Jeg leder ekstemt meget efter et sted hvor man kan downloade støtte sangen "Calling Michael" eller hva den hedder !
Støtte sangen fra England...
Mp3 format af MJ-støtte sang....
#2 17 May 2005 - 10:50 PM
Hej.
Den tyske side hvor du kan hente "Calling Michael" er desværre nede pt.
Men en anden støttesang som allerede er blevet downloadet over 1,000,000 gange kan hentes her: http://music.downloa...-100338386.html
Den tyske side hvor du kan hente "Calling Michael" er desværre nede pt.
Men en anden støttesang som allerede er blevet downloadet over 1,000,000 gange kan hentes her: http://music.downloa...-100338386.html
#4 18 May 2005 - 06:43 PM
Smile1982 sagde:
Ellers har jeg den...
Kan sende den til din e-mail, hvis du da ikke har fundet den?
Det ville være dejligt...
Min MSN/Mail er Basse_dk2000@hotmail.com
Tusind tak... :teeth
Michael Joseph Jackson has been found NOT GUILY in all ten charges...Michael Jackson is now a free man...
#9 23 May 2005 - 09:07 AM
Smile1982 sagde:
Ellers har jeg den...
ogsåå miig .. pleas :shock:
Michael Jackson.. hvil i fred... medfølende tanker sendes til din børn, familie og nære venner.. De burde ikke havde kunne ske.. Vi har ikke kun mistet en helt fantastisk person, men også en legende der har sat et uforligneligt præg på musikken. Den lidenskab du har vist for musikken, dansen og alle dine medmennesker vil for evigt stå indgraveret i vores hjerter. "I'll never let you part, for you're always in my heart" Din musik er for evigt udødelig.
#10 23 May 2005 - 09:09 AM
Dee sagde:
Den sang har jeg lavet en video til :mrgreen:
Jeg er ny her, så hej allesammen :mrgreen:
Jeg er ny her, så hej allesammen :mrgreen:
haiii
Michael Jackson.. hvil i fred... medfølende tanker sendes til din børn, familie og nære venner.. De burde ikke havde kunne ske.. Vi har ikke kun mistet en helt fantastisk person, men også en legende der har sat et uforligneligt præg på musikken. Den lidenskab du har vist for musikken, dansen og alle dine medmennesker vil for evigt stå indgraveret i vores hjerter. "I'll never let you part, for you're always in my heart" Din musik er for evigt udødelig.
#11 23 May 2005 - 11:00 AM
Dee sagde:
Tak
Jeg tror faktisk jeg har mødt dig..hvis du er den jeg tror du er jeg er fra København
Jeg tror faktisk jeg har mødt dig..hvis du er den jeg tror du er jeg er fra København
Hmm - det var vel ikke dig vi mødte i undergrundsbanen i London i 2002?
Knuz Carina
R.I.P. Michael Joseph Jackson 29 August 1958 - 25 June 2009
I'll never let you part, for you're always in my heart
#13 29 May 2005 - 09:55 PM
Det er en lille verden, som vi lever i hehe
#16 15 June 2005 - 10:28 PM
også mig.... ojosasi_chris@yahoo.dk
Side 1 af 1