The Moo-Walkers Forum: Hvad har IKKE været godt i dag - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Hvad har IKKE været godt i dag

#61 Bruger er offline   NayNay Ikon 25 December 2009 - 09:00 PM

  • It's called Michaelicious
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1660
  • Indmeldt: 14-December 08
  • Gender:Female
  • Location:Ordrup

Læs IndlægElinsJackson, på Dec 24 2009, 01:27 PM, sagde:

hvad der ikke har været godt i dag ?

hmm ... Jeg er hjemme ved min far for at holde jul.
Er ikke så tit hjemme ved min far fordi vi ikke fungere sammen , vi kommer altid op og skændes.

Det er IKKE det at holde jul med min far der er problemet , men min far og jeg fungere bare ikke.

Vi var oppe og skændes i dag , pga at jeg var træt , og ikke lige havde overskud til at lege med min lillebror her i morges, så brød "helved" løs..

Han siger at jeg har gået og surmulede , hvilket ikke passer ? og at jeg er asocial ?( Det passer måske lidt , men har jeg været siden michael gik bort ).. syndes bare det er hårdt at være social , når man går g har det lidt skidt, og når jeg ved at jeg skal gå og være en anden her hos min far , end jeg virkelig er.

Kan ikke gøre for de ting , og jeg kan ikke tvinges til at være noed jeg ikke er. og det forstår min far ikke.

Han sagde at jeg skulle pakke mit lort og skride fordi han ikke ville glo på mig , og at han ikke kan kende mig.. FEDT!

Da jeg begyndte at pakke mine ting , der råbte han endnu mere af mig , og jeg måtte slet ikke få et ord indført , ..
Han råbte og skældte mig ud , og sagde at jeg ike skulle komme og ødelægge hans og min lillebrors jul.

Og påstår at han IKKE vil have at jeg skal gå lige pludselig , men at han bare ikke ville forhindre mig i det hvis jeg gjorde ? ..

Syndes ikke det er fair behandling at få når jeg er 18, og bliver 19 lige om hjørnet.. Syndes jeg sku ikke !

Tilbød ham at vi satte os ned og snakkede stille og roligt , og om jeg måtte komme med foreslag til hvad jeg også gerne ville have rettet lidt på. og fortalte at jeg ikke følte mig ordentligt behandlet.

Men han ville ikek høre TALE om noed , når det er hans hjem , og jeg har BARE at rette mig efter hans regler , eller kunne jeg skride!

hmm ... JEg er ligeglad med gaver og jul, kunne lige så godt bare tage hjem nu..
hellere det , end at jeg får ødelagt min psyke endnu mere pga af ham.. Gider det ikke mere !

Hvis jeg ødelægger hans liv så meget , så tror jeg bare at jeg dropper ud af hans liv... tsh...


Årh, stakkels stakkels dig! Lyder som om det var ret hårdt.. og så juleaften.. :/ Har ikke tid til at skrive så meget lige her, men håber du er okay. Er ked af at høre det er sådan emd din far, men han lyder da heller ikke som en der prøver at løse problemet. Men altså, hvis du mangler nogen at snakke med, så bare skriv til mig, hvis du har lyst (nr. 42360970). Jeg svarer stort set altid.
Håber du er ok, også hvis man tænker på hvilken dag det er idag..
Chin up :aww:
I would hug you all, if my arms where long enough...
Skrevet Billede

Michael, you will always be rembered by your millions of fans, as a lover, not a fighter.

#62 Bruger er offline   mystix Ikon 05 January 2010 - 09:31 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1144
  • Indmeldt: 05-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Min søster har besluttet sig for at gå af med sin papegøje fordi hun har mistet interessen for den, hvilket selvfølgelig er fair nok. Problemet er bare at jeg har knyttet mig rigtigt meget til den lille fyr og nu er jeg rigtig ked af at han skal flytte. Hun spurgte om jeg ville ha ham, men jeg må være realistisk og sige at jeg simpelthen ikke vil have tid til en fugl med inteligens som en 7 årig når jeg skal tage min uddannelse de næste 8 år. Så det er med meget tungt hjerte at jeg må sige farvel til lille Lucky :bigcry:
Han kommer tilbage til sin forrige ejer der har savnet ham utroligt meget, så der skal han nok få det godt. Men hvor er det bare utrolig svært at gå af med et dyr man holder af, selvom det er til dyrets bedste.
Skrevet Billede

You're always in my heart <3

#63 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 05 January 2010 - 09:58 AM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Læs Indlægmystix, på Jan 5 2010, 09:31 AM, sagde:

Min søster har besluttet sig for at gå af med sin papegøje fordi hun har mistet interessen for den, hvilket selvfølgelig er fair nok. Problemet er bare at jeg har knyttet mig rigtigt meget til den lille fyr og nu er jeg rigtig ked af at han skal flytte. Hun spurgte om jeg ville ha ham, men jeg må være realistisk og sige at jeg simpelthen ikke vil have tid til en fugl med inteligens som en 7 årig når jeg skal tage min uddannelse de næste 8 år. Så det er med meget tungt hjerte at jeg må sige farvel til lille Lucky :bigcry:
Han kommer tilbage til sin forrige ejer der har savnet ham utroligt meget, så der skal han nok få det godt. Men hvor er det bare utrolig svært at gå af med et dyr man holder af, selvom det er til dyrets bedste.


