Minnie har du afsendt nogen????? :teeth
Støtte til Michael-køb armbånd
#42 05 April 2005 - 05:55 PM
Ja går de som varmt brød eller hva? hi hi
#44 06 April 2005 - 07:09 PM
Så må du jo købe nogle flere, hvis du hele tiden går og taber dem ha ha
#45 06 April 2005 - 09:04 PM
Ang afsendelse, så er de første ca 130 ordrer blevet sendt afsted. Tog MEGA lang tid... Men nå... Imorgen går jeg igang med at pakke og afsende de som har bestilt hos MJJF i løbet af den sidste uge, og til jer herfra som gerne vil bestille direkte fra mig, skriv en PM til mig.
Når jeg modtager pengene, da vil jeg afsende armbåndende.
Ang overskuddet, så i tilfælde af at vi rent faktisk HAR et overskud, så er jeg faktisk ikke helt klar over hvad der sker med det... Lad mig snakke med de ansvarlige og forsøge at finde ud af det
Når jeg modtager pengene, da vil jeg afsende armbåndende.
Ang overskuddet, så i tilfælde af at vi rent faktisk HAR et overskud, så er jeg faktisk ikke helt klar over hvad der sker med det... Lad mig snakke med de ansvarlige og forsøge at finde ud af det
#46 07 April 2005 - 08:33 AM
OKay det var pænt mange ordrer må man sige...
#47 07 April 2005 - 01:19 PM
Jaa jeg fik min med posten i dag!! 8) Tak Minnie!!Men jeg må sige man skal pas på hvis man har en lille håndel, for min er ved at felde ud af hånden på mig.. men den er meget fed!
#49 07 April 2005 - 03:22 PM
Er der ikk nogen af jer som kunne tage et billede elelr scanne den, så man kan se det?
#50 13 April 2005 - 01:15 PM
Aihnoa sagde:
Jaa jeg fik min med posten i dag!! 8) Tak Minnie!!Men jeg må sige man skal pas på hvis man har en lille håndel, for min er ved at felde ud af hånden på mig.. men den er meget fed!
Det er et rigtig fedt armbånd ja - helt sikkert!!
Og ja, hvis man har et lille håndled (Som mig), må man bare starte en ny mode, hvilket foregår sådan så man tager dette bånd og sætter det på overarmen. Så for man ligesom også et flashback i tiden tilbage til Spice Grils og Mel B's metal-ting hun havde rundt om også!!
Se det er jo smart!! :upsidedown
#51 13 April 2005 - 02:06 PM
Gregers sagde:
Er der ikk nogen af jer som kunne tage et billede elelr scanne den, så man kan se det?
Mit digital camera virker ikke... Ved ikke hvorfor, og min far har sagt at han ville kigge på det - men det har han så også sagt i mange måneder. :uhm
Så deeeet... Men der er vel andre som kan tage billeder?!?! hehe...
#52 15 April 2005 - 07:30 AM
Ja det burde der være hehe
#56 23 May 2005 - 09:05 AM
der ståår de har soolgt alle sammen :'( vræææl .. sig det ikke er rigtiiigt :cry:
Michael Jackson.. hvil i fred... medfølende tanker sendes til din børn, familie og nære venner.. De burde ikke havde kunne ske.. Vi har ikke kun mistet en helt fantastisk person, men også en legende der har sat et uforligneligt præg på musikken. Den lidenskab du har vist for musikken, dansen og alle dine medmennesker vil for evigt stå indgraveret i vores hjerter. "I'll never let you part, for you're always in my heart" Din musik er for evigt udødelig.
#57 24 May 2005 - 08:32 PM
nogen der ´har flere der vil sælge mig en ?
Michael Jackson.. hvil i fred... medfølende tanker sendes til din børn, familie og nære venner.. De burde ikke havde kunne ske.. Vi har ikke kun mistet en helt fantastisk person, men også en legende der har sat et uforligneligt præg på musikken. Den lidenskab du har vist for musikken, dansen og alle dine medmennesker vil for evigt stå indgraveret i vores hjerter. "I'll never let you part, for you're always in my heart" Din musik er for evigt udødelig.
#59 15 June 2005 - 11:36 PM
damit... udsolgt... så kan jeg lære at komme herind noget oftere! ville gerne ha et hvis du stadig kan skaffe et?