The Moo-Walkers Forum: Dobbelt VHS bånd: The Making Of Thriler & The Legend Continues - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Dobbelt VHS bånd: The Making Of Thriler & The Legend Continues

#1 Bruger er offline   Crying soul Ikon 21 October 2011 - 12:45 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 122
  • Indmeldt: 24-April 04
  • Gender:Female
  • Location:Haderslev

Jeg ved godt at der ikke ligefrem er mange der stadig ejer video maskiner eller ser VHS bånd men efter jeg flyttede i sommers fik jeg ryddet op i min samling og jeg har altså to af disse dobbelte VHS bånd og vil derfor sælge den ene og det kunne jo være at nogen (andre end mig selv) stadig ejer en video maskine eller ganske enkelt bare gerne vil have den i samlingen.

Jeg aner ikke hvilken værdi videobåndene har den dag i dag så ved ikke rigtig hvilken pris jeg kan kræve for det så bare kom med nogle bud som I selv finder passende.

Det er forresten dette dobbelt video bånd her jeg sælger. Da coveret har et par små ridser og "buler" er det ikke mint condition men jeg vil sige det er i ret god stand efter at cirkuleret rundt mellem diverse fans gennem de sidste ca. 20 år.

Anyways, kom med et bud og vi finder frem til en pris begge parter kan leve med :)


Skrevet Billede

Dette indlæg er redigeret af Crying soul: 21 October 2011 - 01:05 PM

Skrevet Billede

#2 Bruger er offline   ulla Ikon 26 September 2012 - 08:12 AM

  • Moo-Baby
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 5
  • Indmeldt: 20-December 10

Læs IndlægCrying soul, på 21 October 2011 - 12:45 PM, sagde:

Jeg ved godt at der ikke ligefrem er mange der stadig ejer video maskiner eller ser VHS bånd men efter jeg flyttede i sommers fik jeg ryddet op i min samling og jeg har altså to af disse dobbelte VHS bånd og vil derfor sælge den ene og det kunne jo være at nogen (andre end mig selv) stadig ejer en video maskine eller ganske enkelt bare gerne vil have den i samlingen.

Jeg aner ikke hvilken værdi videobåndene har den dag i dag så ved ikke rigtig hvilken pris jeg kan kræve for det så bare kom med nogle bud som I selv finder passende.

Det er forresten dette dobbelt video bånd her jeg sælger. Da coveret har et par små ridser og "buler" er det ikke mint condition men jeg vil sige det er i ret god stand efter at cirkuleret rundt mellem diverse fans gennem de sidste ca. 20 år.

Anyways, kom med et bud og vi finder frem til en pris begge parter kan leve med :)


Skrevet Billede

hej kommer lige forbi dette indlæg.. er den solgt..hvis ikke hvor billig vil du sælge den..Mvh Ulla

Side 1 af 1
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere