The Moo-Walkers Forum: Snak om alting! - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Snak om alting! :D

#781 Bruger er offline   Ane Ikon 18 January 2011 - 06:51 PM

  • Naughty
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 748
  • Indmeldt: 07-November 07
  • Gender:Not Telling

Læs IndlægAJackson , på 11 January 2011 - 06:49 PM, sagde:

Nu vil JEG brokke mig!
Jeg kender bare ingen af jer herinde, sådan personligt eller noget.... D:
Jeg vil lære alle at kende! Skriv lidt om jer selv, så er meget zøde (;

Uh det er jo lige som en venindebog! Dem elskede jeg da jeg var barn.. Anyways, lidt om mig.

Jeg hedder Ane og fylder 23 på lørdag i næste uge. I mit hjerte er jeg dog ret barnlig :D
Har gået ca. 1½ år på kokkeskole og ELSKER mad, desværre har jeg begyndende slidgigt og kan ikke arbejde i det fag. Jeg elsker at være kreativ.. strikker, tegner, maler osv. osv.
Pt. går jeg på VUC, hvilket er uendeligt kedeligt. Men jeg vil gerne på HF eller Handelsskolen.
Jeg blev først betaget af MJ i 93 eller sådan noget, og så var jeg bare sådan.. ja betaget. Det var i 2001 jeg blev sådan ivrig fan, takket være Mette*lil herinde fra. Siden da har jeg været skør med ham. Har tre MJ tatoveringer.

Hvis du deltager til et Moo arrangement, så er du mere end velkommen til at sige hej. Også selvom jeg står med nogle andre :thumbup:
..I'm just simply Michael Jackson

Skrevet Billede

#782 Bruger er offline   AJackson :D Ikon 18 January 2011 - 06:52 PM

  • Ansi
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 740
  • Indmeldt: 02-November 10
  • Gender:Female
  • Location:Nordsjælland

Læs IndlægSalsaSupreme, på 18 January 2011 - 06:51 PM, sagde:

Hvis det er store ønske, så hold ved det!!! Hvis ikke du bliver prof-sanger, kan du jo altid blive noget, der har en sammenhæng til det, på en eller anden måde.

Det har jeg også tænkt mig! Jeg siger tit: "MUSIC IS EVERYTHING!" :D
There is no sunlight, 'cause we've lost you, Michael
Just like the clouds our eyes do the same
You passed away...
And everyday it rains...
We'll never moonwalk alone

#783 Bruger er offline   AJackson :D Ikon 18 January 2011 - 06:58 PM

  • Ansi
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 740
  • Indmeldt: 02-November 10
  • Gender:Female
  • Location:Nordsjælland

Læs IndlægAne, på 18 January 2011 - 06:51 PM, sagde:

Uh det er jo lige som en venindebog! Dem elskede jeg da jeg var barn.. Anyways, lidt om mig.

Jeg hedder Ane og fylder 23 på lørdag i næste uge. I mit hjerte er jeg dog ret barnlig :D
Har gået ca. 1½ år på kokkeskole og ELSKER mad, desværre har jeg begyndende slidgigt og kan ikke arbejde i det fag. Jeg elsker at være kreativ.. strikker, tegner, maler osv. osv.
Pt. går jeg på VUC, hvilket er uendeligt kedeligt. Men jeg vil gerne på HF eller Handelsskolen.
Jeg blev først betaget af MJ i 93 eller sådan noget, og så var jeg bare sådan.. ja betaget. Det var i 2001 jeg blev sådan ivrig fan, takket være Mette*lil herinde fra. Siden da har jeg været skør med ham. Har tre MJ tatoveringer.

Hvis du deltager til et Moo arrangement, så er du mere end velkommen til at sige hej. Også selvom jeg står med nogle andre :thumbup:

Det er det jo egentlig xD

Jeg elsker mad lige så meget som dig, og jeg elsker også at være kreativ. Har du TRE tatoveringer? Hehe, min far havde sagt; "Det skal du aldrig gøre, Anne." Hvis jeg havde sagt "sejt" :D
Fortæl om dem (:
Jeg håber at være på Rådhuspladsen d. 25 Juni, men skal lige se hvordan landet (skolen) ligger. Jeg var med til TLLO, og det var så fedt, men også lidt underligt. Jeg så jo jer alle sammen sig "Heeeeeeeeej, hvor har jeg savnet dig" og sådan noget. Jeg var der med min mor: "Lille" lyshåret pige, med stramme jeans, løs I<3MJ t-shirt og et stort smil :D -Måske så du mig (;
There is no sunlight, 'cause we've lost you, Michael
Just like the clouds our eyes do the same
You passed away...
And everyday it rains...
We'll never moonwalk alone

#784 Bruger er offline   Ane Ikon 18 January 2011 - 08:09 PM

  • Naughty
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 748
  • Indmeldt: 07-November 07
  • Gender:Not Telling

Læs IndlægAJackson , på 18 January 2011 - 06:58 PM, sagde:

Det er det jo egentlig xD

Jeg elsker mad lige så meget som dig, og jeg elsker også at være kreativ. Har du TRE tatoveringer? Hehe, min far havde sagt; "Det skal du aldrig gøre, Anne." Hvis jeg havde sagt "sejt" :D
Fortæl om dem (:
Jeg håber at være på Rådhuspladsen d. 25 Juni, men skal lige se hvordan landet (skolen) ligger. Jeg var med til TLLO, og det var så fedt, men også lidt underligt. Jeg så jo jer alle sammen sig "Heeeeeeeeej, hvor har jeg savnet dig" og sådan noget. Jeg var der med min mor: "Lille" lyshåret pige, med stramme jeans, løs I<3MJ t-shirt og et stort smil :D -Måske så du mig (;

Jeg har en silhuet på ryggen mellem skulderbladende, på venstre underarm jeg teksten "Born to amuse, to inspire to delight. Here one day gone one night. Michael Jackson 1958 - 2009" på højre underarm har jeg et M og et J det danner et hjerte.. i en lilla farve :)
Jeg skal snart have lavet en mere når jeg lige får taget mig sammen. Det skal være et hjerte hvor der er bundet to døde svaler på. De to svaler symboliserer min morfar som jeg mistede i april sidste år og så MJ.

Jeg kan ikke huske om jeg så dig, der var SÅ mange mennesker den aften. Fik ikke en gang hilst på alle dem jeg kender haha.
Hvis du kommer den 25. juni (som er en lørdag), så må du sige til hvis du vil følges i toget :)
..I'm just simply Michael Jackson

Skrevet Billede

#785 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 19 January 2011 - 10:49 AM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Læs IndlægAJackson , på 18 January 2011 - 06:58 PM, sagde:

Det er det jo egentlig xD

Jeg elsker mad lige så meget som dig, og jeg elsker også at være kreativ. Har du TRE tatoveringer? Hehe, min far havde sagt; "Det skal du aldrig gøre, Anne." Hvis jeg havde sagt "sejt" :D
Fortæl om dem (:
Jeg håber at være på Rådhuspladsen d. 25 Juni, men skal lige se hvordan landet (skolen) ligger. Jeg var med til TLLO, og det var så fedt, men også lidt underligt. Jeg så jo jer alle sammen sig "Heeeeeeeeej, hvor har jeg savnet dig" og sådan noget. Jeg var der med min mor: "Lille" lyshåret pige, med stramme jeans, løs I<3MJ t-shirt og et stort smil :D -Måske så du mig (;


Jeg var også til TLLO :-D Kan huske da jeg fik min første tatovering - det var bestemt ikke propulært hos mine forældre :rolleyes: Da den næste så kom, sagde de ikke så meget. Mest at de synes, det er noget pjat :rolleyes:
Min den ene er MJ relateret - den anden er ikke, men skal have den udvidet med: "Love Survives" og så bliver den jo MJ relateret :beeming:
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#786 Bruger er offline   themjj Ikon 19 January 2011 - 01:22 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Læs IndlægAJackson , på 11 January 2011 - 06:49 PM, sagde:

Nu vil JEG brokke mig!
Jeg kender bare ingen af jer herinde, sådan personligt eller noget.... D:
Jeg vil lære alle at kende! Skriv lidt om jer selv, så er meget zøde (;


Jeg vil os være med :upsidedown:
Mit navn er Christina, men jeg bliver kaldt Chris af de fleste.
Jeg er 25 år gammel, bor i KBH med min kæreste igennem 7 år og går på universitetet hvor jeg læser samfundsvidenskablig basis studie.
Jeg har været MJ fan siden jeg var ca 4, da min søster første gang hørte Man in the Mirror og MJ invaderede mit hjem :give_rose:
Jeg EEEELLSKER at rejse og har indtil videre været i 25 lande, mange af dem har jeg været i flere gange, bliver helt ør i hovedet hvis jeg er i DK i for lang tid.
Jeg elsker at fotografere samt redigere mine billeder og spille Poker.
Jeg var også til TLLO, og var at finde på dansegulvet stort set hele aftenen...
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#787 Bruger er offline   AJackson :D Ikon 19 January 2011 - 02:03 PM

  • Ansi
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 740
  • Indmeldt: 02-November 10
  • Gender:Female
  • Location:Nordsjælland

Læs IndlægAne, på 18 January 2011 - 08:09 PM, sagde:

Jeg har en silhuet på ryggen mellem skulderbladende, på venstre underarm jeg teksten "Born to amuse, to inspire to delight. Here one day gone one night. Michael Jackson 1958 - 2009" på højre underarm har jeg et M og et J det danner et hjerte.. i en lilla farve :)
Jeg skal snart have lavet en mere når jeg lige får taget mig sammen. Det skal være et hjerte hvor der er bundet to døde svaler på. De to svaler symboliserer min morfar som jeg mistede i april sidste år og så MJ.

Jeg kan ikke huske om jeg så dig, der var SÅ mange mennesker den aften. Fik ikke en gang hilst på alle dem jeg kender haha.
Hvis du kommer den 25. juni (som er en lørdag), så må du sige til hvis du vil følges i toget :)

Sejt :D
Er du okay med din morfar?
(:
Jeg har tænkt mig at komme, men altså... Jeg må sikkert ikke alene.. xD Tak
There is no sunlight, 'cause we've lost you, Michael
Just like the clouds our eyes do the same
You passed away...
And everyday it rains...
We'll never moonwalk alone

#788 Bruger er offline   AJackson :D Ikon 19 January 2011 - 02:05 PM

  • Ansi
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 740
  • Indmeldt: 02-November 10
  • Gender:Female
  • Location:Nordsjælland

Læs Indlægthemjj, på 19 January 2011 - 01:22 PM, sagde:

Jeg vil os være med :upsidedown:
Mit navn er Christina, men jeg bliver kaldt Chris af de fleste.
Jeg er 25 år gammel, bor i KBH med min kæreste igennem 7 år og går på universitetet hvor jeg læser samfundsvidenskablig basis studie.
Jeg har været MJ fan siden jeg var ca 4, da min søster første gang hørte Man in the Mirror og MJ invaderede mit hjem :give_rose:
Jeg EEEELLSKER at rejse og har indtil videre været i 25 lande, mange af dem har jeg været i flere gange, bliver helt ør i hovedet hvis jeg er i DK i for lang tid.
Jeg elsker at fotografere samt redigere mine billeder og spille Poker.
Jeg var også til TLLO, og var at finde på dansegulvet stort set hele aftenen...

Var det dig der (bla.) dansede helt vildt til Don't Stop 'Til You Get Enough? :D
There is no sunlight, 'cause we've lost you, Michael
Just like the clouds our eyes do the same
You passed away...
And everyday it rains...
We'll never moonwalk alone

#789 Bruger er offline   themjj Ikon 19 January 2011 - 02:09 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Læs IndlægAJackson , på 19 January 2011 - 02:05 PM, sagde:

Var det dig der (bla.) dansede helt vildt til Don't Stop 'Til You Get Enough? :D

Jeg dansede til alt den aften ;-)
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#790 Bruger er offline   AJackson :D Ikon 19 January 2011 - 02:16 PM

  • Ansi
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 740
  • Indmeldt: 02-November 10
  • Gender:Female
  • Location:Nordsjælland

Læs Indlægthemjj, på 19 January 2011 - 02:09 PM, sagde:

Jeg dansede til alt den aften ;-)

Jeg lagde bare mærke til en der dansede helt vildt til sangen :D
-Det kunne måske have været dig!
There is no sunlight, 'cause we've lost you, Michael
Just like the clouds our eyes do the same
You passed away...
And everyday it rains...
We'll never moonwalk alone

#791 Bruger er offline   themjj Ikon 19 January 2011 - 03:04 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Læs IndlægAJackson , på 19 January 2011 - 02:16 PM, sagde:

Jeg lagde bare mærke til en der dansede helt vildt til sangen :D
-Det kunne måske have været dig!

Det var det sikkert også :afroman: Har aldrig danset på meget på en aften :boogie:
Jeg havde denne her jakke på hvis det hjælper med opklaringen: billede
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#792 Bruger er offline   AJackson :D Ikon 19 January 2011 - 06:55 PM

  • Ansi
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 740
  • Indmeldt: 02-November 10
  • Gender:Female
  • Location:Nordsjælland

Læs Indlægthemjj, på 19 January 2011 - 03:04 PM, sagde:

Det var det sikkert også :afroman: Har aldrig danset på meget på en aften :boogie:
Jeg havde denne her jakke på hvis det hjælper med opklaringen: billede

Fedt nok! :D Det var en vildt fed aften, ja, men jeg dansede ikke. Jeg var der med min mor, så det er helt sikkert forklaring nok :biglaugh:

*Bip* jeg har ikke facebook. Det irritere mig godt nok meget! (:
There is no sunlight, 'cause we've lost you, Michael
Just like the clouds our eyes do the same
You passed away...
And everyday it rains...
We'll never moonwalk alone

#793 Bruger er offline   Emma. Ikon 20 January 2011 - 04:57 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 337
  • Indmeldt: 24-November 09
  • Gender:Female
  • Location:Aalborg

Læs IndlægAJackson , på 11 January 2011 - 05:49 PM, sagde:

Nu vil JEG brokke mig!
Jeg kender bare ingen af jer herinde, sådan personligt eller noget.... D:
Jeg vil lære alle at kende! Skriv lidt om jer selv, så er meget zøde (;


Pruha, så springer jeg også ud i det :D.

Jeg hedder Emma, jeg er 14 år og går i 9. klasse på efterskole. Jeg bor i Aalborg sammen med min mor, og min efterskole ligger i Kolding. Musik betyder alt for mig og det jeg lytter mest til er: Michael, Beatles, Elvis, Simon & Garfunkel, Ray Charles, Stevie Wonder, Madonna, Celine Dion osv. Sammen med musikken er min familie, mine venner og min tro (aka. Gud).. Derudover så elsker jeg at tegne, danse, spille skuespil, hoppe omkring og en masse andet. Jeg ser mig selv som ultra-hippie, jeg elsker alle mennesker på jorden uanset hvad, og peace er bare mit livssymbol. :D Mit MJ-fandom har bare vokset sig større og større, men det gik helt amok omkring 2007-2008, hvor at jeg så har været helt fanatiker af ham, som jeg også er nu. Jeg har ikke specielt stor anelse om hvad jeg godt kunne tænke mig at blive, men jeg ved at jeg vil flytte til København og uddanne mig der... Lige nu kunne jeg godt tænke mig at blive journalist, fordi jeg elsker at skrive historier. :D

Det var lige hvad jeg kunne komme i tanke om xD.

Dette indlæg er redigeret af Emma.: 20 January 2011 - 05:03 PM

Skrevet Billede


Your name must be Nobody. 'Cause nobodys perfect.

How can we preach, when all we make this world to be,
is a living hell torturing our minds. We all must unite,
to turn darkness to light,
and the love in our hearts will shine.


I LOVE YOU

#794 Bruger er offline   AJackson :D Ikon 20 January 2011 - 05:51 PM

  • Ansi
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 740
  • Indmeldt: 02-November 10
  • Gender:Female
  • Location:Nordsjælland

Læs IndlægEmma., på 20 January 2011 - 04:57 PM, sagde:

Pruha, så springer jeg også ud i det :D.

Jeg hedder Emma, jeg er 14 år og går i 9. klasse på efterskole. Jeg bor i Aalborg sammen med min mor, og min efterskole ligger i Kolding. Musik betyder alt for mig og det jeg lytter mest til er: Michael, Beatles, Elvis, Simon & Garfunkel, Ray Charles, Stevie Wonder, Madonna, Celine Dion osv. Sammen med musikken er min familie, mine venner og min tro (aka. Gud).. Derudover så elsker jeg at tegne, danse, spille skuespil, hoppe omkring og en masse andet. Jeg ser mig selv som ultra-hippie, jeg elsker alle mennesker på jorden uanset hvad, og peace er bare mit livssymbol. :D Mit MJ-fandom har bare vokset sig større og større, men det gik helt amok omkring 2007-2008, hvor at jeg så har været helt fanatiker af ham, som jeg også er nu. Jeg har ikke specielt stor anelse om hvad jeg godt kunne tænke mig at blive, men jeg ved at jeg vil flytte til København og uddanne mig der... Lige nu kunne jeg godt tænke mig at blive journalist, fordi jeg elsker at skrive historier. :D

Det var lige hvad jeg kunne komme i tanke om xD.

Årh man du lyder som sådan en jeg vil være xD -Ulrta-hippie :afroman:

Ej, du lyder rigtig sød, og har en god musiksmag :D (Det har i allesammen) Jeg elsker også både at tegne og danse og at digte. Jeg er en ret stor digter. Altså, jeg digter meget. >:D
Hopper du meget omkring i hverdagen? :biglaugh:
There is no sunlight, 'cause we've lost you, Michael
Just like the clouds our eyes do the same
You passed away...
And everyday it rains...
We'll never moonwalk alone

#795 Bruger er offline   Emma. Ikon 21 January 2011 - 04:28 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 337
  • Indmeldt: 24-November 09
  • Gender:Female
  • Location:Aalborg

Læs IndlægAJackson , på 20 January 2011 - 04:51 PM, sagde:

Årh man du lyder som sådan en jeg vil være xD -Ulrta-hippie :afroman:

Ej, du lyder rigtig sød, og har en god musiksmag :D (Det har i allesammen) Jeg elsker også både at tegne og danse og at digte. Jeg er en ret stor digter. Altså, jeg digter meget. >:D
Hopper du meget omkring i hverdagen? :biglaugh:


Aw, tak. Du virker også rigtig sød :D.
Det er sådan jeg bevæger mig rundt i hverdagen, hopper laver gadedrenge-løb, hopper op og vifter med armene som om jeg er en fe, eller sådan noget. Det hyyyyygge! :D
Skrevet Billede


Your name must be Nobody. 'Cause nobodys perfect.

How can we preach, when all we make this world to be,
is a living hell torturing our minds. We all must unite,
to turn darkness to light,
and the love in our hearts will shine.


I LOVE YOU

#796 Bruger er offline   SalsaSupreme Ikon 21 January 2011 - 05:04 PM

  • Ko-admin
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 595
  • Indmeldt: 03-January 10
  • Gender:Female
  • Location:Bornholm

Læs IndlægEmma., på 21 January 2011 - 04:28 PM, sagde:

Aw, tak. Du virker også rigtig sød :D.
Det er sådan jeg bevæger mig rundt i hverdagen, hopper laver gadedrenge-løb, hopper op og vifter med armene som om jeg er en fe, eller sådan noget. Det hyyyyygge! :D

Og det er derfor, du er sådan en fantastisk tøs <3
Skrevet Billede

#797 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 21 January 2011 - 05:18 PM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Læs IndlægAJackson , på 18 January 2011 - 01:05 PM, sagde:

Det er lige det. Hvad vil jeg gerne vide? Skrevet Billede

Jeg skriver bare lidt Skrevet Billede kan godt forstå, at du ikke lige ved, hvad du skal spørge om
Jeg er 34 år og bor i Kbh. Har elsket Michael siden jeg var 10-11 år. Første gang jeg så og hørte Michael var på MTV. Det var Bad videoen Skrevet Billede Skrevet Billede Jeg var mundlam! Skrevet Billede WAOW, what a rush! Eneste jeg kunne tænke var: Michael er bare AMAZING! Så tæt på en Gud som et menneske kan komme! Jeg vil være ligesom ham! Jeg vil danse ligesom ham! Synge ligesom ham! Gør ALT ligesom ham! Jo mere jeg fandt ud af om Michael, jo mere blev jeg forelsket i alt, hvad han gjorde og stod for, og er det stadig. Man glemmer aldrig ens første store kærlighed og slet ikke, når det er Michael Jackson!Skrevet Billede

Jeg har en søn på 5 år, som også elsker Michael Skrevet Billede det kan han nok ikke undgå at gøre Skrevet Billede Det ligger i generne og han ser ham overalt herhjemme, hører ham hver dag, hører sin mor tale om ham hver dag osv.

Jeg elsker at rejse, at lære om andre menneskers måde at leve på, deres opfattelser, deres religion. Jeg synes i det hele taget, at det er spændende at lære om andre måder at anskue livet på. Elsker musik, det er meget blandet, hvad jeg kan lide, alt fra klassisk til metal alt afhængigt af mit humør. Elsker at danse. Kan rigtig godt lide at læse bøger (dog ikke meget tid til det lige for tiden), se film, lære om ny teknologi (lidt nørdet måske), have noget tid alene (Michael må dog gerne være her hele tiden Skrevet Billede ) – bare for at nævne nogle af mine interesser. Nå jo, og så arbejder generelt for meget – prøver at skære ned på det. Kan dog være lidt svært, fordi jeg synes, at det er spændende.


Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#798 Bruger er offline   Emma. Ikon 21 January 2011 - 06:11 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 337
  • Indmeldt: 24-November 09
  • Gender:Female
  • Location:Aalborg

Læs IndlægSalsaSupreme, på 21 January 2011 - 04:04 PM, sagde:

Og det er derfor, du er sådan en fantastisk tøs <3


Det kan du selv være :i. :give_rose:
Skrevet Billede


Your name must be Nobody. 'Cause nobodys perfect.

How can we preach, when all we make this world to be,
is a living hell torturing our minds. We all must unite,
to turn darkness to light,
and the love in our hearts will shine.


I LOVE YOU

#799 Bruger er offline   AJackson :D Ikon 21 January 2011 - 07:20 PM

  • Ansi
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 740
  • Indmeldt: 02-November 10
  • Gender:Female
  • Location:Nordsjælland

Tak for jeres alles svar - i er bare for dejlige!
Emma: Det lyder vildt sjovt! :thumbup:

Jeg bliver altså nødt til at fortælle jer om min meget underlige dag:
Imorges vågnede jeg lidt senere end jeg plejer, og gjorde mig klar til skole. Helt normalt. Da jeg så kom over i skolen, skete der heller ikke det store. Jeg havde "All I Need" på hjernen, og ville lige høre den inden vi skulle ind. Da jeg satte den i ørene, men mine fantastiske høretelefoner, blev jeg helt vildt ked af det. Da Michael sang: "You are all i need in my life..." Begyndte jeg at hulke helt vildt! Og så løb tårene bare, og jeg lagde mig over bordet, og græd bare. Jeg slukkede, for jeg kunne ikke holde ud at høre på ham (You know what i mean!) og løb nærmest ud af klassen, og ud på toilettet. Det skal lige siges at mine veninder de så det, og en af dem kom ud til mig. Jeg var helt færdig. :confused:
Jeg kom dog ovenpå igen, og havde det fint resten af dagen :beeming:
Da Alberte (en veninde) og jeg så skulle til Badminton, og da vi kom derop, opdagede vi AT DET VAR AFLYST!
Så GIK VI HJEM, og så opdagede jeg at jeg havde fået min t-shirt og min DVD! (Jeg bestilte i søndags en MJ t-shirt, som er super flot, og Dangerous Tour Live in... Noget.) Jeg blev så glad, og satte straks DVD'en på. Jeg var helt målløs, og elskede det hele.
Ved de sidste 4 sange eller sådan noget græd jeg. Til Will You Be There, Black Or White, Heal The World og Man in the mirror. I MITM var jeg helt grædefærdig. Den sang står mir hjerte mere nært end nogle af hans andre sange, og jeg græd og kunne på et tidpunkt nærmest ikke få vejret. Det var ret vildt at se Michael på SCENEN! :drooling:
Det var een fantastisk oplevelse en fredag aften at se Michael på scenen. Jeg ver stadig ret ked af det, men ved virkelig ikke hvorfor? :ermm:

There is no sunlight, 'cause we've lost you, Michael
Just like the clouds our eyes do the same
You passed away...
And everyday it rains...
We'll never moonwalk alone

#800 Bruger er offline   AJackson :D Ikon 21 January 2011 - 07:22 PM

  • Ansi
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 740
  • Indmeldt: 02-November 10
  • Gender:Female
  • Location:Nordsjælland

Og tak for dit svar, Mike's Moonwalker :beeming:
Du lyder OGSÅ rigtig sød!
There is no sunlight, 'cause we've lost you, Michael
Just like the clouds our eyes do the same
You passed away...
And everyday it rains...
We'll never moonwalk alone

  • (50 Sider)
  • +
  • « Første
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • Sidste »
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

3 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 3 gæster, 0 anonyme brugere