The Moo-Walkers Forum: Hvad har været godt idag? - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Hvad har været godt idag? Lad os muntre hinanden op :)

#901 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 05 March 2010 - 01:02 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægSalsaSupreme, på 05 March 2010 - 11:56 AM, sagde:

Den er SÅ flot :o Det er da helt vildt, så godt en er lavet, og så godt at det hele passer sammen



Taaaak ;D og tak til Christina som faktisk var med til at finde ud af hvordan den skulle se ud (:
Skrevet Billede

#902 Bruger er offline   NayNay Ikon 05 March 2010 - 02:24 PM

  • It's called Michaelicious
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1660
  • Indmeldt: 14-December 08
  • Gender:Female
  • Location:Ordrup

Læs IndlægElinsJackson, på 05 March 2010 - 12:51 PM, sagde:

TIL DE NYSGERRIGE , SÅ VIL JEG BARE LIGE SIGE AT MIN TRIBUTE TATTOO ER BLEVET LAVET OG KAN SES PÅ MIN FACEBOOK PROLFIL (:


UH UH! *spænding i kroppen* glæder mig til at se den! ;D

EDIT: NØØØJ! hvor er den flot (:

Dette indlæg er redigeret af NayNay: 05 March 2010 - 02:40 PM

I would hug you all, if my arms where long enough...
Skrevet Billede

Michael, you will always be rembered by your millions of fans, as a lover, not a fighter.

#903 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 05 March 2010 - 03:16 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Får mit fladskærms tv hjem fra reperation nu her ;D GLÆDER MIG.. Og så skal det bare stå på Michael all night long i dag, og på en meget størrere skærm end den jeg har nu DEJLIGT!

Michael = perfekt kur på min influeza ;D

Dette indlæg er redigeret af ElinsJackson: 05 March 2010 - 03:17 PM

Skrevet Billede

#904 Bruger er offline   Annemette09 Ikon 05 March 2010 - 08:25 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 308
  • Indmeldt: 18-October 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægElinsJackson, på 05 March 2010 - 03:16 PM, sagde:

Får mit fladskærms tv hjem fra reperation nu her ;D GLÆDER MIG.. Og så skal det bare stå på Michael all night long i dag, og på en meget størrere skærm end den jeg har nu DEJLIGT!

Michael = perfekt kur på min influeza ;D


Haha, kender jeg godt. Det er faktisk ikke engang løgn, der virker! :D

Dette indlæg er redigeret af Annemette09: 05 March 2010 - 08:25 PM

*Rest In Peace Michael*

I'll Never Let You Part
For You Will Always In My Heart

♥♫☮

#905 Bruger er offline   Sille Ikon 05 March 2010 - 10:42 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1039
  • Indmeldt: 16-August 09
  • Gender:Female
  • Location:Randers

Læs IndlægElinsJackson, på 05 March 2010 - 03:16 PM, sagde:

Michael = perfekt kur på min influeza ;D


God bedring, Elin (se nu havde jeg nær skrevet et "lille" ord, som du ikke kan lide, men håber at du ved, at det er kærligt ment :beeming:)

Jeg var en af de heldige, der nåede ind på SKAT's hjemmeside, inden den gik ned. (kl. 6 i morges) :biglaugh: :thumbup: :boogie:
I går aftes ringede min mor, hun vil give mig nogle penge, fordi hun har arvet efter min mormor (RIP)
Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal gøre af mig selv i dag, det er bare så dejligt, når jeg i 10 år har været ludfattig.
Jeg skal have ..... og så skal jeg også lige have ...... :biglaugh:

Så er der måske nogen, der vil spørge: Jamen, har din mand ikke noget at skulle have sagt ....... Jow, jow ...... det tror han da og jeg lader ham blive i troen :lol:
Skrevet Billede

#906 Bruger er offline   themjj Ikon 06 March 2010 - 12:48 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Læs IndlægElinsJackson, på 05 March 2010 - 01:02 PM, sagde:

Taaaak ;D og tak til Christina som faktisk var med til at finde ud af hvordan den skulle se ud (:


nåhhh, det var da så lidt! :give_rose:
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#907 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 06 March 2010 - 11:25 AM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægSille, på 05 March 2010 - 09:42 PM, sagde:

God bedring, Elin (se nu havde jeg nær skrevet et "lille" ord, som du ikke kan lide, men håber at du ved, at det er kærligt ment :beeming:)

Jeg var en af de heldige, der nåede ind på SKAT's hjemmeside, inden den gik ned. (kl. 6 i morges) :biglaugh: :thumbup: :boogie:
I går aftes ringede min mor, hun vil give mig nogle penge, fordi hun har arvet efter min mormor (RIP)
Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal gøre af mig selv i dag, det er bare så dejligt, når jeg i 10 år har været ludfattig.
Jeg skal have ..... og så skal jeg også lige have ...... :biglaugh:

Så er der måske nogen, der vil spørge: Jamen, har din mand ikke noget at skulle have sagt ....... Jow, jow ...... det tror han da og jeg lader ham blive i troen :lol:



Taaak (sidder og nyser) .. Hader at være syg.

haha , altså det er jo ikke fordi jeg er "høj" heller, og jeg er jo heller ikke gammel.
Men syndes måske bare til tider at "lille" er lidt nedladende ord.
Men ved at du mener det godt (:
Skrevet Billede

#908 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 06 March 2010 - 11:44 AM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

Læs IndlægElinsJackson, på 06 March 2010 - 11:25 AM, sagde:

Taaak (sidder og nyser) .. Hader at være syg.

haha , altså det er jo ikke fordi jeg er "høj" heller, og jeg er jo heller ikke gammel.
Men syndes måske bare til tider at "lille" er lidt nedladende ord.
Men ved at du mener det godt (:

Aww.. *god bedrings kram*
Håber snart du bliver rask :grin:

- Kender det aaaalt for godt. Jeg får også tit ord som lille, dværg og gnom smidt i hovedet. ikke alt er ondt ment, men er bare sååå træt af at høre på det, fordi (for mit vedkommende) er jeg blevet drillet med min højde siden jeg var 8. der kan jeg i hvert fald huske at min højde kom med ind i mobningen.. -.-'
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#909 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 06 March 2010 - 02:20 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Igår var jeg til koncert med mine venner som jeg ikke har set i to måneder.
Før i tiden kom jeg til næsten alle deres koncerter, og jeg snakkede med dem hele tiden, hver dag. Men de sidste otte måneder har det bare været sværere og sværere at have overskud til det. Også siden jul har der også været den nye skole, og alt muligt, også har jeg prioriteret moo-events meget højere fordi jeg har været så meget nede at skrabe bunden så jeg har bae haft brug for at være sammen med nogen der forstod det, og som jeg vidste havde mulighed for at empatisere med mig.
Men igår da jeg så de drenge. Hvor er jeg bare stolt af dem!! Jeg stod rent faktisk og græd fordi jeg blev så stolt af dem. De sidste to måneder har de udviklet sig så fænomenalt meget. Både musisk, som performere og som mennesker. Deres nye sange er så fede, og alt ved deres show var bare så gennemført. Og iiih, de er bare stadig de nogle af de dejligste mennesker jeg nogensinde har kendt.
Jeg havde nu egentlig tænkt at de nok ikke havde tænkt så meget over at jeg ikke var der, fordi de har haft så meget om ørerne med deres nye album udgivelse og sådan noget. Men da de så mig igår - det var simpelthen så overvældende. Jeg har aldrig oplevet nogen være så glade for at se mig, udover børnene i børnehaven. Deres tourmanager, Michael, fortalte mig at de har haft snakket herre meget om mig, og at de har savnet mig helt vildt meget, og ikke forstået hvor jeg var blevet af, selvom at Chief godt nok havde nævnt at jeg var meget nede over det med Michael, men at de bare ønskede at de kunne hjælpe.
Og Hans gav mig et kæmpe kram, og vi snakkede om deres udvikling, og han var så glad for at de havde mig til at fortælle dem sådan noget, og vi snakkede lidt om Michael, og han sagde at det var så fedt at jeg holder fast selvom ja, you know. Og det sidste han sagde til mig inden jeg gik over for at snakke med Heini, var at han prøvede at vise et eller andet med en fiktiv hat han havde på hovedet, også lavede jeg den der med at skubbe hatten ned i ansigtet, også blev han totalt vild og var helt "Yeeeah, that's the way, Michael..".
Og Eirikur var totalt oppe at køre over noget med nogle konspirationsteorier og Bill Gates, og han skrev et eller andet David Icke. com på min arm.. meget mærkelige dreng.. Og på trods af at det var hårdt for mig at se ham efter han har fået en kæreste, så holdt jeg stand, og jeg græd ikke, og jeg hyggede mig bare med ham, og det var ligesom dengang vi bare var venner uden der var noget. Det var rart. Selvom det var hårdt..

Og da vi tog ind i byen henad natten var der 4 forskellige der sagde "MICHAEL JACKSON!!" efter mig, og der var én der stoppede mig ved 7eleven og prøvede at synge You Rock My World for mig, men han kunne slet ikke melodien, så jeg måtte synge omkvædet for ham xD
og i bussen var der en eller anden der sagde "King of Pop *pause* det min far, maaand.. eller..." også gik han oO

-så alt i alt, selvom dagen var forfærdeligt hård at komme igennem igår, selvom det bare var... åh det var slemt.. så endte den rigtig godt. Det var bare så dejligt at se dem igen, og nu savner jeg dem bare ekstra meget.
Må hellere få sat noget tid af til dem i fremtiden.

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#910 Bruger er offline   Sille Ikon 06 March 2010 - 02:27 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1039
  • Indmeldt: 16-August 09
  • Gender:Female
  • Location:Randers

Læs IndlægElinsJackson, på 06 March 2010 - 11:25 AM, sagde:

Taaak (sidder og nyser) .. Hader at være syg.

haha , altså det er jo ikke fordi jeg er "høj" heller, og jeg er jo heller ikke gammel.
Men syndes måske bare til tider at "lille" er lidt nedladende ord.
Men ved at du mener det godt (:


Dejligt, at du ved at jeg mener det godt :beeming: (men vil selvfølgelig ikke kalde dig det mere - det var et forsøg på, at sige undskyld) Men vil gerne lige pointerer over for I andre, at jeg altså aldrig har mødt Elin og med mine 1,57 høj, har jeg ikke noget at lade andre hører i den retning - kunne iøvrigt ALDRIG falde mig ind at være nedladende - så er det ikke med vijle. Ordet var ikke ment mhp. højde. Nok om det :)

Dette indlæg er redigeret af Sille: 06 March 2010 - 02:33 PM

Skrevet Billede

#911 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 06 March 2010 - 04:17 PM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

Læs Indlægmichaelsmelody, på 06 March 2010 - 02:20 PM, sagde:

Igår var jeg til koncert med mine venner som jeg ikke har set i to måneder.
Før i tiden kom jeg til næsten alle deres koncerter, og jeg snakkede med dem hele tiden, hver dag. Men de sidste otte måneder har det bare været sværere og sværere at have overskud til det. Også siden jul har der også været den nye skole, og alt muligt, også har jeg prioriteret moo-events meget højere fordi jeg har været så meget nede at skrabe bunden så jeg har bae haft brug for at være sammen med nogen der forstod det, og som jeg vidste havde mulighed for at empatisere med mig.
Men igår da jeg så de drenge. Hvor er jeg bare stolt af dem!! Jeg stod rent faktisk og græd fordi jeg blev så stolt af dem. De sidste to måneder har de udviklet sig så fænomenalt meget. Både musisk, som performere og som mennesker. Deres nye sange er så fede, og alt ved deres show var bare så gennemført. Og iiih, de er bare stadig de nogle af de dejligste mennesker jeg nogensinde har kendt.
Jeg havde nu egentlig tænkt at de nok ikke havde tænkt så meget over at jeg ikke var der, fordi de har haft så meget om ørerne med deres nye album udgivelse og sådan noget. Men da de så mig igår - det var simpelthen så overvældende. Jeg har aldrig oplevet nogen være så glade for at se mig, udover børnene i børnehaven. Deres tourmanager, Michael, fortalte mig at de har haft snakket herre meget om mig, og at de har savnet mig helt vildt meget, og ikke forstået hvor jeg var blevet af, selvom at Chief godt nok havde nævnt at jeg var meget nede over det med Michael, men at de bare ønskede at de kunne hjælpe.
Og Hans gav mig et kæmpe kram, og vi snakkede om deres udvikling, og han var så glad for at de havde mig til at fortælle dem sådan noget, og vi snakkede lidt om Michael, og han sagde at det var så fedt at jeg holder fast selvom ja, you know. Og det sidste han sagde til mig inden jeg gik over for at snakke med Heini, var at han prøvede at vise et eller andet med en fiktiv hat han havde på hovedet, også lavede jeg den der med at skubbe hatten ned i ansigtet, også blev han totalt vild og var helt "Yeeeah, that's the way, Michael..".
Og Eirikur var totalt oppe at køre over noget med nogle konspirationsteorier og Bill Gates, og han skrev et eller andet David Icke. com på min arm.. meget mærkelige dreng.. Og på trods af at det var hårdt for mig at se ham efter han har fået en kæreste, så holdt jeg stand, og jeg græd ikke, og jeg hyggede mig bare med ham, og det var ligesom dengang vi bare var venner uden der var noget. Det var rart. Selvom det var hårdt..

Og da vi tog ind i byen henad natten var der 4 forskellige der sagde "MICHAEL JACKSON!!" efter mig, og der var én der stoppede mig ved 7eleven og prøvede at synge You Rock My World for mig, men han kunne slet ikke melodien, så jeg måtte synge omkvædet for ham xD
og i bussen var der en eller anden der sagde "King of Pop *pause* det min far, maaand.. eller..." også gik han oO

-så alt i alt, selvom dagen var forfærdeligt hård at komme igennem igår, selvom det bare var... åh det var slemt.. så endte den rigtig godt. Det var bare så dejligt at se dem igen, og nu savner jeg dem bare ekstra meget.
Må hellere få sat noget tid af til dem i fremtiden.

Total skuffet over du ikke nævnte mig som kom og gav dig kæmpe krammere... HMPH! ej xD
men hvor lyder det bare dejligt. Rigtig rart. De Dreamere dér de er sku bare nogle gode drenge!
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#912 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 06 March 2010 - 04:19 PM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

Læs IndlægSille, på 06 March 2010 - 02:27 PM, sagde:

Dejligt, at du ved at jeg mener det godt :beeming: (men vil selvfølgelig ikke kalde dig det mere - det var et forsøg på, at sige undskyld) Men vil gerne lige pointerer over for I andre, at jeg altså aldrig har mødt Elin og med mine 1,57 høj, har jeg ikke noget at lade andre hører i den retning - kunne iøvrigt ALDRIG falde mig ind at være nedladende - så er det ikke med vijle. Ordet var ikke ment mhp. højde. Nok om det :)

Tror ikke nogle af os har troet du mente det ondt, mht. det jeg skrev havde ejg bare lige brug for endnu engang at få det ud :beeming:
:give_rose:
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#913 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 06 March 2010 - 05:10 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægSille, på 06 March 2010 - 01:27 PM, sagde:

Dejligt, at du ved at jeg mener det godt :beeming: (men vil selvfølgelig ikke kalde dig det mere - det var et forsøg på, at sige undskyld) Men vil gerne lige pointerer over for I andre, at jeg altså aldrig har mødt Elin og med mine 1,57 høj, har jeg ikke noget at lade andre hører i den retning - kunne iøvrigt ALDRIG falde mig ind at være nedladende - så er det ikke med vijle. Ordet var ikke ment mhp. højde. Nok om det :)



Syndes faktisk at det kan være lidt sødt at blive kaldt for "lille".
Men lige den dag tror jeg faktisk at jeg var ret gnaven ;D
Skrevet Billede

#914 Bruger er offline   Annemette09 Ikon 06 March 2010 - 05:30 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 308
  • Indmeldt: 18-October 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægElinsJackson, på 06 March 2010 - 05:10 PM, sagde:

Syndes faktisk at det kan være lidt sødt at blive kaldt for "lille".
Men lige den dag tror jeg faktisk at jeg var ret gnaven ;D


Hm, bliver også tit kaldt lille.. Jeg er for tideligt født, og er derfor ret så bette. Men oplever ikke at blive "drillet" med det. Det er faktisk ret sejt, for de store kalder mig "Yndlings-dværg". :upsidedown:

----------------------------

Så skøøønt! Min lillebror holdte fastelavns-fødselsdag idag, og der var hele 2 Michael'er! Og den ene blev konge, til fastelavn.. Så der var skam også "The King Of Pop"! Ellers gik dagen med at se "This Is It" få Michael padges og fyre den max af! Også en af dem der var der's forældre er vidst Michael fan. Har engang hentet Magnus ved en af dem, hvor der blev spillet "Heal The World". Aww, hvor var de søde! Små mini Michael'er! :D

Og en af pigerne kommenterede godt nok; "Synes han var LIDT grim da han døde." Altså det er da bedre end min mormor: "Han var ulækker/klam da han døde." - Kan bare ikke komme mig over.. Men holde mig til emnet. Det var sødt. Synes lige jeg vil dele med jer :)
*Rest In Peace Michael*

I'll Never Let You Part
For You Will Always In My Heart

♥♫☮

#915 Bruger er offline   Sille Ikon 06 March 2010 - 06:16 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1039
  • Indmeldt: 16-August 09
  • Gender:Female
  • Location:Randers

Læs IndlægJacqueline, på 06 March 2010 - 04:19 PM, sagde:

Tror ikke nogle af os har troet du mente det ondt, mht. det jeg skrev havde ejg bare lige brug for endnu engang at få det ud :beeming:
:give_rose:


Helt okay, blev bare lige en smule usikker - du får lige en krammer :buddies:


Læs IndlægElinsJackson, på 06 March 2010 - 05:10 PM, sagde:

Syndes faktisk at det kan være lidt sødt at blive kaldt for "lille".
Men lige den dag tror jeg faktisk at jeg var ret gnaven ;D


Åååååh, men nu tør jeg jo ikke mere :pointfinger: :biglaugh: Søde Elin :give_rose: Mine unger kalder mig "lille mor", men det tror da pokker, når de 3 af dem er over 1,90 og den yngste nærmer sig med hastige skridt :upsidedown:


Læs IndlægAnnemette09, på 06 March 2010 - 05:30 PM, sagde:

Så skøøønt! Min lillebror holdte fastelavns-fødselsdag idag, og der var hele 2 Michael'er!


Sikke en dejlig oplevelse, elsker når jeg hører sådan noget :thumbsup:
Skrevet Billede

#916 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 06 March 2010 - 08:34 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs IndlægJacqueline, på 06 March 2010 - 04:17 PM, sagde:

Total skuffet over du ikke nævnte mig som kom og gav dig kæmpe krammere... HMPH! ej xD
men hvor lyder det bare dejligt. Rigtig rart. De Dreamere dér de er sku bare nogle gode drenge!

Of course var det rart at møde dig. Det skulle bare nævnes heeelt for sig selv. Men da jeg skulle til at nævne det døde min computer -.-
Men ja, OMG! også mødtes jeg med Jacque på banegården, og det var bare sååååå dejligt at få et moo-kram igår når nu jeg var helt alene med... ja, min depriness..

-åh ja, de drenge er fantastiske. jeg ville ønske at jeg kunne have taget med dem til århus i aften.. jeg savner dem :(

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#917 Bruger er offline   I want you back Ikon 06 March 2010 - 10:21 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 207
  • Indmeldt: 07-May 09
  • Gender:Female

Læs IndlægElinsJackson, på 05 March 2010 - 12:51 PM, sagde:

TIL DE NYSGERRIGE , SÅ VIL JEG BARE LIGE SIGE AT MIN TRIBUTE TATTOO ER BLEVET LAVET OG KAN SES PÅ MIN FACEBOOK PROLFIL (:


Wauuuw den er virkelig flot :thumbup: :biglaugh:

#918 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 06 March 2010 - 10:27 PM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

Læs IndlægSille, på 06 March 2010 - 06:16 PM, sagde:

Helt okay, blev bare lige en smule usikker - du får lige en krammer :buddies:

Aww, sorry, det var slet ikke min mening :confused: :give_rose:
*Big hug to you too*

Læs Indlægmichaelsmelody, på 06 March 2010 - 08:34 PM, sagde:

Of course var det rart at møde dig. Det skulle bare nævnes heeelt for sig selv. Men da jeg skulle til at nævne det døde min computer -.-
Men ja, OMG! også mødtes jeg med Jacque på banegården, og det var bare sååååå dejligt at få et moo-kram igår når nu jeg var helt alene med... ja, min depriness..

-åh ja, de drenge er fantastiske. jeg ville ønske at jeg kunne have taget med dem til århus i aften.. jeg savner dem :(

Wahahah! hvor du sød!! :give_rose: Det var også rigtig dejligt at se dig igen, og få et RIGTIGT Moo-love kram :beeming:
:aww: aaww... jeg kan godt forstå dig.. men altid noget at de tænker på dig! det må være fantastisk at vide, at uanset hvor tralvt de har, så glemmer de dig ikke, og du er altid i deres hjerter! Bare jeg havde sådan nogle venner! :buddies:
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#919 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 06 March 2010 - 11:07 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs IndlægJacqueline, på 06 March 2010 - 10:27 PM, sagde:

Wahahah! hvor du sød!! :give_rose: Det var også rigtig dejligt at se dig igen, og få et RIGTIGT Moo-love kram :beeming:
:aww: aaww... jeg kan godt forstå dig.. men altid noget at de tænker på dig! det må være fantastisk at vide, at uanset hvor tralvt de har, så glemmer de dig ikke, og du er altid i deres hjerter! Bare jeg havde sådan nogle venner! :buddies:

Yeah. Lige præcis.
Det var så dejligt at stå der på en dag der var helt baaah, også kom der bare L-O-V-E ud af nowhere.<3

Mhm, det er fantastisk. Jeg har nu altid tænkt at jeg måske var lidt "out of sight out of mind" agtigt for dem. Men åbenbart ikke, havde regnet med at de måske bare havde tænkt at jeg var "kommet videre end til dem" og that's that. Så det var bare dejligt at de faktisk har det med mig ligesom jeg har det med dem.
Ih, nu har jeg bare lyst til at give dem et kæmpe kram.. dumme drenge - mine guldklumper :wub:

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#920 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 06 March 2010 - 11:16 PM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

Læs Indlægmichaelsmelody, på 06 March 2010 - 11:07 PM, sagde:

Yeah. Lige præcis.
Det var så dejligt at stå der på en dag der var helt baaah, også kom der bare L-O-V-E ud af nowhere.<3

Mhm, det er fantastisk. Jeg har nu altid tænkt at jeg måske var lidt "out of sight out of mind" agtigt for dem. Men åbenbart ikke, havde regnet med at de måske bare havde tænkt at jeg var "kommet videre end til dem" og that's that. Så det var bare dejligt at de faktisk har det med mig ligesom jeg har det med dem.
Ih, nu har jeg bare lyst til at give dem et kæmpe kram.. dumme drenge - mine guldklumper :wub:

Aww, præcis. det var sku skønt. Har næsten ingen kram fået i denne uge, så de 3-4 dér i fredags, det var bare GULD VÆRD!!

Ihhh :beeming: det er bare så rart for dig, at du har dem!! ;)
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

  • (102 Sider)
  • +
  • « Første
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • Sidste »
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

7 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 7 gæster, 0 anonyme brugere