Jeg mangler også stadig penge retur på 2 billetter...
Fik 1400kr retur på en billet som ellers havde kostet 75 pund...
Refundering af billetter This Is It
#62 14 August 2009 - 11:03 AM
Hjælp hjælp
Det er jo sidste dag i dag for at få styr på sine billet ordere...
Men jeg har ændret begge mine bestillinger og kun fået penge retur for den ene...
Er der andre som står i samme problem??
Og hvad skal jeg lige gøre???
Det er jo sidste dag i dag for at få styr på sine billet ordere...
Men jeg har ændret begge mine bestillinger og kun fået penge retur for den ene...
Er der andre som står i samme problem??
Og hvad skal jeg lige gøre???
>>>>Stella<<<<
MJ - Må du hvile i fred.
Vil altid elske dig og
være fan!
Du svigtede aldrig os.
Jeg svigter aldrig dig!
#71 29 August 2009 - 12:48 PM
Der blir da solgt en del på nettet, så de må da være begyndt at sende ud?
Do you remember the time, Michael?
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. And in a world filled with distrust, we must still dare to believe.” -MJ
Will You Be There..?
#74 06 September 2009 - 03:17 PM
Jeg har ikke fået den endnu...
#77 08 September 2009 - 03:40 PM
Justice, på Sep 8 2009, 08:46 AM, sagde:
Fra Ticketmaster:
As of today, 7th September, no Michael Jackson souvenir tickets have been dispatched. Please keep checking back for updates.
Det er bare for ringe!!!
As of today, 7th September, no Michael Jackson souvenir tickets have been dispatched. Please keep checking back for updates.
Det er bare for ringe!!!
Det er sq rigtig sløvt af dem! Især når man tænker på hvor meget den papirlap koster! så kunne man godt lige prioritere at sende dem ud lidt hurtigt, vi skulle jo egentlig ha haft dem inden koncerterne...
#78 08 September 2009 - 06:35 PM
Justice, på Sep 8 2009, 08:46 AM, sagde:
Fra Ticketmaster:
Det er bare for ringe!!!
Det er bare for ringe!!!
Det er mega ringe! Har virkelig også undret mig over hvor den blev af, men godt at høre at ingen har modtaget endnu (for så er jeg ikke den eneste der mangler det værdifulde stykke papir )...
Uhh jeg glæder mig bare så vildt meget til at se den
#79 09 September 2009 - 03:54 PM
Ja hvor svært kan det være at printe de skide billetter ud og sende dem ud! Hvad ville de have gjort hvis det var en rigtig koncert! Det virker amatøragtigt!
#80 09 September 2009 - 04:48 PM
Gregers, på Sep 9 2009, 04:54 PM, sagde:
Ja hvor svært kan det være at printe de skide billetter ud og sende dem ud! Hvad ville de have gjort hvis det var en rigtig koncert! Det virker amatøragtigt!
Ja, gad vide hvad de ville have gjort, hvis koncerterne var blevet til noget :s
"This post has been edited by Jonaskhl: Today, xx:xx pm/am" <3 <3 <3