The Moo-Walkers Forum: Murray retsag begynder nu - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Murray retsag begynder nu livestream på TMZ

#1 Bruger er offline   Fedora Ikon 04 January 2011 - 05:54 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 124
  • Indmeldt: 11-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Hørsholm

Murray, Katherine, Latoya og Jermaine er ankommet til retten.

Går i chat nu hvis der er nogen der vil med :yes:
Every day create your history

Every page you turn you’re writing you legacy

Every hero dreams of chivalry

Every child should sing together in the harmony

#2 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 05 January 2011 - 05:40 AM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

I aften/ nat var en af de værste siden Michaels død Skrevet Billede Det var som at gennemleve den 25/6/2009 på ny! Sikke et marridt!Skrevet Billede Jeg er dybt kede af det, vred og alt andet på én gang!!!!
Hvorfor fanden går de kun efter en straf på 4 år!! Murray skulle lide samme død som Michael!! Jeg melder mig gerne til at give Murray en alt for stor dosis af propofol og efterlade ham til at dø!!!!Skrevet Billede
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#3 Bruger er offline   julie Ikon 05 January 2011 - 09:15 AM

  • Ko-admin
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 692
  • Indmeldt: 18-September 07
  • Gender:Female
  • Location:2860 Søborg

jeg har hele tiden vist at murray nok højst ville få 4 år. det er fuldstændig idiotisk!
tilgengæld kan han se frem til et rigtig hårdt liv efter han er kommet ud, der er nok mange der vil ha' fat i ham... hvis i forstår hva jeg mener.

Skrevet Billede

#4 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 05 January 2011 - 09:59 AM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Læs Indlægjulie, på 05 January 2011 - 09:15 AM, sagde:

jeg har hele tiden vist at murray nok højst ville få 4 år. det er fuldstændig idiotisk!
tilgengæld kan han se frem til et rigtig hårdt liv efter han er kommet ud, der er nok mange der vil ha' fat i ham... hvis i forstår hva jeg mener.

Jeg har også vidste det fra starten, men efter at have set, at de har beviserne, kan jeg slet ikke fatte, at de skød så lavt!!
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#5 Bruger er offline   SuperMJlover Ikon 05 January 2011 - 10:50 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 95
  • Indmeldt: 07-October 10
  • Gender:Female
  • Location:Denmark

Jeg fatter det slet ikke. Hvad fuck sker der for det? 4 ÅR? Det er jo INGENTING. Det er SÅ sindssygt. Han skal lide lige så meget som MJ! Han er det største svin nogensinde.

Håber fandeme at der er en der tæver ham godt og grundigt igennem. Håber at han ved, at han er hadet! :angry:

#6 Bruger er offline   AJackson :D Ikon 05 January 2011 - 03:32 PM

  • Ansi
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 740
  • Indmeldt: 02-November 10
  • Gender:Female
  • Location:Nordsjælland

Læs IndlægSuperMJlover, på 05 January 2011 - 10:50 AM, sagde:

Jeg fatter det slet ikke. Hvad fuck sker der for det? 4 ÅR? Det er jo INGENTING. Det er SÅ sindssygt. Han skal lide lige så meget som MJ! Han er det største svin nogensinde.

Håber fandeme at der er en der tæver ham godt og grundigt igennem. Håber at han ved, at han er hadet! :angry:

Jeg vidste slet ikke noget om det! :bigcry: Nej! KUN 4 ÅR!??? :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry:
Det kan de DA IKKE MENE! og.... HVORFOR VIDSTE JEG SLET INTET OM DET HEEEER????!!
There is no sunlight, 'cause we've lost you, Michael
Just like the clouds our eyes do the same
You passed away...
And everyday it rains...
We'll never moonwalk alone

#7 Guest_*Little Suzie*_* 05 January 2011 - 04:37 PM

  • Gruppe: Guests

WTF... Murray vil KUN få 4 år hvis det var??
Og Michael vil få F********** 20 ÅR hvis han var skyldig tilbage i 2005 WTFFFF!?!??!?!?!?
Idiot..

#8 Bruger er offline   SuperMJlover Ikon 05 January 2011 - 07:15 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 95
  • Indmeldt: 07-October 10
  • Gender:Female
  • Location:Denmark

Læs IndlægAJackson , på 05 January 2011 - 03:32 PM, sagde:

Jeg vidste slet ikke noget om det! :bigcry: Nej! KUN 4 ÅR!??? :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry:
Det kan de DA IKKE MENE! og.... HVORFOR VIDSTE JEG SLET INTET OM DET HEEEER????!!


Fandt også først ud af det i går :/
Det er SÅ latterligt!

#9 Bruger er offline   themjj Ikon 06 January 2011 - 12:13 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Det har de sagt for lang tid siden da de anholdte ham... argumentet var vist at hvis det skal anklage ham for noget større end uagtsomt manddrab skal de bevise "intent" dvs at han gjorde det med overlæg. Det er ret svært at bevise og det vil de kunne tabe retssagen på og så ville han igen straf få...

Det er vigtigst for mig at han bliver dømt, får straf for sine handlinger og at han mister sit lægelicens, så han aldrig kan behandle andre mennesker med samme ekstreme inkompetence!


4 år er ikke særlig meget, især i USA hvor straffene ofte er rigtig lange i forhold til Danmark, men det er min personlige overbevisning at han ikke slog ham ihjel med vilje, men af ren og skær inkompetence og muligvis til sidst egoisme i at forsøge at rede sin egen røv da det var gået galt.
Derfor er det vigtigt for mig at der kommer en dom, straf og at han aldrig igen kan være en læge med ansvar for et menneskes liv!

Men syntes derudover at man burde have en større straf ramme mod de såkaldte Dr. FeelGoods, som egentlig er legaliseret narko handlere, som ender med at tage livet af alt for mange!
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#10 Bruger er offline   AJackson :D Ikon 06 January 2011 - 10:11 AM

  • Ansi
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 740
  • Indmeldt: 02-November 10
  • Gender:Female
  • Location:Nordsjælland

Læs IndlægSuperMJlover, på 05 January 2011 - 07:15 PM, sagde:

Fandt også først ud af det i går :/
Det er SÅ latterligt!

JA!
Men som themjj sagde, er det vigtigeste jo at han mistede sin lægelicens og han fik en straf!
There is no sunlight, 'cause we've lost you, Michael
Just like the clouds our eyes do the same
You passed away...
And everyday it rains...
We'll never moonwalk alone

#11 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 06 January 2011 - 10:26 AM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Jeg er overbevist om, at mordet på Michael var planlagt!
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#12 Bruger er offline   SuperMJlover Ikon 06 January 2011 - 12:19 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 95
  • Indmeldt: 07-October 10
  • Gender:Female
  • Location:Denmark

Læs IndlægMike sagde:

Jeg er overbevist om, at mordet på Michael var planlagt!


Helt sikkert! Der er ingen tvivl om, at det ikke "bare var et uheld". Der er ALT for mange fejl. Alt for mange ting som en læge skulle kunne gøre, men som Murray i dette tilfælde ikke var i stand til.

Det gør bare det hele meget værre :bigcry: :bigcry:

#13 Bruger er offline   SuperMJlover Ikon 06 January 2011 - 12:20 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 95
  • Indmeldt: 07-October 10
  • Gender:Female
  • Location:Denmark

Læs IndlægAJackson , på 06 January 2011 - 10:11 AM, sagde:

JA!
Men som themjj sagde, er det vigtigeste jo at han mistede sin lægelicens og han fik en straf!


Ja, selvfølgelig er det det. Det er bare princippet i det. :confused:

#14 Bruger er offline   themjj Ikon 06 January 2011 - 01:43 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Læs IndlægMike sagde:

Jeg er overbevist om, at mordet på Michael var planlagt!


Puha, det må være noget af en byrde at føle det! Det må være rigtig hårdt at føle at nogen gjorde dette med vilje.

Jeg har selvfølgelig også overvejet muligheden, efter det han havde sagt til sin mor.
Men der er bare en hel del ting der taler imod i mine tanker, og jeg har indtilvidere ikke fundet ting der taler nok for at det skulle være planlagt.

Den ene ting er timingen, det ville være langt bedre at "tage ham ned" imens eller efter koncerterne! De har mistet langt flere penge fordi de ikke var gået igang og måtte betale 800.000 personer deres penge tilbage. muligheden for at filme den første koncert. Samt mistet muligheden for virkelig at give koncerterne og overanstrengelse skylden!

Det andet er at Murray fik 150,000$ i månedsløn af MJ. Det er altså ca 850,000kr om måneden! Penge han selvfølgelig ikke får når patienten er død. Hvis det passer at han var 780,000$ i gæld, og man har fundet den eneste person i verden der er villig til at betale så sindsygt store summer om måneden for en, så slår man ham altså ikke ihjel med vilje før ens gæld er betalt. Samtidig får Murray altså ikke rigtig noget positivt (ifølge hvad jeg ved) ud af det, ingen løn, ødelagt sit personlige og faglige ry, fjernet sin levevej, endnu større gæld pga retssagen, op til 4 år i fængsel og en KÆMPE skare af mennesker der vil hade ham for altid!

Hvis det havde været planlagt havde de jo helt klart ha efterladt Michael med en nål i armen, med Michaels egne fingre aftryk på. Ingen tvivl om det, så havde det været en overdosis, det ville ingen stille spørgsmålstegn til, og ingen blive dømt for, se bare på Heath Ledger og Britany Murphy.

Der er for mig alt for mange ting der går galt til at det kan være overlagt... For mig tegner billedet sig mere af en super inkompetent læge der går i panik, og nu prøver desparat at redde sin egen røv.
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#15 Bruger er offline   julie Ikon 06 January 2011 - 01:47 PM

  • Ko-admin
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 692
  • Indmeldt: 18-September 07
  • Gender:Female
  • Location:2860 Søborg

Jeg tror helt ærligt ikke at han har gjort det med vilje - men han har dummet sig så gevaldigt at det bare ikke er til at tilgive!!! :verymad: :verymad: :verymad: :verymad:

Skrevet Billede

#16 Bruger er offline   WillYouBeThere Ikon 06 January 2011 - 02:32 PM

  • Admin
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3517
  • Indmeldt: 07-February 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Christina, det er dejligt at have dig her på forummet, for endnu engang sætter du meget præcist ord på, hvad jeg tænker. :)

Eftersom vi ikke kender sagens detaljer nøjagtigt, kan jeg selvfølgelig ikke fuldstændig afvise, at der er tale om overlagt mord, men på baggrund af mange ting, bl.a. dem Christina nævner, ser jeg det som en meget usandsynlig mulighed.

Jeg synes det her lugter langt væk af faglig inkompetence, og på at Murray efterfølgende vægtede højere at beskytte sig selv end at få slået alarm hurtigst muligt.

Uanset hvordan man vender og drejer de beviser, som rent faktisk foreligger, så vil man aldrig kunne dømme ham for mere end uagtsomt manddrab. Som Christina siger, skulle man gå efter "mord", skal man kunne påvise "intent", og det kan de ikke, udfra de beviser, der foreligger.

Jeg vil være rigtigt godt tilfreds, hvis Murray kommer ind at spjælde den i 4 år og får permanent frataget sin lægelicens.

Jeg må desuden sige, at jeg er lidt skræmt over den blodtørst, der blusser op her... Udtalelser om, at Murray burde dø, burde blive gennembanket, burde lide ligesom Michael... Jeg forstår udmærket følelsen, som udspringer af sorg over tabet af Michael - men det er lidt foruroligende, at nogle af jer i den grad virker opslugt af hævngerrighed. Tro mig - det gør det ikke lettere at håndtere sorgen.

#17 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 06 January 2011 - 04:50 PM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Belastende eller ej, så har jeg ikke tænkt mig at vende ryggen til, hvad jeg ved eller har set. Så må jeg leve med byrden. For mig er det ligeså forfærdeligt, hvis ikke værre, at leve med uvidenheden. Jeg vil gerne vide, hvordan Michael døde og hvorfor. Det skylder jeg Michael og mig selv.

Det vi ser, er kun toppen af isbjerget eller sagt med andre ord: Tingene er IKKE kun, hvad de umiddelbart ser ud til at være. Murray blev enten betalt for at se gennem fingre med Michaels helbred i tiden op til mordet + til at begå mordet. Eller er bare blevet brugt som syndebuk, fordi han er så inkompetent som læge for en person som Michael Jackson. DOG synes jeg, at hans inkompetence grænser til det idiotiske for en læge at være! Han begår fejl og undlader at gøre ting, som selv et barn ved! Er det så mon ikke med vilje han gjorde visse ting/ undlod at gøre vigtige ting?

For slet ikke at tale om den ligegyldighed og sløsethed Murray udviste over for Michaels heldbred både før og efter Michaels død. Den er så udtalt, at jeg ikke tror på, at han handlede tilfældigt eller ved uheld.

UANSET om Murray var velvidende og betalt for mordet, eller om han er syndebuk, så var mordet på Michael planlagt. Det er mere magtfulde personer end Murray, der er der bagmændene for mordet! Murray blev bare brugt til at gøre det beskidte arbejde. Vi kommer muligvis aldrig til at kende navnet på de rigtige mordere!

Grunden til, at de ikke bare kunne efterlade Michael med en nål i armen, er, at der ville have været tegn på kamp. Og hvis de skulle gøre det, mens han var slået ud af sovemidler, vil man kunne se, at han først havde fået andre midler. Men jo, deres plan er ikke gået helt smooth…..og sikkert ikke gået helt som de havde regnet med.

Der er vigtige spørgsmål, hvis svare peger klart på, hvorfor det var planlagt mord:

- Vil koncerterne have været klare til tiden?- Hvor meget vil AEG have tabt, hvis Michael var i live men de ikke var til koncerterne pga. egen dårlig planlægning?
- Hvor meget af tabet dækker forsikringen, der var tegnet på Michaels liv?
- Hvorfor måtte Michael ikke selv vælge læge?
- Hvorfor løj AEG om kontrakten med Murray? Hvorfor tegnede de aldrig en kontrakt, selvom de sagde, at de havde gjorde det?
- Hvorfor var Kenny og AEG (inkl. Murray) uenige om Michaels helbred?
- Hvad skete der før d. 20/6?
- Hvad forgik der hjemme hos Michael d. 20/6?
- Hvad blev Michael truet med, siden han var så bange? (clue: hvad holdte Michael mest af i verden? Tro det eller ej, men det var det, de truede ham med!)
- Hvem truede ham?
- Hvorfor er Branca tilbage i billedet?
- Hvorfor mener familien, at dødsattesten er falsk? Og hvad er regler for gyldighed af en dødsattest i USA? Tænk over, hvem der så først kom med den!
- Hvilke to parter tjener mest på Michaels død?!!!
…og jeg kunne blive ved! Men det var de mest ledende spørgsmål. Nogle vil vi få svar på under retssagen, og andre vil vi aldrig få svar på.

Jeg er dog desværre enig i, at mordet ikke kan påvises at være "intent", med overlæg på dansk. Medmindre andre oplysninger kommer frem, om de virkelige bagmænd! Det tror jeg desværre ikke på, at vi kommer til at se. De har de sikret sig!

Når dette er sagt, så er det vigtigst for mig, at Murray bliver dømt! Han skal under ingen omstændigheder beholde sin lægelicens. Han skal ikke kunne begå lignende eller skade andre mennesker igen!

Jeg ved godt, at det ikke bringer Michael tilbage, men jeg ønsker af hele mit hjerte, at de mennesker, der har stået bag og begået Michaels mord lider samme skæbne! Retfærdigheden skal nok ske! Og det et ikke os mennesker, der kan afgøre hvem dette i sidste ende er, ej heller gør det, da jeg ikke tror på dødsstraf. Jeg vil lade Gud – eller karma, om I vil - om at straffe dem! Jeg har dog lov til at ønske retfærdigheden og til at hade dem ligeså meget jeg vil!
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#18 Bruger er offline   WillYouBeThere Ikon 06 January 2011 - 11:35 PM

  • Admin
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3517
  • Indmeldt: 07-February 04
  • Gender:Male
  • Location:København

I har alle lov til at hade hvem I vil, så meget I vil.

Dog er det ikke sikkert, at I bliver ved med at få lov til at udtrykke jeres had på den måde, som der bliver gjort nu, her på forummet.

Jeg vil opfordre til, at I holder lidt igen med voldsretorikken - ellers bliver vi muligvis nødt til at gå ind og moderere. Vi vil meget gerne undgå opfordringer til vold og en oppisket stemning omkring smerte og død. Som sagt - jeg har fuld forståelse for baggrunden for disse ytringer - men vær lige opmærksomme på det. :)

#19 Bruger er offline   themjj Ikon 06 January 2011 - 11:46 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Jeg ville lige dele dette med jer:

http://mjanwatch.wordpress.com/

Jeg er nemlig rigtig enig i at der burde være flere charges der skal tilføjes, især i lyset af at der er så mange vidner og beviser for at det ikke kun er uagtsomt manddrab men langt mere end det...
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#20 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 07 January 2011 - 10:27 AM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Læs IndlægWillYouBeThere, på 06 January 2011 - 11:35 PM, sagde:

I har alle lov til at hade hvem I vil, så meget I vil.

Dog er det ikke sikkert, at I bliver ved med at få lov til at udtrykke jeres had på den måde, som der bliver gjort nu, her på forummet.

Jeg vil opfordre til, at I holder lidt igen med voldsretorikken - ellers bliver vi muligvis nødt til at gå ind og moderere. Vi vil meget gerne undgå opfordringer til vold og en oppisket stemning omkring smerte og død. Som sagt - jeg har fuld forståelse for baggrunden for disse ytringer - men vær lige opmærksomme på det. Skrevet Billede

Så er det godt, at der er andre fora og fb, hvor ytringsfriheden ikke bliver begrænset Skrevet Billede
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

  • (2 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere