The Moo-Walkers Forum: Moo-Walkers Michael Jackson Fest!! - 30. april - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Moo-Walkers Michael Jackson Fest!! - 30. april

#41 Bruger er offline   Magic-MJ-Music Ikon 14 March 2005 - 08:31 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 340
  • Indmeldt: 18-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Denmark

hehe, Det ville jeg egentlig også høre om . . Hehe . . Håber da at vi er nogle fans der kan følges. .
_________________________________________________________

Ja jeg ligner en arto dukke på billedet.. Dont know why..

#42 Bruger er offline   *Malene* Ikon 14 March 2005 - 02:28 PM

  • Malene
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1064
  • Indmeldt: 19-April 04
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Mette*lil sagde:

Citat

JO da Mette!!  
Hvorfor ikke? Vi får det alle sammen sjovt! Det bliver rigtig hygge og godt MJ samvær  haha..  

Ved I hvor mange der er tilmeldt indtil videre, eller har en lille stedsans for det muligvis?!?!  


Hihi, Ja, det er også bare fis og gøgl. Jeg vil gøre alt hvad jeg kan for at komme med!


Nåååå - skide godt så! :top
Skrevet Billede

#43 Bruger er offline   Mathias Ikon 15 March 2005 - 08:35 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 391
  • Indmeldt: 20-November 04
  • Gender:Male

Hvor mange regner I med kommer i alt?

//Mathias

#44 Bruger er offline   WillYouBeThere Ikon 15 March 2005 - 06:40 PM

  • Admin
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3517
  • Indmeldt: 07-February 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Mathias sagde:

Hvor mange regner I med kommer i alt?

//Mathias


Den her problemstilling, synes jeg dukker op i forbindelse med alle de arrangementer, vi har lavet. ;)

Se, hvis I nu meldte jer til, i stedet for at spørge, hvor mange andre, der har meldt sig til... så ville der i sidste ende være ufatteligt mange flere, der var meldt til! ;) Kan du følge mig?

Det er ret umuligt at forudsige, men et skud fra hoften, vil jeg sige, vi satser på, at der alt i alt kommer 30.... højest 40... men måske færre, det er svært at forudsige. Medmindre I melder jer til! ;)

#45 Bruger er offline   Jesh Ikon 16 March 2005 - 08:11 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3046
  • Indmeldt: 20-March 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Det er nok ikke helt ved siden af Søren.

Jeg håber da folk vil bakke op om arrangementet!! De sidste gange vi har mødtes, har det jo været super fedt.

Kom ud af busken alle sammen - mød op!! :pic

#46 Bruger er offline   Minnie Ikon 16 March 2005 - 01:10 PM

  • You Can't Really Be That Stupid
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2749
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Male

WillYouBeThere sagde:

og så tager vi en gigantisk stor ghettoblaster med også, så de forbipasserende kan blive velsignet med Michaels toner! ;)


Søren, you can say THAT again LOL

Vi kan så fortælle at den nævnte ghetto-blaster spillede om kap med nogle optrædende på Strøget i november - og vandt LOL Den blev slæbt ned at strøget med musik spillende hele vejen, og det skal lige siges, den kunne høres på LANG afstand LOL

#47 Bruger er offline   *Malene* Ikon 16 March 2005 - 01:53 PM

  • Malene
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1064
  • Indmeldt: 19-April 04
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Minnie sagde:

WillYouBeThere sagde:

og så tager vi en gigantisk stor ghettoblaster med også, så de forbipasserende kan blive velsignet med Michaels toner! ;)


Søren, you can say THAT again LOL

Vi kan så fortælle at den nævnte ghetto-blaster spillede om kap med nogle optrædende på Strøget i november - og vandt LOL Den blev slæbt ned at strøget med musik spillende hele vejen, og det skal lige siges, den kunne høres på LANG afstand LOL


HAHA!! det er jo sådan det skal være! :upsidedown
Tror vidst nok jeg har set noget fra den strøg-tur på DVD hos Nima... :)
Skrevet Billede

#48 Bruger er offline   Mathias Ikon 16 March 2005 - 08:32 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 391
  • Indmeldt: 20-November 04
  • Gender:Male

Bare lige til jeres oplysning ...

Så vidt jeg er orienteret, (tager muligvis fejl) - er det ikke "lovligt" at stille op på et torv eller lignende uden forudgående aftale. Har I lavet det?

#49 Bruger er offline   Smarties Ikon 16 March 2005 - 09:30 PM

  • Miss 7
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3910
  • Indmeldt: 09-February 04
  • Gender:Female
  • Location:Måløv, Storkøbenhavn

Man skal ikke lave en aftale for at stå på Strøget. Man skal bare opføre sig pænt også er det ellers i orden ;)
Knuz Carina

Skrevet Billede


R.I.P. Michael Joseph Jackson 29 August 1958 - 25 June 2009

I'll never let you part, for you're always in my heart

#50 Bruger er offline   Smile1982 Ikon 16 March 2005 - 09:34 PM

  • You Make Me Smile...
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3163
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Female
  • Location:København S

Mathias sagde:

Bare lige til jeres oplysning ...

Så vidt jeg er orienteret, (tager muligvis fejl) - er det ikke "lovligt" at stille op på et torv eller lignende uden forudgående aftale. Har I lavet det?


Mathias, det er vi udmærket godt klar over. Vi har tidligere haft denne form for arrangementer, hvor vi har indsendt en ansøgning om lov til at holde det politiet kalder en "forsamling" (eller noget lignende). Vi har fået lov til at opholde os de stedder vi har spurgt efter, MEN der måtte absolut ikke være nogen anden former for musik end levende musik, dvs. vi kunne stå med en guitar eller et andet instrument. Vi måtte ikke tilkoble noget til en forstærker eller have en ghettoblaster til at kører.

Efter som vi ved, at det vil være en betingelse for at få tilladelsen til at stå der, har vi vedtaget følgende:
Vi stiller os op med vores ghettoblaster, banner og deler flyers ud. Flyerne og banner vidergiver vores budskab, så det bliver ikke nødvendigt med "kampråb". På den måde vil vi ikke på nogen måde virke truende, som langt fra er vores mission med dette arrangement. Hvis politiet møder op og siger vi ikke må være der, pakker vi vores ting sammen og går.

Hvor vidt du vil være tilstede, under de forhold, må du afgøre med dig selv, men dette er vores plan :)
Skrevet Billede

#51 Bruger er offline   MJ_the_king_of_love Ikon 16 March 2005 - 10:21 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 410
  • Indmeldt: 12-September 04
  • Location:Viborg

Jesh sagde:

Det er nok ikke helt ved siden af Søren.

Jeg håber da folk vil bakke op om arrangementet!! De sidste gange vi har mødtes, har det jo været super fedt.

Kom ud af busken alle sammen - mød op!! :pic

jeeg er bare så klar :D meeed bukser på!! :oops:
Michael Jackson.. hvil i fred... medfølende tanker sendes til din børn, familie og nære venner.. De burde ikke havde kunne ske.. Vi har ikke kun mistet en helt fantastisk person, men også en legende der har sat et uforligneligt præg på musikken. Den lidenskab du har vist for musikken, dansen og alle dine medmennesker vil for evigt stå indgraveret i vores hjerter. "I'll never let you part, for you're always in my heart" Din musik er for evigt udødelig.

#52 Bruger er offline   Mathias Ikon 16 March 2005 - 10:30 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 391
  • Indmeldt: 20-November 04
  • Gender:Male

Smile1982 sagde:

... Efter som vi ved, at det vil være en betingelse (ingen elektronisk lyd, red.) for at få tilladelsen til at stå der, har vi vedtaget følgende:  
Vi stiller os op med vores ghettoblaster, banner og deler flyers ud. På den måde vil vi ikke på nogen måde virke truende, som langt fra er vores mission med dette arrangement. Hvis politiet møder op og siger vi ikke må være der, pakker vi vores ting sammen og går.  

... Hvor vidt du vil være tilstede, under de forhold, må  du afgøre med dig selv, men dette er vores plan :)

(Forkortet - håber du accepterer det :roll: ;))

Det var på ingen måde ment som kritik - ville blot oplyse jer om det, hvis I ikke var opmærksomme på det. Ved de andre vigils I har holdt - har I dér også haft en ghettoblaster med (uden at blive smidt væk?)

Hehe - har skam intet imod at være der under de præmisser, vi ryger jo nok ikke i spjældet for vores "gigantiske lovovertrædelse" :roll:

M.v.h.
Mathias

#53 Bruger er offline   Smile1982 Ikon 16 March 2005 - 10:49 PM

  • You Make Me Smile...
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3163
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Female
  • Location:København S

Mathias sagde:

Ved de andre vigils I har holdt - har I dér også haft en ghettoblaster med (uden at blive smidt væk?)


Nej. Ved de 2 andre vigils holdte vi os til reglerne og anskaffede en tilladelse til at holde de vigils. I de papir vi fik, hvor der stod at vi godt måtte holde vores vigil, stod der også at vi IKKE måtte spille musik. Nu da vi havde spurgt os for og havde fået skriftlig svar, var vi nød til at holde os til de regler politiet gav os.

Men nu vi ikke har tilladelsen, kan vi godt spille musik og hvis politiet så dukker op, kan vi lade som om, at det vidste vi sandelig ikke noget om :silly
Skrevet Billede

#54 Bruger er offline   Gregers Ikon 17 March 2005 - 09:01 AM

  • Gregers
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 4052
  • Indmeldt: 16-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Hyllinge Denmark

Ha ha... Det er nok også det bedste at lade som ingenting... De kan højst bede os om at slukke for musikken!
Besøg min side: http://www.mjparadise.com
25. June 2009: The Day The Music Died!

#55 Bruger er offline   *Malene* Ikon 17 March 2005 - 12:44 PM

  • Malene
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1064
  • Indmeldt: 19-April 04
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Gregers sagde:

Ha ha... Det er nok også det bedste at lade som ingenting... De kan højst bede os om at slukke for musikken!


det er jo nok det!!
Og hvis politiet nu synes de skulle dukke op, kan vi jo bare tage hen til lokalet i har lejet, og ha en skide fed fest!!

De skal da ikke komme og tro at de kan ødelægge noget som helst!!
Skrevet Billede

#56 Bruger er offline   Jesh Ikon 17 March 2005 - 07:19 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3046
  • Indmeldt: 20-March 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Tro mig denne ghettoblaster burde omdøbes Brutalis. Lige nu står den her under mit skrivebord og fylder det hele. Den er vild, den er rå og den er klar.... Nu mangler vi bare, at I møder op, så kan det ikke gå galt.

#57 Bruger er offline   Smarties Ikon 17 March 2005 - 07:29 PM

  • Miss 7
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3910
  • Indmeldt: 09-February 04
  • Gender:Female
  • Location:Måløv, Storkøbenhavn

Jesh sagde:

Tro mig denne ghettoblaster burde omdøbes Brutalis. Lige nu står den her under mit skrivebord og fylder det hele. Den er vild, den er rå og den er klar.... Nu mangler vi bare, at I møder op, så kan det ikke gå galt.


:lol: Helt sikkert ;) :lol:

Og det skal da lige nævnes, at da vi reklamerede for udgivelsesfesten spillede vi faktisk ret højt musik på strøget uden at der skete det fjerneste ;) :)
Knuz Carina

Skrevet Billede


R.I.P. Michael Joseph Jackson 29 August 1958 - 25 June 2009

I'll never let you part, for you're always in my heart

#58 Bruger er offline   Jesh Ikon 17 March 2005 - 07:33 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3046
  • Indmeldt: 20-March 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Alle spiller højt musik på Strøget.... Så længe vi ikke genere folk (og vigtigst af alt BUTIKKERNE), så sker der ikke noget.

Jeg glæder mig i hvert fald vildt!!

#59 Bruger er offline   Gregers Ikon 18 March 2005 - 08:18 AM

  • Gregers
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 4052
  • Indmeldt: 16-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Hyllinge Denmark

Ja den ghettoblaste så også noget stor ud da jeg var oppe i Jespers lejlighed! hehe
Besøg min side: http://www.mjparadise.com
25. June 2009: The Day The Music Died!

#60 Bruger er offline   Minnie Ikon 19 March 2005 - 03:07 AM

  • You Can't Really Be That Stupid
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2749
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Male

Jesh sagde:

Alle spiller højt musik på Strøget.... Så længe vi ikke genere folk (og vigtigst af alt BUTIKKERNE), så sker der ikke noget.

Jeg glæder mig i hvert fald vildt!!


LMAO Okay, fik mig lige til at tænke på BR LMAO

Nuff' said LOL

  • (5 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere