Jeg vil lige høre om i vil være med til at holde, Michael jackson dans i en weekend.
Jeg kan få gratis lokaler igemmen min kommune, der kan være 30-35 mennesker der.
Og det er i aalborg/Nordjylland, men det jeg vil høre om i vil være med til det enden jeg snakker med dem om det, de lokaler. Der skal være nogle voksne der sørere for tingene der, som dans, og mad og andre ting... Det kommer sikkert til at koste lidt for at komme med til Mj dans.... Det går til mad og konkurrencer, andre små ting.
Der skal 15-20 mennesker ellers er det ikke noget ved, i kan sove der. Det bliver fredag til søndag. Hvad fra en dato skal det være og passer jere? det er ALKOHOLFRI, Vis der er nogle der drikker så er det ud.. Fordi der er måske børn til stede. Der kommer også danse
konkurrencer
Det går ud på er vi øver os at danse og høre musik og hygge snakke og holder konkurrencer. Til dem der ikke er så gode kan bare komme, så er der nogle der vil hjælpe jere, så kan i øve så kan i blive bedre til at danse.
"UPDATE"
26/3 - 28/3 - 2010, Her datoen.... Vil helst gerne ha svar hurtigt som muligt, sådan jeg får snakket med dem om lokalerne. Sidste tilmelding er den. 4/12 2009 . Der skal max være 15 tilmeld
Tilmedling:
skriv til mig vis du vil vide mere... De venlige hilsner Pernille.
Dette indlæg er redigeret af Persillel: 22 November 2009 - 11:00 AM