Det har du helt ret i, men han får det helt sikkert godt der hvor han kommer hen :aww:
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#64 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 05 January 2010 - 02:48 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Åhhh ha !! s:

Så får man snakket med sin Tandregalurings ting,
og så siger hun at jeg nok bliver nødt til at vente yderligere 4-5 år med at få mine inplanter i kæberne s:
( Eller have formet min hage , sagt på en anden måde)

Ved ikke om det er blevet bemærket , men mine kæbe går meget indad, i stedet for at gå ud af, som den skal,
og har ikke noget hage..

Og det tvære meget på min selvtillid.. Syndes self ikke det ser godt ud.
Og det gør mig bare SÅ trist at vide at jeg skal vente yderligere 4-5 år, når de allerede snakkede om det da jeg var 13 år s: ??

Og at mine kæber gør ondt , gør det ikke ligefremt bedre. SUK!

Men til MArts skal jeg snakke med nogle kiurure (staves) og så vil de kigge og måle mine kæber.. weee , 1 . skridt..
Træls at man skal vente i Såååå lang tid...
Skrevet Billede

#65 Bruger er offline   Jonaskhl Ikon 05 January 2010 - 08:42 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1438
  • Indmeldt: 05-March 09
  • Gender:Not Telling

Min nokia n95 har været i stykker i et stykke tid og har bare regnet med det var batteriet den var gal med pga. nogle ting vi har kunne se.

Har så købt nyt batteri til 180 kr. og det har ikke hjulpet og har tidligere også brugt ca. 175 kr. for at få fjernet netværkslåsningen-noget-tingel.

Har så fået et 8gb hukommelsekort i julegave, som jeg så må se om jeg kan bruge i en evt. ny telefon jeg køber.

Sådan noget fucking gøjemøj! hmrf!

Dette indlæg er redigeret af Jonaskhl: 05 January 2010 - 09:21 PM

"This post has been edited by Jonaskhl: Today, xx:xx pm/am" <3 <3 <3

#66 Bruger er offline   Sille Ikon 05 January 2010 - 10:10 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1039
  • Indmeldt: 16-August 09
  • Gender:Female
  • Location:Randers

Åh, det er så synd for dig. :aww:
Hvorfor skal du vente ? Må håbe, at kirurgerne kommer til en anden konklusion
Skrevet Billede

#67 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 05 January 2010 - 11:49 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægSille, på Jan 5 2010, 10:10 PM, sagde:

Åh, det er så synd for dig. :aww:
Hvorfor skal du vente ? Må håbe, at kirurgerne kommer til en anden konklusion



ja det er sku træls :/

JAmen de siger at min hoved skal være færdigt udviklet inden de operrere , for hvis mit hoved stadig vokser , så ender det med at jeg får underbid :/ damn...
Skrevet Billede

#68 Bruger er offline   King Of MIX Ikon 06 January 2010 - 12:43 AM

  • King Of MIX
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 761
  • Indmeldt: 19-January 05
  • Gender:Male

Kæresten savner mig, og jeg er ikke hos hende... Det er jo ikke så godt...
Skrevet Billede

#69 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 06 January 2010 - 03:22 PM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

BARE TUUUD :bigcry:
Trænger til et godt og grundigt moo-hug :(
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#70 Bruger er offline   Inge Ikon 06 January 2010 - 05:45 PM

  • Always Believe
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 791
  • Indmeldt: 16-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Nærum

Læs IndlægHeavenCanWait, på Jan 6 2010, 03:22 PM, sagde:

BARE TUUUD :bigcry:
Trænger til et godt og grundigt moo-hug :(


Moo-Hug til Nina!!!! HUUUUUUUUUUUUG
Skrevet Billede

#71 Bruger er offline   Sille Ikon 06 January 2010 - 05:49 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1039
  • Indmeldt: 16-August 09
  • Gender:Female
  • Location:Randers

Ej, hvad er nu det !!!!
Kæmpe :aww:
Skrevet Billede

#72 Bruger er offline   SalsaSupreme Ikon 06 January 2010 - 05:52 PM

  • Ko-admin
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 595
  • Indmeldt: 03-January 10
  • Gender:Female
  • Location:Bornholm

Stod op kl. 7, for at cykle i skole i snevejr. Da jeg så kommer til skolen er der ingen lærer eller elever. Det er sket hver anden mandag og onsdag i snart 3 mdr.

Min ringetå (eller hvad den hedder) er blevet betændt efter at have gået med sko i 2 dage.
Skrevet Billede

#73 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 08 January 2010 - 11:00 AM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

En af efterskolens heste er døde.... og jeg er SÅ (#€"#€#%€%) GAL OVER FORLØBET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:( Den var endda kun lige fyldt 5 år her i det nye år.... Og den anden hest er bare helt ude af flippen :(

Læs IndlægSalsaSupreme, på Jan 6 2010, 05:52 PM, sagde:

Stod op kl. 7, for at cykle i skole i snevejr. Da jeg så kommer til skolen er der ingen lærer eller elever. Det er sket hver anden mandag og onsdag i snart 3 mdr.

Min ringetå (eller hvad den hedder) er blevet betændt efter at have gået med sko i 2 dage.

Awww! s: Hvor træls!
og det med din tå... det lyder da ikke særlig godt s: ?
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#74 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 08 January 2010 - 11:15 AM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Læs IndlægSalsaSupreme, på Jan 6 2010, 05:52 PM, sagde:

Stod op kl. 7, for at cykle i skole i snevejr. Da jeg så kommer til skolen er der ingen lærer eller elever. Det er sket hver anden mandag og onsdag i snart 3 mdr.

Min ringetå (eller hvad den hedder) er blevet betændt efter at have gået med sko i 2 dage.


God bedring med ringetåen :aww:
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#75 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 08 January 2010 - 11:20 AM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Læs IndlægJacqueline, på Jan 8 2010, 11:00 AM, sagde:

En af efterskolens heste er døde.... og jeg er SÅ (#€"#€#%€%) GAL OVER FORLØBET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:( Den var endda kun lige fyldt 5 år her i det nye år.... Og den anden hest er bare helt ude af flippen :(


R.I.P. Amalie

Dette indlæg er redigeret af HeavenCanWait: 08 January 2010 - 11:21 AM

Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#76 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 08 January 2010 - 11:47 AM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

jeg er GODT galt over at jeg har fået meget overbid igen!

Har lidt, og grædt, og sultet mig selv fordi jeg ikke har kunnet spise med den bøjle jeg gik med.
Der var nogle specielle rør i siderne som skubber kæben fremad, og som bliver spændt strammer og strammer for at tvinge kæben frem, og det har bare ikke været sjovt at være igennem , og kunne sjælent spise andet end flydende mad !!

Har nu gået uden bøjlen i snart 1 år, og nu er kæben tilbage igen ???!

Jeg har skullet sove med en skinne, som gør at det ikke rykker tilbage ( Den gøre SKIDE ondt at sove med)
Men har spyttet den ud hver nat i søvne, og det er svært at lukke munden helt sammen omkring skinnen.

Men altså , de siger at så længe jeg har den skinne så ville mine kæber ikke rykke tilbage... Men det har de jo gjort nu ??

Jeg vil IKKE gå med bøjle igen , og slet ikke have de rør i, som tvinge mine kæber frem ! har lidt nok. gider ikke mere nu !

Nu sys jheg godt snart at de kunne tage sig sammen og få lavet den kæbe operation til mig, og forme min hage. det ville gøre det meget bedre.

.. Sorry , SKULLE bare ud med det, kan ikke klare at se mig selv i spejlet efterhånden :'(
Det er blevet meget tydeligt :/
Skrevet Billede

#77 Bruger er offline   NayNay Ikon 08 January 2010 - 11:50 AM

  • It's called Michaelicious
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1660
  • Indmeldt: 14-December 08
  • Gender:Female
  • Location:Ordrup

Læs IndlægElinsJackson, på Jan 8 2010, 11:47 AM, sagde:

jeg er GODT galt over at jeg har fået meget overbid igen!

Har lidt, og grædt, og sultet mig selv fordi jeg ikke har kunnet spise med den bøjle jeg gik med.
Der var nogle specielle rør i siderne som skubber kæben fremad, og som bliver spændt strammer og strammer for at tvinge kæben frem, og det har bare ikke været sjovt at være igennem , og kunne sjælent spise andet end flydende mad !!

Har nu gået uden bøjlen i snart 1 år, og nu er kæben tilbage igen ???!

Jeg har skullet sove med en skinne, som gør at det ikke rykker tilbage ( Den gøre SKIDE ondt at sove med)
Men har spyttet den ud hver nat i søvne, og det er svært at lukke munden helt sammen omkring skinnen.

Men altså , de siger at så længe jeg har den skinne så ville mine kæber ikke rykke tilbage... Men det har de jo gjort nu ??

Jeg vil IKKE gå med bøjle igen , og slet ikke have de rør i, som tvinge mine kæber frem ! har lidt nok. gider ikke mere nu !

Nu sys jheg godt snart at de kunne tage sig sammen og få lavet den kæbe operation til mig, og forme min hage. det ville gøre det meget bedre.

.. Sorry , SKULLE bare ud med det, kan ikke klare at se mig selv i spejlet efterhånden :'(
Det er blevet meget tydeligt :/


Stakkels stakkels dig! Virkelig! Synes også de burde tage sig sammen, det er mega synd for dig og så latterligt af dem.!
I would hug you all, if my arms where long enough...
Skrevet Billede

Michael, you will always be rembered by your millions of fans, as a lover, not a fighter.

#78 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 08 January 2010 - 12:08 PM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

^Jeg ved hvordan du har det Elin - jeg har gået med bøjle lige så længe jeg kan huske, men er heldigvis af med den nu :)

Har både haft ganebæjle (det er ikke så slemt), togskinner (i over og undermund), nakketræk (garanteret det du mener), og tilsidst havde jeg en på bagsiden af fortænderne for, at de ikke skulle flytte sig fra hinanden - den kom jeg af med da jeg blev 30 år, så der er håb forude for dig (du har mange år til du bliver 30 ;) )
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#79 Bruger er offline   SalsaSupreme Ikon 08 January 2010 - 12:20 PM

  • Ko-admin
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 595
  • Indmeldt: 03-January 10
  • Gender:Female
  • Location:Bornholm

Læs IndlægJacqueline, på Jan 8 2010, 11:00 AM, sagde:

En af efterskolens heste er døde.... og jeg er SÅ (#€"#€#%€%) GAL OVER FORLØBET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:( Den var endda kun lige fyldt 5 år her i det nye år.... Og den anden hest er bare helt ude af flippen :(


Awww! s: Hvor træls!
og det med din tå... det lyder da ikke særlig godt s: ?

Åh nej :/ Hvad er der sket med hesten?

Går aldrig med sko til hverdag, så når jeg endelig har dem på, går det hurtigt galt. Men nu er


Læs IndlægHeavenCanWait, på Jan 8 2010, 11:15 AM, sagde:

God bedring med ringetåen :aww:

Tak (:

Læs IndlægElinsJackson, på Jan 8 2010, 11:47 AM, sagde:

jeg er GODT galt over at jeg har fået meget overbid igen!

Har lidt, og grædt, og sultet mig selv fordi jeg ikke har kunnet spise med den bøjle jeg gik med.
Der var nogle specielle rør i siderne som skubber kæben fremad, og som bliver spændt strammer og strammer for at tvinge kæben frem, og det har bare ikke været sjovt at være igennem , og kunne sjælent spise andet end flydende mad !!

Har nu gået uden bøjlen i snart 1 år, og nu er kæben tilbage igen ???!

Jeg har skullet sove med en skinne, som gør at det ikke rykker tilbage ( Den gøre SKIDE ondt at sove med)
Men har spyttet den ud hver nat i søvne, og det er svært at lukke munden helt sammen omkring skinnen.

Men altså , de siger at så længe jeg har den skinne så ville mine kæber ikke rykke tilbage... Men det har de jo gjort nu ??

Jeg vil IKKE gå med bøjle igen , og slet ikke have de rør i, som tvinge mine kæber frem ! har lidt nok. gider ikke mere nu !

Nu sys jheg godt snart at de kunne tage sig sammen og få lavet den kæbe operation til mig, og forme min hage. det ville gøre det meget bedre.

.. Sorry , SKULLE bare ud med det, kan ikke klare at se mig selv i spejlet efterhånden :'(
Det er blevet meget tydeligt :/

Åh, det lyder absolut ikke godt. Håber virkelig at de finder ud af noget.
Kan de ikke tage stilling til om du skal opereres eller har de ikke tid?
Skrevet Billede

#80 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 08 January 2010 - 02:42 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægHeavenCanWait, på Jan 8 2010, 12:08 PM, sagde:

^Jeg ved hvordan du har det Elin - jeg har gået med bøjle lige så længe jeg kan huske, men er heldigvis af med den nu :)

Har både haft ganebæjle (det er ikke så slemt), togskinner (i over og undermund), nakketræk (garanteret det du mener), og tilsidst havde jeg en på bagsiden af fortænderne for, at de ikke skulle flytte sig fra hinanden - den kom jeg af med da jeg blev 30 år, så der er håb forude for dig (du har mange år til du bliver 30 ;) )



Havde togskiner ja, men ingen af de andre ting , jeg havde noget som hed Teleskoper , RIGTIG ubehageligt :/
Skrevet Billede

  • (86 Sider)
  • +
  • « Første
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Sidste »
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

4 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 4 gæster, 0 anonyme brugere