The Moo-Walkers Forum: Hvorfor skal man ned med nakken :( - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Hvorfor skal man ned med nakken :(

#21 Bruger er offline   Jonaskhl Ikon 13 November 2009 - 07:08 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1438
  • Indmeldt: 05-March 09
  • Gender:Not Telling

Læs IndlægHeavenCanWait, på Nov 13 2009, 12:37 PM, sagde:

.......................

Synes du skal prøve at vise dem nogle billeder.
F.eks. synes jeg det her billed er godt. Det viser den samme pige, før hun havde vitiligo, mens hun er hårdt angrebet, og efter hun vælger at gøre det sidste originale mørke farve hvid, så hun har en ensformig farve :)

Men det rigtigt at Vitiligo ikke gør en hvid over det hele, men Afroamerikanere og andre med mørk hud, som er rigtigt slemt angrebet, vælger tit at bruge f.eks. make-up på resten af den originale hudfarve, så man ikke ligner en plettet ko, men har en ensformig hudfarve :)

Skrevet Billede

Dette indlæg er redigeret af Jonaskhl: 13 November 2009 - 07:14 PM

"This post has been edited by Jonaskhl: Today, xx:xx pm/am" <3 <3 <3

#22 Bruger er offline   Wolff Ikon 13 November 2009 - 09:19 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 303
  • Indmeldt: 26-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Vi er her alle for dig. Her er nogle mennesker som gennemgår det samme og forstår dig. <3
Det er altså bare ikke sjovt sådan noget. <3 :*
.. Wolff

Skrevet Billede

I'll never let you part, for you're always in my heart..
I just can't stop loving you, Michael.

1958 - 2009

#23 Bruger er offline   themjj Ikon 13 November 2009 - 09:31 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Læs IndlægSille, på Nov 13 2009, 03:14 PM, sagde:

Jeg brød helt sammen forleden dag, da jeg var inde og læse på den hjemmeside, jeg har henvist til et par gange.

Hun skriver:

This project also gave me a real glimpse into just a taste of what Michael must have felt. There were people that reacted poorly to my desire to seek the truth and my defense of Michael and there were some friendships damaged or lost in the process. Such is the cost of standing up for what you believe and seeking truth.

Jeg har i et par uger lukket fuldstændig af for nogle veninder, jeg har kendt hele mit liv. Aldrig i mit liv har jeg følt mig så dårlig tilpas i et selskab, hvor tryghed skulle være en selvfølge. Detajlerne skal jeg spare jer for, kan kort nævne pædofili, hudfarve og seksualitet.

Da jeg kørte hjem den aften, var jeg grædefærdig og tænkte at jeg måske også var lidt sart. Den jeg kom ind af døren, ringede en af dem, der var der den aften, for at hører hvordan jeg havde det, for hun syntes de andre havde været stride imod mig. Siden den aften har en anden forsøgt at komme i telefonisk kontakt med mig, men jeg har afvist. I onsdags fik jeg så et brev fra en anden af dem, hvor hun undskyldte.... men de måtte jo have lov at have deres meninger og ja, det må de, men jeg kan fortælle, at det måtte jeg bestemt ikke.

Min hjerne arbejder virkelig på højtryk, for det er som sagt veninder jeg har kendt HELE mit liv. Jeg kan jo heller ikke forlange at andre ved lige så meget om ham som jeg gør, men for helvede - lidt sund fornuft kan man vel godt forlange, ikk. Nu har jeg skrevet et brev retur til hende der skrev til mig og så må jeg se.....

Søren: du skrev engang til mig, at jeg måske skulle tage nogle venskaber op til revision, dengang var jeg sikker i min sag - det ville da ikke være nødvendig - men jeg må sige, at nu står jeg i den situation og det er så forbandet hårdt.
Er virkelig, virkelig ulykkelig lige nu.

Så Nina, jeg tror, at jeg fuldstændig kan sætte mig ind i din situation. Kram fra mig. :aww:



Jeg kan udemærket godt forstå din frustration! Jeg har (som alle jer andre) haft en del af den slags samtaler, for det er på en eller anden måde blevet legitimt for folk at have nogle meget extreme holdinger om Michael uden at have noget som helst bilag for deres holdninger! Jeg har så (ofte) haft ret nemt ved at argumentere og fortælle fakta som gør at de fleste trækker deres angreb tilbage...
Men jeg tror at mange gør det enten fordi de ikke forstår at det faktisk mærkes som et meget personligt angreb på os, og de derfor ikke ved at det faktisk virkelig gør ondt på os, når de siger onde ting om Michael! Eller også syntes det at det er underholdende at vi går så meget op i det, og syntes det er sjovt at vi reagere så kraftigt! og nogle har bare fuldstenig misforstået ham!
Jeg syntes ikke at du bør afslutte dit venskab pga jeres diskution, men gøre det klart at du faktisk tager det lige så personligt som hvis de sad og sagde de samme ting om din far, bror eller mand! Og så fortælle dem at du rent faktisk imodsætning til dem har sat dig ind i de ting de taler om, og at de derfor hellere skulle høre på hvad du siger, for det er ikke en personlig mening, men simpel fakta! Du ville jo også høre på dem og tage de ting de siger til efterretning hvis det var noget de virkelig havde sat sig ind i!
Hvis de ikke vil respektere det, så kan du overveje hvor meget du vil respektere dem, når de ikke vil respektere dit interlekt!
Håber at du vil forsøge at sige tingene lidt opjektivt til dem, og for eksempelt holde dig til fakta for det er ting du kan bevise, det kan de ikke med deres beskyldninger! Og så bede dem respektere dig, for du ville aldrig behandle dem med samme disrespekt hvis det var nogle de holdte af, eller noget de vidste meget om!

Og ja, Stand up for what you belive in and stand up for the truth!

Dette indlæg er redigeret af themjj: 13 November 2009 - 09:35 PM

RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#24 Bruger er offline   Sille Ikon 13 November 2009 - 09:36 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1039
  • Indmeldt: 16-August 09
  • Gender:Female
  • Location:Randers

Læs IndlægHeavenCanWait, på Nov 13 2009, 03:43 PM, sagde:

Tak og tak fordi du deler din historie og kram tilbage - det kan du vist godt bruge *kram*


Tak, har virkelig brug for ethvert kram jeg kan få. Er godt klar over, at ingen kan hjælpe mig, det er noget jeg selv må klare, men det gør det ikke mindre hårdt. Jeg var bare fuldstændig uforberedt på den reaktion den aften. Plejer ellers tit at sige til mig selv: at mod dumhed, kæmper selv guderne forgæves...., men det blev for meget for mig og jeg kunne ikke holde min mund.
Vil ikke sætte nogen i et dårligt lys, det er ikke meningen med det jeg skriver nu...... men mine veninder bruger ikke computer og har aldrig læst en bog om MJ, hverken god eller dårlig, så I kan jo så gætte, hvor de har deres viden fra...
Det var så tydeligt, at det skreg til himmelen.

Uanset, hvad der sker, at jeg besluttet at være tro mod mig selv, det vil æde mig op indefra, hvis jeg afviger, det jeg tror på. Men føj da, det kan også være hårdt at være voksen. :(

Such is the cost of standing up for what you believe and seeking truth
Skrevet Billede

#25 Bruger er offline   Sille Ikon 13 November 2009 - 09:49 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1039
  • Indmeldt: 16-August 09
  • Gender:Female
  • Location:Randers

[quote name='themjj' date='Nov 13 2009, 09:31 PM' post='56039']
Håber at du vil forsøge at sige tingene lidt opjektivt til dem, og for eksempelt holde dig til fakta for det er ting du kan bevise, det kan de ikke med deres beskyldninger! Og så bede dem respektere dig, for du ville aldrig behandle dem med samme disrespekt hvis det var nogle de holdte af, eller noget de vidste meget om!

Nå, skrev lige et andet indlæg samme tid med dig. :upsidedown:

Jeg forsøgte mig med at holde mig til fakta, men blev affærdiget med - at det jeg læste behøvede jo heller ikke være sandt, der var en der gik så langt at sige, at hun ikke troede på mig.
Ja, der er altså en grund til at jeg er så ulykkelig og ikke har villet have kontakt med dem. Har brug for at tænke mig om og som sagt har jeg nu skrevet et brev til en af dem, hvor jeg ikke lægger skjul på, hvad jeg føler.
Hvad fanden er der galt med folk, så snart det er MJ det drejer sig om, ligger de hjernen på hylden :shakehead:
Har tænkt siden den aften, at hvor ville jeg gerne have haft dig som "back up" :give_rose:
Skrevet Billede

#26 Bruger er offline   Sille Ikon 13 November 2009 - 09:52 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1039
  • Indmeldt: 16-August 09
  • Gender:Female
  • Location:Randers

Tak, smiler igennem tårerne :drooling:
I er bare dejlige. Har bare ikke haft kræfter til at skrive om det før nu. Det er ved at være 3 uger siden.
Skrevet Billede

#27 Bruger er offline   themjj Ikon 13 November 2009 - 10:09 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Haha du ku jo bare ha ringet, så ville jeg da gerne være din øresnegl... hihi...
Men du kan jo spørge dem hvad de mest tror på EB og Se og hør lignende blade der bare skal have en historie der sælger, eller en uvildig læges otopsy report og transcrips fra retsagen! Jeg ved godt hvad jeg vil stole på... Jeg stoler på opjektivitet og fakta! Og det er ligegyldigt om det er MJ, politik eller alt andet nyhedsstof! Det burde de nok også...
Jeg kan godt forstå at du bliver ked af det når de endda siger at de ikke tror på dig, når du bare siger sandheden! Men som du selv siger så kan man ikke gøre meget imod dumhed og ignorens! Ligesom med alle andre emner er alt hvad man kan gøre, at sige tingene som de er og så må de selv bruge det til hvad de vil! Forhåbentlig vil nogen se "lyset"!
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#28 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 13 November 2009 - 10:26 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

fik lige den her latterlige besked inde på min status på facebook : Cecilie Pederse - nej nu må i satme holde op. Manden er død. Deal with it. lyder som om du nærmest kendte ham personligt, og er ved at få depression og alting bare fordi han er død.
for 20 minutter siden · .....



ÅHA kvinde menneske !!!
Skrevet Billede

#29 Bruger er offline   themjj Ikon 13 November 2009 - 10:36 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Læs IndlægElinsJackson, på Nov 13 2009, 10:26 PM, sagde:

fik lige den her latterlige besked inde på min status på facebook : Cecilie Pederse - nej nu må i satme holde op. Manden er død. Deal with it. lyder som om du nærmest kendte ham personligt, og er ved at få depression og alting bare fordi han er død.
for 20 minutter siden · .....



ÅHA kvinde menneske !!!


Skal hun bestemme hvem du skal være ked af er død? Må du kun være ked af nogen som hun "godkender"! Hun skal da slet ikke bestemme hvem du holder af! om du så har mødt ham eller ej!
Hun skal da bare blande sig fuldstendig udenom!

Dette indlæg er redigeret af themjj: 13 November 2009 - 10:36 PM

RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#30 Bruger er offline   Sille Ikon 13 November 2009 - 10:38 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1039
  • Indmeldt: 16-August 09
  • Gender:Female
  • Location:Randers

Hi, hi - gi' mig lige dit tlf.nr. :pointfinger: Ej, spøg til side, er ellers dejligt at smile

Jeg henviste til som du skriver: en uvildig læges otopsy report og transcrips fra retsagen og det var det, der blev sagt til, at det kunne jo også være falsk..... men nok om det. Hvis de vil være så, ja undskyld mig, dumme, så fred være med dem..... Det var måden de behandlede mig på, uden respekt, jeg ikke kan tilgive.
Nu vil en dem gerne mødes med mig, ved bare ikke om jeg orker det lige nu, men det er selvfølgelig bedre at sidde over for en person end dem alle, så kan det jo være, at jeg kunne få lov at gøre en sætning færdig. Tror nu lige, at jeg vil lade mit brev komme frem først, så er jeg da sikker på, at de ved hvad jeg føler.
Men igen, tak fordi I her for mig, det hjalp at få det ud af mit "system"
Skrevet Billede

#31 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 13 November 2009 - 10:48 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs Indlægthemjj, på Nov 13 2009, 10:36 PM, sagde:

Skal hun bestemme hvem du skal være ked af er død? Må du kun være ked af nogen som hun "godkender"! Hun skal da slet ikke bestemme hvem du holder af! om du så har mødt ham eller ej!
Hun skal da bare blande sig fuldstendig udenom!




Amen jeg forstår dem virkelig ikke ? Jeg prøver virkelig ? Min min hjerne kan slet ikke finde nogle sammenhæng med at de bruger deres energi på at give sådan en latterlig kommentar ???

er sÅ gal inden i , for man har jo en dårlig dag i forvejen , og så at få sådan en kommentar ? Det for plat s:

Men hende Cecilie er i det hele taget en bette heks som elsker at nedgøre mennesker som hun lige syndes passer hende !
Det er ikke andet end en UGE siden at hun klagede over alt det Michael jackson hun havde fået på sin startside pga af mig åbentbart...

Kan ikke forstå hvorfor de ikke bare sletter mig så ?? De kan da på INGEN måde bestemme om hvad jeg forestager mig på facebook .

UHA jeg er en bombe som snart sprænges s:s:
Skrevet Billede

#32 Bruger er offline   themjj Ikon 13 November 2009 - 10:50 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Læs IndlægElinsJackson, på Nov 13 2009, 10:48 PM, sagde:

Amen jeg forstår dem virkelig ikke ? Jeg prøver virkelig ? Min min hjerne kan slet ikke finde nogle sammenhæng med at de bruger deres energi på at give sådan en latterlig kommentar ???

er sÅ gal inden i , for man har jo en dårlig dag i forvejen , og så at få sådan en kommentar ? Det for plat s:

Men hende Cecilie er i det hele taget en bette heks som elsker at nedgøre mennesker som hun lige syndes passer hende !
Det er ikke andet end en UGE siden at hun klagede over alt det Michael jackson hun havde fået på sin startside pga af mig åbentbart...

Kan ikke forstå hvorfor de ikke bare sletter mig så ?? De kan da på INGEN måde bestemme om hvad jeg forestager mig på facebook .

UHA jeg er en bombe som snart sprænges s:s:


Hun mangler åbenbart noget der hedder empati... hun burde slå det op!
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#33 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 13 November 2009 - 10:55 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs Indlægthemjj, på Nov 13 2009, 10:50 PM, sagde:

Hun mangler åbenbart noget der hedder empati... hun burde slå det op!



Der v ar også nogle søde piger , som skrev til hende , og formulerede det helt rigtige ;D
Kunne slet ikke finde ord , så gal var jeg , for hun bliver sku ved ;D;D
Skrevet Billede

#34 Bruger er offline   themjj Ikon 13 November 2009 - 11:00 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Læs IndlægSille, på Nov 13 2009, 10:38 PM, sagde:

Hi, hi - gi' mig lige dit tlf.nr. :pointfinger: Ej, spøg til side, er ellers dejligt at smile

Jeg henviste til som du skriver: en uvildig læges otopsy report og transcrips fra retsagen og det var det, der blev sagt til, at det kunne jo også være falsk..... men nok om det. Hvis de vil være så, ja undskyld mig, dumme, så fred være med dem..... Det var måden de behandlede mig på, uden respekt, jeg ikke kan tilgive.
Nu vil en dem gerne mødes med mig, ved bare ikke om jeg orker det lige nu, men det er selvfølgelig bedre at sidde over for en person end dem alle, så kan det jo være, at jeg kunne få lov at gøre en sætning færdig. Tror nu lige, at jeg vil lade mit brev komme frem først, så er jeg da sikker på, at de ved hvad jeg føler.
Men igen, tak fordi I her for mig, det hjalp at få det ud af mit "system"


Det er helt klart bedre at sidde 2 mennesker, folk bliver altid dummere og mere tykhovedet i flok! Så det er nemmere at trænge igennem! Og hvis de reelt mener at se og hør og en uvildig læge har samme troværdighed, er det helt klart dem der har et problem!
Men at de forsøger at sige undskyld, viser at de måske godt kan se at deres flok mentalitet måske gik lidt for meget amok!
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#35 Bruger er offline   themjj Ikon 13 November 2009 - 11:02 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Læs IndlægElinsJackson, på Nov 13 2009, 10:55 PM, sagde:

Der v ar også nogle søde piger , som skrev til hende , og formulerede det helt rigtige ;D
Kunne slet ikke finde ord , så gal var jeg , for hun bliver sku ved ;D;D


Ja var lige inde og kikke, og så at især Julie sagde nogle gode ting! Go Julie og de andre!
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#36 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 13 November 2009 - 11:18 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs Indlægthemjj, på Nov 13 2009, 11:02 PM, sagde:

Ja var lige inde og kikke, og så at især Julie sagde nogle gode ting! Go Julie og de andre!



Jaaaaa , Go , go, go Girls :P
Skrevet Billede

#37 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 16 November 2009 - 11:25 AM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Hej Elin

Jeg har lige læst på din FB hvad hun skriver. Hold da helt op - hun er godt nok langt ude og mangler fuldstændig empati (lige som mine kollegaer).
Hun skal da bare lukke sin ædesplate hvis hun ikke kan finde ud af, at sige noget pænt.
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#38 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 16 November 2009 - 03:51 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægHeavenCanWait, på Nov 16 2009, 11:25 AM, sagde:

Hej Elin

Jeg har lige læst på din FB hvad hun skriver. Hold da helt op - hun er godt nok langt ude og mangler fuldstændig empati (lige som mine kollegaer).
Hun skal da bare lukke sin ædesplate hvis hun ikke kan finde ud af, at sige noget pænt.




Jaaaa , jeg kan simpelthent bare ikke klare den pige !
Hun elsker at få andre ned med nakken!
Har gået i klasse med hende , hvor hun tit kom med onde bemærkninger uden grund?s: Og fik tit andre til at holde mig uden for fordi hun skulle sige en masse.
Normalt ville lige have "sluttet fred" med hende, men jeg nyder at hun får lidt klø nu, har hun altså fortjent den her gang.

Og håber at hun har lært at man ikke skal snakke ondt om vores Michael !


Knuzer <3
Skrevet Billede

#39 Bruger er offline   CaseyXM Ikon 17 November 2009 - 05:09 PM

  • LOVE IS PEACE! PEACE IS LOVE!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 690
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:København, Danmark

Idag har jeg taget mig sammen, og har skældt ham drengen, som hele tiden siger onde ting, ud... Men jeg begyndte næsten at græde da han sagde alt sådan noget... De andres syntes at det var modigt gjort... Jeg tror ikke at han blev ikke ked af det, men nu er han stoppet han med det!!! ( Håber jeg da )

Dette indlæg er redigeret af CaseyXM: 17 November 2009 - 08:19 PM

LOVE 2 MJ 4-EVER!!!

