The Moo-Walkers Forum: okay, lad mig sige det kort, HJÆÆÆÆLP! - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



okay, lad mig sige det kort, HJÆÆÆÆLP!

#21 Bruger er offline   M-Jackson-girl Ikon 13 May 2006 - 08:43 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 49
  • Indmeldt: 03-February 06
  • Location:Kalundborg, Sjælland

jeg tror faktisk vi har brugt mere tid sammen siden jeg blev fa, men det var da en terori, altså vi har aldrig rigtig haft særlig meget til fælles
Skrevet Billede



And It Doesn't Seem To Matter
And It Doesn't Seem Right
'Cause The Will Has Brought
No Fortune
Still I Cry Alone At Night
Don't You Judge Of My Composure
'Cause I'm Bothered Everyday
And He Didn't Leave A Letter
He Just Up And Ran Away

^^^^Dedikeret Til Min Far...^^^^

#22 Bruger er offline   Minnie Ikon 13 May 2006 - 11:47 AM

  • You Can't Really Be That Stupid
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2749
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Male

Læs IndlægM-Jackson-girl, på May 12 2006, 02:04 PM, sagde:

"du kender dem ikke, du ved da ikke om det er nogle gamle junkier, eller værre voldtægts mænd, og, du er slet ikke gammel nok til at tage afsted til sådan noget, og hør på dig selv, fans af den *BEEEP* er jo fuldkommen skøre i bolden, de er de dummeste mennesker du kan møde, de har kun interesse for ham der aben, de er syge, det burde du da vide"


Hmmmm. lad mig se.... Junkie? Det tvivler jeg på... har aldrig taget stoffer, drikker ikke og ryger ikke - så den vil jeg påstå at have modvist LOL Voldtægtsmand? Naaaah.... for det første er jeg en kvinde, for det andet er jeg ikke gift ;). Ikke gammel nok? LOL Lige der lyder hun som min mor LOL I 1997 da jeg var i KBH til koncert skulle jeg ringe hjem hver dag, og hun skulle aftale detaljerne med min venindes mor LOL.
Skøre i bolden? Ja, ok... den kan jeg måske gå med til... men hvis hun er normal, så vil jeg da hellere være skør i bolden. Dum? HA! I følge IQ tests har jeg en IQ på omkring 139 LOL Så vi kan jo evt sammenligne? ;)
Kun interesse for MJ? Temmelig forkert LOL Jeg nævner i flæng, violin, kirke, venner, familie og en shopping tur LOL
Aber? Hmmm... jeg har da ikke pels? Har jeg? Næh.... så den er jeg også uenig i....
Syg? *ryster på hovedet* Mit helbred har det egentlig ganske udemærket.

Såeh... hun har det ikke så VILDT meget at have det i LOL For så unormal er jeg altså heller ikke blandt MJ-fans LOL Generelt er vi faktisk nogle temmelig intelligente, flinke, jord-bundne unge mennesker af alle aldre. Faktisk er det som om det er meget få at MJ-fans som tager stoffer....

Noget helt andet er... Hun får mig lidt til at tænke på min mor. hun har aldrig smadret nogle af mine ting, og jeg fik da også lov til at tage til KBH i 1997, og til min mors ære skal det da også nævnes at hun tog mig med til prag for at se MJ i 1996. Men hun har haft præcis de samme fordomme.

Dette lyder fuldstændig vanvittigt... det ved jeg, men har du overvejet at invitere hende med til et fan-event? Jeg mener, lige udover at min mor mente hun fik bekræftiget sin fordom om, at MJ er "psykologisk interessant", så fik hun faktisk syn for sagen mht til fansne. Vi så ikke EN fuld fan, og alle de fans vi rejste sammen med, mente hun var nogle rigtig flinke mennesker, som hun bestemt mente var nogle "stabile mennesker".

Og en anden ting som virkelig lyder vanvittig... prøv at se på det somom det er fordi din mor er uviden, og elsker dig. Hun vil vel i bund og grund gerne beskytte dig mod en gruppe mennesker hun mener er farlige.

Min mor og jeg har ikke noget ideal forhold, overhovedet ikke, men... og jeg er lige så overrasket over at det virkede som du nok vil være hvis det virker med din mor... det som faktisk har gjort rigtig meget for vores forhold de sidste månder, så hun er holdt op med at ringe 3 gange om dagen, holdt op med at kritisere alt hvad jeg gør og holdt op med at kalde mig fed, er at jeg er begyndt at bruge lidt mere tid sammen med hende.

Lyder totalt bagvendt, men jeg har forsøgt at invitere hende med ind i det liv jeg lever, sagt ja til at tage på ferie med hende og inviteret hende hjem til mig, vist hende hvor jeg arbejder, introduceret hende til min kollegaer, og jeg tror måske at det virkede fordi jeg lod hende se hvad jeg lavede, lod hende få mulighed for at finde ud af hvem jeg brugte tid sammen med.

OG, så sendte jeg hende et digt med posten, hvor jeg skrev hvor ondt det gjorde når hun kaldte mig navne, hvor meget jeg gerne ville være gode venner med hende. Har taget 5 år siden det digt, men lige nu, så vil jeg faktisk gå så langt som til at sige, at jeg glæder mig til ferien sammen med hende.

Så for at opsummere... prøv at nærme dig hende. Evt istedet for at snakke med hende ansigt til ansigt, så skriv et brev til hende om hvordan du har det, og lad hende se HVAD det er du bruger din tid på... Måske er hun bare en overbekymret og uviden mor?

Three Nails Gave Me Liberty

*********

You used to captivate me by your resonating light
Now, I'm bound by the life you left behind


#23 Bruger er offline   Jesh Ikon 16 May 2006 - 11:22 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3046
  • Indmeldt: 20-March 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Hmmmm - du må holde fast i hvad du kan lide
You are always in my heart.......
Keep the Faith

  • (2 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere