KOM OG VÆR MED!
https://www.facebook...286521684700321
Vi er nogle MJ fans, der gerne vil sende et signal til medierne om, at NOK ER NOK! Vi vil ikke se billeder af Michael efter døden i pressen! JUSTICE FOR MICHAEL!
Vi tager bannere med og skilte m.m. Tag også gerne alt, hvad I kan finde med :-)
Jo flere vi er, jo bedre. Vi håber rigtig meget, at I alle kommer :-)
Let's do it for Michael ♥
Love,
Nelli og Birgitte
.
Demonstration for Michael I DAG KL. 17-20 NB! blev afholdt den 13. oktober
#2 13 October 2011 - 10:14 AM
Jeg håber virkelig jeg kan komme
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(
♥Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club♥
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club♥
"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(
♥Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club♥
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club♥
"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson
#5 13 October 2011 - 03:44 PM
Jeg kan desværre heller ikke med så kort varsel, men håber at i får en god dag derinde.
#8 17 October 2011 - 07:54 PM
Vi blev 15-20 stykker, der mødtes på Kbhs Hovedbanegård. Vi lavede skiltene og gik ellers i gang med at protestere foran TV2 på Hovedbanegården.
Det var bare så fedt endeligt at gøre noget for at vise pressen, at vi ikke bryder om, at de bliver ved med at udstille Michael. Denne gang gik de langt ud over alle grænser! Selvom pressen sikkert kan finde på at gøre det igen, er det vigtigt, at vi udtrykker vores utilfredshed.
Vi blev både set og hørt. Mange forbipasserende stoppede op, læste på skiltene, talte med os og udtrykte enighed i, at medierne er gået for vidt, og at man ikke udstiller en død mand, uanset hvem manden er. Mange delte denne holdning med os, uanset om de var fans eller ej.
I kan se billeder på facebook - se link øverst i denne tråd
Det var bare så fedt endeligt at gøre noget for at vise pressen, at vi ikke bryder om, at de bliver ved med at udstille Michael. Denne gang gik de langt ud over alle grænser! Selvom pressen sikkert kan finde på at gøre det igen, er det vigtigt, at vi udtrykker vores utilfredshed.
Vi blev både set og hørt. Mange forbipasserende stoppede op, læste på skiltene, talte med os og udtrykte enighed i, at medierne er gået for vidt, og at man ikke udstiller en død mand, uanset hvem manden er. Mange delte denne holdning med os, uanset om de var fans eller ej.
I kan se billeder på facebook - se link øverst i denne tråd
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love
RIP my love
#10 17 October 2011 - 10:11 PM
fuzzball, på 17 October 2011 - 10:23 PM, sagde:
Tak for svar!
Rigtig fedt at I gjorde det; jeg ville ønske jeg også kunne have været med; (men fra Jylland )
Rigtig fedt at I gjorde det; jeg ville ønske jeg også kunne have været med; (men fra Jylland )
Det var så lidt
Måske kan du komme til næste sammenkomst, som forhåbentlig ikke bliver med ligeså kort varsel
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
Until we meet again
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love
RIP my love
Side 1 af 1