____________?§$$$$$$$§§?_
___________§$$$$$$$$$$$$§?
___________??§§§$$$$§$$$$§?
_____________?____§?§§$§$$§?
______________?___?_?§$$$$$$§
________________?????§$$§$$§?
___????§?__________??§$$$$$§§?
__?§$$$$?_??______§§§$§§§§§$$§ ?
___?§$$$§????_____?§$$$J§§§§§§ $$§?
____?$$§?________§$$$$h§$§§§§§ §$§
_____§$§§3_______$$$§§§§§§§§$§ $$§
______§$$§§$____$$§§§$§§§§§$§§ $$§
_______§$$$$$$$$$$§$§§§$$$$§§§ $$§
________?§§§§$$$$$$§§§§§§$§§§§ $$?
___________$$$§$$$§§§§§§§§§§§$ $§
________________?§$$§§$§§$§§§§ §?
__________________§$$$§§$§§§§$ §?
_________________?§$$§§§§§§§§$ §?
_______________?§$$§§$$::::§§$ $$§
______________§$$$§§§§§:::§$§§ $$?
____________?§$$$$$$$$:::§§§§$ $$?
__________?§$$$$$$§§:::§$§$$$$ §?
________?§$$$$$$§:::§§$§$$$$$§
_______§$$$$$$§:::§$$$$$$§?
_____?$$$$$§::::$$$$$$§?
___?§$$$$§::::$$$$§??
_?§$$$$§§§§$$$$§?
§$$$$§§§§$$§?
§$$§§§§§$§
?$$§§§$§§§§?
?§$§§§§§§§$$§
_§$§§§$§§§§$§?
_?$§§§$$§§§§§§?
_?§$§§$§§§§§$$$§
__?§§§$§$$§§§$$$§
__?§$§$$$$§§?§§§?__??
___?$$$$$§_______?§$$$?
____?????____?§§§??§$$§
____________?$$$§_?§?
___________?$$$§§§$§
__________?§$$§??$§?

#40 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 18 November 2009 - 09:08 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Først og fremmest vil jeg gerne lige sende jer alle et kosmisk kram!
Det er fantastisk at være herinde. Jeg får det altid så godt af at læse debatterne herinde, hvor man virkelig kan se hvor meget MJ-fans støtter hinanden. Michael ville være stolt.<3

Normalt så plejer jeg at tænke at hadefulde kommentarer rundt omkring bare skal tages med et gran salt. Som der tidligere var én der nævnte (orker ikke at quote'e hele vejen igennem) så tror jeg meget at det hænger sammen med underholdningsværdien i at det betyder så meget for os, og så er der jo selvfølgelig også det at folk ikke helt forstår hvad der er der sker.
Og desværre er det også et meget stort argument for folk at Michael er "en offentlig person", hvilket gør at der er mange der ikke mener at vi burde sørge. Jeg tror at mange er af den indstilling at eftersom han er kendt, og ikke er familie, ven eller lignende, så burde vi lige have haft to sekunders chok, og derefter fortsat vores dagligdag.
Men nej, som jeg har skrevet på Elin's status; det er jo ikke bare et idol vi har mistet, vi har mistet et menneske der både er vores bedste ven, vores bror, vores far, vores elsker og vores beskytter, og hvis man ikke må begræde tabet af et menneske med en så vigtig plads i ens liv, hvornår er det så okay at sørge?
og hvor f****n er verden så lige henne???

jeg synes at alle jer der har fortalt jeres historier her har gjort et fantastisk "stykke arbejde". I har virkelig været stærke, og modige. Det skal I virkelig have credit for.
Men til gengæld synes jeg at det lyder som en meget god idé at I tager op til overvejelse, om de mennesker der er helt tæt på jer, virkelig er værd at have så tæt på, når de på ingen måde støtter jer i en situation som denne her. Selvfølgelig kan det jo handle om uvidenhed, og om at de ikke forstår hvad det er det handler om for dig, men så må de jo gøre en indsats for at forstå det, for at være der. Og hvis det ikke sker, så, efter min mening, er de altså bare ikke gode for dig at holde på.
Jeg ved ikke med jer andre, men jeg har det sådan at Michael står for alt hvad jeg tror på og lever efter, så derfor føler jeg at det er mig de jokker på når de nedgør ham. Og reelt set, så er det det jo faktisk også. Jeg mener, når de nedgør Michael, så nedgør de hvad jeg føler, de nedgør hvad jeg elsker, de nedgør hvad jeg tror på. De nedgør hvad jeg har baseret mit liv, min personlighed, mine værdier, på. Og sådanne mennesker orker jeg ærlig talt ikke at have i mit liv.

Dette indlæg er redigeret af WonderInMyYouth: 18 November 2009 - 09:11 AM


Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

  • (2 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere