Da jeg var der med Fowsia i sidste uge, var det næsten kun hende og jeg der var der, og vi havde masser af plads til vores indlæg i bøgerne, hvilket iv så også fik udnyttet grundigt...
Og da jeg så sad i timen her den anden dag, og læreren plabrede løs om noget jeg godt vidste i forvejen, tog jeg mig selvi at genskabe nogle af de tegninger jeg lavede til Michael i bøgerne. Her er de, bare med farver på. Peter Pan skulle godt nok have en Michael-skygge, men det nåede jeg aldrig at få på.. de er ikke alverden at råbe hurra for, men ja, det er bare mit til Michael...
handsken tegnede jeg på en hel side for sig selv, og nedenunder skrev jeg at den symobliserede fem af de ting Michael repræsenterer for mig, også havde jeg skrevet ordet ud for en finger:
1) Peace
2) Purity
3) Innocence
4) Magic
5) Love
også ja, så havde jeg selvfølgelig skrevet side efter side om hvad han betyder for mig, uden rigtig at føle at jegh avde fået det ordentligt beskrevet.. typisk, huh..
Jeg beklager størrelsen på billedet, jeg er bare ikke nørdet nok til at gøre det mindre..
I hope you like...
Dette indlæg er redigeret af michaelsmelody: 19 February 2010 - 11:45 AM