The Moo-Walkers Forum: Michael Jackson død - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Michael Jackson død The King of Pop dør 50 år gammel

#181 Bruger er offline   Bille Ikon 03 July 2009 - 02:26 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 184
  • Indmeldt: 05-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Køge

P3 lavede et 3 timers langt mindeprogram i fredags, den 26. programmet ligger på p3 hjemme side. Super godt program, en virkelig hyldest til Michael.

http://www.dr.dk/P3/...90626105307.htm

#182 Bruger er offline   Nans Ikon 04 July 2009 - 03:08 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 392
  • Indmeldt: 11-March 05
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægSleeping Beauty, på Jul 3 2009, 02:35 PM, sagde:

Hvor har du set den henne?


MJ øver til This Is It
Skrevet Billede

#183 Guest_Jackson 6_* 23 October 2009 - 12:21 AM

  • Gruppe: Guests

Gud hvor synes det bare at være 100 år siden det her :o

#184 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 23 October 2009 - 07:21 AM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Læs IndlægJackson 6, på Oct 23 2009, 01:21 AM, sagde:

Gud hvor synes det bare at være 100 år siden det her :o


Ja, og det er stadig uforståeligt :bigcry:
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#185 Bruger er offline   Hess Ikon 23 October 2009 - 03:00 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

Synes det føles som igår.

Sad hjemme med hele min familie og glædede mig til vi skulle til London, pludselig får jeg en SMS fra TV2 der skriver at MJ er død - og den besked modtog tog endda inden han officielt var erklæret død.

Jeg husker tydeligt at jeg gik total i chok, alt blev stille og jeg sad stille i meget lang tid før min far spurgte hvad i alverden der var sket. Så viste jeg ham SMS'en og straks slog vi over på CNN - og de skrev han var blevet hasteindlagt og at nogle mente han var død, men der gik MEGET lang tid før de selv skrev at han var død, det var først efter den officielle udmelding tror jeg faktisk.
Jeg sad hele natten og så fjernsyn og hele morgenen, Go' Morgen Danmark handlede stort set ikke om andet. Jeg stod ude foran statoil kl. 06:00 da de åbnede og købte alle aviser jeg kunne få fingre i.
Skulle i sommerhus d. 26, altså dagen efter han døde. Det meste af den sommerhusferie blev brugt på at læse nyheder på MJJC, moo-walkers og ugeblade og aviser. Jeg var lammet og i en meget mystisk tilstand, som at drømme en ubehaglig drøm uden at være i stand til at vågne. - Sådan har jeg det faktisk stadig, venter hele tiden på at jeg skal vågne af denne drøm, dette mareridt. Livet føles nu mest af alt som en ensom ørkenvandring uden selskab og uden håb. Ikke noget at se frem til, ikke meget at glæde sig over. :(

Lad mig vågne fra dette forfærdelige mareridt!!! :( :bigcry:

#186 Guest_Jackson 6_* 23 October 2009 - 07:50 PM

  • Gruppe: Guests

Læs IndlægHess, på Oct 23 2009, 04:00 PM, sagde:

Synes det føles som igår.

Sad hjemme med hele min familie og glædede mig til vi skulle til London, pludselig får jeg en SMS fra TV2 der skriver at MJ er død - og den besked modtog tog endda inden han officielt var erklæret død.

Jeg husker tydeligt at jeg gik total i chok, alt blev stille og jeg sad stille i meget lang tid før min far spurgte hvad i alverden der var sket. Så viste jeg ham SMS'en og straks slog vi over på CNN - og de skrev han var blevet hasteindlagt og at nogle mente han var død, men der gik MEGET lang tid før de selv skrev at han var død, det var først efter den officielle udmelding tror jeg faktisk.
Jeg sad hele natten og så fjernsyn og hele morgenen, Go' Morgen Danmark handlede stort set ikke om andet. Jeg stod ude foran statoil kl. 06:00 da de åbnede og købte alle aviser jeg kunne få fingre i.
Skulle i sommerhus d. 26, altså dagen efter han døde. Det meste af den sommerhusferie blev brugt på at læse nyheder på MJJC, moo-walkers og ugeblade og aviser. Jeg var lammet og i en meget mystisk tilstand, som at drømme en ubehaglig drøm uden at være i stand til at vågne. - Sådan har jeg det faktisk stadig, venter hele tiden på at jeg skal vågne af denne drøm, dette mareridt. Livet føles nu mest af alt som en ensom ørkenvandring uden selskab og uden håb. Ikke noget at se frem til, ikke meget at glæde sig over. :(

Lad mig vågne fra dette forfærdelige mareridt!!! :( :bigcry:


Kan følge dig rigtig rigtig godt i det du siger her til sidst "Jeg var lammet og i en meget mystisk tilstand, som at drømme en ubehaglig drøm uden at være i stand til at vågne. - Sådan har jeg det faktisk stadig, venter hele tiden på at jeg skal vågne af denne drøm, dette mareridt. Livet føles nu mest af alt som en ensom ørkenvandring uden selskab og uden håb. Ikke noget at se frem til, ikke meget at glæde sig over. " Sån har jeg det præcis ogs selv.. Og tænk hvis det ikke bliver bedre :o Det er faktisk helt mærkeligt at læse denne tråd igen for det her var jo reaktionen på da livet ændrede siig for os :/ Da vi lige havde fundet ud af det . Og selvom jeg stadig synes han Lige er død er det jo faktisk ret lang tid siden :o Det er helt utroligt :S . Verden er bare ikke den samme mere. Det er også pisse sørgeligt at læse tråde fra før d 25 .. Hvor vi alle glædet os helt vildt :'(

Dette indlæg er redigeret af Jackson 6: 23 October 2009 - 07:51 PM


#187 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 23 October 2009 - 08:27 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Snøft...
Har faktisk ikke set den her tråd før nu, kunne kun med knap af nap læse 1. side :'( :'(

Åhhh ... vil bare ikke indse det. Glemmer det hele tiden.
Mine hjerne kan slet ikke få det drejet inde i hovedt.


-... Micchaaaaeeeel !!!! :'(
Skrevet Billede

#188 Bruger er offline   Fowsia Ikon 23 October 2009 - 08:45 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 475
  • Indmeldt: 06-June 09
  • Gender:Female
  • Location:Skovlunde

Gud hvor er det hårdt at sidde og læse denne tråd, det bringer alle tankerne frem igen og tårene
sidder og græder forfærdelig meget ligenu, kan stadig ikke forstår at han er væk, kan huske det som om det var i går :bigcry: Savner ham så ubeskrivelig meget.
Skrevet Billede

In my seach to find myself, i saw your face and nothning else.

Follow your dreams, and don't let anybody stop you

#189 Bruger er offline   Mille Ikon 23 October 2009 - 09:20 PM

  • The lion fell in love with the lamb..
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 985
  • Indmeldt: 20-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Danmark, Odense

Læs IndlægFowsia, på Oct 23 2009, 08:45 PM, sagde:

Gud hvor er det hårdt at sidde og læse denne tråd, det bringer alle tankerne frem igen og tårene
sidder og græder forfærdelig meget ligenu, kan stadig ikke forstår at han er væk, kan huske det som om det var i går :bigcry: Savner ham så ubeskrivelig meget.


Ja det gør det virkelig! :( Men sidder og får en knude i maven som bare blir størrer og størrer..

Du er min højre skulder,
Du er mine øjne,
Du er min fornuft,
Du er Michael Jackson.

Du er verdens musik,
Du er verdens godheder,
Du er verdens sjæl,
Du er verdens King Of Pop.

Og du vil altid være i mit hjerte!



#190 Guest_Jackson 6_* 23 October 2009 - 09:30 PM

  • Gruppe: Guests

Jaaa , :'(

Where do we go from here ?
Det er virkelig slutningen på en æra.
Nu hvor Michael Har forladt verden er der kun folk som ham der der lige har vundet - Kalle Pimp, Talentløse wannabe's.

#191 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 24 October 2009 - 09:47 AM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Det er vildt underligt. Føles på den ene side som om det er en evighed siden det skete og på den anden side som om det var i går.
I morgen er det 4 måneder - hvor blev tiden dog af?! Det er helt uforståeligt :(
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#192 Bruger er offline   Annemette09 Ikon 24 October 2009 - 05:24 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 308
  • Indmeldt: 18-October 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægNCD, på Oct 24 2009, 10:47 AM, sagde:

Det er vildt underligt. Føles på den ene side som om det er en evighed siden det skete og på den anden side som om det var i går.
I morgen er det 4 måneder - hvor blev tiden dog af?! Det er helt uforståeligt :(

Ja.. Kan heller ikke forstå det.
*Rest In Peace Michael*

I'll Never Let You Part
For You Will Always In My Heart

♥♫☮

  • (10 Sider)
  • +
  • « Første
  • 8
  • 9
  • 10
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere