The Moo-Walkers Forum: Hvad med en fest i Thisted? - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Hvad med en fest i Thisted?

#1 Bruger er offline   Katie Ikon 07 June 2008 - 05:34 PM

  • En glad pige ;)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1807
  • Indmeldt: 31-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Snedsted, Jylland

Ja jeg vil give Janet ret! Hvad er der galt med Jylland? Hvis jeg må vil jeg gerne være med til at lave en fest i thisted... Altså hvis jeg må:) :biglaugh: Jeg ved godt jeg kun er 13 men altså 13 årigere er ikke så dumme enda:P

Men i må jo lige snakke om det jeg kan skam godt tåle et nej, men altså i thisted er det eneste sted jeg faktisk kan komme :angryshout: Meget TRÆLS!!! Men i kender jo forældrene :hmmm:
♥!The King Of Pop!♥


†♥ Michael Joseph Jackson †♥
29 August 1958 - 25 June 2009
R.I.P! ♥♫

#2 Bruger er offline   Minnie Ikon 07 June 2008 - 05:43 PM

  • You Can't Really Be That Stupid
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2749
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Male

Der er skam intet galt med Jylland... Jeg er selv inkarneret jyde og bliver TEMMELIG fornærmet når folk på nettet spørger om jeg er fra Jylland. De skal såmænd bare høre mig tale, så ved de hvor jeg kommer fra. Sætter STOR stolthed i at være bondejyde...

Mht en fest i Thisted. Jeg ved der kommer gode ting fra Thisted, så som min ungdomspræst og tidligere bofælle, men jeg tvivler nok på der kommer ret mange til en fest hvis vi holder en deroppe...

Om du vil holde en fest er HELT op til dig... Men en moo-fest tror jeg ikke vi kan give dig lov til... Giver det mening?

Moo-fester bliver holdt af moo-teamet som en officiel begivenhed, men hvis du vil arrangere en MJ-fest skal du da være evigt velkommen, du skal bare være klar over at der nok ikke kommer vildt mange...

Three Nails Gave Me Liberty

*********

You used to captivate me by your resonating light
Now, I'm bound by the life you left behind


#3 Bruger er offline   Katie Ikon 07 June 2008 - 06:10 PM

  • En glad pige ;)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1807
  • Indmeldt: 31-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Snedsted, Jylland

Læs IndlægMinnie, på Jun 7 2008, 04:43 PM, sagde:

Der er skam intet galt med Jylland... Jeg er selv inkarneret jyde og bliver TEMMELIG fornærmet når folk på nettet spørger om jeg er fra Jylland. De skal såmænd bare høre mig tale, så ved de hvor jeg kommer fra. Sætter STOR stolthed i at være bondejyde...

Mht en fest i Thisted. Jeg ved der kommer gode ting fra Thisted, så som min ungdomspræst og tidligere bofælle, men jeg tvivler nok på der kommer ret mange til en fest hvis vi holder en deroppe...

Om du vil holde en fest er HELT op til dig... Men en moo-fest tror jeg ikke vi kan give dig lov til... Giver det mening?

Moo-fester bliver holdt af moo-teamet som en officiel begivenhed, men hvis du vil arrangere en MJ-fest skal du da være evigt velkommen, du skal bare være klar over at der nok ikke kommer vildt mange...



Jamen jeg vil da ikke være alene om det :bigcry: Jeg tænkte bare på om vi kunne holde et eller andet i thisted det ville være kanon hvis i ville støtte mig :puppyeyes: men altså jeg synes det er lidt træls for dem der vil holde det i kbh tror jo at vi vil komme der bare fordi det er en stor by :shakehead: Jeg kan kun hvis det er i Thisted eller Århus for den sags skyld:) Håber nogen vil støtte mig :thumbsup:
♥!The King Of Pop!♥


†♥ Michael Joseph Jackson †♥
29 August 1958 - 25 June 2009
R.I.P! ♥♫

#4 Bruger er offline   Minnie Ikon 07 June 2008 - 06:17 PM

  • You Can't Really Be That Stupid
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2749
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Male

Vi har LIGE haft en fest i Århus, så der kommer nok en fest igen i Århus på et tidspunkt...

Men ellers må du gribe en af dine forældre under armen hvis næste sammenkomst bliver i KBH... Så langt væk er KBH jo heller ikke... Det kunne jo være også ville ende med at hygge sig - det er set før.

Three Nails Gave Me Liberty

*********

You used to captivate me by your resonating light
Now, I'm bound by the life you left behind


#5 Bruger er offline   Janet Ikon 07 June 2008 - 08:22 PM

  • Ronja og Elliots mor :o)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2892
  • Indmeldt: 17-November 06
  • Gender:Female
  • Location:Fredericia

Ja.. Thisted er desværre nok ikke lige byen for en moo fest.

Du kan godt begynde at plage dine forældre om en tur til Kbh.. For der sku gerne ske noget derovre inden dette år er omme! De skal være velkommen til at skrive til os herinde, og spørge om hvad de nu lige synes de vil vide. Som Minnie siger, så plejer forældrene også at hygge sig :)
Besøg min hjemmeside: http://bengtsson.mono.net

#6 Bruger er offline   Katie Ikon 07 June 2008 - 08:47 PM

  • En glad pige ;)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1807
  • Indmeldt: 31-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Snedsted, Jylland

Læs IndlægJanet, på Jun 7 2008, 07:22 PM, sagde:

Ja.. Thisted er desværre nok ikke lige byen for en moo fest.

Du kan godt begynde at plage dine forældre om en tur til Kbh.. For der sku gerne ske noget derovre inden dette år er omme! De skal være velkommen til at skrive til os herinde, og spørge om hvad de nu lige synes de vil vide. Som Minnie siger, så plejer forældrene også at hygge sig :)



jeg har snakket med mine forældre, jeg skal spørger for dem om det er en fredag eller lørdag.. Og om der er noget med en billet pris? ps jeg skulle spørger for dem om mj himself kommer? For ellers ville de ikke bruge deres penge bare på en fest helt derovere sagde de...

Dette indlæg er redigeret af Sweet-fan: 07 June 2008 - 09:48 PM

♥!The King Of Pop!♥


†♥ Michael Joseph Jackson †♥
29 August 1958 - 25 June 2009
R.I.P! ♥♫

#7 Bruger er offline   JakobB Ikon 08 June 2008 - 12:35 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 372
  • Indmeldt: 23-October 06
  • Gender:Male
  • Location:Aarhus

Læs IndlægSweet-fan, på Jun 7 2008, 07:47 PM, sagde:

jeg har snakket med mine forældre, jeg skal spørger for dem om det er en fredag eller lørdag.. Og om der er noget med en billet pris? ps jeg skulle spørger for dem om mj himself kommer? For ellers ville de ikke bruge deres penge bare på en fest helt derovere sagde de...


Nu har jeg ikke været til et Moo-walker arragement endnu, men en ting vil jeg gerne love dig, og det er, at du kan være helt sikker på, at MJ himself ikke kommer! Men måske kommer nogen udklædte som ham - Hvem ved?? Det kan være, at det er godt nok for dine forældre :P

Dette indlæg er redigeret af JakobB: 08 June 2008 - 12:38 AM


#8 Bruger er offline   Katie Ikon 08 June 2008 - 10:36 AM

  • En glad pige ;)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1807
  • Indmeldt: 31-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Snedsted, Jylland

Læs IndlægJakobB, på Jun 7 2008, 11:35 PM, sagde:

Nu har jeg ikke været til et Moo-walker arragement endnu, men en ting vil jeg gerne love dig, og det er, at du kan være helt sikker på, at MJ himself ikke kommer! Men måske kommer nogen udklædte som ham - Hvem ved?? Det kan være, at det er godt nok for dine forældre :P



''Det er det altså æ Katja'' sagde min mor! Grrrr... kun hvis han selv kommer.... JEG HADDER DEM!!!!
♥!The King Of Pop!♥


†♥ Michael Joseph Jackson †♥
29 August 1958 - 25 June 2009
R.I.P! ♥♫

#9 Bruger er offline   Janet Ikon 08 June 2008 - 10:52 AM

  • Ronja og Elliots mor :o)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2892
  • Indmeldt: 17-November 06
  • Gender:Female
  • Location:Fredericia

Ja, vi skal nok ikke lige regne med at Michael Jackson kommer! :thihi:

Men om det blir en fredag eller lørdag, er jo svært at sige.. For det er jo ikke helt planlagt endnu. Det må dine forældre lige have til gode. :) Men måske når de hører hvad der skal ske, at de synes det ku være sjovt. Og ja, der blir en billetpris, det er der altid.

