The Moo-Walkers Forum: "This is not it" webpage- taler den sandt..? - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



"This is not it" webpage- taler den sandt..? "This is not it" webpage,- taler den sandt .????

#1 Bruger er offline   Rothe Ikon 01 November 2009 - 12:18 AM

  • Moo-Baby
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3
  • Indmeldt: 29-October 09

jeg har været en tur forbi websiden "This is not it " , og der er rigeligt at læse...men jeg gad vide om det der skrives er korrekt.,.?
Der er på siden en menu som kaldes "vidner" , det er mennesker påstår at være fans eller som har været sasmmen med MJ den sidste tid og som udtaler sig om MJ og om filmen this is it osv ....
De opfordrer os til at se filmen med kritiske øjne og de fortæller at der ligger en anden sandhed bag end den vi ser...
Hvor mange af jer herinde har studeret denne hjemmeside "This is NOT it " og dens udsagn, anklager og indhold...?????

VH Ulla :unsure: :fordumt:

#2 Bruger er offline   Sille Ikon 01 November 2009 - 08:41 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1039
  • Indmeldt: 16-August 09
  • Gender:Female
  • Location:Randers

Hejsa Rothe

Nedenunder er der et link, hvor du kan se, at det har været oppe at vende før:

http://www.moo-walke...?showtopic=3917

Jeg har ikke selv været inde og kigge på siden, ærlig talt - jeg orker det ikke i øjeblikket. Måske senere....
Men prøv at kigge på linket og velkommen til :give_rose:
Skrevet Billede

#3 Bruger er offline   Annemette09 Ikon 01 November 2009 - 10:07 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 308
  • Indmeldt: 18-October 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægRothe, på Nov 1 2009, 12:18 AM, sagde:

jeg har været en tur forbi websiden "This is not it " , og der er rigeligt at læse...men jeg gad vide om det der skrives er korrekt.,.?
Der er på siden en menu som kaldes "vidner" , det er mennesker påstår at være fans eller som har været sasmmen med MJ den sidste tid og som udtaler sig om MJ og om filmen this is it osv ....
De opfordrer os til at se filmen med kritiske øjne og de fortæller at der ligger en anden sandhed bag end den vi ser...
Hvor mange af jer herinde har studeret denne hjemmeside "This is NOT it " og dens udsagn, anklager og indhold...?????

VH Ulla :unsure: :fordumt:


Velkommen til Ulla :give_rose: Men som Sille skriver så er der en anden tråd her på Moowalker, så den kunne du måske prøve at kigge på. (: Men igen mange gange velkommen til! (:
*Rest In Peace Michael*

I'll Never Let You Part
For You Will Always In My Heart

♥♫☮

#4 Bruger er offline   Rothe Ikon 03 November 2009 - 04:15 AM

  • Moo-Baby
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3
  • Indmeldt: 29-October 09

Læs IndlægSille, på Nov 1 2009, 08:41 AM, sagde:

Hejsa Rothe

Nedenunder er der et link, hvor du kan se, at det har været oppe at vende før:

http://www.moo-walke...?showtopic=3917

Jeg har ikke selv været inde og kigge på siden, ærlig talt - jeg orker det ikke i øjeblikket. Måske senere....
Men prøv at kigge på linket og velkommen til :give_rose:



Hej Sille.. :rolleyes:
Tak for henvisningen til websiden, jeg vil grave lidt i det her en af dagene, ...jeg synes det er vigtigt at se tingene fra flere sider, og måske ...finde ud af hvorvidt noget af det der siges af tragiske ting om Michael, er sandt eller ej.
Uha, ja, jeg kan næsten heller ikke holde ud at læse de triste ting om Michael, det gør mig så vred og ked af det...og der er sikkert sååå meget vi ikke ved bag facaden, og som vi som fans af MJ nok heller ikke har lyst til at vide.. :angryshout: :whatsthis:

#5 Bruger er offline   Minnie Ikon 03 November 2009 - 10:11 AM

  • You Can't Really Be That Stupid
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2749
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Male

Rothe, jeg synes den side på sin vis stiller nogle spørgsmål som måske kan være relevante, men som gør det på en måde jeg slet ikke kan støtte bag om. Som jeg har skrevet et par steder er der uden tvivl flere sider af sandheden, men som fans er det ufattelig lidt konstruktivt at fokusere på noget som vi reelt ikke ved noget om.

Det vi ved er at Michael var tynd... det er i og for sig ikke noget nyt, hans vægt er gået lidt op og ned i seneste 10 år, men han var da klart i den lave ende til sidst. Hvorfor? Jamen det ved vi jo ikke, og at spekulere på det ændrer intet.
Vi ved at Michael havde underskrevet kontrakten med AEG. Ifølge de officielle kilder sagde kontrakten mellem 10-31 koncerter med mulighed for flere, og AEG siger at de har en kontrakt som giver lov til de sidste 29. Vi ved IKKE om Michael har følt sig presset til at underskrive - men igen - det ændrer intet.
Vi ved at når Michael synger og danser i filmen smiler han langt det meste af tiden. Vi ser ham grine, vi ser ham bryde spontant ud med et kææææmpe smil... Vi ved IKKE om han nogengange har været ked af det, stresset osv - det aner vi reelt ikke, men igen, det ændrer intet.
Vi ved at hans familie har udtrykt at han var under stress, isoleret osv, men vi ved også at Michael's forhold til sin familie har været mildest talt kompliceret.

Et af mine helt store kritik-punkter af kampagnen er at den bla går på at 'nogen skulle have reageret'. Jamen for det første - på hvad? Hans vægt? At han havde sagt til nogle fans at han synes 50 koncerter var for meget? Og hvad skulle nogen have gjort... Taget ham (Michael) under armen og gået med ham?
Flere af dem påstår at have været tæt på Michael jævnligt de sidste måneder, men ingen - og jeg mener ingen - sagde noget. En af dem er en af mine tidligere rigtig gode veninder... jeg har hende på facebook og inden hans død skrev hun intet... Intet! Der var intet "Worried for Mike" eller "Something's up" eller noget som helst... intet! Michael's tidligere make-up artist arbejdede sammen med ham dagligt - gjorde intet. Hun havde da om nogen mulighed for at kigge ham i øjnene og spørge om han var ok... Men intet.
INGEN af dem som står bag kampagnen forsøgte at skabe opmærksomhed om noget de nu siger de vidste ville komme. Intet!

Hvad der skete er dybt tragisk... det gør os utrolig ondt, og hvis Conrad Murray ex. er skyldig I at have slået ham i hjel efter lovens betydning skal han ind og spjælde den, efter min mening. Men for os er det vigtigste at ære hans minde, passe på hans børn, og leve vores egne liv. Kampagnen gør INTET konstruktivt ift. det.

Sandhed er et utrolig flygtigt begreb. Der er som regel mindst 3 sider af enhver historie: Den ene, den anden og sandheden. Vi vil ALDRIG kende den fulde sandhed, og det er nok meget godt. For sandheden er nok en som hverken Michael, folkene omkring ham og os nogensinde ville finde.

VI må leve vores liv. Vi må finde en måde at leve med ham i vores liv på en ny måde. En måde hvor vi ikke kan rejse hen og se ham og hvor der ikke kommer nyt materiale som han lige har lavet, men en måde hvor han stadig er en del af vores liv. Et liv hvor vi ærer ham og alt hvad han har betydet.

Tænk på hans børn... Hvad synes mest rimeligt at de vokser op med? Et billede af deres far som svag, syg, under andres kontrol, eller et billede af en far som var og er elsket at millioner. En far som bragte og bringer glæde til folk over hele verden, og som for evigt vil være blandt historiens største og mest geniale kunstnere?

Hvilket billede vil du helst bære med dig?

Three Nails Gave Me Liberty

*********

You used to captivate me by your resonating light
Now, I'm bound by the life you left behind


#6 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 03 November 2009 - 10:59 AM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Læs IndlægMinnie, på Nov 3 2009, 10:11 AM, sagde:

Rothe, jeg synes den side på sin vis stiller nogle spørgsmål som måske kan være relevante, men som gør det på en måde jeg slet ikke kan støtte bag om. Som jeg har skrevet et par steder er der uden tvivl flere sider af sandheden, men som fans er det ufattelig lidt konstruktivt at fokusere på noget som vi reelt ikke ved noget om.

Det vi ved er at Michael var tynd... det er i og for sig ikke noget nyt, hans vægt er gået lidt op og ned i seneste 10 år, men han var da klart i den lave ende til sidst. Hvorfor? Jamen det ved vi jo ikke, og at spekulere på det ændrer intet.
Vi ved at Michael havde underskrevet kontrakten med AEG. Ifølge de officielle kilder sagde kontrakten mellem 10-31 koncerter med mulighed for flere, og AEG siger at de har en kontrakt som giver lov til de sidste 29. Vi ved IKKE om Michael har følt sig presset til at underskrive - men igen - det ændrer intet.
Vi ved at når Michael synger og danser i filmen smiler han langt det meste af tiden. Vi ser ham grine, vi ser ham bryde spontant ud med et kææææmpe smil... Vi ved IKKE om han nogengange har været ked af det, stresset osv - det aner vi reelt ikke, men igen, det ændrer intet.
Vi ved at hans familie har udtrykt at han var under stress, isoleret osv, men vi ved også at Michael's forhold til sin familie har været mildest talt kompliceret.

Et af mine helt store kritik-punkter af kampagnen er at den bla går på at 'nogen skulle have reageret'. Jamen for det første - på hvad? Hans vægt? At han havde sagt til nogle fans at han synes 50 koncerter var for meget? Og hvad skulle nogen have gjort... Taget ham (Michael) under armen og gået med ham?
Flere af dem påstår at have været tæt på Michael jævnligt de sidste måneder, men ingen - og jeg mener ingen - sagde noget. En af dem er en af mine tidligere rigtig gode veninder... jeg har hende på facebook og inden hans død skrev hun intet... Intet! Der var intet "Worried for Mike" eller "Something's up" eller noget som helst... intet! Michael's tidligere make-up artist arbejdede sammen med ham dagligt - gjorde intet. Hun havde da om nogen mulighed for at kigge ham i øjnene og spørge om han var ok... Men intet.
INGEN af dem som står bag kampagnen forsøgte at skabe opmærksomhed om noget de nu siger de vidste ville komme. Intet!

Hvad der skete er dybt tragisk... det gør os utrolig ondt, og hvis Conrad Murray ex. er skyldig I at have slået ham i hjel efter lovens betydning skal han ind og spjælde den, efter min mening. Men for os er det vigtigste at ære hans minde, passe på hans børn, og leve vores egne liv. Kampagnen gør INTET konstruktivt ift. det.

Sandhed er et utrolig flygtigt begreb. Der er som regel mindst 3 sider af enhver historie: Den ene, den anden og sandheden. Vi vil ALDRIG kende den fulde sandhed, og det er nok meget godt. For sandheden er nok en som hverken Michael, folkene omkring ham og os nogensinde ville finde.

VI må leve vores liv. Vi må finde en måde at leve med ham i vores liv på en ny måde. En måde hvor vi ikke kan rejse hen og se ham og hvor der ikke kommer nyt materiale som han lige har lavet, men en måde hvor han stadig er en del af vores liv. Et liv hvor vi ærer ham og alt hvad han har betydet.

Tænk på hans børn... Hvad synes mest rimeligt at de vokser op med? Et billede af deres far som svag, syg, under andres kontrol, eller et billede af en far som var og er elsket at millioner. En far som bragte og bringer glæde til folk over hele verden, og som for evigt vil være blandt historiens største og mest geniale kunstnere?

Hvilket billede vil du helst bære med dig?


Hørt, hørt!! :thumbsup:
Jeg ved godt hvilket billede jeg vil bære med mig :)
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#7 Bruger er offline   themjj Ikon 03 November 2009 - 11:36 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Jeg er helt enig i hvad du siger minnie, og jeg syntes ærlig talt at det er lidt langt ude at pege fingre af folk, når man reelt ikke ved hvad de gjorde... Ja han var tynd, men af hvad jeg har set var han hverken energiløs eller svag. så hvad skulle de gøre proppe sandwiches ned i halsen på ham? Det virker også underligt på mig at udpege AEG som syndere, sådan som jeg ser Michael var han altså ikke en pushover, især ikke når vi taler om musik og optrædner... Hvis man har lyst til at skyde skylden på nogen omkring Michaels tynde krop, syntes jeg at Bashir, Avizoerne, Sneddon, Diane Dimond, osv er et meget bedre sted at begynde! Det er trods alt dem som har påført ham stress og ubehag i alle disse år! Dem har man da i det mindste solide beviser imod!
Men igen finger pegeri er sjælent nyttigt!

Dette indlæg er redigeret af themjj: 03 November 2009 - 12:47 PM

RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#8 Bruger er offline   WillYouBeThere Ikon 03 November 2009 - 11:51 AM

  • Admin
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3517
  • Indmeldt: 07-February 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Hold da op Minnie - det er virkelig flot skrevet! :) Og jeg er MEGET enig!

Jeg er også enig med Christina - det gavner ingen at have fokus på at placere skyld - men hvis skyld skal placeres, er Bashir og Sneddon også mere oplagte, synes jeg. Og Joe... Men det skal selvfølgelig understreges at ingen af disse har haft et specifikt mål om at slå manden ihjel. Men de har brugt Michael som middel til selv at opnå anerkendelse, og de har været fuldstændig ligeglade med, hvor meget det kunne ødelægge Michaels liv.

Men igen, jeg bakker 100% op om alt, hvad Minnie siger. Det vigtige for os nu, er at finde en måde en ny måde at leve med Michael i vores liv på, og altid huske og ære ham som den speaktakulære kunstner og uvurderligt betydningsfulde person han var og altid vil være!

#9 Bruger er offline   Ida941 Ikon 03 November 2009 - 03:06 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 368
  • Indmeldt: 29-July 09
  • Gender:Not Telling

Super godt skrevet Minnie, det er virkelig flot og rammende. :thumbsup:

Selv om det er meget menneskeligt at hele tiden ville finde forklaringer er man bare nødt til nogle gange at indse at det ikke er muligt at få de svar man gerne ville. Så må man vælge hvad man har det bedst med at tro på. Dem bag This Is Not It har valgt at det der fungerer for dem er vrede og placering af skyld, men det er rigtigt at det helt klart er mere konstruktivt at acceptere det der er sket og ikke drage forhastede konklusioner.

Men jeg synes det er utrolig svært at finde ud af hvad Michaels nye rolle i mit liv skal være. Det var blevet så meget vane for mig i den sidste tid at tjekke www.mjjpictures.com nogle gange om ugen for at se om der var nye billeder af Michael på vej et eller andet sted hen, og nogle gange tager jeg stadig mig selv i at kigge derind, selv om jeg ved at de nye billeder der kommer er tilføjelser til gamle billedserier.
Det er så svært at stå uden fremtiden, altså at der altid har været så meget at glæde sig til, man vidste at der nok skulle komme et nyt album, måske ikke i morgen eller næste år, men engang. Det kan man ikke tænke på længere, der er ikke noget at glæde sig til. Den glæde man får ud af de "nye" udgivelser der helt sikkert kommer i den kommende tid, med gamle demoer og den slags, er kun en stakket frist. For det vil også blive slut, den udtømmelige kilde af kreativitet Michael var er blevet udskiftet med en, måske nok stor men ikke uendelig, mængde af allerede indspillet materiale.
Jeg kæmper virkelig med det for tiden...

#10 Bruger er offline   Sille Ikon 03 November 2009 - 07:06 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1039
  • Indmeldt: 16-August 09
  • Gender:Female
  • Location:Randers

Jeg skriver i ovenstående tråd:

"Jeg har ikke selv været inde og kigge på siden, ærlig talt - jeg orker det ikke i øjeblikket. Måske senere...."

Det er ikke fordi, jeg ikke vil tage stilling til det de skriver, men simpelhen fordi jeg tumler med så meget i mit liv, at jeg, for at beskytte mig selv, har valgt at "køre" lidt på lavblus. Men alligevel vil jeg uden at have læst deres udtalelser, påstå, at jeg tror ikke, at der er nogen, der kender sandheden.

Dertil vil jeg så også sige, at der er ikke noget jeg hellere vil have, end at sandheden kommer frem og at der snart kommer en afslutning/afgørelse på, om der er nogen, der skal dømmes for hans død.
Jeg håber også, at jer der efterhånden kender mig herfra - ved at det er ikke fordi jeg ikke vil tage stilling - kan bare ikke i øjeblikket.
Skrevet Billede

Side 1 af 1
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere