The Moo-Walkers Forum: ATTENTION! Gæst til podcast søges I DAG! - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



ATTENTION! Gæst til podcast søges I DAG! Optagelse klokken 16 - hjælp os!

#1 Bruger er offline   BjoernClausen Ikon 20 February 2011 - 10:24 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 559
  • Indmeldt: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Denmark

Hej kjære, skønne Moos!

Vi søger desperat en gæst til vores podcast The Legend Lives On, som vi optager klokken 16 i dag. Dagens emne er Cascio tracks, og vi mangler en gæst som er PRO-Cascio. Dvs. at du synes vokalerne lyder som Michael, og at du gerne vil snakke om det.
Vi planlagte gæst aflyste desværre, hvilket har ledt til at vi leder med lys og lygte i sidste øjeblik.

Vores gæst som er anti-Cascio er Søren herinde fra - så du vil være blandt venner! :)

Hvis du kan være med klokken 16:00 foran en computer med Skype - så skriv endelig så hurtigt du kan! Helst på legendlivesonpodcast@gmail.com

Keep Michaeling!!

- Bjørn og Laura...
Moooooh-ligvis Verdens Største Michael Jackson-fan! The King of Pop, King of Rock and King of Soul!
Skrevet Billede
Moooooh-ligvis Verdens Største Michael Jackson-fan! The King of Pop, King of Rock and King of Soul!

#2 Bruger er offline   BjoernClausen Ikon 20 February 2011 - 01:59 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 559
  • Indmeldt: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Denmark

Vi leder stadig med lys og lygte - er du interesseret, så skriv hurtigst muligt. :)
Moooooh-ligvis Verdens Største Michael Jackson-fan! The King of Pop, King of Rock and King of Soul!
Skrevet Billede
Moooooh-ligvis Verdens Største Michael Jackson-fan! The King of Pop, King of Rock and King of Soul!

#3 Bruger er offline   themjj Ikon 20 February 2011 - 02:27 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Jeg kan desværre ikke foregive at jeg er Pro cascio, men håber at det lykkedes for jer at finde en. Har den fulde tillid til at søren vil få forklaret det samme standpunkt som jeg har i denne falset og vibrato skandale.
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#4 Bruger er offline   BjoernClausen Ikon 20 February 2011 - 02:35 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 559
  • Indmeldt: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Denmark

Læs Indlægthemjj, på 20 February 2011 - 02:27 PM, sagde:

Jeg kan desværre ikke foregive at jeg er Pro cascio, men håber at det lykkedes for jer at finde en. Har den fulde tillid til at søren vil få forklaret det samme standpunkt som jeg har i denne falset og vibrato skandale.


Jeg er sikker på at hans synspunkt nok skal komme klart og tydeligt igennem ;)
Moooooh-ligvis Verdens Største Michael Jackson-fan! The King of Pop, King of Rock and King of Soul!
Skrevet Billede
Moooooh-ligvis Verdens Største Michael Jackson-fan! The King of Pop, King of Rock and King of Soul!

Side 1 af 1
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere