The Moo-Walkers Forum: Hvad har IKKE været godt i dag - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Hvad har IKKE været godt i dag

#641 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 05 March 2010 - 01:33 PM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

Tænk det er d, 5 marts.......
:bigcry:
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#642 Bruger er offline   Jonaskhl Ikon 05 March 2010 - 02:13 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1438
  • Indmeldt: 05-March 09
  • Gender:Not Telling

Læs IndlægElinsJackson, på 05 March 2010 - 01:13 PM, sagde:

Er blevet syg :/ øvøv..

og kan ikke sove pga min næse er så stoppet.. lol

Har du så ikke købt næsespray?? Hjælper altså vildt meget ;)
"This post has been edited by Jonaskhl: Today, xx:xx pm/am" <3 <3 <3

#643 Bruger er offline   NayNay Ikon 05 March 2010 - 02:21 PM

  • It's called Michaelicious
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1660
  • Indmeldt: 14-December 08
  • Gender:Female
  • Location:Ordrup

Læs IndlægElinsJackson, på 05 March 2010 - 01:13 PM, sagde:

Er blevet syg :/ øvøv..

og kan ikke sove pga min næse er så stoppet.. lol


Ææv... God bedring (:

Læs IndlægJacqueline, på 05 March 2010 - 01:33 PM, sagde:

Tænk det er d, 5 marts.......
:bigcry:


Jaerh :'/

Min dag har bare været mega crap-ish. Gad ikke i skole i morges, men bliver så tvunget af mine forældre. I skolen går der halvanden time kun, før jeg tager hjem, fordi jeg har det dårligt. Jeg havde kvalme og hostede helt vildt og bare virkelig utilpas i kroppen. Udover det så var jeg også totalt nede, fordi det er d. 5 marts, så jeg havde hele tiden pressekonference og koncerter i hovedet. Da jeg så endelig kommer hjem, så har jeg glemt min nøgle. Heldigvis gik der kun 5 minutter, så kom postbuddet, så kunne jeg rykke indenfor i opgangen og op foran døren indtil vores lejlighed. Så ringede jeg til min mor og cirka 40 minutter senere kommer hun så med nøgle og jeg kommer ind osv. Og hendes chef har givet hende lov til at arbejde hjemmefra. Ligeså snart jeg kom indenfor faldt jeg bare i søvn. Nu er jeg lige vågnet, indtil videre har dagen været virkelig dårlig! Håber den bliver bedre, og at jeg får det bedre, fordi jeg skal egentlig til en fest i aften og mine veninder gider ikke kommer, hvis jeg ikke er med.
I would hug you all, if my arms where long enough...
Skrevet Billede

Michael, you will always be rembered by your millions of fans, as a lover, not a fighter.

#644 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 05 March 2010 - 03:11 PM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

Læs IndlægNayNay, på 05 March 2010 - 02:21 PM, sagde:

Ææv... God bedring (:



Jaerh :'/

Min dag har bare været mega crap-ish. Gad ikke i skole i morges, men bliver så tvunget af mine forældre. I skolen går der halvanden time kun, før jeg tager hjem, fordi jeg har det dårligt. Jeg havde kvalme og hostede helt vildt og bare virkelig utilpas i kroppen. Udover det så var jeg også totalt nede, fordi det er d. 5 marts, så jeg havde hele tiden pressekonference og koncerter i hovedet. Da jeg så endelig kommer hjem, så har jeg glemt min nøgle. Heldigvis gik der kun 5 minutter, så kom postbuddet, så kunne jeg rykke indenfor i opgangen og op foran døren indtil vores lejlighed. Så ringede jeg til min mor og cirka 40 minutter senere kommer hun så med nøgle og jeg kommer ind osv. Og hendes chef har givet hende lov til at arbejde hjemmefra. Ligeså snart jeg kom indenfor faldt jeg bare i søvn. Nu er jeg lige vågnet, indtil videre har dagen været virkelig dårlig! Håber den bliver bedre, og at jeg får det bedre, fordi jeg skal egentlig til en fest i aften og mine veninder gider ikke kommer, hvis jeg ikke er med.

Aww pus *hugs* må ærligt indrømme jeg havde glemt hvilken dag det var... men omg jeg har haft det mærkeligt i dag. har ikke ggidet noget i matematik så fik kun regnet en side i bogen ca... men fik heldigvis snakket med hende læreren jeg ville snakke med i går og det var altid noget... selvom det igen ikke rigtig kom til at handle om Michael, for ligeså snart jeg nævnte hans navn begyndte tårerne at vælte frem... suuuuuuuk :/
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#645 Bruger er offline   NayNay Ikon 05 March 2010 - 03:14 PM

  • It's called Michaelicious
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1660
  • Indmeldt: 14-December 08
  • Gender:Female
  • Location:Ordrup

Læs IndlægJacqueline, på 05 March 2010 - 03:11 PM, sagde:

Aww pus *hugs* må ærligt indrømme jeg havde glemt hvilken dag det var... men omg jeg har haft det mærkeligt i dag. har ikke ggidet noget i matematik så fik kun regnet en side i bogen ca... men fik heldigvis snakket med hende læreren jeg ville snakke med i går og det var altid noget... selvom det igen ikke rigtig kom til at handle om Michael, for ligeså snart jeg nævnte hans navn begyndte tårerne at vælte frem... suuuuuuuk :/


*hugs* åårh... stakkels dig.
I would hug you all, if my arms where long enough...
Skrevet Billede

Michael, you will always be rembered by your millions of fans, as a lover, not a fighter.

#646 Bruger er offline   SalsaSupreme Ikon 05 March 2010 - 03:21 PM

  • Ko-admin
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 595
  • Indmeldt: 03-January 10
  • Gender:Female
  • Location:Bornholm

Dårlig dag i dag! MEGET dårlig dag.
Troede den ville gå godt, med kun få timer og en masse idéer til at male.
Men har bare fået irriterende kommentarer hele vejen fra Tejn til byen og hjem igen. ÅÅÅÅÅRH! Her betaler JEG benzin + JEG kører af ren og skær venlighed, og så er der ikke andet end "Du gør det ikke godt nok og blablabla" Og forklarer at jeg ikke kan højre og venstre, så hvis jeg skal dreje, skal de sige "din" eller "min" vej, men nænej, det var hele tiden "højre" "venstre", og så råbe, når jeg fortalte dem, at det der ikke hjalp en skid, og at jeg så kørte ligeud...

Og så vil bob ikke betale de penge tilbage som han har stjålet. HALLO!!! Jeg har en skidedyr dyrlægeregning. Så bliver han fanme meldt til politiet. Jeg er ligeglad!

Dette indlæg er redigeret af SalsaSupreme: 05 March 2010 - 03:22 PM

Skrevet Billede

#647 Bruger er offline   NayNay Ikon 05 March 2010 - 03:26 PM

  • It's called Michaelicious
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1660
  • Indmeldt: 14-December 08
  • Gender:Female
  • Location:Ordrup

Læs IndlægSalsaSupreme, på 05 March 2010 - 03:21 PM, sagde:

Dårlig dag i dag! MEGET dårlig dag.
Troede den ville gå godt, med kun få timer og en masse idéer til at male.
Men har bare fået irriterende kommentarer hele vejen fra Tejn til byen og hjem igen. ÅÅÅÅÅRH! Her betaler JEG benzin + JEG kører af ren og skær venlighed, og så er der ikke andet end "Du gør det ikke godt nok og blablabla" Og forklarer at jeg ikke kan højre og venstre, så hvis jeg skal dreje, skal de sige "din" eller "min" vej, men nænej, det var hele tiden "højre" "venstre", og så råbe, når jeg fortalte dem, at det der ikke hjalp en skid, og at jeg så kørte ligeud...

Og så vil bob ikke betale de penge tilbage som han har stjålet. HALLO!!! Jeg har en skidedyr dyrlægeregning. Så bliver han fanme meldt til politiet. Jeg er ligeglad!


Årh, det lyder som noget lort altsammen! Idioter de er når de ikke fatter når du siger noget til dem.
Og arhj hvor surt.
Du får lige et kram sendt i din retning herfra...
I would hug you all, if my arms where long enough...
Skrevet Billede

Michael, you will always be rembered by your millions of fans, as a lover, not a fighter.

#648 Bruger er offline   SalsaSupreme Ikon 05 March 2010 - 03:31 PM

  • Ko-admin
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 595
  • Indmeldt: 03-January 10
  • Gender:Female
  • Location:Bornholm

Læs IndlægNayNay, på 05 March 2010 - 03:26 PM, sagde:

Årh, det lyder som noget lort altsammen! Idioter de er når de ikke fatter når du siger noget til dem.
Og arhj hvor surt.
Du får lige et kram sendt i din retning herfra...

Tusind tak <3 :) Det varmer!
- Men ja, virkelig! Min mors kærestes ældste søn er simpelthen så sød. Han spørger om ikke jeg vil køre ham, og jeg får et tak og et kram bagefter. Men min mors kæreste derimod siger i sidste sekund "Drej til venstre" Og jeg har bare ingen anelse om hvor han vil hen, for det er åbenbart noget han finder ud af på vejen. Jeg har ikke engang sagt ja til at køre ham Rønne rundt. Og så lånte han min bil og tømte hele tanken, men uden at betale for ny benzin. Og med alle vores kostpenge og dyrlægepenge, der er stjålet, er der altså ikke råd til at fylde en tank op, bare fordi han vil køres rundt /: Og han takker ikke engang bagefter. Og hele vejen siger han "Du skal gøre dit og gøre dat, og du kører forkert, og nu skal du skifte gear." Jeg har altså haft kørekort i 3 år, og ved udmærket hvordan en bil skal køres. Ih, det pisser mig af...
- Skulle lige ud med det :P

(Men nu vil jeg tage computeren ind på værelset, høre høj MJ musik og male... Og kun have positive tanker i hovedet :D)
Skrevet Billede

#649 Bruger er offline   NayNay Ikon 05 March 2010 - 03:35 PM

  • It's called Michaelicious
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1660
  • Indmeldt: 14-December 08
  • Gender:Female
  • Location:Ordrup

Læs IndlægSalsaSupreme, på 05 March 2010 - 03:31 PM, sagde:

Tusind tak <3 :) Det varmer!
- Men ja, virkelig! Min mors kærestes ældste søn er simpelthen så sød. Han spørger om ikke jeg vil køre ham, og jeg får et tak og et kram bagefter. Men min mors kæreste derimod siger i sidste sekund "Drej til venstre" Og jeg har bare ingen anelse om hvor han vil hen, for det er åbenbart noget han finder ud af på vejen. Jeg har ikke engang sagt ja til at køre ham Rønne rundt. Og så lånte han min bil og tømte hele tanken, men uden at betale for ny benzin. Og med alle vores kostpenge og dyrlægepenge, der er stjålet, er der altså ikke råd til at fylde en tank op, bare fordi han vil køres rundt /: Og han takker ikke engang bagefter. Og hele vejen siger han "Du skal gøre dit og gøre dat, og du kører forkert, og nu skal du skifte gear." Jeg har altså haft kørekort i 3 år, og ved udmærket hvordan en bil skal køres. Ih, det pisser mig af...
- Skulle lige ud med det :P

(Men nu vil jeg tage computeren ind på værelset, høre høj MJ musik og male... Og kun have positive tanker i hovedet :D)


...dårlig stil..!

Men det sidste lyder rart (:
I would hug you all, if my arms where long enough...
Skrevet Billede

Michael, you will always be rembered by your millions of fans, as a lover, not a fighter.

#650 Bruger er offline   julie Ikon 05 March 2010 - 04:30 PM

  • Ko-admin
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 692
  • Indmeldt: 18-September 07
  • Gender:Female
  • Location:2860 Søborg

havde det rigtig svært med at koncentrere mig i skolen idag. kan ikke tro at det idag er præcist er et år siden den nok lykkeste dag i mit liv. sikke en drejning alt har taget, så pludseligt... i love you michael.

:(

Skrevet Billede

#651 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 05 March 2010 - 04:39 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs Indlægjulie, på 05 March 2010 - 03:30 PM, sagde:

havde det rigtig svært med at koncentrere mig i skolen idag. kan ikke tro at det idag er præcist er et år siden den nok lykkeste dag i mit liv. sikke en drejning alt har taget, så pludseligt... i love you michael.

:(



*BIG HUG* :/:/
Skrevet Billede

#652 Bruger er offline   mjgirl Ikon 05 March 2010 - 05:18 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 92
  • Indmeldt: 01-July 09

ARGH hvor jeg dog HADER lærer !!! :verymad:
de skal da nok forbydes ved lov ARGH
jeg HADER lærer som ikke kan finde ud af at undervise og lader det gå ud over eleveren
JEG har FUCKING fået 02 i mundtlig dansk og engelsk (sammen lærer).
Jeg kan godt nok kvæle hende nu , hvor er hun dog bare en dum lort.
Hun skal bare ikke på nogen måde være lærer!!! :2guns:
også kalder hun fucking alle "putte", det skal en lærer bare ikke kalde sine elever!!!!
ARGH er bare så fucking sur - hun ødelægger totalt mit gennemsnit.

beklager at det er en utrolig sur bested , men er virkelig sur !!!
http://www.youtube.c...A...PL&index=39
you still rock my world Michael Jackson
May you rest in peace.
Love you

Skrevet Billede

#653 Bruger er offline   Annemette09 Ikon 05 March 2010 - 05:30 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 308
  • Indmeldt: 18-October 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs Indlægmjgirl, på 05 March 2010 - 05:18 PM, sagde:

ARGH hvor jeg dog HADER lærer !!! :verymad:
de skal da nok forbydes ved lov ARGH
jeg HADER lærer som ikke kan finde ud af at undervise og lader det gå ud over eleveren
JEG har FUCKING fået 02 i mundtlig dansk og engelsk (sammen lærer).
Jeg kan godt nok kvæle hende nu , hvor er hun dog bare en dum lort.
Hun skal bare ikke på nogen måde være lærer!!! :2guns:
også kalder hun fucking alle "putte", det skal en lærer bare ikke kalde sine elever!!!!
ARGH er bare så fucking sur - hun ødelægger totalt mit gennemsnit.

beklager at det er en utrolig sur bested , men er virkelig sur !!!


Det er helt ok.. Sikke noget træls noget..

Og til alle der er syge og kede af det, så håber jeg det går bedre.. Det har faktisk været en ok dag. Lige bortset fra at jeg kom til at høre You Are Not Alone. Det skulle jeg aldrig nogensinde ha' gjort. Vil bare høre den, den er så god.. :bigcry: :bigcry:

Dette indlæg er redigeret af Annemette09: 05 March 2010 - 05:46 PM

*Rest In Peace Michael*

I'll Never Let You Part
For You Will Always In My Heart

♥♫☮

#654 Bruger er offline   mjgirl Ikon 05 March 2010 - 05:35 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 92
  • Indmeldt: 01-July 09

og havde glemt hvilken dag det er i dag . Nu ligger jeg mig virkelig til at dø.
det kan da bare ikke lige værre .
JO jo om det ikke kan , er ulykkelig forelsker oven i .
ARGH ARGH ARGH ARGH !!!!
http://www.youtube.c...A...PL&index=39
you still rock my world Michael Jackson
May you rest in peace.
Love you

Skrevet Billede

#655 Bruger er offline   Annemette09 Ikon 05 March 2010 - 05:46 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 308
  • Indmeldt: 18-October 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs Indlægmjgirl, på 05 March 2010 - 05:35 PM, sagde:

og havde glemt hvilken dag det er i dag . Nu ligger jeg mig virkelig til at dø.
det kan da bare ikke lige værre .
JO jo om det ikke kan , er ulykkelig forelsker oven i .
ARGH ARGH ARGH ARGH !!!!


Jeg er nu også godt på vej til at ligge mig til at dø.. Synes bare alt går den forkerte vej.
*Rest In Peace Michael*

I'll Never Let You Part
For You Will Always In My Heart

♥♫☮

#656 Bruger er offline   mjgirl Ikon 05 March 2010 - 05:48 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 92
  • Indmeldt: 01-July 09

Citat

Jeg er nu også godt på vej til at ligge mig til at dø.. Synes bare alt går den forkerte vej.


ja det er det , men hvor ville det bare være så meget nemmere engang i mellem.
http://www.youtube.c...A...PL&index=39
you still rock my world Michael Jackson
May you rest in peace.
Love you

Skrevet Billede

#657 Bruger er offline   themjj Ikon 05 March 2010 - 07:21 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Har lige været til åbent hus på nogle forskellige uddannelser som jeg godt vil starte på... kun for at konstatere at det absolut ikke skal være nemt!
Det første er en uddannelse med 400 ansøgere hvor der er 3 optagelses prøver, men hvor kun 10 mennesker kommer ind!
Den anden er samme princip men med kun 8 der kommer ind!
Den tredie skal man regne med at skulle have et gennemsnit over 9,5 (på den nye skala) og matematik på b niveau (jeg har kun på c niveau)
Og den fjerde skal man regne med at skulle have et gennemsnit på 10,5 og mat på b niveau.

Mit gennemsnit som jeg åbenbart ikke kan bruge til noget ligger på 9,5 på gammel skala, som så nu kun er 9,2 på den nye... :whatsthis:

Røv dag!!!
Så nu aner jeg ikke hvad jeg skal!
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#658 Bruger er offline   Annemette09 Ikon 05 March 2010 - 08:22 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 308
  • Indmeldt: 18-October 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs Indlægthemjj, på 05 March 2010 - 07:21 PM, sagde:

Har lige været til åbent hus på nogle forskellige uddannelser som jeg godt vil starte på... kun for at konstatere at det absolut ikke skal være nemt!
Det første er en uddannelse med 400 ansøgere hvor der er 3 optagelses prøver, men hvor kun 10 mennesker kommer ind!
Den anden er samme princip men med kun 8 der kommer ind!
Den tredie skal man regne med at skulle have et gennemsnit over 9,5 (på den nye skala) og matematik på b niveau (jeg har kun på c niveau)
Og den fjerde skal man regne med at skulle have et gennemsnit på 10,5 og mat på b niveau.

Mit gennemsnit som jeg åbenbart ikke kan bruge til noget ligger på 9,5 på gammel skala, som så nu kun er 9,2 på den nye... :whatsthis:

Røv dag!!!
Så nu aner jeg ikke hvad jeg skal!


Årh, hvor træls. Sådan noget lort, føler med dig! :aww: Håber det hele falder på plads igen.
*Rest In Peace Michael*

I'll Never Let You Part
For You Will Always In My Heart

♥♫☮

#659 Bruger er offline   Gredan Ikon 06 March 2010 - 11:26 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 171
  • Indmeldt: 03-November 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup

Hej Moos,

Som I har nok bemærket har jeg gemt migselv i min egen lille verden.. Som de fleste ved blev jeg angrebet af min overbo, prøvede at kvæle mig mens jeg var babysitter for min lillebror Eemil... Så jeg har være rimlig shokeret.. 2 dage siden mistede jeg mit job hos Microsoft.. da de ikke havde råd til at beholde nogle af os..

Som I kan regne ud er min verden styrtet sammen... Jeg er simpelthen nået bunden af mit liv, og bliver svært at komme op igen.. Kan hverken tage hjem eller på arbejdet..

Jeg ved, at jeg ikke har været så snaksom på det sidste, eller "attented" GN out.. da jeg føler mig svigtet og lidt alene.. Jeg må dog lære at det ikke er verdens undergang, og skal nok komme op på benene igen, men denne gang bliver det extrem svært..

Også tusind tak for Jeres positive beskeder på min FB væg.. det var utrolig sødt af Jer.. Håber i finder forståelse for hvad jeg går igennem lige P.T og håber at der dukker flere fest op.. trænger til et snart..

Jeg vil bare sige at I er så dejlige og tak fordi I ikke har glemt mig, og føler med mig.. I er stort set de eneste der betyder noget for mig, og gør mig så glad at browse jeres fantastiske billeder fra GN..!

I love you all WAY TOO much :)
Skrevet Billede

---------------------------------------------------------------------------------------
I can't stop the tears from coming, as much as i want to, if
only someone would listen, i'm crying out to you. please take my hand
and tell me, everything will be alright...

#660 Bruger er offline   NayNay Ikon 06 March 2010 - 11:30 AM

  • It's called Michaelicious
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1660
  • Indmeldt: 14-December 08
  • Gender:Female
  • Location:Ordrup

Læs IndlægGredan, på 06 March 2010 - 11:26 AM, sagde:

Hej Moos,

Som I har nok bemærket har jeg gemt migselv i min egen lille verden.. Som de fleste ved blev jeg angrebet af min overbo, prøvede at kvæle mig mens jeg var babysitter for min lillebror Eemil... Så jeg har være rimlig shokeret.. 2 dage siden mistede jeg mit job hos Microsoft.. da de ikke havde råd til at beholde nogle af os..

Som I kan regne ud er min verden styrtet sammen... Jeg er simpelthen nået bunden af mit liv, og bliver svært at komme op igen.. Kan hverken tage hjem eller på arbejdet..

Jeg ved, at jeg ikke har været så snaksom på det sidste, eller "attented" GN out.. da jeg føler mig svigtet og lidt alene.. Jeg må dog lære at det ikke er verdens undergang, og skal nok komme op på benene igen, men denne gang bliver det extrem svært..

Også tusind tak for Jeres positive beskeder på min FB væg.. det var utrolig sødt af Jer.. Håber i finder forståelse for hvad jeg går igennem lige P.T og håber at der dukker flere fest op.. trænger til et snart..

Jeg vil bare sige at I er så dejlige og tak fordi I ikke har glemt mig, og føler med mig.. I er stort set de eneste der betyder noget for mig, og gør mig så glad at browse jeres fantastiske billeder fra GN..!

I love you all WAY TOO much :)


Har ikke meget at sige. Men vi er her for dig og vi bliver (: *kram!*
I would hug you all, if my arms where long enough...
Skrevet Billede

Michael, you will always be rembered by your millions of fans, as a lover, not a fighter.

  • (86 Sider)
  • +
  • « Første
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • Sidste »
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

2 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 2 gæster, 0 anonyme brugere