Jeg håber at vi snart kan komme med flere oplysninger.. :)
Besøg min hjemmeside: http://bengtsson.mono.net

#10 Bruger er offline   Katie Ikon 08 June 2008 - 01:07 PM

  • En glad pige ;)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1807
  • Indmeldt: 31-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Snedsted, Jylland

Læs IndlægJanet, på Jun 8 2008, 09:52 AM, sagde:

Ja, vi skal nok ikke lige regne med at Michael Jackson kommer! :thihi:

Men om det blir en fredag eller lørdag, er jo svært at sige.. For det er jo ikke helt planlagt endnu. Det må dine forældre lige have til gode. :) Men måske når de hører hvad der skal ske, at de synes det ku være sjovt. Og ja, der blir en billetpris, det er der altid.

Jeg håber at vi snart kan komme med flere oplysninger.. :)



Jamen uandset hvor meget jeg plager siger de nej!

Jeg havde lige fået et ja ud af dem men så spurgte min mor'' Kommer ham selv? Altså Michael Jackson? er det en koncert i holder eller hvad?'' ''Ehm nej mor. Hvis du havde sagt nej til det, begyndte jeg da og tude.... Vi fejre bare MJ føz'dag..'' Se det skulle jeg så ikke have sagt''NÅåååh. Jamen så er der da ingen grund til vi kører helt derover bare pga en fest!'' Det var hvad jeg fik ud af det!
♥!The King Of Pop!♥


†♥ Michael Joseph Jackson †♥
29 August 1958 - 25 June 2009
R.I.P! ♥♫

#11 Bruger er offline   Smarties Ikon 08 June 2008 - 09:44 PM

  • Miss 7
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3910
  • Indmeldt: 09-February 04
  • Gender:Female
  • Location:Måløv, Storkøbenhavn

Jeg synes, at det er nogen meget konservative forældre du har :rolleyes: De må da have noget tillid til, at du kan klare dig selv. Jeg er nok ikke det bedste eksempel, men da jeg var 13 år, og Michael skulle holde koncert i DK i 1997, fik jeg eller tog mig lov til at sove en lille uge foran Parken før begge koncerter. Min pointe er ikke, at du skal gøre noget imod dine forældres vilje, men at piger på 13 år kan altså godt klare sig selv i selskab med fans på samme alder eller som er lidt ældre ;)
Knuz Carina

Skrevet Billede


R.I.P. Michael Joseph Jackson 29 August 1958 - 25 June 2009

I'll never let you part, for you're always in my heart

#12 Bruger er offline   jannik1987 Ikon 08 June 2008 - 10:00 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1046
  • Indmeldt: 01-May 05
  • Location:Næstved

jah der må jeg alså sige det samme, men dog har mine forældre aldrig været strenge for mig, nok pga. jeg var en dreng..

Ang. Mj fest, jeg kan måske få lov il at leje et selskabslokale til 200 kr. for en weekend.. Dvs. 48 timer.

Og det er selvfølgelig in The TOWN of 4700: :upsidedown: Næstved:P

Tilbage til det seriøse, men hvis der var steming for byen, og beliggendhed, for alle partnere, så kunne jeg da få en snak med de lokale:)

Men nu er jeg ikke klar over, om den ville blive betragtet som en Moo-fest, netop pga det er mig som står for den, hvis det skulle være. Men Moo-Cheferne er da altid velkommen hvis man gad komme :thumbsup:

#13 Bruger er offline   Mathias Ikon 08 June 2008 - 11:52 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 391
  • Indmeldt: 20-November 04
  • Gender:Male

Læs Indlægjannik1987, på Jun 8 2008, 11:00 PM, sagde:

Og det er selvfølgelig in The TOWN of 4700: :upsidedown: Næstved:P


Næstved ville være genialt! - Det er tæt på hvor jeg bor, og så har I seje butikker - alt fra Hyper (YEAH!) til Harald Nyborg (godt når man skal på Roskilde!). Så jeg bifalder idéen om en fest i Næstved ;)

Dette indlæg er redigeret af Mathias: 08 June 2008 - 11:53 PM


#14 Bruger er offline   Mette*lil Ikon 09 June 2008 - 06:02 AM

  • WOW!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3094
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Female
  • Location:Knaldhytten

Som sagt, alle er velkomne til selv at arrangere noget :D Det kunne da være fedt med en fest.
Jeg kommer i hvert fald, hvis jeg kan!!

Men Moo arrangerer selv noget andet.
Skrevet Billede
BAH !

#15 Bruger er offline   Katie Ikon 09 June 2008 - 03:17 PM

  • En glad pige ;)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1807
  • Indmeldt: 31-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Snedsted, Jylland

Læs IndlægSmarties, på Jun 8 2008, 08:44 PM, sagde:

Jeg synes, at det er nogen meget konservative forældre du har :rolleyes: De må da have noget tillid til, at du kan klare dig selv. Jeg er nok ikke det bedste eksempel, men da jeg var 13 år, og Michael skulle holde koncert i DK i 1997, fik jeg eller tog mig lov til at sove en lille uge foran Parken før begge koncerter. Min pointe er ikke, at du skal gøre noget imod dine forældres vilje, men at piger på 13 år kan altså godt klare sig selv i selskab med fans på samme alder eller som er lidt ældre ;)



jamen altså vi kendte også nogen jeg kunne overnatte ved.. Som vi kender fra Jiu Jitsu(En sport jeg går til) Alt det havde vi snakket om og det kunne vi godt og alt det... Men øhhh de synes åbenbart ikke jeg skal når det KUN er en fest....
Så gider de ikke bruge penge på benzin hel derover bare på grund af en fest... Men jeg gider snart ikke at plage mere, for jeg får et nej hver gang!!! Jeg fik sagtens lov hvis det var en koncert eller noget men ikke når det er en fest:(
♥!The King Of Pop!♥


†♥ Michael Joseph Jackson †♥
29 August 1958 - 25 June 2009
R.I.P! ♥♫

#16 Bruger er offline   Katie Ikon 09 June 2008 - 03:25 PM

  • En glad pige ;)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1807
  • Indmeldt: 31-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Snedsted, Jylland

Nu er helvede løs!!! Nu vil mine forældre påstå i rakker ned på dem... SÅ NU ER DE SURE... Så lov mig en ting!! Snak aldrig mere om det tak så er i søde! :bigcry:

Jeg lover selvfølgelig også at lade vær med at snakke om det...
♥!The King Of Pop!♥


†♥ Michael Joseph Jackson †♥
29 August 1958 - 25 June 2009
R.I.P! ♥♫

#17 Bruger er offline   jannik1987 Ikon 09 June 2008 - 04:34 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1046
  • Indmeldt: 01-May 05
  • Location:Næstved

Sidder de da og læser med her på forummet??

Alså nu kender jeg ikke din alder, så for mig er det meget svært at vurdere om dine forældres valg.

#18 Bruger er offline   Minnie Ikon 09 June 2008 - 05:56 PM

  • You Can't Really Be That Stupid
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2749
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Male

Jeg er i den heldige situation, at mine forældre minder rigtig meget om dine, katja... Og nej, jeg rakker ikke ned på dem, tværtimod...

Da jeg var 16 ville mine forældre kun lade mig tage til KBH til koncert hvis de havde snakket med forældrene til dem jeg skulle sove hos, og hvis forældrene fulgte mig til koncerten. At jeg så gik imod mine forældre, og fulgtes med nogle andre - og fik en MEGA skideballe for det er noget helt andet...

Men jeg kan et eller andet sted godt forstå dine forældre... De aner ikke hvem vi er... vi er alle mulige forskellige aldre, og som der står skrevet flere gange er der en del af os som drikker til festerne, omen det langt fra er alle. Mange af os er også i 20erne, og dine forældre har aldrig mødt nogen af os, kender os ikke, og hvorfor er det lige deres barn vil rejse 300 km hver vej for en fest?

Mit eneste råd til dig ville være at få dine forældre til at komme herind og lære os lidt at kende. De kan skrive os en e-mail på moo@moo-walkers.com med evt. spørgsmål, omend vi dog ikke kan påtage os ansvar for dig hvis de skulle give dig lov at komme.

Og hvis de ikke lader dig komme, så husk at det er fordi de elsker dig, og ikke vil at der skal ske dig noget!

Three Nails Gave Me Liberty

*********

You used to captivate me by your resonating light
Now, I'm bound by the life you left behind


#19 Bruger er offline   Katie Ikon 09 June 2008 - 07:09 PM

  • En glad pige ;)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1807
  • Indmeldt: 31-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Snedsted, Jylland

Læs IndlægMinnie, på Jun 9 2008, 04:56 PM, sagde:

Jeg er i den heldige situation, at mine forældre minder rigtig meget om dine, katja... Og nej, jeg rakker ikke ned på dem, tværtimod...

Da jeg var 16 ville mine forældre kun lade mig tage til KBH til koncert hvis de havde snakket med forældrene til dem jeg skulle sove hos, og hvis forældrene fulgte mig til koncerten. At jeg så gik imod mine forældre, og fulgtes med nogle andre - og fik en MEGA skideballe for det er noget helt andet...

Men jeg kan et eller andet sted godt forstå dine forældre... De aner ikke hvem vi er... vi er alle mulige forskellige aldre, og som der står skrevet flere gange er der en del af os som drikker til festerne, omen det langt fra er alle. Mange af os er også i 20erne, og dine forældre har aldrig mødt nogen af os, kender os ikke, og hvorfor er det lige deres barn vil rejse 300 km hver vej for en fest?

Mit eneste råd til dig ville være at få dine forældre til at komme herind og lære os lidt at kende. De kan skrive os en e-mail på moo@moo-walkers.com med evt. spørgsmål, omend vi dog ikke kan påtage os ansvar for dig hvis de skulle give dig lov at komme.

Og hvis de ikke lader dig komme, så husk at det er fordi de elsker dig, og ikke vil at der skal ske dig noget!

Ja de gør det jo fordi de elsker mig.... Det er godt du forstår mig:) endelig en der er enig:) Men altså jeg kommer ikke.. men man kan jo altid fejre det her inde ikke?

Tak fordi du er enig:) :thumbsup:
♥!The King Of Pop!♥


†♥ Michael Joseph Jackson †♥
29 August 1958 - 25 June 2009
R.I.P! ♥♫

#20 Bruger er offline   Sleeping Beauty Ikon 09 June 2008 - 07:28 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1155
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Location:Århus

Læs IndlægoOKatjaOo, på Jun 9 2008, 04:25 PM, sagde:

Nu er helvede løs!!! Nu vil mine forældre påstå i rakker ned på dem... SÅ NU ER DE SURE... Så lov mig en ting!! Snak aldrig mere om det tak så er i søde! :bigcry:

Jeg lover selvfølgelig også at lade vær med at snakke om det...

:lmao: :lmao:

Teknisk set er der ingen andre end dig, der SNAKKER om det. Vi skriver om det, og hvis dine forældre ikke kan lide det, vi skriver om, så synes jeg faktisk, du skule lade være med at fortælle dem om det.

Med det sagt synes jeg, at dine forældre lyder til at være ganske fornuftige. Mine forældre havde heller ikke sendt mig alene afsted til hovedstaden i en alder af 13.

Men så var det jo, at jeg slog pjalterne sammen med Mette*lil - og så gik det altså en del nemmere. De har på fejlagtig vis altid ment, at hun var en ordentlig pige!!
Why go up there, when people are DYING to get down here ?!

  • (2 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere