The Moo-Walkers Forum: Michael-trip til L.A. - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Michael-trip til L.A. anyone up for it?

#1 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 24 January 2010 - 05:46 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Hallu people

Elin og jeg har i noget tid joket med tanken om at tage til L.A. men her for noget tid siden der sad vi og snakkede om det, og det blev mere seriøst, og nu er vi altså blevet enige om at så gør vi det altså!
Vi har tjekket de billigste flybilletter, og hoteller, og transport tid fra det billigste hotel i forhold til Neverland, Forest Lawn og Walk of Fame. Der er også andre ting vi gerne vil se, som vi ikke lige kan sætte en finger på, men det er til at finde ud af.
Vi havde snakket om at tage afsted i sommerferien, og vi tænkte at vi ville høre om der var nogle moo's der ville med, også lave en hel Michael-trip ud af det?
Kom med input, suggestions, og ja, bare hvis der er nogle tanker.

Keep the faith
Elin og Annika

Places to go:

Neverland
Forest Lawn
Walk of Fame

Dette indlæg er redigeret af michaelsmelody: 25 January 2010 - 03:42 PM


Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#2 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 24 January 2010 - 05:50 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

GLÆDER MIG ;D!!
Skrevet Billede

#3 Bruger er offline   Ane Ikon 24 January 2010 - 05:54 PM

  • Naughty
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 748
  • Indmeldt: 07-November 07
  • Gender:Not Telling

Uh det ville jeg gerne! Men jeg er lige startet i lære på det tidspunkt, så de bliver nok ikke vildt glade hvis jeg skrider :P

Skal I ikke også se der hvor børnene bor? Det ville jeg gerne..
..I'm just simply Michael Jackson

Skrevet Billede

#4 Bruger er offline   mystix Ikon 24 January 2010 - 05:56 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1144
  • Indmeldt: 05-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Jeg vil VILDT gerne med! Men ved ikke om det er realistisk, hvilken prisklasse snakker vi ca som i har kigget på? :) Jeg må ihvertfald nok melde mig fra både disneyland og sommerhus for at det kan lade sig gøre. Men det er jo heller ikke fordi at alt absolut kun skal foregå i år, vi skulle gerne holde kontakten i de næste mange mange år alle sammen, vi holder jo aldrig op med at elske Michael :)
Skrevet Billede

You're always in my heart <3

#5 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 24 January 2010 - 06:23 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs IndlægAnePane, på 24 January 2010 - 05:54 PM, sagde:

Uh det ville jeg gerne! Men jeg er lige startet i lære på det tidspunkt, så de bliver nok ikke vildt glade hvis jeg skrider :P

Skal I ikke også se der hvor børnene bor? Det ville jeg gerne..

Både og, vi tænkte på bare at skrive et brev og smide i postkassen. Ikke noget overdrevet, bare lige stille og roligt, i en kuvert også afsted.
De skal jo heller ikke føle sig forfulgt eller noget..

Læs Indlægmystix, på 24 January 2010 - 05:56 PM, sagde:

Jeg vil VILDT gerne med! Men ved ikke om det er realistisk, hvilken prisklasse snakker vi ca som i har kigget på? :) Jeg må ihvertfald nok melde mig fra både disneyland og sommerhus for at det kan lade sig gøre. Men det er jo heller ikke fordi at alt absolut kun skal foregå i år, vi skulle gerne holde kontakten i de næste mange mange år alle sammen, vi holder jo aldrig op med at elske Michael :)

Altså, vi har også snakket om at droppe Disneyland fordi dette her vil vi hellere, også tage til Disneyland på et andet tidspunkt.

Vi har fundet et tilbud med fly og hotel for to personer der skal dele værelse til 8,576 kroner pr person. Så ville vi tage afsted fra Kastrup d. 12 og hjem fra L.A. d. 24 Juli. Dvs vi vil have ca 12 dage derovre.
Vi har også fundet et billigt sted at leje en bil, hvis der er nogen med kørekort der vil med. Så vil vi selvfølgelig allesammen være fælles om at betale for leje af denne bil, da vi alle skal være med til at bruge den. Desværre kan jeg ikke lige nu finde prisen på leje af bil da der vist er noget galt med siden jeg fandt her den anden dag.
Derudover er der et link til det hotel-thingy-noget vi har kigget på, her:

http://www.valueinnb...r.com/index.htm

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#6 Bruger er offline   mystix Ikon 24 January 2010 - 06:25 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1144
  • Indmeldt: 05-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Læs Indlægmichaelsmelody, på 24 January 2010 - 06:23 PM, sagde:

Både og, vi tænkte på bare at skrive et brev og smide i postkassen. Ikke noget overdrevet, bare lige stille og roligt, i en kuvert også afsted.
De skal jo heller ikke føle sig forfulgt eller noget..


Altså, vi har også snakket om at droppe Disneyland fordi dette her vil vi hellere, også tage til Disneyland på et andet tidspunkt.

Vi har fundet et tilbud med fly og hotel for to personer der skal dele værelse til 8,576 kroner pr person. Så ville vi tage afsted fra Kastrup d. 12 og hjem fra L.A. d. 24 Juli. Dvs vi vil have ca 12 dage derovre.
Vi har også fundet et billigt sted at leje en bil, hvis der er nogen med kørekort der vil med. Så vil vi selvfølgelig allesammen være fælles om at betale for leje af denne bil, da vi alle skal være med til at bruge den. Desværre kan jeg ikke lige nu finde prisen på leje af bil da der vist er noget galt med siden jeg fandt her den anden dag.
Derudover er der et link til det hotel-thingy-noget vi har kigget på, her:

http://www.valueinnb...r.com/index.htm


Det synes jeg lyder som en god idé. Jeg vil ihvertfald spare alt det jeg kan og så håbe på at det bliver nok til at jeg kan komme med:)
Skrevet Billede

You're always in my heart <3

#7 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 24 January 2010 - 06:27 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Det koster 1999 kr at leje en bil i 12 dage. og det er jo en fair pris, hvis vi er et par stykker til at betale til det (:
Skrevet Billede

#8 Bruger er offline   SalsaSupreme Ikon 24 January 2010 - 06:28 PM

  • Ko-admin
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 595
  • Indmeldt: 03-January 10
  • Gender:Female
  • Location:Bornholm

Det lyder rigtig rigtig fedt :D
Men ved bare at jeg aldrig nogensinde vil kunne have råd til at kunne tage afsted
Skrevet Billede

#9 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 24 January 2010 - 06:29 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs Indlægmystix, på 24 January 2010 - 05:25 PM, sagde:

Det synes jeg lyder som en god idé. Jeg vil ihvertfald spare alt det jeg kan og så håbe på at det bliver nok til at jeg kan komme med:)




Yiiir , ville være fedt hvis du kunne komme med Julie ;)
Skrevet Billede

#10 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 24 January 2010 - 06:29 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs Indlægmystix, på 24 January 2010 - 06:25 PM, sagde:

Det synes jeg lyder som en god idé. Jeg vil ihvertfald spare alt det jeg kan og så håbe på at det bliver nok til at jeg kan komme med:)

Det kunne være så fedt, Julie..
det ville være så cool..

Læs IndlægSalsaSupreme, på 24 January 2010 - 06:28 PM, sagde:

Det lyder rigtig rigtig fedt :D
Men ved bare at jeg aldrig nogensinde vil kunne have råd til at kunne tage afsted

Åååh ej, hvorfor ikke?

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#11 Bruger er offline   SalsaSupreme Ikon 24 January 2010 - 06:32 PM

  • Ko-admin
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 595
  • Indmeldt: 03-January 10
  • Gender:Female
  • Location:Bornholm

Læs Indlægmichaelsmelody, på 24 January 2010 - 06:29 PM, sagde:

Det kunne være så fedt, Julie..
det ville være så cool..


Åååh ej, hvorfor ikke?

En SU giver bare ikke nok penge. Og det virker stort set umuligt at få job på Bornholm, desværre! Så risikerer at stå uden indtægt til sommer
Skrevet Billede

#12 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 24 January 2010 - 06:34 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs IndlægSalsaSupreme, på 24 January 2010 - 06:32 PM, sagde:

En SU giver bare ikke nok penge. Og det virker stort set umuligt at få job på Bornholm, desværre! Så risikerer at stå uden indtægt til sommer

Piv :bigcry:
ej, har du prøvet sådan direkte alt? også opvasker og sådan noget fesent noget? *tud*

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#13 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 24 January 2010 - 06:34 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægSalsaSupreme, på 24 January 2010 - 05:32 PM, sagde:

En SU giver bare ikke nok penge. Og det virker stort set umuligt at få job på Bornholm, desværre! Så risikerer at stå uden indtægt til sommer



Hold da (':

JEg er på SU , og har ikke kunne få noget arbejde . men jeg kan spare op til det ?

Kom ind i kampen salsasupreme, og vær med til at få en uforglemmelig sommer ! <3
Skrevet Billede

#14 Bruger er offline   mystix Ikon 24 January 2010 - 06:38 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1144
  • Indmeldt: 05-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Læs IndlægElinsJackson, på 24 January 2010 - 06:29 PM, sagde:

Yiiir , ville være fedt hvis du kunne komme med Julie ;)



Læs Indlægmichaelsmelody, på 24 January 2010 - 06:29 PM, sagde:

Det kunne være så fedt, Julie..
det ville være så cool..


Åååh ej, hvorfor ikke?

Det ville være vildt fedt! Men tænkte, bliver det egentlig ikke billigere jo flere vi tager afsted? Har i undersøgt om f.eks 3 mands eller 4 mandsværelser er billigere? :) Jeg vil SÅ gerne med! Sparer, sparer, sparer. Der er heldigvis noget tid til:)
Skrevet Billede

You're always in my heart <3

#15 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 24 January 2010 - 06:42 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs Indlægmystix, på 24 January 2010 - 05:38 PM, sagde:

Det ville være vildt fedt! Men tænkte, bliver det egentlig ikke billigere jo flere vi tager afsted? Har i undersøgt om f.eks 3 mands eller 4 mandsværelser er billigere? :) Jeg vil SÅ gerne med! Sparer, sparer, sparer. Der er heldigvis noget tid til:)



Det bliver i hvert fald lidt billigere da vi prøvede at regne ud hvad det ville blive for 3.
Så jeg kan da ikke forestille mig andet.

Men det undersøger vi selvfølgelig hen af vejen (:
Skrevet Billede

#16 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 24 January 2010 - 06:44 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs IndlægElinsJackson, på 24 January 2010 - 06:34 PM, sagde:

Hold da (':

JEg er på SU , og har ikke kunne få noget arbejde . men jeg kan spare op til det ?

Kom ind i kampen salsasupreme, og vær med til at få en uforglemmelig sommer ! <3

Ej, nu må du jo tænke på at Sacha også skal betale hvad er det, 5-600 kroner oveni for transport til og fra København..

Læs Indlægmystix, på 24 January 2010 - 06:38 PM, sagde:

Det ville være vildt fedt! Men tænkte, bliver det egentlig ikke billigere jo flere vi tager afsted? Har i undersøgt om f.eks 3 mands eller 4 mandsværelser er billigere? :) Jeg vil SÅ gerne med! Sparer, sparer, sparer. Der er heldigvis noget tid til:)

Jo, vi tjekkede med 3 mand ihvert fald, og det var et par hundrede billigere..
Så det er jo også noget med hvor mange vi er og sådan noget..

Jeg selv har planer om at gøre hvad jeg kan for at lægge 2000 af om måneden, også har jeg nogle måneder hvor jeg måske kan smide lidt ekstra til, også har jeg fødselsdag i mellemtiden og sådan noget..

