er standard for mennesker, og "gør dem til deres". Hvis jeg altså har forstået det rigtigt.

fokuser på det positive, det gode giver mere godt osv. det er da noget helt almindeligt, en selvfølge for mennesker. men det tager de åbenbart credit for. Lyder i mine øre, og lidt som Ane siger, nogle personer der bliver udnyttet når de er svage, og så ligeså snart der sker noget godt for dem, så tror de straks det er "the secret".
Når personer er i fare eller svage, og bliver lovet en nem udvej, så vil de tage den, om de så skal lyve for dem selv, eller give penge.
jeg ser faktisk lidt en relation her til Hitler.. selvfølgelig ikke på hvad de gør, men måden de overvandt folks tro på.

Det minder mig også om "jehovas vidner" som tager nogle helt almene selvfølger, og reklamere for de har dem og det kan gøre dit liv bedre... men det må i ikke hænge mig op på, for jeg kender ikke så meget til jehovas vidner. :)

Til det markerede: Præcis, Theo.

"Og hvis du tænker at vores børn og venner bliver udsat for det, ja så skal du med glæde nok få det". Skal vi ikke bare lade den stå, til alles skue?
..I'm just simply Michael Jackson

Skrevet Billede

#54 Bruger er offline   Ane Ikon 25 January 2011 - 08:50 PM

  • Naughty
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 748
  • Indmeldt: 07-November 07
  • Gender:Not Telling

Læs IndlægMj Kid, på 25 January 2011 - 08:29 PM, sagde:

NY DEL

"Og hvis du tænker at vores børn og venner bliver udsat for det, ja så skal du med glæde nok få det. " eeeehhh... så du tror måske, at ham der fik en blodprop, kun fik det fordi han venner, familie og bekendte troede det?
at ham der døde i en bilulykke, kun blev det fordi nogen forventede det?!
at flyet der styrtede ned, kun blev det fordi nogen var penge for det?!.... der synes jeg altså det kommer over i en kategori af... lal og papirshat...

Nej hun mener, at fordi vi frygter for hvad der kan ske vores venner og familie af dårligdomme, så sker alle de dårlige ting når vi tænker for meget på det. Altså at hvis vi tænker for meget på det negative, så sker det. Hvilket jeg tror på passer i det omfang, at hvis du messer "jeg dumper, jeg dumper, jeg dumper" før en eksamen, og du gør det så længe at du kører dit selvværd i bund, så dumper du.
Men at vores tanker skulle påvirke andre, på den måde som hun siger, det tror jeg ikke en meter på.
..I'm just simply Michael Jackson

Skrevet Billede

#55 Guest_*Little Suzie*_* 25 January 2011 - 09:10 PM

  • Gruppe: Guests

Læs IndlægAne, på 25 January 2011 - 08:50 PM, sagde:

Nej hun mener, at fordi vi frygter for hvad der kan ske vores venner og familie af dårligdomme, så sker alle de dårlige ting når vi tænker for meget på det. Altså at hvis vi tænker for meget på det negative, så sker det. Hvilket jeg tror på passer i det omfang, at hvis du messer "jeg dumper, jeg dumper, jeg dumper" før en eksamen, og du gør det så længe at du kører dit selvværd i bund, så dumper du.


Jep.

#56 Bruger er offline   Pierre Jackson Clasen Ikon 26 January 2011 - 01:13 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 92
  • Indmeldt: 28-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Glostrup

Hej alle 3....
Hmm jeg vil starte med at jeg har skrevet lidt med hende jeg er forelsket i.
Hun startede med at skrive og jeg synes personligt at hun lød rimmelig tosset. Men fair nok.
Ser i da jeg startede det her emne fik jeg at vide at hun havde fundet sig en anden fyr.
Nu fik jeg så at vide her for et par dage siden at hun ik havde nogen alligevel og at hun sku delme ik ha nogen før hun var og slet ik sin eks.
Nå tænker jeg så..... Er det så fordi han er gået fra hende el. har hun fyldt mig med løgn for at såre mig?????
Av av av og atter av.
Hvad ska jeg nu stille op og hva ska jeg tro på nu????

Jeg takker jer alle 3 for jeres vidne og kommentar.

Suzie hvis jeg må starte med dig, så vil jeg aldrig se ned på dig og ja vi har alle vores egne meniger og dem skal vi alle ha lov til at ha.
Det er os iorden at alt det du beder til gud om at få det for du.
Og det lyder jo helt fantastisk, men kunne du så ikke bede gud om at der ikke skal være krig mere (aldrig nogensinde mere) og bede gud om at vi allesammen for Michael tilbage.
Jeg synes bestemt at det er iorden at vi alle har hver vores tro på en el. anden måde.
Jeg har læst alt hvad du har skrevet også kan jeg kun sige at så er det op til mig om jeg vil det el. ej.
Og det er ik negativt ment at jeg skriver det til dig for hvis jeg har lyst så gør jeg det ellers gøre jeg det ikke.
Men jeg har det bare sådan at jeg kunne sætte mig ned og skrive et langt brev til The Secret også få alle til at tro at det er sandt.
Den eneste som ved om det er sandt... Ja det er mig selv.

Ane 1000 tak søde og du skal nok os få et kæmpe knus og et kram af mig når vi ses.
Jeg giver dig ret i det hele. jeg har det selv skidt med at se krig - børnemishandling osv. rundt omkring i verden.
Jeg vil selv ønske at vi alle kunne gøre en indsats for at stoppe kringen og alt det andet du skriver.
Vi har bare et problem og det er den eneste som kan stoppe en krig er den mand som startede den.
Og havde jeg været rig så havde jeg taget ned hvor kringen er og få lagt låg på at bede manden om at stoppe den med det samme.
Det kan ikke være rigtigt at der sidder en mand og laver krig og har det skide godt med det og at han bare er ligeglad med at det går ud over udskyldig mennesker inkl. børn.
Michael gjort alt hva han kunne gøre og jeg har det sådan at jeg vil sku gøre det samme som Michael hvis jeg havde råd og var mange multi-millionær.
Så havde jeg nok os holdt fede MJ fester året rundt.... :moremore: :thumbup:
Og Ane så vil jeg gerne tilføj og sige at min selvtillid er utrolig høj og den fejler ik noget det for jeg da at vide.
Og jeg elsker mig selv også er det ik mit problem hvis andre ik ka lide mig for den jeg er, som man siger tag mig for den jeg er el. tag mig som jeg er.
Men en ting er sikkert jeg er bare trist og ked af det og det har ik noget med at min selvtidlid at gøre.

Men jeg synes nu alligevel at emned er skifte utroligt meget lige pludselig og bare rolig jeg har ik noget imod det.
Men jeg tænkte bare på om vi ikke sku holde os til det vi startede med.
Og lad os endelig blive søde og venlige over for hinanden herinde.

Jeg vil gerne høre fra jer af hva i synes jeg nu ska gøre.
Skal jeg bare lade det ligge og tænke på at hun har taget røven på mig.
El. ska jeg tænke på at hun har fyldt mig me dløgn el. hvad?
Nu det så jer der ska komme med et forslag på hva jeg ska gøre nu.
A er stadig min helt store drøm og som Suzie skriver så ska jeg følge mit hjerte og det siger A A A A A A A.....
Hmmmm ja jeg er bare den type at jeg giver ik op så let.
Men en ting er sikkert den pige som vil ha mig som kæreste hun bliver forkællet i hoved og biiiiiiiiiiiiiiiiiib....

Hilsen Pierre.

Dette indlæg er redigeret af Pierre Jackson Clasen: 27 January 2011 - 08:59 AM

<3<3<3 I NEVER LET YOU PART FOR YOU´RE ALWAYS IN MY HEART <3<3<3

#57 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 26 January 2011 - 10:23 AM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Læs IndlægPierre Jackson Clasen, på 26 January 2011 - 01:13 AM, sagde:

Hej alle 3....
Hmm jeg vil starte med at jeg har skrevet lidt med hende jeg er forelsket i.
Hun startede med at skrive og jeg synes personligt at hun lød rimmelig tosset. Men fair nok.
Ser i da jeg startede det her emne fik jeg at vide at hun havde fundet sig en anden fyr.
Nu fik jeg så at vide her for et par dage siden at hun ik havde nogen alligevel og at hun sku delme ik ha nogen før hun var og slet ik sin eks.
Nå tænker jeg så..... Er det så fordi han er gået fra hende el. har hun fyldt mig med løgn for at såre mig?????
Av av av og atter av.
Hvad ska jeg nu stille op og hva ska jeg tro på nu????

Hilsen Pierre.


Pierre, jeg synes ærlig talt, at det er usmageligt, at du hænger en anden MJ fan ud her på Moo! Jeg har intet imod dig personligt, og du ved, at jeg synes, at du er en rar person. MEN det her er altså for meget, efter min mening! Pigen er måske ikke interesseret i et forhold med dig. Sådan er det bare. Så lad det dog ligge. Og hvis ikke, du kan lade det ligge, så tal dog med HENDE om det. Det er ikke rart for hende, at du skriver alt muligt herinde!
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#58 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 26 January 2011 - 10:31 AM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Læs IndlægMike sagde:

Pierre, jeg synes ærlig talt, at det er usmageligt, at du hænger en anden MJ fan ud her på Moo! Jeg har intet imod dig personligt, og du ved, at jeg synes, at du er en rar person. MEN det her er altså for meget, efter min mening! Pigen er måske ikke interesseret i et forhold med dig. Sådan er det bare. Så lad det dog ligge. Og hvis ikke, du kan lade det ligge, så tal dog med HENDE om det. Det er ikke rart for hende, at du skriver alt muligt herinde!


Pierre, jeg må give Nelli ret !!
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#59 Bruger er offline   Mj Kid Ikon 26 January 2011 - 11:00 AM

  • Eiffel
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 1127
  • Indmeldt: 13-March 09
  • Gender:Male
  • Location:København

Læs IndlægMike sagde:

Pierre, jeg synes ærlig talt, at det er usmageligt, at du hænger en anden MJ fan ud her på Moo! Jeg har intet imod dig personligt, og du ved, at jeg synes, at du er en rar person. MEN det her er altså for meget, efter min mening! Pigen er måske ikke interesseret i et forhold med dig. Sådan er det bare. Så lad det dog ligge. Og hvis ikke, du kan lade det ligge, så tal dog med HENDE om det. Det er ikke rart for hende, at du skriver alt muligt herinde!



har han sagt hun var Mj fan? :S
You make me speechless..
Fra Theodor :)
Mj du var min barndom, du er min nutid og du bliver min fremtid.

#60 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 26 January 2011 - 11:01 AM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Læs IndlægMj Kid, på 26 January 2011 - 11:00 AM, sagde:

har han sagt hun var Mj fan? :S

Ææh ja, det har han faktisk - ved at fortælle at han har købt alt muligt MJ til hende.
Det ville han vel ikke gøre hvis hun ikke var/er fan ;-)
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

  • (4 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere