Mj Kid, på 12 April 2011 - 08:49 PM, sagde:
det tror jeg alle herinde ved.. efter alle de gange der er blevet skrevet det ene efter det andet PIS om michael -.-
men hvordan kan du være så sikker på du har ret?
I know
men nogle gange skal folk huske på det, når det kommer til andre kendte også, det glemmer folk nogle gange og er hurtig fremme i skoene til at dømme folk.
Fordi han selv har sagt at han aldrig kunne sammenligne sig selv med Michael eller drømme om at slå ham, for det er der en lang vej til, og han respektere Michael så meget og ser op til mere end noget andet. Han ville aldrig sige sådan noget.
Justin er en kæmpe fan af Michael, 4-5 sider i hans bog er dedikeret kun til ham, hvor han skriver hvor meget Michael inspirerer ham, både som menneske og artist. Altså der er så mange ting, man kan se i ham som er Michael inspireret, ikke kun for at tale om hvor meget Michael fylder i hans koncerter osv.
En artist som har så stor en kærlighed til Michael, ville aldrig drømme om at sige sådan noget, han ser op til ham og håber at hans karriere når langt, og at budskabet i hans sange bliver hørt af befolkningen, ligsom alle Michaels sange blev rørt af så mange i verden..
Desuden vil jeg også lige understrege, at Justin
ikke er en arrogant diva, som tror at det at være en stor kunstner er nemt, han arbejder selv rigtig hårdt. Han er også et nede på jorden menneske, som har en forståelse for verden osv. Han har selv været langt under fattigdoms grænsen, så han er meget taknemmelig for hver dag han har at udleve sin drøm i, og arbejder utrolig hårdt i sin karriere.
Han har også givet UTROLIG meget tilbage til folk der ikke har så meget, og det er fordi han selv ved hvordan det er...
Han har mål i livet og gør alt få at nå de mål i sit liv.. Han satte selv et mål på et år at spille i MSG, præcis et år efter blev billetterne sat til salg og solgt på 22 minutter, så en døgn flue er han i hvert fald ikke. men anyways, han har
IKKE sagt at han ville slå Michael... Det håber jeg folk kan forstå