Jesh, på 11 December 2010 - 03:07 PM, sagde:
Det er fuldstændig korrekt at Michael ikke kunne gøre dette album færdigt, hvorfor andre har suppleret med det nødvendige for at skabe en helhed. Producere, mixere, musikere og sikkert også sangere har suppleret så Michaels tanker kunne føres ud i livet. Og ja, vi ønskede alle at det var ren Michael, men når det så er sagt, har de involverede gjort et godt stykke arbejde. Jeg tror mere om mere denne diskussion handler om vores individuelle forventninger. For mig er det for eksempel nok blot at høre et nummer Michael har skrevet, tænkt på og måske delvist indspillet. Mit største ønske er bare at få en ide om hvad Michael arbejdede med, hvad han havde "gemt i skufferne" og måske (hvis det eksisterer) at høre nogle færdige indspilninger. Andre havde en anden forventning. Hvad SONY kalder det er jeg fuldstændig ligeglad med. Nogle mener det skulle have heddet Michael and friends, Remake eller noget andet, men afgørende er det bare at vi har fået muligheden for at høre nyt materiale; en mulighed der bestemt ikke var/er en selvfølge.
KH til alle
Det fik du sagt rigtig rigtig godt, det er præcis den samme følelse jeg har siddet med i maven siden jeg hørte streamingen af Breaking news.
Jeg kan "høre" Michael i sangene, men ikke altid i stemmen...
Nogle af sangene har nok kun været båndet som bla bla demoer i et studie, uden egentlig tekst...
Jeg synes det der undrer mig mest er at folk kaster sig over cascio sangene, for .... undskyld mig... Hollywood tonight?!
Værst af alt har folk tænkt om de skulle støtte dette projekt og gu' f... er det er fedt projekt og nogle gode sange der er på. Bliver dette projekt total fiasko får vi nok ikke alt det som nogle måske havde håbet - alle de små ægte demoer - også dem af dårlig kvalitet.
jeg ville dog ønske at vi havde fået alle de små ting med i bookletten - de hånskrevne noter osv. som lå til grund for albummet, og de demoer der lå til baggrund - selvom det nok har været noget bla bla. måske en dag vi får en bog, eller en cd med vokalerne som de var.
Jeg ser dette album som et album inspireret af Michael og som produceret i Michaels ånd. Jeg er glad for at det udkom, og jeg nyder musikken - and it is all about the music...