The Moo-Walkers Forum: Hvad har IKKE været godt i dag - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Hvad har IKKE været godt i dag

#1401 Bruger er offline   NayNay Ikon 26 November 2010 - 09:47 PM

  • It's called Michaelicious
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1660
  • Indmeldt: 14-December 08
  • Gender:Female
  • Location:Ordrup

Læs IndlægJanet, på 26 November 2010 - 07:04 PM, sagde:

Jeg forstår nok godt dine forældre.. Mine børn er kun 1 og 2 år, men kan allerede få mavesår ved tanken om at der skete dem noget.. Og hvis de blev væk i 3 timer mere end aftalt, ville jeg gå ud af mit gode skind af bekymring!! (Bare set fra dine forældres synspunkt ;))


Læs IndlægAne, på 26 November 2010 - 07:10 PM, sagde:

Oy Nanna, det er sgu ærgerligt sådan noget :/ men ja, dine forældre har nok været syge af bekymring, især når det var om natten. Der render så mange psykopater rundt.


Men jeg skrev at jeg blev der. Jeg skrev også, at jeg ville sende en sms når jeg gik hen for at få en taxa, og det fik jeg at vide at jeg ikke behøvede, fordi min far alligevel gik i seng nu, så han ville ikke se den - alligevel får jeg 3 timer senere en sms med "HVOR FANDEN ER DU???".
Jeg var ikke alene på noget tidspunkt, og jeg var indenfor hele tiden, indtil jeg skulle hjem jo.
Jeg har snakket med mine forældre nu, mest min mor, og de er vel ok igen.. Jeg må bare ikke lave nogle aftaler denne weekend, så lige nu fx går jeg glip af en venindes fødselsdag. Men ellers er det ok igen, en anden gang får jeg måske bare ikke liiiige lov til at tage afsted med samme aftale som i aften.
I would hug you all, if my arms where long enough...
Skrevet Billede

Michael, you will always be rembered by your millions of fans, as a lover, not a fighter.

#1402 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 27 November 2010 - 08:21 AM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Læs IndlægNayNay, på 26 November 2010 - 09:47 PM, sagde:

Men jeg skrev at jeg blev der. Jeg skrev også, at jeg ville sende en sms når jeg gik hen for at få en taxa, og det fik jeg at vide at jeg ikke behøvede, fordi min far alligevel gik i seng nu, så han ville ikke se den - alligevel får jeg 3 timer senere en sms med "HVOR FANDEN ER DU???".
Jeg var ikke alene på noget tidspunkt, og jeg var indenfor hele tiden, indtil jeg skulle hjem jo.
Jeg har snakket med mine forældre nu, mest min mor, og de er vel ok igen.. Jeg må bare ikke lave nogle aftaler denne weekend, så lige nu fx går jeg glip af en venindes fødselsdag. Men ellers er det ok igen, en anden gang får jeg måske bare ikke liiiige lov til at tage afsted med samme aftale som i aften.

Surt! Men jeg synes nu, at de er for hårde ved dig. Du skrev jo hjemme og lyder til at være ret fornuftig. Men ok, sådan kan forældre være. Jeg har selv fået stuearrest en del gange, da jeg var teenager, indtil min forældre fandt ud af, at det ikke nyttede noget. For jeg gjorde bare det samme igen, når jeg fik chancen Skrevet Billede Jeg var godt nok en strid teenager - men det var mest for at trodse min dumme far dengang.

Nu har jeg selv en søn på 5 år, og lad mig sige det sådan: stuearrest får han aldrig, for jeg tror ikke på, at det er vejen frem. Jeg tror mere på frihed under ansvar. Han må godt være sent ude, hvis han viser, at han kan passe på sig selv og passe sine ting.
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#1403 Bruger er offline   NayNay Ikon 27 November 2010 - 06:48 PM

  • It's called Michaelicious
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1660
  • Indmeldt: 14-December 08
  • Gender:Female
  • Location:Ordrup

Læs IndlægMike sagde:

Surt! Men jeg synes nu, at de er for hårde ved dig. Du skrev jo hjemme og lyder til at være ret fornuftig. Men ok, sådan kan forældre være. Jeg har selv fået stuearrest en del gange, da jeg var teenager, indtil min forældre fandt ud af, at det ikke nyttede noget. For jeg gjorde bare det samme igen, når jeg fik chancen Skrevet Billede Jeg var godt nok en strid teenager - men det var mest for at trodse min dumme far dengang.

Nu har jeg selv en søn på 5 år, og lad mig sige det sådan: stuearrest får han aldrig, for jeg tror ikke på, at det er vejen frem. Jeg tror mere på frihed under ansvar. Han må godt være sent ude, hvis han viser, at han kan passe på sig selv og passe sine ting.


Tjah, de sagde at det ville få konsekvenser, så de har måske ikke vidst hvad de ellers skulle gøre. Og jeg har ikke lyst til at trodse mine forældre, og det er måske anden gang nogensinde jeg ikke overholder en aftale, så jeg ved sgu ikke?! Men det er jo heller ikke helt stuearrest, det er bare "drop alle dine aftaler, hyg dig med os" agtigt.
Men jeg tror også der er forskel på drenge og piger - jeg tror drenge får lov til lidt mere, fordi de virker stærkere og knapt så sårbare.
I would hug you all, if my arms where long enough...
Skrevet Billede

Michael, you will always be rembered by your millions of fans, as a lover, not a fighter.

#1404 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 29 November 2010 - 08:04 AM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Læs IndlægNayNay, på 27 November 2010 - 06:48 PM, sagde:

Tjah, de sagde at det ville få konsekvenser, så de har måske ikke vidst hvad de ellers skulle gøre. Og jeg har ikke lyst til at trodse mine forældre, og det er måske anden gang nogensinde jeg ikke overholder en aftale, så jeg ved sgu ikke?! Men det er jo heller ikke helt stuearrest, det er bare "drop alle dine aftaler, hyg dig med os" agtigt.
Men jeg tror også der er forskel på drenge og piger - jeg tror drenge får lov til lidt mere, fordi de virker stærkere og knapt så sårbare.

Ej, det er heller nogen god idé at trodse forældrene. Det giver kun problemer. Skrevet Billede
Du har ret i, at drenge får oftest lov til mere. Det gjorde mine brødre også. Endnu en grund til, at jeg var så strid mod min far dengang. Det vil jeg bare ikke accpeterer. Men sådan er det desværre i de fleste familier. Jeg skriver desværre, fordi jeg synes ikke, at det er noget godt signal at sende til ens børn, men mange forældre gør det uden at tænke over det.
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#1405 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 29 November 2010 - 09:35 AM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Kedelig weekend - min mini MJ-tøse lørdag blev aflyst, grundet: sygdom, sne, varsel om sne og udkørthed :(
Håber snart jeg kan se mine tøser igen :give_rose:
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#1406 Bruger er offline   SalsaSupreme Ikon 29 November 2010 - 11:29 AM

  • Ko-admin
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 595
  • Indmeldt: 03-January 10
  • Gender:Female
  • Location:Bornholm

Min mor er blevet indlagt med hjertet :(
Skrevet Billede

#1407 Bruger er offline   themjj Ikon 29 November 2010 - 12:20 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Læs IndlægSalsaSupreme, på 29 November 2010 - 11:29 AM, sagde:

Min mor er blevet indlagt med hjertet :(


Håber på det bedste!
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#1408 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 29 November 2010 - 12:21 PM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Læs IndlægSalsaSupreme, på 29 November 2010 - 11:29 AM, sagde:

Min mor er blevet indlagt med hjertet :(


Ååh nej søde - det er jeg virkelig ked af ast høre. Jeg håber ikke det er alt for alvorligt og at hun snart kommer sig :give_rose:
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#1409 Bruger er offline   SalsaSupreme Ikon 29 November 2010 - 12:38 PM

  • Ko-admin
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 595
  • Indmeldt: 03-January 10
  • Gender:Female
  • Location:Bornholm

Læs IndlægHeavenCanWait, på 29 November 2010 - 12:21 PM, sagde:

Ååh nej søde - det er jeg virkelig ked af ast høre. Jeg håber ikke det er alt for alvorligt og at hun snart kommer sig :give_rose:

Tusind tak <3
Hun er lige blevet udskrevet igen. Det var heldigvis ikke en blodprop igen. I stedet er det hendes nyre, der er ved at gå i udu, stress, mavesår og forkert hjerterytme. Så hun er sygemeldt i 3 uger indtil videre...
Skrevet Billede

#1410 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 29 November 2010 - 12:57 PM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

^ Ååh nej *kram*
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#1411 Bruger er offline   Ane Ikon 29 November 2010 - 09:55 PM

  • Naughty
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 748
  • Indmeldt: 07-November 07
  • Gender:Not Telling

Årh, håber din mor får det bedre og at lykken snart tilsmiler din familie lidt mere :)
..I'm just simply Michael Jackson

Skrevet Billede

#1412 Bruger er offline   mystix Ikon 07 December 2010 - 09:24 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1144
  • Indmeldt: 05-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Læs IndlægSalsaSupreme, på 29 November 2010 - 12:38 PM, sagde:

Tusind tak <3
Hun er lige blevet udskrevet igen. Det var heldigvis ikke en blodprop igen. I stedet er det hendes nyre, der er ved at gå i udu, stress, mavesår og forkert hjerterytme. Så hun er sygemeldt i 3 uger indtil videre...


Jeg er ked af at høre det med din mor søde, jeg håber hurtigst muligt hun kommer sig :/ <3

_____________________________________________

Min mor var oppe på vægten idag (Hun har ikke kræfter til selv at stå der stille uden at falde så måtte hjælpe hende derop). 37 kg vejede hun denne gang i forhold til de 40 for en måned siden. Behøver jeg sætte ord på min frygt og hvordan jeg føler lige nu? Hvorfor er det lige at hun for pokker da ikke bare kan blive rask.
Skrevet Billede

You're always in my heart <3

#1413 Bruger er offline   SalsaSupreme Ikon 07 December 2010 - 09:29 PM

  • Ko-admin
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 595
  • Indmeldt: 03-January 10
  • Gender:Female
  • Location:Bornholm

Læs Indlægmystix, på 07 December 2010 - 09:24 PM, sagde:

Jeg er ked af at høre det med din mor søde, jeg håber hurtigst muligt hun kommer sig :/ <3

_____________________________________________

Min mor var oppe på vægten idag (Hun har ikke kræfter til selv at stå der stille uden at falde så måtte hjælpe hende derop). 37 kg vejede hun denne gang i forhold til de 40 for en måned siden. Behøver jeg sætte ord på min frygt og hvordan jeg føler lige nu? Hvorfor er det lige at hun for pokker da ikke bare kan blive rask.


Tusind tak..
Og jeg kan kun sige i lige måde. Håber virkelig snart der sker gode forandringer med min mor.
_
Min mor skal på sygehuset i morgen, hvor hun i 24 timer skal have tjekket sit hjerte. Og senere på måneden skal hun have tjekket kranspulsåren + have lavet en ultralydscanning af hjertet.
Hun har allerede fået to mammografier i år, så dem må hun ikke få flere af, på trods af at hun har fået en kæmpe knude i brystet igen. Damn...
Men tilgengæld får hun nu den medicin hun skal have, for at få det bedre. (det er tre år siden hun fik blodproppen, så er lidt sent)
Skrevet Billede

#1414 Bruger er offline   AJackson :D Ikon 08 December 2010 - 02:25 PM

  • Ansi
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 740
  • Indmeldt: 02-November 10
  • Gender:Female
  • Location:Nordsjælland

Kæmpe kram til alle med syge mødre eller mormødre, og kæmpe kram til alle med dårlige dage (:
:give_rose:
Håber at alt går godt for alle og at i vil være glade og tilfredse med jeres liv :beeming:

Love, peace and Michael til alle ;D
Hav en dejlig weekend alle sammen!

Dette indlæg er redigeret af AJackson :D: 08 December 2010 - 02:26 PM

There is no sunlight, 'cause we've lost you, Michael
Just like the clouds our eyes do the same
You passed away...
And everyday it rains...
We'll never moonwalk alone

#1415 Bruger er offline   Mj Kid Ikon 08 December 2010 - 04:03 PM

  • Eiffel
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 1127
  • Indmeldt: 13-March 09
  • Gender:Male
  • Location:København

også kæmpe kram til alle jer der har det hårdt!! <3 :give_rose: håber lysere tider vil komme snart for jer, og fjerne alle de mørke spin der fylder jeres hjerter og hjerner.
_______________________________________________________________________________________________

jeg går bare i dag med et tomrum indeni. jeg føler der er noget stort jeg ikke har fået gjort, men kan ikke komme i tanke om hvad. Føler jeg mangler et eller andet. noget jeg vil have, men ved ikke hvad. der er noget det ikke er som det skal vær :sorry:
jeg glæder mig super meget til det nye michael album og så meget andet nu hvor det er jul! men tror bare ikke det er de ting :confused:

Dette indlæg er redigeret af Mj Kid: 08 December 2010 - 04:03 PM

You make me speechless..
Fra Theodor :)
Mj du var min barndom, du er min nutid og du bliver min fremtid.

#1416 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 08 December 2010 - 04:31 PM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Læs IndlægMj Kid, på 08 December 2010 - 04:03 PM, sagde:

jeg går bare i dag med et tomrum indeni. jeg føler der er noget stort jeg ikke har fået gjort, men kan ikke komme i tanke om hvad. Føler jeg mangler et eller andet. noget jeg vil have, men ved ikke hvad. der er noget det ikke er som det skal vær Skrevet Billede
jeg glæder mig super meget til det nye michael album og så meget andet nu hvor det er jul! men tror bare ikke det er de ting Skrevet Billede

Aw...KRAM til dig søde Theo Skrevet Billede Nogle gange er man bare tom/ trist indeni uden at kunne forstå hvorfor. Lige pt. synes jeg, at det med MICHAEL albummet er i hvert fald med til at gøre en (også mig) trist. Det er ikke kun snakken om albummet i sig selv. Det river bare mere og mere op i savnet af Michael .... alt det undertreger endnu mere, hvor meget vi savner ham, og at al den snak om albummet slet ikke vil finde sted, hvis Michael var her.
Det jeg skriver er ikke til megen opmuntring. Men bare så du ved, at du ikke er alene. You are not alone <3
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#1417 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 14 December 2010 - 10:20 AM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Jeg har marridt hver nat..
Og det er grimme og ulækre drømme :(
Håber at det bliver bedre snart :/
Skrevet Billede

#1418 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 14 December 2010 - 10:37 AM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Læs IndlægElinsJackson, på 14 December 2010 - 10:20 AM, sagde:

Jeg har marridt hver nat..
Og det er grimme og ulækre drømme :(
Håber at det bliver bedre snart :/


Ååh søde - kram. Det er så ubehageligt at have mareridt.
Har du prøvet at tænke gode tanker inden du ligger dig til, at sove? det har du sikkert.
Har ikke rigtig nogle råd til, hvordan du kan undgå dem, men jeg håber du snart bliver fri for dem søde
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#1419 Bruger er offline   Mj Kid Ikon 14 December 2010 - 11:19 AM

  • Eiffel
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 1127
  • Indmeldt: 13-March 09
  • Gender:Male
  • Location:København

Læs IndlægMike sagde:

Aw...KRAM til dig søde Theo Skrevet Billede Nogle gange er man bare tom/ trist indeni uden at kunne forstå hvorfor. Lige pt. synes jeg, at det med MICHAEL albummet er i hvert fald med til at gøre en (også mig) trist. Det er ikke kun snakken om albummet i sig selv. Det river bare mere og mere op i savnet af Michael .... alt det undertreger endnu mere, hvor meget vi savner ham, og at al den snak om albummet slet ikke vil finde sted, hvis Michael var her.
Det jeg skriver er ikke til megen opmuntring. Men bare så du ved, at du ikke er alene. You are not alone <3


awww, tak Nelli. Du er altid så skøn og sød! :give_rose:
jeg gør desværre stadig lidt med følelsen, selv om den er blevet mindre. jeg kan stadig ikke bedømme hvad det er, men føler stadig jeg virkelig mangler noget.
You make me speechless..
Fra Theodor :)
Mj du var min barndom, du er min nutid og du bliver min fremtid.

#1420 Bruger er offline   NayNay Ikon 14 December 2010 - 10:55 PM

  • It's called Michaelicious
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1660
  • Indmeldt: 14-December 08
  • Gender:Female
  • Location:Ordrup

Læs IndlægElinsJackson, på 14 December 2010 - 10:20 AM, sagde:

Jeg har marridt hver nat..
Og det er grimme og ulækre drømme :(
Håber at det bliver bedre snart :/


To piger fra min klasse har lige haft om drømme og deres betydning, og oftest er drømme og mareridt signaler til os, om hvordan vi måske skal lave noget om i vores liv - især i mareridt, så måske du skulle prøve at få dem tydet, så du kan rette op på det, som din underbevidsthed siger er galt? Det lyder måske lidt langt ude, men jeg tror det vil hjælpe
I would hug you all, if my arms where long enough...
Skrevet Billede

Michael, you will always be rembered by your millions of fans, as a lover, not a fighter.

  • (86 Sider)
  • +
  • « Første
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • Sidste »
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

3 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 3 gæster, 0 anonyme brugere