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#17 Bruger er offline   SalsaSupreme Ikon 24 January 2010 - 07:01 PM

  • Ko-admin
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 595
  • Indmeldt: 03-January 10
  • Gender:Female
  • Location:Bornholm

Læs Indlægmichaelsmelody, på 24 January 2010 - 06:34 PM, sagde:

Piv :bigcry:
ej, har du prøvet sådan direkte alt? også opvasker og sådan noget fesent noget? *tud*

Jep, og der er intet /: Har kunne finde én læreplads i en butik, så den har jeg søgt, men har intet svar fået...

Læs IndlægElinsJackson, på 24 January 2010 - 06:34 PM, sagde:

Hold da (':

JEg er på SU , og har ikke kunne få noget arbejde . men jeg kan spare op til det ?

Kom ind i kampen salsasupreme, og vær med til at få en uforglemmelig sommer ! <3

Men jeg mister jo SU'en til sommer, så de penge jeg kan spare op, bliver jeg nødt til at bruge i den tid, hvor jeg står uden indkomst (;
Og med 2400 om måneden, hvoraf størstedelen går til benzin + andre bilafgifter, husleje, mad, kontaktlinser + dyrerne, så er der ikke mange tilbage, man kan bruge til opsparing...
Og jeg som ellers havde håbet på at kunne flytte hjemmefra denne sommer (:
Skrevet Billede

#18 Bruger er offline   mystix Ikon 24 January 2010 - 07:44 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1144
  • Indmeldt: 05-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Jeg vil ihvertfald gøre hvad jeg kan. Så er det vel egentlig bare at vente med at se hvilke værelsesstørrelser der skal bestilles til vi kommer tættere på:)? Om et par måneder har jeg nok et klarere billede på om jeg kan nå at få råd:)
Skrevet Billede

You're always in my heart <3

#19 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 24 January 2010 - 07:46 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs Indlægmystix, på 24 January 2010 - 06:44 PM, sagde:

Jeg vil ihvertfald gøre hvad jeg kan. Så er det vel egentlig bare at vente med at se hvilke værelsesstørrelser der skal bestilles til vi kommer tættere på:)? Om et par måneder har jeg nok et klarere billede på om jeg kan nå at få råd:)



Ja præcist (:

Ja sådan har vi det også , om et par måneder kan vi sætte os ned og se hvor mange penge vi har fået lagt til side , og evt, sammenligne hinandensbeløb osv.

Og så er det jo dejligt , at vide hvis amn f.eks ikke mangler så meget ,.

Og bare tanken om at man snart skal over til det dejlige Los Angeles som vores Michael har boet, og de forest lawn og neverland .. gisp :I:I
Skrevet Billede

#20 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 24 January 2010 - 08:09 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs IndlægSalsaSupreme, på 24 January 2010 - 07:01 PM, sagde:

Jep, og der er intet /: Har kunne finde én læreplads i en butik, så den har jeg søgt, men har intet svar fået...


Men jeg mister jo SU'en til sommer, så de penge jeg kan spare op, bliver jeg nødt til at bruge i den tid, hvor jeg står uden indkomst (;
Og med 2400 om måneden, hvoraf størstedelen går til benzin + andre bilafgifter, husleje, mad, kontaktlinser + dyrerne, så er der ikke mange tilbage, man kan bruge til opsparing...
Og jeg som ellers havde håbet på at kunne flytte hjemmefra denne sommer (:

Ej åååh, jeg ville ellers sygt gerne have dig med..

Læs Indlægmystix, på 24 January 2010 - 07:44 PM, sagde:

Jeg vil ihvertfald gøre hvad jeg kan. Så er det vel egentlig bare at vente med at se hvilke værelsesstørrelser der skal bestilles til vi kommer tættere på:)? Om et par måneder har jeg nok et klarere billede på om jeg kan nå at få råd:)

Fantastisk. Det lyder til at vi er ret enige på det punkt der..

Jeg tænker om ikke vi kunne blive enige om hvilke ting vi skal se, udover de oplagte, for så er det nemmere at lave en plan over det det hele og budget og sådan noget..

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

  • (4 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Sidste »
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Closed

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere